Most értettem meg, hogy mi a probléma.
Kicsit átfogalmazom, hátha más is jobban megérti. Egy adott tárgy, ez esetben egy fa, ahogy közeledünk felé egyre részletesebb textúrát kap. Minél távolabb van, annál kevesebb pixelből épül fel, minél közelebb, annál több. Ezt az átmenetet látjuk a képen és a videóban is az említett időpontnál, ahogy közeledve átvált a részletesebb textúrára.
Mivel SD klienst használsz, ez szerintem nem fog változni, és nem hinném, hogy programozás, vagy bármilyen más probléma okozza, illetve az, de ez normális dolog, hisz patch-ről patch-re fejlődik a játék.
Én HD kliensnél nem észlelek ilyen probléma. Miért nem akarsz váltani, helytakarékosság miatt?
Bár a környezet minősége ultrára állítása lehet, hogy megoldja a problémát, de ismét hangoztatom, hogy célszerű lenne HD-ra váltani.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...