Jelenleg 370 vendég és 6 tag online

Armored Warfare

1 hónapja 1 hete #292324 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Friss hírek az Armored Warfare világából.

Megérkezett a soron következő Battle Path. Hogy mi is ez? Nos, ez egy fizetős kampány a játékhoz, ami három hónapig tart. Az ára 7.50 euró illetve 27 euró. Az olcsóbbik nem ad semmi pluszt, csak játszhatod a kampányt, a drágábbik tartalmaz még 42.500 Battle Coint. És hogy mik is ezek és mire jók? Lássuk sorban:

A kampány ideje alatt (BP) minden játékmód végén, a szokásos credit és XP mellé lehet nyerni Battle Coinokat (innentől ez pedig BC). Ezeket egy rang listán lehet elkölteni szintlépésre, melynek 50 szintje van. 10 szintenként emelkedik az ár, én most 26-nál járok és ott 3500 BC egy szint. Minden szinten kapsz fixen egy jutalmat, ami lehet credit, camo, booster (XP, credit, BC), jelvény, mission ticket (erről később) valamint prémium tank. 10,30 és 50-es szinten jár a tank, a többi szinten a fenti jutalmak egyike. Nem random a dolog, meg tudod nézni, hogy mikor mit kapsz. A három tank pedig nagyon is jó:
Rank 10-nél egy XM247 Sergeant York a jutalom, ami egy kísérleti DIVAD (Division Air Defense) tank volt. A projekt nem vált be, ennek ellenére a játék egyik "legOPébb" tankját kapjuk. Tier 5-ös prémium tank, ikercsöves légvédelmi gépágyúval, PELE és AP lőszerrel. Aki ezzel a tankkal nem csinál minimum 20k sebzést PvE meccsen, az tényleg menjen tetrisezni... :D Nerf várható szerintem, de várjuk ki.
Rank 30-nál egy prototípus Griffin 120-as tank vár minket. A Griffin jelenleg az USA terve az öregecskedő Bradley-k leváltására. Ez a típus jobban páncélozott mint a játékban kifejleszthető változat, és az isteni autocannon helyett egy 120mm-es ágyút kapott, beteg DPM-el. Fullos legénységgel, retrofitekkel és parancsnokkal 3,5 másodperces reload érhető el, 500+ alfával.
Rank 50-nél pedig egy újabb Abrams prototípus található, a CATTB (Component Advanced Technology Test Bed). Ez a tank lett volna a következő lépés a szovjetek ellen, de mivel a Szovjetunió összeomlott, a projektet törölték. A tank, ellenben a kifejleszthető (borzalmas) Abrams TTB-vel (ami egy Abrams test, torony helyett egy ember nélküli ágyúval), nagyon is brutális. Mivel kevés ember nyitotta meg eddig, nincs sok visszajelzés, de a teszt pályán mentem vele egy kört és itt is nerf várható. Hogy mit tud? Mobilis, közepesen páncélozott, viszont egy prototípus torony és ágyú van rajta (120mm-es XM291), aminek a különlegessége, hogy két lövést tud leadni egymás után, várakozás nélkül, ami sikeres találat esetén akár 2000 felett is sebezhet. Emellé 15 másodperces stock reload, ez olyan 13-ra lenyomható.

