Jelenleg 388 vendég és 7 tag online

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

7 hónapja 1 hete - 7 hónapja 1 hete #284253 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
+1

Egy ezerkétszáz meccs, semmi. Semmi nehézség vagy fennakadás.

Persze, durván egy éve, durván a Trigg óta, egészen az előző hónapig alig valamit nyolcas randomoztam. Viszont, durván egy éve nagyon akartam ám! Jó párszor 94% felett, de nem. Megfeszülve sem.

Most, hogy beindult a sor, ennek is adni kellett egy esélyt! Egyébként, még szenvedősebbnek tartom a TD gameplayt. Leginkább, mert mindig van melletted átlag hat másik? Mert az EU játékosbázis fele tédézni szeretne mégis? A másik fele meg artizni? Haló, lassan nincs mit lőni egyikkel sem? Az se számít.

Pláne, azért nem érdekel, mert 1200 meccs, szevasz! Durván egy éve már olyanok mondtam hangosan mint: Ha ez egyszer meglesz, akkor...

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Laccvacc, Bhalangir, PZoli, _BudSpencer_, AntTheZ

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 1 hete - 6 hónapja 1 hete #285193 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
*** 112, IS-6, SuperPershing ***

A nagy erősítés előtt egyáltalán nem játszottam preferential matchmaking nyolcasokkal. A gold felgyűlt, a legénységeket sem akartam már kisebb tierben fejleszteni, megteszteltem hát őket! Továbbra is vannak időszakok, amikor valóban csak kétszintű tier kilenc csatákat lehet velük játszani, amikor csakis E Hetvenötök hajlandóak szembejönni, de egyébként teljesen kényelmes velük a csatározás (akár nagyobb grindekhez is).



A Defender csak viszonyításnak. A 112 nincsen markolva, de ide sorolom, ha már itt vagyunk. Előbb vagy utóbb meg fog történni, az átlag megvan hozzá, csak kellene egy jobb sorozat és egy kis odafigyelés. Kvázi, hogy egy kicsit jobban akarjam. Mert amúgy nem. Ez nem igazán vált be. Nem erősödött eleget az ágyú. A tetejébe, mindkét lőszertípus messze szint alatt van.

Mostanra, valaki már biztos felhívta a figyelmed, hogy elítélendő módon csakis az optimális felszereltség, csakis a hatékonyság szempontom. Itt még mindig nem tudom, hogy mi az optimális. Keverten játszottam, a csaták többségében a HEAT mellett kötöttem ki. Teljesen horror. Ha túlléptünk a "lepattantam a light tank oldaláról" és a "megette a lánc" szinten, akkor tudjuk, hogy a HEAT átütést veszít rohamosan, miután üreges páncéllal találkozott. Ez mondjuk 250 esetében tényleg az lesz, hogy hát megette, na. De akármi. Pontosság nincs, de még a lőszer is lassan száll. A 186 AP meg kevés kicsit, mert amúgy általában nem a medekkel mész harcolni, ha el akarod dönteni a csatát. Meg amúgy a medek is lejátszanak a saját területükön. Mindegy. Amellett, ez egy teljesen tartható győzelmi arány vele, ami pedig teljesen rendben van egy nyolcastól. Csak elfárad az ember abban, hogy abszolút lehetetlen stabilan átütni az ellenfelek oldalát. Aztán, ha valamit mégis sikerült éppen megsebezni, akkor meg néha kiírja, hogy 317 sebzés, és akkor így valahogy nem áll össze.
*

IS-6 folytattam, de furfangosan ám! Sejtettem én, hogy ez így perspektívában fog nagyon jól kinézni! Igen, ez így a 112 kontrasztban egy komfortos, duruzsoló, hibátlan jószág!

Nem is nagyon tudok mit felhozni ellene. Minimum rendben van. Most nem tudok belépni a játékba megnézni, de a gunmark jelenleg 97-98 százalék körül.

Ami elsőre nem egyértelmű, nagyon tudni kell a tankról, hogy az első görgők mögött nem kínai dizájn van. Ott Szerb vicceskedett valamit! Ami oda vezet, hogy a játékmenet jelentős hányada, az ellenfelek rávevése arra, hogy ne az alsólemezed célozzák.

