Jelenleg

23
látogatónk van

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

6 éve 3 hónapja #261387 Írta: Exami
Megválaszolva: Exami
Magasabb tierben ennyire gáz a TD helyzet? 5-6(7)-ben nem látom ennyire gáznak, ott csak az artykkal szoktam néha megküzdeni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261429 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir
Figyelem: Spoiler!


Sics, alapvetően nem látom miből jutottál az xp-s következtetésre. Az szerintem pont jó.
Egy játékosnak két fő ellenfél csoportja van.
1. Az ellenfél játékosai, mivel a győzelemért több xp jár mint a vereségért (győzelmi szorzó), kivéve ha vesztesz, de "battle hero" kitüntetést szerzel,. Ez esetben neked is jár a 1,5x-es szorzó.
2. A saját csapattársaid, mivel a szerzett xp sebzésből, spotból és fogalásból jön. A sebzésből ráadásul ha nem magadnak spotoltad akkor csökkentett mennyiségű xp (50%).
wiki.wargaming....redits

Mindebből következőleg alap játékmechanikai ismeret, hogy több xp és gyorsabb fejlődés aktív játékból lesz. Ezzel pont nincs baj.Sőt ezért nem szokott meghatni, amikor foglalok és a pálya másik végén üldözik az ellent. Mert az a csapatnak nem több xp ha mindenkit kilövünk, nekem viszont kevesebb, ha kimegyek a körből (oké, van egy after battle team koefficiens, de ez egyrészt fene se tudja mennyi, másrészt mivel after battle, ezért ha foglalással nyerünk az is ad elvileg ebbe).
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261450 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir
Figyelem: Spoiler!


Bazsi,

rengeteg dologban igazat adok, illetve amit másként látok, azt hajlamos vagyok annak betudni, hogy a Te szinteden ez valóban másképpen látszik.
Amit írsz, az tényszerűen is látszik, hiszen az EU és a RU szerverek miden féle átlaga között kb. 600wn8-nyi különbség van RU javára. Ez több xp, ami meg az xp rendszerből adódóan aktívabb játékot jelent, amit meg nyilván nem bokorharccal lehet elérni.
wotlabs.net/eu
wotlabs.net/ru

Viszont ami bennem továbbra is kérdés, hogy van egy top 1% játékosbázis, aki a többiekhez képest minimális hibával játszik, és legjobban ismeri az aktuális metát és játékmechanikát. Viszont az XP rendszer mikéntjéből adódóan a medes meta kedvez neki leginkább (ha meg nem med, akkor mozgékonyabb heavy vagy light, de semmiképpen sem TD vagy SPG ami ugye a leg csapat függőbb 2 osztály). Mivel aki annyira motivált, hogy így vagy úgy, de időt és energiát tett abba, hogy ezt a szintet elérje, annak általában "semmi sem elég". Ezt most nem pejoratíve értem, hanem "ha még jobb lehetek, akkor az akarok lenni" értelemben. A kő-papír-olló alap balanceban (most azon túl, hogy ez mennyire sikerül, vagy nem sikerül félre), az aktív játékot TD-vel és SPG-vel tudod leginkább akadályozni (vagyis csak működik az a kő-papír-olló lényegében). Szóval van ez a top 1%, aki egyfajta med túlsúlyos irányba tolná ezt az egészet (ha jól értem). Viszont ez borítaná az alap kő papír ollót, vagyis osztályokat kellene felszámolni és alosztályokat létrehozni meden belül, ami viszont idővel megint ugyan ahhoz a problémához vezetne. Szóval akárhonnan nézzük, az egész igazóból azt feszegeti, hogy van-e jobb balance elv a kő-papír-ollónál. Persze leszámítva azt, hogy 15v15 med gyakja egymást (éppen aktuális legjobb tankkal) ami meg biztosan nem j irány, max olyan élsportban ahol még nem tart az e-sport.