Szóval ők a rangsor fő jutalmai. Emellé még jár ugye 600 gold, 60.000.000 credit, 37 nap prémium. És hogyan lehet ehhez BC-t farmolni? Így:
Első körben ugyebár minden meccs végén kapod. Ha AFK vagy, akkor nem jár, a rendszer nézi, mennyire voltál aktív a csatában, tehát ha GLOPS-ban végig kempelsz a sarokban, alig fogsz kapni.
A másik módszer, a küldetések. 3+1 küldetés széria van, egyenként 6 küldivel. Jeggyel nyitható meg, egyet alapból kapsz, a többit a rangoknál kell negnyitni. A 3 küldi végén egy tier 6-os prém tank vár rád egy egyedi, nagyon amerikai festéssel. Ezek a tankok jelenleg is benne vannak a játékban, megvehetőek (Expeditionery Tank, MBT-70, RDF/LT). A küldik teljesítéséért gold, lootbox, booster és jelvény jár valamint BC. Itt ki tudod váltani az adott küldit BC-vel, de ez csak akkor éri meg, ha nagyon nem tudsz megcsinálni egyet. Itt is nő a BC amit kapsz, ha megcsinálod, de a kiváltás ára is. Amennyiben sikeresen teljesítesz egy küldetést, 1600+ BC a jutalom. Tehát, két küldi már egy szint a 20+ os rangnál.
A küldik 3 osztályba vannak sorolva: caliber, stone armor és heat. A caliber főleg a sebzésre, killre megy (lőj ki 150 tankot, sebezz 250.000-et), a stone armor értelemszerűen páncél használat, a heat kb. mint a caliber. Tanultak a korábbi BP hibákból, és itt már minden módban meg lehet csinálni, nem kell PvP-zni ha nem akarsz, viszont PvP-ben ötszörös szorzó van a küldiknél, vagyis, ha 150 tankot kell kilőnöd, ott a játékos által vezetett tank 5-nek számít, tehát 30 tankot elég kilőnöd, hogy a küldit teljesítsd. Sebzésnél szintén, ha egy PvP meccsen 10k sebzést összehoztál, az 50k.
Amint megvan a 3 mission, indul a +1, ez külön nem indítható. Ez baromi nehéz, a végső jutalma pedig egy parancsnok, aki hát... elég használhatatlannak tűnik így elsőre. Mellé még gold, prém nap és platinum lootbox jár (ebben lehet akár 25.000 gold vagy 10 milla credit is).
A harmadik módszer BC farmolásra, a heti küldik és a kihívások. A heti küldiknél igazából a teljesítés után 3 nappal kapod az újakat. Ezek jelenleg olyanok, hogy tier 6-os MBT-ben gyűjts össze 10.000 alap XP-t, a jutalom 600 BC. A másik volt, hogy egy Wölfli dealer járműben sebezz 350.000-et (ez volt a legkönnyebb, tier 10-es SPHINX-ben PvE SpecOps meccsen ritkán megyek 50k alá :D ). Ezeket a küldiket 199 golddal kiválthatod.
A kihívások egyelőre zártak, csak az első él, hetente jön újabb. Az aktív most BC gyűjtés: gyűjts össze 150 BC-t, a jutalom, 350 BC. Ha ez megvan, akkor 300-at 420-ért és így tovább, a vége 1500 1050-ért. Semimt nem kell csinálnod, ez passzívan számolva van.

A meccsekért 20-40 BC jár, ha van 900%-os boostered, akkor 270-400-ra emelkedik, tehát farmolós a dolog, de nem vészes. Gyakorlatilag csak játszanod kell, és kapod a BC-t, amivel nyitogatod a rangokat és veszed át a jutalmat. Ha a drágábbik BP belépőt vetted, mint én (akciózták a bejelentéskor 17 euróra), akkor kapsz mellé 42.500 BC-t, ezzel a rank 20-ig el tudsz menni, vagyis a Yorkot megkapod. Természetesen goldért is vehetsz BC-t utólag, de rohadt drága. Érdemes megvárni a BP végét, mert akkor szoktak 20 euróért 100k BC-t adni, ez elég szokott lenni arra, hogy a maradék rangot megnyisd 50-ig, vagy befejezd a küldiket.

Összegezve, ha rendszeresen játszol a játékkal, akkor nagyon megéri: 7 euróért kaphatsz 1 tier 5-ös, 3 db tier 6-os, egy tier 8-as és egy tier 10-es, vagyis 6 db prémtankot. És ezek ténylegesen azok, nem úgy, mint a WoT-ban a jutalom Super Hellcat, ami csak egy sima tank... :) Emellé nagyon is jók, a tier 10-es prémtank ráadásul ritka is, valamint gyakorlatilag egy pénznyomda.
A tankok mellé meg ugye iszonyat mennyiségű booster, gold, credit, festés jön még.

