Jelenleg 528 vendég és 9 tag online

A játék furcsa dolgai :)

4 éve 1 hónapja #149876 Írta: Golradir
Megválaszolva: Golradir
Overmatch

If the AP or APCR shell's caliber is more than 2 times the nominal thickness of the armour (Such as a 130mm shell hitting a 60mm thick plate), projectile shell normalization is increased by the following formula: basic normalization * 1.4 * shell caliber / nominal armour thickness. Note that the shell is still capable of bouncing if it strikes the armor at an angle of 70° or more from normal.

If the AP or APCR shell caliber is more than 3 times the nominal thickness of the armour (such as a 130mm shell hitting a 40mm thick plate), no ricochet will happen even if the impact angle is more than 70° from normal. The increased shell normalization described above will also occur.

In cases involving HE shells or external module hits, overmatch does not occur.

Forrás: wiki.wargaming....hanics

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149878 Írta: Golradir
Megválaszolva: Golradir
Remélem ez mostmár elég bizonyíték mindenkinek arra hogy a hellcat-nek meg kellett volna halnia ha nincs RNG :)

De kérhetek hivatalos közleményt is a wargaming-től, vagy az atyaúristentől is akár, vannak emberek akiknek az sem lenne elég...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149882 Írta: Golradir
Megválaszolva: Golradir
Rallyefan81

Igen, valszeg ez is benne van :) Attól még frusztráló, ha te vagy a nagyobb, viszont édes a győzelem, ha te vagy a kisebb :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja - 4 éve 1 hónapja #149893 Írta: Sunhair
Megválaszolva: Sunhair

Mir4g3 beküldte: 3X-os kaliber szabály van, az az ha az a tank ágyújának űrmérete háromszor nagyobb mint a meglőtt páncélrész vastagsága (nem az efektív, bár ez nem biztos mert így még nem láttam le írva. ) akkor nincs le pattanó.

2X-es kaliber szabálynál pedig + normalizációt kaphatnak a egyes lövedék típusok.

Ezen felül pedig nem szabad elfelejteni, hogy ez a WOT ahol minden lehetséges. :woohoo:


Természetesen az effektív páncélt nézi (így még én sem láttam leírva)
különben hogy Pattannál le nagyon vékony tankokról. A Válasz az hogy nagyon meredek szögben lövöd. Egy Királytigrisnek vagy Tiger II-nek ha így jobb, 80-as az oldalpáncélja...
wiki.wargaming....ger_II
Ha belegondolsz 240pennel (3x8) Ütnie kéne mindennek, ha ezt a szabályt nézzük..hiába áll sidescrape-be, és mégis pattog szinte minden....(Az orosz tornyosok meg aztán nagyon jó példák)
Vagyis az effektívx3....Ez azonban ugye bonyolítja a dolgot, mert ugye milyen szögben lövöd, magasabban alacsonyabban vagy-e stb. Az RNG +-25%-a annyit nem dob ilyen kicsi tankokon, hogy csakúgy pattanj.

Mellesleg írtam, ha nagyon kell, ott a JagpzE100 gold ammo versus Tier 1 Traki meredek szögben és a JagpzE100 kétszer is pattan. Az mind rng lenne?

Golradír: Szánalmas a sikertelenséged az RNG-re kenni....tanulj meg játszani a sírás helyett, és rájössz, nincs csalás, nincs ámítás....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja - 4 éve 1 hónapja #149897 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32
@Sunhair

Egy a probléma mindössze: 240 az ált.-ban átütés (pen), nem KALIBER (mert 240-es gun-ja csak a t92 arty-nak van...)
A 3x kaliber szabály pl. tök jól érvényesül általában orosz 152 mm-es derp ágyú vs. pl. francia tankok 40 mm-es oldalpáncélja esetében...7-8-900 dmg azt jöhet a "cheater"-ezés...^^
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Filler1

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149905 Írta: Cavemann
Megválaszolva: Cavemann
Nos....

Lehet vitatkozni az RNG-ről meg a kaliberszabályról, meg hogy ki mennyire noob vagy epik, a lényeg az az hogy a Wot ( ami egyébként egy nagyon szuper játék volt mostanáig) játékélmény szempontjából a 0 felé tendál.