És akkor itt a másik kérdés is, amire nem tudom meg lehet-e találni a választ. Vajon az EU oldal taktikusabb-e, és aki nem tud érvényesülni meddel, az vált, vagy az RU oldal tudása magasabb szintű-e és ezért az xp rendszer után megy, mert ha már szív, legalább többet kapjon érte. Vagy egyszerűen csak más a néplélek, és ők "inkább izomból oldják meg", ezért medeznek többen.

Ami meg a limitált TD számot illeti, nos...ezt már érintettük korábbi beszélgetésbe, hogy ha tólszabályozzuk az MM-et az lehet-e jó irány. Először SPG (ami egyébként kellett is), aztán majd TD, majd legyen kevesebb Light, mert az spotol fel, majd limitálni fogjuk azt is. Aztán máris ott leszünk, hogy annyira túlszabályozzuk, hogy a varicációs lehetőségek kezdenek el túl szűkülni, hiszen a taktikát is sokkal jobban optimalizálni lehet, ha biztosan tudom, hogy miből mennyi jöhet. Szóval Publicba ez szerintem nagyon nem jó irány, kivéve, ha a top játékosok befolyását és dominanciáját akarjuk növelni, ami viszont szembe megy a casulara kell optimalizálni gazdaságossági elvvel.

Fentiek persze csak gondolatok, kételyek, érzések, részemről. Vitázni, kulturált formában mindenkinek ér, sőt, kötelező!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Xizor111, gONE_CLICKin

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261465 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Csak csendben érdeklődnék.

Mint tudjuk, nem mozgok azon a szinten, de nem értem, hogy miért a Td-k kerülnek a "mágjára".

Saját példából kiindulva. Megvan az obj 263. Ami elvileg egy páncélozott roham TD.
Egyenesen kényszerítve vagyok rá, hogy kempeljek valahol hátul, mert amennyiben előre mennék, a kedves medek, lightok szarrálőnek arannyal. Álcám hozzájuk képest nuku. Mozgathatom, forgatgatom, rejtegetem.
Most a legutóbbi csatámban egy type 5 volt mellettem, sebeztem is 5K-t. Mert volt némi visszatartó erő, hogy nem folytak körbe amíg töltöttem. Eddig akárhányszor frontvonalra mentem, kivétel nélkül mindig rossz vége lett. Nem tudom mit vársz, vártok a TD-k től. Nem arra vannak kitalálva, hogy élharcolj velük.
Nem hiszem, hogy a TD játékosok olyan rosszak lennének. Nem lehet mindenki medes, lightos.


De az is lehet, csak késő van:)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Admiral_von_Yorck, Anna_Blue

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261538 Írta: Admiral_von_Yorck
Megválaszolva: Admiral_von_Yorck
Mondjuk nem értem, a Super Heavyk, a mindennél jobb tervrajz szökevény hulladékok miért nem gázok?

...és akkor már oda értünk, hogy mégis mi maradjon a játékban ami annyira magasztosan felemelő játék élményt nyújt minden játékosnak egyformán?!?!

Az én meglátásom szerint meg az EU szerverekről a random csatákban a minimális taktikai és stratégiai érzék hiányzik!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261544 Írta: GoldMalac
Megválaszolva: GoldMalac
az biztos. hogy ma is minden csataban a fél csapat nyomorultul kempel hátul td-ben és várja a végkifejletet.. biztos közben nézik a tv-t vagy ilyesmi.. és rettentően élvezik.. gg..

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261545 Írta: setelekot 1
Megválaszolva: setelekot 1

az biztos. hogy ma is minden csataban a fél csapat nyomorultul kempel hátul td-ben és várja a végkifejletet.. biztos közben nézik a tv-t vagy ilyesmi.. és rettentően élvezik.. gg..


Nézem a TV-t és közben lövök egyet-egyet..., Nekem ez elég. LOL. Ez baj? Jaj! Mi lesz? :thx:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Anna_Blue

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261546 Írta: robertgida
Megválaszolva: robertgida

Mondjuk nem értem, a Super Heavyk, a mindennél jobb tervrajz szökevény hulladékok miért nem gázok?

...és akkor már oda értünk, hogy mégis mi maradjon a játékban ami annyira magasztosan felemelő játék élményt nyújt minden játékosnak egyformán?!?!

