Jelenleg 270 vendég és nincs tag online

A játék furcsa dolgai :)

2 hete 4 napja #291042 Írta: kwiktor
Megválaszolva: kwiktor
Szia bandras32

Köszönöm az elemzést!
Igen, lehet a bokor miatt nem láttam a becsapódást!
De, a célzás és a becsapódás közti távolság szerintem több mint 70-80 cm, ami megint hibás mert 4 skilles legénység és 185 méteres táv nem indokol 2 méteres mellé lövést, ezért nem értem az egészet!
Ezt is ki tudod elemezni?
Mi okozza az ilyen mellé lövést??
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja - 2 hete 4 napja #291043 Írta: Echiron
Megválaszolva: Echiron
Kövezz meg de az RNG az :trollol:
Hogy hogyan is működik ez a valóságban? Nem összesküvés, nem csalás, nem téged húznak le... szimplán a valószínűség szerint szórják a lövedéket (látsd melléklet; régebbi verzó de jól szemléltet)

kwiktor beküldte: Szia bandras32

Köszönöm az elemzést!
Igen, lehet a bokor miatt nem láttam a becsapódást!
De, a célzás és a becsapódás közti távolság szerintem több mint 70-80 cm, ami megint hibás mert 4 skilles legénység és 185 méteres táv nem indokol 2 méteres mellé lövést, ezért nem értem az egészet!
Ezt is ki tudod elemezni?
Mi okozza az ilyen mellé lövést??


Nem hiszek a tér létezésében...

Mellékletek:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja #291046 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

kwiktor beküldte: Szia bandras32

Köszönöm az elemzést!
Igen, lehet a bokor miatt nem láttam a becsapódást!
De, a célzás és a becsapódás közti távolság szerintem több mint 70-80 cm, ami megint hibás mert 4 skilles legénység és 185 méteres táv nem indokol 2 méteres mellé lövést, ezért nem értem az egészet!
Ezt is ki tudod elemezni?
Mi okozza az ilyen mellé lövést??


Az ágyú adatok között találsz egy számot, ami a pontosságra vonatkozik, ez mindig 100m-re van megadva és közvetlenül egyedül a BIA/SIA skillek csökkentik, Tehát ebből a szempontból tök mindegy, hogy 1, 4 vagy 10 skilles a legénység. Felszerelések közül a venti ami közvetlenül ezt a pontosság értéket csökkenti, és van még a pótkaja, ami hatással van rá. Vannak skillek amik a menet közbeni, toronyforgás közbeni pontosságot javítják és van a felszerelések között a stabilizátor, ami szintén a menet közbeni értékeket javítja, de ezek az ágyúnál megadott pontosság értéket nem csökkentik. A Skorpion esetében csak a BIA/SIA és a pótkaja tud működni. (ez csak egy kis kitérő volt :) , a lényeg most jön)
A lövedék becsapódása a célkörön belül volt! És ez az amit nem tudsz semmivel sem befolyásolni, mármint hogy a célkörön belül hova menjen a lövedék. Ez a szórás elvileg teljesen random. Ahogy Echiron is írja, az RNG dönti el, hogy a lövedék a célkörön belül hova menjen.
Azt írod, hogy 2m-el ment mellé a lövés. Mekkora az általad lövöldözött T37? Szélesség, magasság, hossz? Én eddig még nem találtam semmiféle adatot arra vonatkozóan, hogy a lemodellezett tankok milyen méretekkel rendelkeznek. Pedig ahhoz, hogy biztosan kijelenthessük, hogy a 0.29m/100m-es pontosságú ágyúból 200m-re leadott lövés 2m-el ment a cél mellé, szükség lenne valami viszonyítási alapra, ez viszont nincs. Tehát amit 2m-nek vélsz, az lehet hogy csak 57cm.
A lényeg hogy tanuld meg elfogadni, hogy ebben a játékban mindent az RNG irányít. Sebzést, átütést, pontosságot, hogy kikkel kerülsz egy csapatba....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja #291047 Írta: kwiktor
Megválaszolva: kwiktor
Köszi, teljesen érthető az ok fejtés!
Csak sajnos pont ez az a dolog, amiből a játékosoknak elegük van!!
Ez ami annyira befolyásolja a játékot, hogy már nem élvezhető, hanem dühítő!
Pontosan lövök, de mellé, akkor ki mire gondol??
Csalás? De kinek a részéről?? Az ellenfél?? Vagy a Wot cseszi el az egészet??
Köszönöm még egyszer, most már egyértelmű, hogy vagy elfogadom ezt a dolgot, vagy feladom a játékot, mint sokan tették ezt!!
Lehet, az utóbbi lesz, mert ez akkor is frusztráló, idegesítő, nem korrekt!!
Részemről ennyi volt!
Aki még oda teszi Magát a játéknak, TISZTELETEM!!
A kitartásért, egy jó szlogen Kitartás!!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja - 2 hete 4 napja #291050 Írta: RockyRuciano
Megválaszolva: RockyRuciano
Pedig a célzáshoz kapcsolódó RNG elég pontosan/élethűen modellezi a valóságot. A valós fegyvereknél szórásnak nevezik azt, ami a játékban az RNG.
Puskáknál lerögzítve szokás ezt mérni, tehát nem kézbenlevő puskával, ahol a lövész kézremegése vagy lélegzetvétele is befolyásolná a pontosságot. És egy ilyen lerögzített puskával 3-5-10 lövést leadva a lövések nem ugyanoda csapódnak be a céltáblán, hanem a céltábla középpontja körül egy körben. Érdességképpen írom csak, hogy a nyugati világban, különösen az USA-ban ezt a pontosságot MOA-ban (minute of angle - szögpercben) szokás megadni.
Egy átlag katonai puska (mobdjuk egy Kalasnyikov vagy M16) MOA-értéke 3-6 között van
egy katonai mesterlövész-puskáknál ez 1,2 körül van: Dragunov 1,24 az amcsi M24 1,18 az legújabb amcsi M110-ét pedig 1,27-ben adják meg.
Az igazi sniper-puskáknál (Accuracy International Arctic Warfare; Sako TRG) 0,5 MOA-ra lehet számítani.
Ugyanez van a puskákhoz hasonlóan az ágyúknál és harckocsi-ágyúknál --- csak nagyobb űrméret-nagyobb szórás.
És amikor a laboratóriumi körülmények közül a puska/ágyú/harckocsi-ágyú kikerül a valós harctérre, a tényleges pontosság lecsokken azaz szórás megnő, befolyásolja azt a lövész idegessége/hidegvére, a távolságbecslés/mérés pontossága, a levegő sűrűsége páratartalma van-e szél és mekkora erejű (különösen a keresztszél kényes kérdés), harckocsinál a motor okozta vibráció stb-stb.
A II-világháborúban a harckocsizók 20%nál kisebb találati arányt értek el (erre negyon különböző adatokat/becsléseket láttam, de a 20% volt a max), miközben a híresen pontos német Párdus és Tigris harckocsiágyúk lőtéren (tehát nem harci körülmények között) 70-80%-os precizítással lőttek.
Na, ez a bonyolult szórás van a játékban RNG-ként leegyszerűsítve lemodellezve --- és kivétele esetén a játék a valóságközelítő jellegétől nagyon távol kerülne.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32, zics911