A buff pedig éppen túl sok volt ahhoz, hogy kisebb tankokkal harcolva igazi bully váljon belőle. Nem annyira tragikomikus, mint egy Defender top tier meccs, amikor különösebb gondolat nélkül át lehet gyalogolni a frontokon gyors egymásutánban, de a gyakorlatban, olyan nagy különbség nem lesz ám ezekben a helyzetekben.
*

Végül, a T26E4. Látva az eredményeket, talán meglepő lesz, hogy ez inkább csalódás volt. Gunmark 99,5% tájékán.

Nem a tank hibája lesz, én mentem bele nagyon túlzó elvárásokkal. Azt gondoltam, ez még annál is jobb lesz! Itt még pontosság is lesz! Meg gyenge játékosok ellen fantasztikus páncél. Meg minden lesz.

Aztán úgy találtam, hogy az ágyú tulajdonságaihoz képest kicsit elmarad a DPM. A páncél pedig teljesen troll. Úgy troll, hogy minden irányba bosszantó. Ha ellene vagy, stabilan át akarod ütni, gondosan kell céloznod, aztán még mindig megúsznod a szóráskép kalandos próbáját. Vele pedig, néha megtörténik, és nem annyira ritkán néha, hogy minden be fog ütni, minden meg fogja találni a réseket. Megoldják. Mozgás közben, fordulás közben, 360 MLG, autoaim, min-den.

A prémiumlőszer használatáról:
Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]

*

Az ár:érték nyertes a SuperPershing.

Amúgy meg, IS-6 előre! Ha valami megvalósul a jelenleg is tesztelt MM változásokból, akkor pedig ünnepek és lelkes új játékosok réme lesz belőle.

Kínai oldalon pedig, hm. Valószínűleg, még mindig inkább nem heavy prémiumokban képeznék nehezekhez legénységet.

*


Eredetileg, nem akartam volna ebből bodzis videót, csak belefutottam egy jó zenébe, aztán megkérdeztem tőle, hogy milyen programokkal szokott dolgozni, talán tennék egy próbát én is. Mire azt a választ kaptam, hogy mindenki foglalkozzon csak azzal, amihez ért...

Látva a végeredményt, nagyon örülök neki, hogy így alakult! Jobb lett, mint amit elképzeltem, jó a második dalválasztás is, és most is jók a kis bodzis szerkesztések, kis apró finomságok benne.

Az elején van egy-két rosszul megválasztott lövésem. Láncra megyek, mikor inkább átütés keresése érné meg jobban. Vagy lefelé célzok, mikor már inkább toronyra kellene. Ezen túl, eléggé játssza magát. Úgy is tartom, hogy inkább szólna ez most főleg hangulatnak, mint bármi másnak.

*

Magamhoz képest is, és általában a nyolcas solo winrate-hez képest teljesítek magasan velük. Javaslom, hogy a napi csábító ajánlatok közben fontoljátok meg ezeket is. Talán jobban megéri, talán szórakoztatóbb is lehet egy régi ismerős.

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Laccvacc, bodzy, _BudSpencer_, Istiger1, Greysword

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 6 napja - 6 hónapja 6 napja #285228 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
*

A buff pedig éppen túl sok volt ahhoz, hogy kisebb tankokkal harcolva igazi bully váljon belőle. Nem annyira tragikomikus, mint egy Defender top tier meccs, amikor különösebb gondolat nélkül át lehet gyalogolni a frontokon gyors egymásutánban, de a gyakorlatban, olyan nagy különbség nem lesz ám ezekben a helyzetekben.


Bodzy nem hagyja ám, hogy a levegőbe beszéljek!



Szóval, igen, öt perc elég volt a harmadik Pool medálom összelövéséhez.

Ahogy máskor is kiemeltem már a témát, itt az értéknyerésre koncentrálnék. Igen, ezeket a csatákat meg kell nyerni, de aztán tényleg meg kell ám nyerni őket! Nagy részük és lehetőleg nagyon. Nekem is fókuszom volt az ebben való fejlődés sokáig. Nem malmozunk a szokásos ütközeti ponton, hiszen valószínűleg nem véletlen harcolnánk adott pozícióért. Nem tanakodunk, nem várjuk, hogy kinézzen a másik, ha van egy jobb angle. Felelősséget vállalunk helyette és nem vesztegetünk időt a lista tetején.