A feketeleves persze itt is megvan: sok küldihez kell egy tier 10-es tank. Van jelenleg kettő olyan, ami azt mondja, hogy sebezz 500x 700 illetve 800-at egy lövésből és a kópé fejlesztők nem engedik ezt ATGM-el... vagyis 125-130mm-nél nagyobb ágyú kell hozzá, ami a Leopard 2AX, XM1A3, T-14 Armata, Challenger 2 ATDU tier 10-es tankokon található meg, vagy a szintén 10-es Wilk TD-t használod a beteg, 120mm-es PELE lőszerrel.
Másik küldi volt még, hogy egy lövéssel szedd le az ellen HP-jának felét... Itt érdemes HEAT lőszerrel menni és olyan parancsnokkal, akinél ki van maxolva a modul sebzés, mivel az ammo rack, tűz, egy lövésnek számít. Kicsit lehet amúgy csalni, mégpedig ha PvE-ben a könnyű meccset választod, ott az AI élete is kevesebb, kisebb tierben is össze lehet hozni HEP / HESH lőszerrel a dolgokat. Én a sebzés farmolást is ott csináltam, gyorsabbak a meccsek.

Bocsi a szokásos wall of textért, remélem a káoszban meglátható azért a rendszer és nem lett túl bonyolult a leírás. Kérdés van, írjatok bátran.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: FZRPUPU, bela455, bakusr

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #292333 Írta: BigBadWolf
Megválaszolva: BigBadWolf
A York már nekem is meg van, egész jó kis gép, mondjuk nem sokat mentem vele de az tetszett :) . Ha valakit esetleg érdekelne a game, én 2016 tavaszán abbahagytam kb 960 csatával a hátam mögött, úgy egy hete újra elkezdtem játszani. Aki szereti a pve tartalmat annak emiatt is vonzó lehet, számomra nem hordoz élvezeti faktort ez a játékmód, farmolni jó esetleg, amúgy én max szorzózáshoz, vagy farmolni fanyalodok rá. A pvp játékosbázisának mérete nem annyira kriminális mint amennyire féltem tőle előre, de azért senki se számítson wot gyorsaságú mm-re, egy percet legalább várni kell, néha kevesebbett, néha többett. GLOSP-ot úgy látom elég kevesen játszanak, akárhányszor felmegyek mindig 5-6 percet ír várható időnek mire bedob, esetleg kimondottan az esti órákban érdemes próbálkozni, 15v15-re délelőttől olyan 22 óráig kb vannak játékosok, utána elkezdenek fogyni. Ha valaki itt is randomozni szeretne, az készüljön fel, hogy semmivel sem kevésbé idegörlő mint a wot, egy rakat hülye van itt is (pedig a kisebb játékosbázis miatt azt gondolnám elég expert mindenki) 15 tankból simán elmegy 10 egy oldalra, ahol öten feltartják őket. Nagyon sok kis bokorugró rakétás vagy géppuskás tank/kerekes van a játékban, így aki rosszul van a kerekesektől wotban az itt duplán frusztrált lesz. A játék képe kicsit kampelősebb mint a wotban, a láthatatlan kis mitugrászok miatt talán :) amire rátesz a játék olykor horror spotrendszere, a járműveknek fizikája konkrétan nincs, a grafika sem változott semmit szerintem mióta utoljára láttam. Ettől függetlenül érdemes rá vetni egy pillantást ha valaki szereti a modern vasakat, vagy egy kis változatosságra vágyik, prémium nélkül is egész jól lehet haladni a fejlesztésekkel benne.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #292334 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Számomra egyértelműen legnagyobb negatívum a borzalmas fizika, főleg a kerekeseknél. Tankoknál annyira nem gond, érzed, hogy tömegük van, de a kerekesekkel lehetetlen normálisan menni nagy sebességnél, minden szikláról visszapattansz.
GLOPS-ot milyen tierben játszod? Én 8-10-ben, főleg most a Battle Path miatt és sosem várok 20-30 másodpercnél többet.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: BigBadWolf