Elég régen játszom vele (3 éve), nem vagyok egy őstehetség, de mióta a 9-es verzió van azóta inkább csak dühít. Annyira rámentek a "fizess hogy játszhass" filozófiára hogy közben élvezhetetlenné tették a játékot. Az hogy egy csata alatt 5-10 javító csomag se lenne elég ahoz hogy működésben tartsd a vasadat egy kissé nevetséges. Már nagyon unom hogy az első benyelt lövés (mindegy hogy hol ) olyan sérüléseket okoz aminek a valósághoz semmi köze nincs. (láncon lőnek és kigyullad a motor + kihal a parancsnok meg a töltő ) Levettem az xvm-et hogy ne is lássam a csapatösszeállítást mert csak felidegesít, persze már xwm nélkül is sokszor lehet látni hogy veszteni fogunk mert úgy rak össze tankokat hogy az egyik félnek esélye sincs. Régen egy csata eltartott sokszor 10-12 percig, ment az adok kapok, sőt néha az időből is sikerült kifutni, most meg sokszor az egész mecs 3-4 perc és 15- (0-4). Behozták ezt a HD verziót, de még mindíg tele van hibával a játék, rengeteg bug (beragadó tank, eltünő lövés, eltünő tankok, sorolhatnám.) Régen vettem aranyat, hogy gyorsabban fejlődhessek, de ma már nem vagyok hajlandó erre pénzt áldozni.
Az MM- ről meg már nem is beszélek azt szidják pont elegen.

Jól látszik hogy sokan befejezik a játékot, elég csak a számlálót figyelni, régen egy szerveren 150-180 ezer játékos figyelt, most a kettőn sokszor még 100 ezer sincs. Valószínűleg hasónlóan vannak mint én. Egy játék addíg az amíg van játékélmény ha az nincs játékos sem lesz. És ha hamarosan nem tesz valamit a WG, marad majd pár ezer játékos akik persze meg majd üvöltöznek hogy nem azért fizetnek hogy......

Ui:
elkezdtem gyüjtögetni az ilyen bugos meccseket egyszer majd egy szép kis videó lesz belőle. Csak azt sajnálom hogy a régi csaták nem maradtak meg érdemes lenne a kettőt egymás mellé tenni. A régi több embernek tetszene.......

Azért mindenkinek jó játékot és kitartást, és ha esetleg kihullana a hajatok az vigasztaljon hogy samponra nem kell költeni :-)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja - 4 éve 1 hónapja #149911 Írta: Golradir
Megválaszolva: Golradir
Sunhair, most komolyan, te most kipécéztél magadnak? Itt van wargaming által leírva feketén fehéren tényként amit mondok, és te mégis azt állítod minden józanészt félretéve, hogy én vagyok a hülye és neked van igazad :D

Forrás: wiki.wargaming....hanics

Fenti linken hivatalos wargaming weboldalon mindenki elolvashatja, az alábbi szerepel:

"If the AP or APCR shell caliber is more than 3 times the nominal thickness of the armour (such as a 130mm shell hitting a 40mm thick plate), no ricochet will happen even if the impact angle is more than 70° from normal."

Fordítás: "Ha az AP vagy APCR lövedék kalibere több mint 3szorosa a meglőtt tank névleges páncélvastagságának (például 130mm kaliberű lövedékkel 40mm névleges vastagságú páncélt lőssz meg), nem fordulhat elő lepattanás, még akkor sem ha a találati szög nagyobb mint 70fok."

Erre te ugye kiabálod itt az effektív páncélodat eszeveszetten bizonygatva, hogy de akkor is neked van igazad és mindenki más hülye....

Akkor olvass csak vissza! Ugye azt írta, hogy ha a kaliber 3szorosa a névleges páncélvastagságnak (nem az effektívnek)

Mi is az a névleges páncélvastagság? Láss csodát ugyanazon linken közvetlenül alatta ezt is leírja, idézem:

"the nominal thickness of an armour plate is just the minimal amount of armour a shell impacting it must penetrate. As soon as the impact angle deviates from the normal, i.e. is not perfectly perpendicular to the armour plate's surface, the effective armour thickness that the shell needs to penetrate will be higher than the nominal armour thickness"

Fordítás: "A páncélzat névleges vastagsága az a minimum vastagság amit egy lövedéknek át kell ütnie találatkor. Amint a találati szög eltér a normáltól, pl nem teljesen merőleges a páncél felszínével, az effektív páncél vastagság amit a lövedéknek át kell ütnie nagyobb lesz, mint a névleges páncél vastagság"


Tehát a wargaming mondja és nem én, hogy ha a névleges páncélja a frontján a hellcatnek 12mm, nekem pedig 128mm kaliberű az ágyúcsövem, akkor aztán akárhogyan forgathatod azt a tankot, mert nem számít sem a találati szög, sem az effektív páncél, ugyanis ezektől függetlenül a találatnak mindig át kell ütnie!

És itt jön szóba az RNG, vagy a lag, vagy a drágaságos jó úristen keze, ami sokszor ennek ellenére megakadályozza az átütést, vagy fordítva, olyan tankkal tudok átütni betonfal vastagságú páncélt is véletlenül, aminek még egy papírlapot sem szabadna kilyukasztania.


Erre már komolyan nem mondhatsz semmit ember, itt van feketén fehéren, mindenki elolvashatja le van írva a játék készítői által!

És én nem panaszkodtam, csak bebizonyítom, hogy igenis oka van annak hogy sok ember fel van háborodva mikor valami aminek biztos sikerülnie kellett volna nem sikerül, és ez az ok vagy az RNG vagy a játék hibája (bug) is lehet.