Egy nagyobb döntést fért ennyibe. Elég gyakran belemegyek túlvállalt helyzetekbe, hogy "majd úgyis megoldom"! Szerencsére, itt végül ráveszem magam és nem megyek neki a hulldown T34-nek és támogatásának. Szerencsére, mert talán teljesen egyoldalúnak látszik, de egyébként bukható meccs volt ez.

Van pár elkapkodottnak címkézhető lövés is, ez pedig már a saját csapattal való kompetíció helyzete lesz. Vegyük észre, hogy három esetben is az IS lövését kellett tudatosan megelőznöm a skalpok begyűjtéséhez. Vagy a Panther arcában sem annyira véletlenül maradok benne. Persze, mondhatjuk, hogy ez ilyen gunmarkos vagy épp ranked mentalitás, de számomra unalmas és aztán frusztráló is lenne, ha a csaták biztosnak tűnő eldőlése után már nem is lenne semmilyen versenyhelyzet.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bodzy, _BudSpencer_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 6 napja #285229 Írta: Laccvacc
Megválaszolva: Laccvacc
Jó ötlet volt, hogy otthagytad a remek pozícióban levő T34et, érdekes, hogy miért hagyta el azt?! Sok hp-d volt még, bízott a közepes tankban aki mögéd került?! Hm...mondjuk volt egy vicces rész is, amikor 1:23-nál: hoppá, máskor nem itt szoktam lemenni! :)
Szép csata volt, gratulálok!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 6 napja - 6 hónapja 6 napja #285234 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
@Laccvacc

Neki is érdemes volt mozdulnia valamerre, ha nem akar lemaradni a csatáról. Attól függően, hogyan helyezkedik el a csapata, akár arra az utcára. A komoly gondok nyilván ott kezdődnek, hogy miközben végig szpoton vagyunk, kijön elénk test és torony oldallal. Majd utána is egy gyenge pozícióban marad a falnál.

Igen, hirtelen eltűnni látszott a lábam alól a talaj! Ez az SU maraton határideje előtt pár órával volt, alig valami alvás után, így a szokásoshoz képest is voltak problémák a tájékozódási képességgel! : ))

Köszi!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 6 napja - 6 hónapja 6 napja #285237 Írta: PiciMaci
Megválaszolva: PiciMaci
Elismerésem, hogy ilyen eredményesen játszol egy marathon ideje alatt is. Nem is tudtam, hogy erre is beruháztál, pláne, hogy már kész is van a 3 csillag a csőn :)

Szóval az IS-6 egy értelmes befektetés lehet APCR-rel legénységhúzásra? Keveslem az átütést, és a Defenderhez hasonlÍtom, ami ugye bár megy 10-es tierben, de a saját szintjén domináns félként vesz részt a meccsekben. Milyen szignifikáns különbség van az IS-6 javára a tier limiten kÍvül, ami miatt érdemesebb megvenni, mint a Defit beszerezni ( ha már Jacktor nem engem sorsolt ki a streamekben :P ).

Ui: A lightning style a legmenőbb festés a játékban, sokkal epikusabbá teszi a tankot ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 6 napja #285238 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
@PiciMaci

<3

A kérdés úgy lesz helyes, hogy miközben tierlimites, milyen szignifikáns hátrányt írhatunk fel az IS-6 mellé?

A lényegi pedig csak az lesz, hogy csak randomhoz jó, más játéktípusokba nem. Innentől pedig, ha csak az egyikbe van fektetve, akkor...

Egyébként, sok múlhat azon is, hogy ki miként áll a tier 8 matchmakinghez. Engem sem szórakoztat hosszútávon a nyolcas heavy játék. Aztán tessék, a 277 legénység most elérte vele a hetedik skillt. (Következhet az IS-7 crew.)
Kiemelném azt is újra, hogy APCR-rel is simán lehet teljesíteni a credit kvótát. Ha pedig az van, hogy saját booster, prime, klános, karácsonyi, akkor lőheted minden meccsen másfél percig a léghajókat, akkor is agyon fogod keresni magad.