Az én meglátásom szerint meg az EU szerverekről a random csatákban a minimális taktikai és stratégiai érzék hiányzik!


Az is,meg a csapatmunka is,és a tankok ismerete.Heavyk manapság átmentek td-be.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261549 Írta: Benpe
Megválaszolva: Benpe
A legrosszabb, Vér István TéDé-ben (vagy bármely másban: pl. rejtett tartalék) bokor camp, akár 564m-es körön kintről figyeli az eseményeket, mert miért ne... majd jönnek....., de ha belül is van, 57%-on lévő lövész főskillel még a szektort sem találja el, mintha utánozni akarná Backhemet a portugálok ellen :trollol:
Ilyenkor még nettó haszon sem jön ki, hogy blocknak használnánk a fronton....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261551 Írta: Jocek89
Megválaszolva: Jocek89

A legrosszabb, Vér István TéDé-ben (vagy bármely másban: pl. rejtett tartalék) bokor camp, akár 564m-es körön kintről figyeli az eseményeket, mert miért ne... majd jönnek....., de ha belül is van, 57%-on lévő lövész főskillel még a szektort sem találja el, mintha utánozni akarná Backhemet a portugálok ellen :trollol:
Ilyenkor még nettó haszon sem jön ki, hogy blocknak használnánk a fronton....


Hosszú távon kiegyenlítődnek az ilyen problémák, az ellenfél csapatban is mindig van láma, csak azt sosem jegyezzük úgy meg. Múltkor egy kempelő Löwét szidtam, holott mi a másik 14 játékos még nyomhattuk volna jól. Aztán köv meccsen az ellenfél top tier type 5 mangalicája el sem indult a bázisról, és egymást taposva lőttük a végén. Persze bosszantó a mieink gyopáit figyelgetni, de azért micsoda szerencséje is van az embernek néha, mert az ellenfél egy szobanövény. De rng-ben is ugyanez. Egyik meccsen nem akar eltalálni az ember semmit, máskor meg a hatos light leveszi lánccal a skorpion g lövését.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Anna_Blue

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261558 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Magasabb tierben ennyire gáz a TD helyzet?


Eléggé. Talán valamennyit enyhült, az "5-8" és "csapat fele" talán reálisabb a tdre és artyra együttesen számolva. Mindenképpen nagyon sok. Sokszor a tankok jelentős része nem vesz részt a lényegi összecsapásban.

Hosszú távon kiegyenlítődnek az ilyen problémák


Ahogy írtam is, hiába egyenlítődik, ha ilyenkor gyakran csökken a súlyom a csatákban. Például az dönti el, hogy melyik oldalról mennyi játékosban van hajlandóság, nem az, hogy én mit teszek hozzá. Ez egy rajtam kívül eső tényező. Az én súlyom ott lesz számottevő, ahol nem ez dönt. Ha pedig nagy egészben kevesebb olyan csatát játszom, ahol érvényesíteni tudom a tudásom, akkor hosszútávon is kevesebbet kapok vissza, hiszen növekszik az 50-50 aránya a nagy mintában is. Remélem, érthető a szempontom. Ettől még egyébként az alapgondolattal persze egyetértek.

Saját példából kiindulva. Megvan az obj 263. Ami elvileg egy páncélozott roham TD.
Egyenesen kényszerítve vagyok rá, hogy kempeljek valahol hátul, mert amennyiben előre mennék, a kedves medek, lightok szarrálőnek arannyal.


Mert a nehéztankot azt nem goldozzák? A medet azt nem bántják? Ezerféleképpen meg lehet dimenzionálni a kempelést, láttunk is rá már elég példát.

Eddig akárhányszor frontvonalra mentem, kivétel nélkül mindig rossz vége lett. Nem tudom mit vársz, vártok a TD-k től. Nem arra vannak kitalálva, hogy élharcolj velük.
Nem hiszem, hogy a TD játékosok olyan rosszak lennének. Nem lehet mindenki medes, lightos.