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 6 napja #292336 Írta: BigBadWolf
Megválaszolva: BigBadWolf

Skjenngard beküldte: Számomra egyértelműen legnagyobb negatívum a borzalmas fizika, főleg a kerekeseknél. Tankoknál annyira nem gond, érzed, hogy tömegük van, de a kerekesekkel lehetetlen normálisan menni nagy sebességnél, minden szikláról visszapattansz.
GLOPS-ot milyen tierben játszod? Én 8-10-ben, főleg most a Battle Path miatt és sosem várok 20-30 másodpercnél többet.

Nyolcasban szerettem volna, lehet most a Battle Path miatt jobb a helyzet, de én akárhányszor ráindítottam volna ebben az egy hétben szinte mindig több perc várakozási időt ír, talán csak tízesben nem, az meg nincs még, kilences a legnagyobb szintű járművem. Amitől még néha kivagyok az a füst, nyílt utcán MBT ellövi a füstöt, grafikailag már rég eloszlik, de még másodpercekig nem látom, erre előttem harminc méterrel megjelenik.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 2 napja #293184 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Boldog új évet! :)

A napokban haverommal beszélgettünk a WoT-ról és az AW-ról, és felmerült a kérdés: miért utálják az AW-t annyira az emberek, vagy ha jobban tetszik, miért hiszik, hogy "halott" a játék. Emiatt gondoltam, megkérdezem a népeket itt.

Én elég sok időt beleöltem a WoT-ba anno, és tudom, hogy miért hagytam abba. Ezek általában azok a problémák, amiket a mai napig itt is olvasok, illetve az AW Discord chaten és ingame is előjönnek:

- RNG
- illegális modok
- "P2W" (ebbe bele tartoznak az OP-nak mondott a prém tankok illetve a gold ammo)
- folyamatos vereségek, frusztráló vereség szériák (5x szorzó mellett nem lehet nyerni, 15-5-ös meccsek)
- "bot" csapattársak
- XVM (kinek áldás, kinek tiltandó mod)
- megbízhatatlan lövegek (táras francia ágyú full beszűkülve semmit nem talál el, mellé 35 sec reload)
- arty
- prém nélkül egy ponton túl nagyon grindolós, tier VIII felett ha nem vagy top 5 veszteséges tud lenni
- hiába játszol jól, ha veszít a csapat, és nem vagy top 3-ban, gyakorlatilag büntet a játék
- borzalmas stock grindok (játszhatatlan tankok +2 tierben)
- +2 tieres MM (főleg tier VIII-ban, bár ha jól tudom, ez most már valamennyire javítva lett)
- OP orosz tankok, komplett tank vonalak értelmetlenek pár tank miatt
- kihagytam valamit?

Ezzel szemben az AW-ben:

