- Hozzászólások: 93
- Köszönetek: 56
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nem a harckocsit tervezte Straussler, csak a plusz lánctalpat és az ikermotoros meghajtást. Az ehhez használt jármű meg azért hajaz egy Valentine-ra, mert az.forum.worldofta...-line/
Ez egyébként Straussler egy háború alatt tervezett típusa lenne?
Forrás: worldwide.espac...56009A
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azért csak tartsd meg jó szokásodat..
.
.
Erre a fórumra is már csak kísérteni járok vissza
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
az elkepzelesed tobb sebbol is verzik, csomo pontatlansag/nem kapcsolodo vagy rossz sorrendu modult irtal+magas szintre alkalmas jarmuvet nem is emlitettelÉn a Toldi I-et, II-t és III-t egy tierbe, a 3-as tierbe képzelném el, mint könnyű tank. Utána jöhetne a Turán I, 4-es tierbe, utána a Turán 2 és 3, 5-ös tierbe (a Turán 3 most egy 5-ös szintű prémium). A Zrínyi 2-t alapból a 41M-mel azután a 105 millis löveggel, és a PaK 40-nel képzelem el, a továbbhaladáshoz szerintem a 43M L/43-at kellene kifejleszteni. A 44M Zrínyi alapból szerintem a 105-össel, utána a 43M, azután a KwK 42, azután a KwK 36 jöhetne, mint a Jagdpanzer IV magyar megfelelője. A 44M Tas fogós kérdés, mert a Panther egy 6-os szintű tank, de a baj itt az, hogy a Panthernél is erősebb a frontja a Tasnak(120 mm döntött acél), ezért kéne valami töltelék tank, hogy a tank a Tas a megfelelő tierbe kerüljön. Itt a lövegeket így képzelem el: 43M, PaK 40 L/48, KwK 42 L/71, KwK 36. Utána nem tudom, mi legyen. Vélemények jöhetnek.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Remek gyakorlat a forráskritika alkalmazására. Minden tiszteletet meg kell adni a szerzőknek, ugyanis hiánypótló mű (lett volna ha megjelenik nyomtatásban), de nem hibátlan.Itt lehet olvasni a csepeli WM gyár fejlesztéseiről a megmaradt Korbuly Pál és Sárhidai Gyula írásai alapján!
Van benne pár érdekes adat a V3 és V4 fejlesztésekről is.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
amikor megemlítettem, hogy ...
7018, ...