Az egyik legnagyobb tévhit a játékosok között, hogy mire vannak kitalálva. A "med-light" mantra meg 2017-ben... örülök, hogy mindjárt vége van. Másrészt, nagy általánosságban sok szerencsét kívánok a "medes, lightos" játékhoz tier7 felett.

És a kiindulópont ellenére, tényleg nem a tanktípus lenne itt már a lényeges, hanem röviden, az aktív, nem aktív játék, részvétel.

Emiatt mar nem is igen TD-zek, mert nem akarok kozejuk tartozni. Pedig ott van a garazsban a 7-es sved amit le akarok 3 gm-ezni, a 8-as STRV, a Skorpion G (ezzel meg szoktam menni neha, de ez nalam inkabb med mint TD), Badger, Halalcsillag (meg par csata hianyzik a ToT-hoz, utana leszerelem ezt is).


Részemről Skorpion med, legalábbis amikor még többet volt top tier, meg amikor még játszottam tier nyolcat. E25 a... mindenes. Nem nagyon van rá kategória, ugye. Például elég nonszensz, hogy a passzív spot ebben az esetben folyamatos lövést is jelenthet (majd kiemelem, ha írok a tankról). E3 meg természetesen superheavy feladatkör.

De ha belegondolunk, végignézzük azt a listát, akkor a "köznyelvi" értelemben vett TD valójában egy apró csoport a kategórián belül. Egy speciális szelete. Valójában high tier ott egy grille ág... vagyis, akkor reálisan mindösszesen a svéd tédék tartoznak most ide. A nerf előtt a Grille is többre volt hívatott, most meg már nem tényező.

Továbbá, az úgynevezett tédés "játékstílus" eleve nem működőképes. Nincs betöltendő helye a mai random battles menetében, kudarcra ítélt benne. Az Strv, ami egy szituációsan brutális tank, amit a legtöbbet játszottak például CW kampányon is, ahol értelemszerűen alkalmanként lehet játszani a szerepnek, feladatkörnek, amiben kiemelkedően a legjobb - az a public csatákban csak elfogadhatóan, az is csak hozzávetőleg okésan teljesít.

Hogy mit társítunk a tank destroyer tanktípushoz, az egészen egyértelműen a játékosok műve, kétes eredménye.

Ezt a gondolatmenetet pedig ott kell kerekíteni, hogy ha van egy dolog, ami jobban kudarcra van ítélve, amivel bonyolult kevesebbet hozzátenni, amivel iszonyatosan nehéz befolyásolni, súlyt tenni bele, akkor az az artizás . Egy-két végletekig dedikált artistát láttam a dologhoz képest impressive nyerési százalékkal. Egyébként, esélyed nincs. A "felső egy százalék" által is ötvenpár százalék. Maximum.

Tehát, akkor harmadszorra is visszakanyarodok az eredeti mondanivalóhoz, amihez csak kontextust adtam, adtunk, hogy ez nem a Wargaming kritikája. Mert vegyük észre, hogy ezek eredményesség, normál - egészséges, khm - értelemben vett sikerélmény perspektívájából használhatatlanok. Egyszerűen nem előnyös választások.

Mindez már vékonyan válasz @Bhalangirhoz is.

Mindenképpen jó felvetések ezek. Magam részéről igazából nem is vitatkoznék-vitáznék vele.

Mellékesen, nem is vitaindítónak szántam. Esetleg, jó esetben gondolatébresztőnek. Mert elindultam ott, hogy sok td-arti van, nem szeretem, megnyitottam vele mást, bezártam egy harmadik helyen, ilyen szempontból nem szerencsés a felépítése.

És akkor itt a másik kérdés is, amire nem tudom meg lehet-e találni a választ. Vajon az EU oldal taktikusabb-e, és aki nem tud érvényesülni meddel, az vált, vagy az RU oldal tudása magasabb szintű-e és ezért az xp rendszer után megy, mert ha már szív, legalább többet kapjon érte


Hát, máshogy gondolkozunk róla. Vagy legalábbis én nem is feltételezném, hogy itt valamiféle taktikai megfontolás. Egyszerűen azt látom, hogy hozzánk képest az orosz szerveren a hunyadi-féle diagram felé tolódik el az alap mentalitás. Azt látom, hogy a saját értékrendemben, az én szemszögemből, ők játsszák a játékot. Hogy egyáltalán többen játsszák játéknak a játékot. Mert én is, és itt már többen is megkérdőjeleztük, hogy abban mi a játék?