Összegezve, számomra nagyon kényelmes vele a játék, de persze, a Defender éri meg jobban. (Defendert nem is fogunk aranyért kapni.)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 hónapja 5 napja #285241 Írta: PiciMaci
Megválaszolva: PiciMaci
Lehet beruházok egyre ha lesz rávaló és olcsóbb lesz. Sh-ban amúgy sem heavyzek ha nem muszáj, és főleg legénységet kell húznom, de azt sokat!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: straubbazsi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 hónapja 4 hete - 5 hónapja 1 hete #285427 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
*** Panhard EBR 75 ***
* Előzetes *

Nem igazán találom meg az időt hozzá, de terveznék ebben az időszakban valamennyit írni a Mäuschen grindről, reagálnék 2019 beharangozott terveire, esetleg még a varianciát is újra felemlíteném a 113 menetelésem (vesszőjárásom) vagy akár az ezt megelőző 907 harcokkal kapcsolatban. Bárhogyan is, bármi is fér bele, még minden előtt, még mindenek előtt!



Mr. Scheff jóvoltából és Bittus közreműködésével erre a hétre a kezeim közé került az EBR 75! Amihez természetesen hozzá tartozik, hogy legjobb tudásom szerint igyekszem tesztelni, majd ugyanígy egyfajta beszámolót adni róla. A mostani előzetes apropója, hogy Bodzy teljesen meglepett, kiválasztott egy feltöltött csatát az eddigiek közül, videó érkezett hozzám.

Tegnap sajnos nem tudtam játszani, de már szerdán sikerült megszerezni az első gunmarkot vele. Zárni a kvázi első felvonást. Annyit már most elárulok, hogy ebben a pillanatban, biztosan én vagyok a harckocsi egyik legnagyobb rajongója! Már most olyan kijelentéseket ízlelgetek magamban, mint "talán sosem szórakoztam még ilyen jól ezzel a játékkal"! Vagy azt, hogy talán most megkapom haladó játékosként azt, ami az AMX ELC bis volt számomra kezdőként.

Töretlen lelkesedésem pedig talán meglátszik az eredményeimen is. Egyelőre még nem láttam senkit jobb statisztikákkal vele. Magamhoz képest pedig, bár utoljára volt egy elég kellemetlen session, de még most 55 csata után is egy picivel több kombinált sebzést kerekezem vele, mint az LT-432 esetében. Ezt egy izgalmas összehasonlításnak tartom, hiszen itt a tulajdonképpeni tökéletes jack of all trades, mindenes, valószínűleg túl sok mindenben jó, talán csak túl jó, a legjobb nyolcas lighthoz mérem. Az sem lehetetlen, hogy a játék összességében (tier for tier) legjobb könnyűtankjához mérem.

Mindez számomra is meglepő. Eddig nem is igazán vártam a megjelenést, és biztosan nem számítottam ilyen teljesítményre sem a nyolcas prémiumtól. Amivel együtt, egyetlen sokak által tisztelt és követett tartalomkészítőtől sem hallottam még, hogy túl erős, pláne OP lenne. Ezt igazából én sem mondom. Amit mondok, hogy a fejlődési lehetőség, a potenciál, a skill ceiling egészen fantasztikus mértékű lesz itt! Amit mondok, hogy itt egy első igazi rajongóval van dolgotok!

Visszatérve, az eddigi jobb csaták közül én hármat emelnék ki.

Replay link: bodzy.wot-recor...er_fun

Ez a talán hatodik köröm, második Ászom vele, ahol olybá tűnhet, mintha ezt a pályát agresszív felderítőknek, combat scoutoknak teremtették volna. Pedig nem hinném, hogy eddig az 1.0 Erlenbergről ez túl sok emberben megfogalmazódott volna...

Ezért aztán ez az a csata is, ahol komoly gyorsulással elindult bennem az, hogy ez valami egészen döbbenetes móka lesz! Hogy a kétlövetű ágyú is. Hogy arty counter. Hogy ez új perspektívát ad pályáknak.