A lényeg az hogy ilyen ez a játék és aki így is szereti az így is szereti aki meg nem az nem.

Szeretettel várom újabb értelmes hozzászólásodat, ahol csak engem tudsz fikázni, de semmi érdemi ellenérvet nem tudsz felhozni, csak azt magyarázod te milyen istenkirály vagy hogy 1es tankkal is lepattintod a jagdpanzer E100-at :)

Köszöntem a figyelmet, szerintem mindenki látja hogy overmatch szempontjából nekem van igazam, és innentől kezdve nem reagálok egy engem ócsároló kommentre sem.

További szép estét és nagyon jó játékot kívánok mindenkinek! :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: misi107

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149915 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956
Csak annyit tudok mondani ha minden úgy történne ahogy kellene akkor elég hamar unalmas lenne a játék.Így hogy néha pozitív néha negatív hatása van az rng-nek elég változatosra sikerül minden csata és ez azért elég fontos hogy ne váljon monotonná néhány ezer csata után a játék.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Golradir

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149936 Írta: VodkaJoe
Megválaszolva: VodkaJoe
Naivság azt gondolni, hogy WG nem manipulája a játékot!
Volt rá példa, hogy elfelejtettek szólni nerfről 1-1 tanknál, szép csendben meglépték. Csalás, füllentés vagy csak feledékenység?
Valaki belegondol rengeteg variáció van, hogy lehet úgy paramétereket változtatni, hogy maga a tank nem változik.
Mire gondolok pl.
Bokrok átlátszóságán változtatnak - elöbb spotolodsz fel.
Sziklás talaj alá raknak + mocsaras talajt, vízet nehezebben fordulsz , haladsz előre maga a tank talaj ellenállása nem változott de mégse úgy megy.
Arty lövedék becsapódásának számításához beraknak plusz egy változot pl (hőmérséklet) nem mindegy téli pálya vagy nyári, még nagyobb szórás vagy pontosság.STB.....
Minden hajnal 5 van restart, bármi megoldható szerver oldalról és biztos vagyok benne pár dolgot próbálnak is változtattni vagy kipóbálni nem várnak mindig a tesztszerverig.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149951 Írta: helowin
Megválaszolva: helowin
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy nektek is írt-e már ki ilyet, hogy MODS PROTECTION? Angol szöveg is volt hozzá, de véletlen gyorsan bezártam. Nem tudom ,hogy mit jelenthet. Tudnátok segíteni? Előre is kösz!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149971 Írta: Pharysheus
Megválaszolva: Pharysheus
Sziasztok!

Nem tudom, hova írjak...
Az van, hogy egyik klántag hívta fel a figyelmem a "Küldetések" fül alatt, a "Rangsorolt Csaták" alatt, micsoda küldetései vannak Csapat Csatákhoz.
Elég komoly díjakkal:1000-3000 aranyak, 100.000-2.000.000 kredit, és ilyenek.

De nálam semmi, egy cimborámnál szintén, egy barátnőnél megint semmi. Csak a WZ-s küldiket lehet látni ott is. Érdekesség, hogy mindenki használ vmilyen, különböző modot, és csak az látja a spéci Csapat Csata küldiket, akinek nincs fenn semmi.

Most mi van?
Tud mondani valaki valami okosat, mert csak pislogunk, mint a kiszántott egér.

Hálás köszönet!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149979 Írta: VodkaJoe
Megválaszolva: VodkaJoe
XVM kell fríssiteni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #149980 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
Ezeket a küldiket én is látom, ha lenne már nyolcasom érdekelne is.

Ismerős viszont állítja hogy ő nem látja őket. Azaz nála nem adja be...

Lehet volna valami előfeltételük, teljesítendő régebbi küldi? ... nem tudom.

( XVM-nek nem hinném hogy bármi köze lenne hozzá :D )

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #150004 Írta: Golradir
Megválaszolva: Golradir
Nekem, meg még vagy 2 ismerősömnek 2-3 napja a tech tree-ben jelentek meg premium tankok ilyen 5-100 aranyért amiket átlag felhasználó nem vehet meg premium shopban, gyorsan le is akartunk csapni rájuk, de amint azt gondoltuk is, csak valami bug, mert ha megpróbáljuk megvenni nem engedi a játék. Ez is csak pár embernél látszik nem mindenkinél, és nem ugyanazokat a modokat használjuk uh, az sem lehet hogy amiatt.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 éve 1 hónapja #151154 Írta: jabba1983
Megválaszolva: jabba1983
Sziasztok. Biztosan már kérdezte valaki, de már sokszor észrevettem, hogy amikor elindul egy játék, többen is lövöldöznek értelmetlenül a vak világba.Ezt miért csinálják? Van valami értelme, vagy Botok???
Köszi a választ

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.