Van egy olyan, eddig nem egészen definiált, végiggondolt, megfogalmazott elképzelésem, hogy más, relevánsan más az összetétele a wot játékosközösségnek más összehasonlításba tehető online játékokhoz képest. Sokan máshonnan, más érdeklődéssel érkeztek.

Legyek én az egyik sarkalatos példa. Abszolút, akár szégyenletes mértékben vagyok ignoráns a WOT tematikájával kapcsolatban. Hónapok után realizáltam, hogy mondjuk váó, ott az obj 416 vagy T54 youtube-on, és váó, ezek tényleg pont így néznek ki... meg minden. Tényleg, zéró. Nem volt érdeklődésem. Az esport, az asztali társasok, a kompetitív játékok, a stratégia, a verseny, az igen. Én onnan érkeztem.

Ennek az ellentéte, akik egyáltalán nem... ahol megpróbálhatunk elkezdeni olyasmikre válaszolni, minthogy miért látjuk rengetegszer azt, hogy teljesen alap-alap-alap játékérzék, játékkép is hiányzik.

Minden MOBA esszenciája a túlerő. Itt meg már ordítani tudnál, amikor ezredszerre sincs érvényesítve egy fájóan egyértelmű overmatch szituáció. Mondhatjuk a map controlt, vision controlt is természetesen. Annak kiaknázása.

Vagy az erőforrások menedzselésére fantasztikusan megtaníthat egy kártyajáték. Ahol elindulsz ott, hogy a hatékony (efficient) játék a növekvő mana/kristály/akármi teljes elköltése minden körben. Aztán ezt rétegezed. Megtanulod azt is, hogy a lapok száma, életerő, tempó, mind-mind további erőforrás.

Wotban bazdmeg - gyakran felcukkolom magam rajta - az életerő, plusz páncél által hozzáadott érték, a HP, az nem egy erőforrás. Nem! Én nem tudom micsoda, de nem használják. Nem tudom mi, egy ilyen rossz eset... vagy egy C terv. Vagy nem tudom.

Vagy, ha egy Overwatch (6v6 FPS) tőlünk meghalt három, tőlük öt, akkor állati jók vagyunk, nyerőben vagyunk, jól csináltuk. Nálunk az a három veri a billentyűzetet, hogy a köcsög csapat. Nem érdekel, hogy volt e eredménye, mert úristen, most nem tudok egy-két percig újra játszani ezzel a tankkal!

És a többi.

Ebbe pedig azért kezdtem bele, mert különböző szervereken, talán jelentésen eltérő annak az aránya is, hogy ki milyen érdeklődéssel, tapasztalattal érkezett.

Szóval van ez a top 1%, aki egyfajta med túlsúlyos irányba tolná ezt az egészet (ha jól értem).


Nem. Vagyis a magam nevében nyilatkozom, a fő osztályok felé. Talán nem annyira a nehéztankok felé, mint amennyire az elmúlt év erősorrendje, metája diktálná, de összességében a két fő tankosztály felé. Tehát, míg egyetértünk abba, hogy a random túlszabályozása, diverzitás csökkentése problémás folyamat, addig, engem nem hiszem, hogy zavarna, ha a csapatokban általában mondjuk 49 és 73 százalék között lenne heavyk és medek részvétele. Ergo, pont úgy, ahogy az orosz szerveren látom. Sokkal-sokkal egészségesebbnek, élvezhetőbbnek tűnik. Gyengébb, és erősebb játékosok számára is.

Nagyon sok csata nulla artival, még több csak eggyel. Kevés light, pár TD, azok közül is nagyobb arányban tolják előre. Tényleg rossz nézni egy-egy frusztrálóbb session után.