Replay link: bodzy.wot-recor..._scout

Ez itt a tisztán aktív szpot alacsony látótávval, de magas álcával és őrült mobilitással felvértezve. Annak is határait feszegetve.



És persze Tundra. Amellett, hogy ennek a legelső megszerzett radley medálok között kellett lennie, könnyedén érvelhető, hogy nem jó választás, hiszen éppen a tank erősségeiből látunk keveset.

Nem jó pálya. Ráadásul, úgy ítélem az elején, hogy nem éri meg azonnal hegyre és összecsapásba rohanni az ellenfél oda kalkulált tankjaival. Nincsenek látványos megoldások a boost képességgel sem. Egészen addig, amíg nem látom meg a lehetőséget a körbekerülésre, nem is váltok Drive módba. Még a hegyre is lassan és óvatosan mászok fel.

És úgy válaszolnék, hogy éppen ezért! Lesz ilyen, nem kevésszer. Tehát, azt is láthatjuk, hogy tud működni egy bizonyos szinten ilyenkor is. Mert fontos és hasznos az alap (Default) vezetési mód is. Mert ott a gundep, mert pontos az ágyú, mert lehetséges precízen kinézni a hegyről. Aztán gyorsan elbújni az arti lövés elől. Mert el lehet jutni még egy ilyen pályán is odáig, hogy felszabadul a játéktér, hogy egy nagyobb záráshoz vagy szebb medálhoz is lehetőség adódjon.

*

A maradék időben, aprítom, amennyit csak bírom! Visszajátszásokat folyamatosan töltöm majd fel:
bodzy.wot-recor..._nshee
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Laccvacc, bodzy, JackassJana, Bhalangir, bittus, PZoli, _BudSpencer_, AntTheZ, Greysword, SassuWinnu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 hónapja 1 hete - 5 hónapja 1 hete #286173 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
*** Panhard EBR 75 ***
* Egy hét játék után *



Az előzetesben harsányan pendítettem, hogy rajongója vagyok! Hogy mennyire jól szórakozom a tesztelés lehetőségével. Hogy egy felszabadult utat adott az artik és tédék fullasztó tengerében. Hogy egy hétig alig játszottam mással, alig bírtam letenni. Most máshonnan közelítek hozzá.

Lényegében egyetlen típusú játékosnak sem ajánlom azonnali vételre. Tudástól, rutintól, játék habitustól függetlenül sem. Senkinek sem, egyáltalán nem! Csak a közvetlen környezetemben láttam jó pár tapasztaltabb játékost, aki szintén megkapta egy hétre, ment vele kettő-négy csatát, aztán hozzá sem nyúlt többé. Talán, mert szerintük gyenge, vagy körülményes, vagy értelmetlen, vagy nekik egyszerűen csak nem tetszett. Nem érné meg vétel után jutni egy ilyen villám felismerésre.

Ezért azt mondom, ne ugorjunk rá egyből! Türelemre intenék most óvatosabban. Javasolnám a lehetőség szerint ismerősöknél kipróbálást vagy pedig a minden bizonnyal érkező tesztszerver megvárását, ahol a nem prémium kerekes tankok (Harckocsik?) először lesznek elérhetőek. Egy jelentős érvem még ehhez, hogy megjelenés után lesz a legrosszabb játszani vele. Rengeteg lesz belőlük a csatákban, ami általában nem szerencsés a lightoknak, ami az első hetekben sem az eredményességnek, sem a móka részének nem fog kedvezni.



Érdemes lehet valamelyest részletezni, konkretizálni a körülményesség problémáját, de először a leggyakrabban említett negatív felvetésre reagálnék. Milyen egy agyalágyult, inkompetens hülyeség az már megint, hogy új felderítő osztályt adnak nekünk, de látótáv nélkül? Haló? Megborult a vodka megint? Ez megint mi ez?