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja #291051 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

kwiktor beküldte: Köszi, teljesen érthető az ok fejtés!
Csak sajnos pont ez az a dolog, amiből a játékosoknak elegük van!!
Ez ami annyira befolyásolja a játékot, hogy már nem élvezhető, hanem dühítő!
Pontosan lövök, de mellé, akkor ki mire gondol??
Csalás? De kinek a részéről?? Az ellenfél?? Vagy a Wot cseszi el az egészet??
Köszönöm még egyszer, most már egyértelmű, hogy vagy elfogadom ezt a dolgot, vagy feladom a játékot, mint sokan tették ezt!!
Lehet, az utóbbi lesz, mert ez akkor is frusztráló, idegesítő, nem korrekt!!
Részemről ennyi volt!
Aki még oda teszi Magát a játéknak, TISZTELETEM!!
A kitartásért, egy jó szlogen Kitartás!!


Értem hogy mi a problémád, de gondolj bele, az életben is még egy légpuskánál is elég sok minden befolyásolja a pontosságot. Irányzék beállítás, lőszer tökéletlenség, elsütéskori bemozdulás, szél. Ezeket a játékban elég bonyolult lenne lemodellezni, ezért kapott minden ágyú egy pontosságot és egy szórásképet, amit az RNG szabályoz.
Viszont az RNG legalább annyit segít is, mint amennyit árt. Maradjunk a Skorpion-nál 0,29-es pontosság, ha egy 300m-re lévő ellenfélre lősz a pontosságod ezen a távon már 0,87! Vagyis a cél köröd átmérője 1,74m! Egy majdnem 2m-es cél körrel kellene eltalálnod pl. egy 20cm x 10cm-es géppuska nyílást, mert ugye gyenge pontra megyünk. Ha az RNG nem segítene be szerinted mekkora esélyed lenne, hogy eltaláld? Nem sok, csak hát a negatív dolgok jobban megmaradnak az emberben, mert az fáj. A pozitív dolgokat meg természetesnek vesszük.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: RockyRuciano, kwiktor

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja #291055 Írta: kwiktor
Megválaszolva: kwiktor
De a régi AMD-vel nem hibáztam ennyit katona koromban!!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 4 napja #291056 Írta: kwiktor
Megválaszolva: kwiktor
Igaz akkor nem volt RNG, csak amit én tudtam!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.