- nincs RNG, illetve ami van, az nem +-25%
- nincsenek modok, ezáltal nincsenek csalók (vagy ha mégis, nem annyira látványos, mint a WoT-ban)
- nem P2W: a prém tankok nem jobbak, mint a kihúzhatóak, nincs gold ammo
- a folyamatos vereség ugyan itt is megvan, nekem GLOPS-ban zsinórban 12 a rekord, viszont a 12 vesztes meccs alatt is összeszedtem rengeteg creditet, XP-t, mert a játék jutalmazta, hogy jó voltam
- bot csapattársak megvannak, ez főleg PvE-ben frusztráló, de ez sokszor inkább előny: több XP és credit jut neked
- nincs XVM
- nincs extrém szórása a lövegeknek, 90%-ban oda megy a lövedék, ahova célzol, ha mellé is megy, nem megy az égbe és a vakondok közé; nagyon kevés tank tölt 12 másodpercnél tovább (jellemzően az ATGM only és ready rackes tankok, de más a mechanika, mint a WoT-ban, így nincsenek 30-40-50 másodperces malmozások. Ja de, az M113 Hellfire-nél. Meg az MGM-nél. Cserébe ha meglátsz egy tankot, azt törlöd a játékból :D)
- az arty jelenleg csak PvE-ben van (nem tudom, hogy most épp engedélyezve van-e GLOPS-ban, azt hiszem igen, de egyáltalán nem érezhető az arty fókusz, nem annyira toxic)
- prém nélkül is vidáman játszható, max. tier VII fölött fog lassabban jönni az XP, de én konkrétan nem emlékszem, hogy valaha lett volna veszteséges meccsem; ha jól játszol, a a játék jutalmaz
- nincs stock grind: újabb lövedékeket nyithatsz meg, erősebb motort, jobb ATGM-et, erősebb páncélt (ERA, APS) viszont MINDEN tank simán játszható akár +2 tierben is.
- lásd fentebb, nem probléma a +2 tier (PvE-ben néha kemény tud lenni)
- egyetlen orosz OP tank van a játékban, ami jelenleg nem elérhető, a prém tankok nagyon kiegyensúlyozottak
- Az UI és a fejlesztés ugyanaz, mint a WoT. A War Thunder káoszához képest itt nem kell semmit újra tanulni
- csata közben látod az aktuális camo értékedet illetve hogy milyen irányból vagy álcázva. Spottolni így könnyebb, kiszámíthatóbb
- ingame chaten és Discordon is elég segítőkész a közösség

A negatívumok ezután:

- ATGM ATGM hátán. Főleg PvE-ben. Néha respawnol 2 Bradley vagy 2 T-15 Armata, és mire spottolod őket, már töröltek a játékból. PvP-ben annyira nem para, mert a rakétát irányítani kell a célra (a legtöbbet), így ha jelez a rendszer, hogy rakéta van a közeledben, van időd reagálni, tornyozni.
- Aki erre nem vevő, annak a PvE unalmas tud lenni
- PvP-re néha 1-2 percet várni kell, vannak napszakok, amikor a GLOPS is sokáig tart, de egyáltalán nem érzem extrémnek. 3 perc várakozás után jutalmat kapsz a következő meccsed után (minimális credit, de legalább valami)
- a komolyabb, tier X-es prémtankokat nem lehet megvenni, lootboxokat vehetsz, amikben tervrajzok vannak, 1-99-ig és így kell összerakni a tankot. Ha veszel 99 lootboxot, tuti lesz tankod (ha mákod van, akkor már 2 dobozból meglehet), de 30-40k HuF lesz általában a vége, ami k*rva drága és nem éri meg (viszont, BÁRMELYIK tankodat goldért át tudod alakítani Battle Hardeneddé, ami +50% creditet hoz, ez egy tier X-es tank esetében elég jó farm lehetőség).
- fentebb írtam, de a csapattársak PvE-ben sokszor inkább átok, mint áldás, borzalmas ostobák az oroszok
- a tank meta érdekesen alakul néha. Van egy két, aktuális csapatban lévő tankokhoz képest OP tank, akik mellett képtelenség sebezni. Ez kikerülhető, ha pl. sokat spottolsz, akkor te kapod a legtöbb XP-t, de nem minden tankban lehet megcsinálni.
- Fizika, istenem a fizika egy katasztrófa, főleg a kerekes járműveké. Vagy amikor egy nehezen gyorsuló MBT-vel nekimész egy bokor mögötti szikla szélének és megállít 0-ra. Borzalmas, talán ez csesz fel a legtöbbször.