Bármilyen furcsa is, én már kipróbálás előtt is tudtam szimpatizálni a koncepcióval. Mégpedig, mert a tier nyolc és feletti könnyűtankokkal nem csak az volt a problémám, hogy átlagban gyengék, hogy itt már “túlzsúfoltak” a pályák, hogy sztenderdizált a négyszáz méter látótáv, hogy random csatákban a bezsebelt assist sebzésen túl szinte semmi jelentősége nincsen a megszerzett információnak, hanem az is, hogy egész egyszerűen túl sok álcát ad a növényzet. Kis túlzással lényegtelen, hogy 470 vagy 520 méterrel nézelődsz, amit egyedül játszva igazán jelentőségteljes lenne felvillantani, ahhoz nincsen jól járható út, lehetőség. Bár jelezném, hogy nem kell túlgondolni, mert gyakran nehéztankok két kidöntött fa meg pár összefújt levélhalom mögötti megtalálásához is ésszerűtlen kockázatot kell vállalni.

Ezért tetszett, ezért érdekelt már az elejétől a koncepció. Rendben, akkor ne látótáv legyen, akkor kérek helyette mást! Itt pedig már a tier nyolc remek példa, mert kiemelkedő álca, sebesség, kiemelkedő sebesség melletti irányíthatóság van. Tehát, lehetőség van nem csak közelebb menni, de más irányból nekimenni, meglepni, újítani, vagy egyszerűen csak: megkerülni azokat a nyomorult bokrokat!



Aztán igen, miközben nem feltétlenül látjuk ennek bármi értelmét, miközben semmiképpen sem egyértelmű, hogy megéri ezzel vacakolni, eközben meg tényleg körülményes! Nem annyira elszaladt felütés, hogy újra kell tanulni a játékot vele. Már a vezetést! Már az eleve teljesen más vezetésnek is két külön módja van! Kihívás lesz már megfelelően megérkezni egy fedezék takarásába vagy megfelelően kinézni adott fedezékek mögül is.

A kezdő light tankos nekifutás, az úgymond klasszikus szpotbokrok és kezdőpozíciók megtanulása még sokkal inkább okafogyott, gyakorlatilag itt azonnal kukába hajítható. Az eredményességhez újra kell gondolni a pályákat, újra kell gondolni a távolságokat, újra kell gondolni a pozíciókat.

Vannak új játék mechanikák, képességek is. Most én nem fogok a használatukról írni, mert úgy gondolom, hogy a “hogyan” egy külön cikket érdemelne, és ez egyébként is megjelenés után és a végleges formájú tanknál lenne igazán releváns. Annyi viszont kijelenthető, hogy az eredményességhez ezeknek a helyes használata, játékrutinunkba való beépítése is fontos lesz.

Ha pedig nem lenne elég egyedi a négy kerék, még felettük van ez a furcsa duplalövető ágyú is, amivel már ellenfeles felderítők ellen sem igazán lehet felvállalni egy normális lefolyású ki-ki harcot. Itt sincs vége, mert ehhez meg kapunk három különböző lőszert, ahol mindenféle prémium lőszer változtatás nélkül is sikerült megvalósítani - Nahát! - a használatukra vonatkozó célkitűzést. Mindegyiknek megvan a maga előnye, hátránya és funkciója. (Olyannyira sokszor váltottam közöttük, hogy annak ellenére, hogy egyetlen töltő perknek jutott hely, Intuitiont használtam hozzá.) Az APCR gyors, ami itt értelemszerűen különösen fontos a magas sebesség mellett leadott lövésekhez; a HEAT az esetenként szükséges átütést adja; a relatív magas átütésű HE pedig lényegi (DPM) különbséget nyújt, éppen a “könnyűtankos pozíciókért” lefolytatott összetűzésekben. Tehát, ismét, fontos lesz a tár megfelelő megválasztása. Még egy dolog, amire folyamatosan figyelni kell, amivel érdemes mindig előre kalkulálni.



A statisztikák összegzéséhez ismét a megdönthetetlennek tűnő orosz riválist veszem elő. Ez durván háromezer kombinált, ami durván a legerősebb tier nyolcas prémiumok három gunmark szintje.

Mégse dőljünk ennek be, azonnal vissza kell utalnom! Ezt úgy, hogy én nagyon is vállalni akartam ezt a körülményességet. Hogy nekem éppen a fentiektől is egy friss, izgalmas, lelkesítő dolog ez! Hogy éppen emiatt egy új megfejtendő kihívás ez!