A kő-papír-olló alap balanceban


Hovatovább, kifejezetten érdekes gondolat volt számomra ezek ilyen értelemben counterként sorolása. Persze egyértelmű, hogy egyes elhaló híresztelésekkel szemben egyes tédék és tédé pozíciók, az artik az aktív játékot büntetik, akadályozzák, de mégsem fogalmaztam volna így.

Na, ennyire bírtam most reagálni. Ahogy írtam, túl sok minden meg lett nyitva. Szerintem órákat el lehetne sörözgetni felette.

*

Alapvetően, enyhe túlzásokkal, karikatúrával, telis-tele költői kérdésekkel szántam. Semmiképpen sem akarnák belőle gyenge-átlagos játékos lélektani elemzését, hurrogását, akármijét kihozni.


Ezt kérem, hogy tartsuk tiszteletben. Egyetértéstől vagy együtt-érzéstől függetlenül, az ilyesmihez ott a Dühöngő.

szerk.:

Tulajdonképpen egészen remekül kapcsolódik a beszélgetéshez: www.wotinfo.hu/...261568
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: dobilaci, Bhalangir, MegaJani

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261561 Írta: Admiral_von_Yorck
Megválaszolva: Admiral_von_Yorck
Azért azt tisztába kellene tenni, hogy kinek mi az effektív játék!
Majd azt kellene körbe járni, hogy azt hogyan lehet megvalósítani.

Sztem ezen gondolat menet végén oda jutunk, hogy egyik tank osztály sem illik a játékba.... ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261563 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
Jól van, csak kérlek ne itt kelljen tisztába tenni.

(Bíztam benne, hogy a figyelmen kívül hagyás elegendő jelzésértékkel fog bírni.)


Figyelem: Spoiler!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja - 6 éve 3 hónapja #261567 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
Bárki olvashat, bárki kérdezhet stb.

Moderálni csak kéréssel, jelzéssel tudok. Ennek például jobbnak láttam elébe menni.

Hogy milyen asztalhoz, milyen témához ülök oda, ha van lehetőségem, akkor azt megválogatom.


o7

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 3 hónapja #261574 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Szeretlek olvasni. Azért mert számomra idegen nézőpontból adsz mégis gondolkodni valót.
Néha olyan magaslatokat döntögetsz, amelyek alig alig érthetőek, vagy legalábbis alaposan elgondolkodtató, hogyan is értetted TE ezt. Erős rendszerszemléleted van, amit külön élvezek, merthogy nekem nem ilyen. És mivel jó játékos vagy, meggondolandó minden szavad. Ha egyetértek vele akkor azért, ha meg nem, akkor azért, hogy biztos jól látom e?

Minden esetre a mai túlnyomó Td fölény (ami nem vita tárgya) szerintem valami anomália lehet az MM-ben.
Azért vannak 8-8 leosztású HT csaták is.

Szerintem (amennyire én értettem) nem is a TD-kkel van a gond, hanem azzal, ha valaki nem használja, nem keresi a megoldásokat a tankjával. És akkor megint eljutottunk a jó, nem jó játékos vitaköréhez.
Az aktív játékot bünteti a game, ebben egyetértünk. De mondjuk egy bázison kempelő JGPZ - hogy a példádnál maradjunk - nos nem tudhatod, hogy azért van e ott, mert fogalma sincsen róla mit kellene csinálnia, vagy egyszerűen kiment üdítőért a konyhába, vagy csak elege van az aranyspamból.
Amikor egyszer ki voltam akadva a pontosság, az rng meg egyebek miatt, pont te voltál az, aki azt írta:
ilyen pontosságot én aláírnék minden meccsemre.
Ez elgondolkodtatott, hogy basszus a nagy SB. ezt mondja, hogy neki is ez van, és mégis tud lila lenni akkor ezt fel kell dolgozni. Akkor ha neki megy nekem is fog menni. És ez megadta a lökést.

Ebből kifolyólag azt gondolom, hogy ha én az én szintemen jelentős problémának számító témakört fel tudtam dolgozni, akkor nektek is illene. Hiszen amit én nehezen, ti pikk-pakk feldolgoztátok. Akkor ez miért fekszi meg a gyomrod?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics, gONE_CLICKin, luperator

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.