Haverom úgy van vele, hogy sokat beleölt a WoT-ba, nem hagyja ott. De folyamatosan hallgatom, hogy milyen szar, ma sem tudtam nyerni, felb*ssza a játék, nincs értelme a páncélnak, RHM full beszűkülve vakondot lő, bezzeg a szovjet tank snapshotból ammorack stb. És mondom neki, hogy jöjjön AW-be: jobbak a tankok, nincsenek mese meg tervrajz járművek kitalált stattal (minden játékban lévő jármű létezik vagy legalább meg lett építve és tesztelve), PvE-ben megtanulhatóak az alapok, GLOPS-ban meg mehet a móka, aki erre vágyik, respawn rendszer, jó credithozam. A Battle Path 3 hónapos, csak játszani kell és 7 prém tank ütheti a markodat. De ő nem.

Úgyhogy érdekelne, hogy Nektek mi a véleményetek erről? Értelemszerűen senkire nem akarom ráerőszakolni, "HOGY SOKKAL JOBB GYERTEK", nem azért irkálok ide ilyen sokat, csak arra jutottunk, hogy az AW-ben nagyon sok olyan dolog ki van küszöbölve, ami a WoT-ban elvesz a játék élvezeti értékéből, növeli a frusztrációs faktort. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 2 napja #293188 Írta: lemur_catta
Megválaszolva: lemur_catta
Én is már itt a WoT-ban 7 éve játszom, a második accomon nyomom, mert már egyszer abba akartam hagyni 4 éve, mindent eladtam, direkt beállítottam olyan jelszót, hogy ne tudjam megjegyezni, mert tényleg abba akartam hagyni, egy hónap múlva mégis újrakezdtem a nulláról ezen az acc-on. Azóta is nyomom a játékot, ha besokallok, úgy érzem, hogy kiégtem, elég volt az egészből, akkor 1-2 hétig csak arty-val tolom, olyan mindent letojok érzéssel, aztán megint kedvet kapok az egészhez, ez a folyamat kábé fél évente-évente ismétlődik nálam. Ezt csak azért írom ide, mert a játék hangulata vonzott vissza mindig, az miatt nem vagyok képes abbahagyni ezt az egészet. Az AW-t kétszer töltöttem le eddig, mind a kétszer játszottam vele kb. 100-200 csatát, de nem tudott megfogni a játék fílingje, olyan idegen számomra az egész, hiába mondasz sok jó dolgot az AW-ről, de a játék hangulata az, ami miatt az emberek nem fognak átmenni innen. Az AW nekem túl modern, túl steril, meg még ráadásul azt éreztem ott egyfolytában, hogy a jó dolgokat akarták a WoT-ból lemásolni, a rossz dolgokat kihagyni, de valahogy összességében nem sikerült nekik. Olyan ez számomra filmes hasonlattal élve, a WoT agy A kategóriás film, az AW meg B kategóriás, Ugyanazt éreztem az AW-ben, mint amikor nézek egy filmet és érzem, hogy ezt egy kezdő, hozzá nem értő rendező készítette. Valószínűleg a legtöbb ember hasonló cipőben jár, ezért nyomják még itt a WoT-ban, és nem mennek át az AW-be.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Leopardusz, Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 napja 16 órája #293427 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Sziasztok!