Ezt úgy, hogy egy viszonylag ideális mezőnybe vittem be egy ismeretlen ellenfelet. Ezt úgy, hogy hat-hét skillsoros lányok irányították a minden bondos nyámnyilával is felturbózott szekeret! Aztán úgy, hogy rengeteg energiám van már a lightokban. Úgy is, hogy már régóta kísérletezem olyan “felderítési stílussal”, ami kifejezetten jól áll ennek a harckocsinak.

Ne gondoljuk azt, hogy ez az új legerősebb valami. Nem az. Lehetőség van benne elég sok, de tényleg vannak annyira egyértelműen egyszerűbb, ésszerűbb választások!

Bár a szerverstatisztikái valószínűleg tragikusak lesznek, nem igazán tartom azt sem, hogy javítani kellene rajta. Kiugróan kézenfekvő pontokat nem is látok erre. Teszem azt, látótávolságon biztosan nem növelnék, mert rendkívül könnyedén háttérbe szoríthatná a tiertársait, amint az optimális közeli legénységgel és felszereléssel elérhetővé válna vele az alap (445 méter) látótáv határ.

Szerintem rendben van. Szerintem van értelme, hozzáad, megfelelően bővít a játékon. Szerintem kellenek olyan tankok is, amikkel még rengeteg csata után is egyértelműen látod a fejlődés lehetőségét - amit nem is igazán tudsz máshol folytatni, mert annyira nem is hasonlít semmi máshoz. Szerintem kellenek választási lehetőségek a vékony rétegnek is. Mert nem lesz mindenki tankja. Példának okáért, az AMX ELC bis sem volt mindenki tankja. Rajongói voltak neki.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Nortonor, Laccvacc, Bhalangir, bittus, _BudSpencer_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 hónapja 1 hete - 5 hónapja 1 hete #286175 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
* Panhard EBR 75 lábjegyzet, linkgyűjtemény *

Azok, akik nem követték a hírekben, itt megnézhetik az alap paramétereket. Például, hogy mennyire kevés az a kevés view range

Itt a hivatalos videó és leírás , kiemelve az említett új képességeket is.

Bővebb információk magyarul.

Egy videós gyűjtés mindenekelőtt arról, hogy még streamereknek is elég könnyű volt vele elmérni a távolságokat

Képek és induló paraméterek a tízesről . Egyébként, ennek garantált részvételét vizionálom Clan Wars csatákban is, hiszen itt már elérhető a minimum szükséges látótáv, miközben mindennél előbb érhet pozícióba (esetleg játékban maradó boostokat, abnormális mászási lehetőségeket nem is feltétlen beleszámolva). Ezzel bővítve végre a Bat-Chat és T100 közel kizárólagos játékterét.

Időközben pedig megérkezett a lehetséges erősítés híre is. Örülök neki, hogy ez alapján nem változtatnának semmi lényegi dolgon, csak valamivel komfortosabbá tennék. Ami talán fair is. A kerekek javítási idejét én is fontosnak tartom. Már csak azért is, mert miközben kétségtelen a legjobb eszköz artik ellen, döbbenetes módon még mindig ők azok, akik a leglazább könnyedséggel cseszhetik el a játékodat, mert elég csak derekasan eltévesztenie is, ha leveszi a kerekeket, akkor már mindenki más számára könnyű célponttá válik. (Ahogy közel érve hozzájuk sincs az a sebesség vagy irány, ami mellett ne tudnák shotgun-módban megtiporni a tankodat és lelkedet is.)

*

Még egyszer köszönet Bittusnak és Mr. Scheffnek az egyedülálló lehetőségért. Mindenképpen élmény volt. Megjelenéskor még igyekszem majd pár konkrét tanácsot adni a kezdeti lépésekhez.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Nortonor, Bhalangir, _BudSpencer_, AntTheZ, Aur1n

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 hónapja 1 hete - 5 hónapja 1 hete #286204 Írta: AntTheZ
Megválaszolva: AntTheZ
Mindig szeretem megnezni a videoidat. Mindig talalok benne uj helyeket amit hasznalsz.
Koszi.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: straubbazsi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 hónapja 1 hete #286223 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Rég jártam erre, nicsak!
Rengeteg érdekes videó.
Köszönöm, minden adott egy Bazsi maratonhoz.:)

A Bűnvadászok tagfelvételt hirdet. Részletek PM-ben
Toborzói videó:

www.twitch.tv/v...303643
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: straubbazsi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja - 4 hónapja 5 napja #287042 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
*** Január ***



Első százban a januárban aktív - 100+ lejátszott random csata - játékos között, az úgy újdonság!

Lényegében, végig haladtam a gyors tízes nehezeken. Nem tartom őket erősségemnek, hosszú fejlődési folyamat ez. Decemberben kezdtem a 113-hoz visszatéréssel, de örökre elátkozott tankom. Ha valaki tier 10 solo varianciára akar példát, csak nézze meg a győzelmi arányomat ötszáz csata után. Vagy az utolsó száz-százötven csatában összevetve a többi statisztikával.

Már az újévbe nyúlóan az 5A-t kerekítettem 500 csatáig. Itt végre sikerült a 4k recent DPG, de ez is kevés a három csillaghoz, miután továbbra is az egyik legnehezebb (nem reward) tízes gunmark.

Majd a már hónapokkal korábban megvásárolt 277, amire nem jutott idő addig. A 113-hoz hasonlóan, itt is elég rosszul futottam. Ami rosszul alakulhatott, az rosszul is alakult. Ráadásul, már részint értelmetlennek is tetszett a gunmark tovább hajszolása, hiszen az akkora már felerősített Object 260 addigra mindenhol átvette a helyét, már tulajdonképpen mindenhol erősebb, mindenben erősebb nála. Végül odaértem, de ha nem változik, akkor többé nem nyúlok hozzá.

Tehát, 260. Konzisztens 4k+ DPG, sokkal jobb, van APCR is a HEAT mellé, egészen élvezetes sessionök, de ez már nem is csak Randomban kapott főszerepet. Amikor híre volt a buffnak, még mondtam is, hogy elég mókás lenne, ha ez lenne az új kompetitív meta.



Két hetes kampány, részemről 122 leharcolt csata. Alapvetően, a győzelemért játszott a SHEKL. A legnagyobb esélyesnek is számított, csak aztán a FAME mégis kitalálta, hogy aktív lesz. Ideiglenes magába is olvasztott egy éppen felbomló klánt a világklasszis csapata mellé. Még így is volt sanszunk a dobogó legtetejéhez, de hamar realizálódott, hogy rajtunk kívül igazából senki sem akar viaskodni velük, így viszonylag könnyű dolguk volt (spoiler alatt a végső sorrend).

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]


Egy ilyen két hetes időszak, általában sem a legegyszerűbb minden pillanatában, de különösen nem az egy új klánban, ismeretlenek közé csatlakozva. Amihez képest, nagyon is kevés jutott a negatív vagy kellemetlenül stresszes órákból. Összességében, nagyon is jó élmény volt, nagyszerű szervezéssel, nagyszerű játékosok között. Nagyon is elégedett vagyok az eredménnyel.

Megszereztem a fenti kitűzőt is, amihez a klánnak és a játékosnak a felső egy százalékban szükséges lennie a megszerzett pontok alapján. Ez az első kitűző, amit viselek a nevem mellett.



Durván két hetes csúszással írom ezt. Annyi dolog van folyton, annyi tankkal lehetne játszani, nem jutott többlet wotos idő. Ahogy hallom, a Frontline is egy igen komoly maraton, ha valaki a legjobb jutalmakat akarja megszerezni; eddig két órát sikerült eltöltenem vele. A Chieftain pedig simán illeszkedhetne a nehéztankos sorba, de nem annyira meglepő módon, engem inkább elvitt magával az őrült kerekezés, kergetőzés, keringőzés!

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tiger, Laccvacc, RedFox69, _BudSpencer_, Istiger1, AntTheZ

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja #287045 Írta: apaka
Megválaszolva: apaka
Mesébe illő az egész !!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Feri38_HUN, straubbazsi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.