Mérföldkőhöz érkeztem az AW-ban, ugyanis 2 hónappal a vége előtt sikeresen befejeztem a Battle Path kampányt. Illetve még egy (vagy talán két) "rész" hátra van, de a lényeg megvan: elértem az 50-es szintű rangot, ami azt jelenti, hogy a számtalan booster és felesleges decal, camo mellett 600 gold, 60 millió credit a jutalmam, valamint a tier X-es prémium MBT, a CATTB (és természetesen a többi prém tank, egy 5-ös, három 6-os, egy 8-as).
A tank a megjelenés után egyből kapott egy nerfet (amit írtam is, hogy várható). De jelenleg szerintem az egyik, ha nem a legjobb MBT a játékban: szemből a hasa kivételével nincs weakspot, az ágyúja meg... OP. De mi is ez a tank?
A CATTB a Components Advanced Tank Test Bed rövidítése, ami lényegében egy Abrams alvázra szerelt kísérleti löveg, az XM291 ATACS (Advanced Tank Cannon System). A löveg lényege, hogy a 140mm-es csövet 2 óra alatt le lehet cserélni 120mm-esre. A 140-es löveg egy kétrészes lőszert használt volna, míg a 120-as a standard NATO szabvány lövedékeket. Ezeket természetesen autoloader töltötte volna be. Ebből aztán nem lett semmi, mivel a Szovjetunió felbomlott így a projektet törölték, bár pletykák szerint gondolkodtak az elővételén, az Armata megjelenésekor...
Gyakorlatilag ez a tank lett volna az Abrams utódja, ha nem ér véget a hidegháború, bár ma is pár hadsereg kísérletezget a 120mm-nél nagyobb lövegekkel. Az orosz Armata ugye 125mm-t kapott, a németek a Leopardon 140-est teszteltek (és a tervek szerint a következő már 130-assal jön), a britek is nézegették a Challenger 2-re a 140-est, ahogy a franciák is a Leclerc-re feltették a 140-est...
De a játékban ez mit is jelent? A tank a 140mm-es löveggel jön, és kísérleti jellegéből adódóan van pár extra tulajdonsága: az egyik, hogy két lövedék van a tárban, amit vagy egyesével lősz ki, és 8 másodperc körüli reload van, vagy egymás után azonnal, így 19-20 másodperc. Természetesen az első lövés után a célkereszt szétesik, így várni kell egy két másodpercet, hogy szűküljön, viszont közelre nagyon halálos és pontos: a sima APFSDS 800 körül sebez átlag, a HEAT 1000 fölött (rendszeresen 1200 nálam). A HEAT ugyebár a light páncélosok ellen még halálosabb, a kalibernek köszönhetően (+ parancsnoki skillek) ammo rack, modulok, legénység még az áldozat. Egy Bradley-t vagy K21-et "kétlövésezel" simán. Még egy csavar van a lövedékben: kísérleteztek egy 'electro-thermal chemical' hajtóanyaggal, amivel nagyobb torkolati sebességet tudtak elérni. A játékban ezáltal kisebb a camo veszteség lövés után illetve +10% sebzést kap (25-ről nerfelték) ha 340mm-nél nagyobb páncélt átüt.
Mivel szemből az AI kb. semmit nem tud kezdeni vele, rendszeresen Rachel Kramer parancsnok asszonnyal használom a tankot, ugyanis az ő skillje az, hogy minél több ellenfél van 50 méteren belül, annál gyorsabban tölt a tank. 5+ ellenségnél 12 sec a reload, ami ezzel a löveggel iszonyat DPM-et eredményez.
Emellé két motor közül lehet választani, egy brit hibrid és a klasszikus gázturbina. A brit motornak jobb a gyorsulása, és nem lehet kigyújtani, a gázturbina +15km/h végsebességet ad.
SpecOps legnehezbb fokozatban 40k sebzés alatt nem állok meg vele, gyakorlatilag bármilyen meccset le lehet vele hozni, akár egyedül is (ha nem időre megy). PvP-ben egyelőre kerültem, mivel ott főleg ATGM only sniperkedek (Hellfire <3 ), de oldalról azért nem kemény.
10-es prémtank lévén nyomtatja a pénzt, rosszabb meccsek 500k körül hoznak, a jobbak simán milla.
Összegzésképp azt kell mondjam, nagyon megérte. A Battle Path-ért 17 eurót fizettem, a maradék pár szint rangot kiváltottam Battle Coinért, ami 15 EUR volt, így 32 EUR volt összesen a 6 prémtank (+1 még meg lesz hamarosan, de az lootboxos és nem sietem el).
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2020 WOTINFO. Minden jog fenntartva.