Jelenleg 388 vendég és 5 tag online

Armored Warfare

1 éve 1 hónapja #267903 Írta: misi107
Megválaszolva: misi107
Talán próbáld ki,milyen,amikor senki nincs spottolva,de kapásból 8-10 rakétát kapsz be szemből,amik fél másodperc alatt kiszednek a játékból.Kb. ennyiből áll egy t-9-10 pálya.Aztán ha mégse hullasz el,10 cm-rel előrébb meg ott áll egy rakat terminator,bradley és egyéb fos egykupacban és semmi mást nem csinálnak,csak négyesével eregetik rád a rakétákat,de spottolni,azt nem lehet.Lazán beütnek max. sebzéssel periszkópot (amikre nálam 90%-ban minor damage-t ad be...),tornyot,illetve bármit,amiből csak 1 négyzetcenti látszódik.Néha menj egy kört t9-10-ben és rájössz,hogy baszhatod a repeszhatást,ha neked nincs,de az ellenfélnek van..Ennek a játéknak nem az volt a legnagyobb hibája,hogy volt benne tüzérség,hanem az,hogy a jelenlegi fejlesztő csapatnak fingja nincsa arról,hogy a) egy rakéta újratöltési ideje nem 2 mp b) jelenleg egy ki-be baxott páncélos nincs hadrendben,ami négyes tárból rakétákat lövöldöz az ellenre,max. olyan ami négy indítóból lő,de me, automata az újratöltése ergo négy rakéta és szevasztavasz c) egy rakéta célbefogása,indítása,indítás utáni élesítése kicsit tovább tart mint ahogy ezt a játékba behozták (nem véletlen,hogy minden típusnak van egy minimum indítási távolsága,ami nem 0 cm) És ezek mondjuk csak az alap problémák.a játék indulása óta pont ugyanazok a ratyi grafikai hibák vannak,amiket valahogy mindig elfelejtenek kijavítani,játékos létszám az óceán legmélyére süllyedt bálnaszarnál is lejjebb van (próbálj meg pve-n kívül máshol is játszani.Ha mázlid van,talán 3-3 ellen összejön) Fogalmuk nincs róla,hogy egy játékkal játszani szoktak,de ez meg is látszódik az egész AW-n és az egész kivitelezésen.De igazából már ez sem érdekel,szenvedjen vele aki akar én meg inkább megyek ki az utakra faszagyereket játszani és tisztában vagyok vele,ha valamit elbaxok,akkor meghalok.Ez van.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #268449 Írta: Echiron
Megválaszolva: Echiron
Nézd én is játszok a játékkal nem kell elmesélni mi van benne. A különbség az ,hogy én figyelek ezekre a dolgokra... TD ágat húztam mindig is a legjobban; ebben a játékban azzal élvezem a legjobban és ezekkel a tankokkal simán megbírkózok mert jó az álcám és a látótávolságom is; ha elém kerül egy spotter nem is kell egy full tár és kiszedem... azaz 4-5 másodperc alatt halott. Midenkiek megvan a természetes ellensége a játékba csak jól kell helyezkedni. Én nekem sok haverom van a [SRY] klánban, gondolom tudod, hogy kb most ők a legjobbak... láttam jól ők mit csinálnak a rakétákkal, lehetetlen helyekre belőnek. Ha az ember látja ők, hogy mozognak, hova lőnek akkor elkerüli az olyan szituációkat ,hogy maga tierben 2 perc alatt lehaljon (már aki)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285731 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Lenne igény rá, hogy egy átfogóbb leírásban kicsit updateljem a játékot, mi változott, milyen ágak jöttek, ilyesmi? :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, bela455

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285733 Írta: Balista1
Megválaszolva: Balista1

Skjenngard beküldte: Lenne igény rá, hogy egy átfogóbb leírásban kicsit updateljem a játékot, mi változott, milyen ágak jöttek, ilyesmi? :)


Igen, az jó lenne. Korábban jó pár ágat kihúztam VIII. ig. de aztán a randomban nyomasztó játékoshiány és várakozási idő miatt felhagytam vele. Néha átruccanok egy-egy körre és látom, hogy rengeteg változás történt. / Sajnos a várakozási idő nem csökkent./
Nem remélem, hogy megvalósul, de jót tenne a magyar játékosállomány növekedésének egy magyarítás, mint itt a WOT-ban. Szerintem a parancsnokok kiválasztása, a tankok megfelelő felszerelése némileg összetettebb a WOT ban megszokottnál és nem mindig értem, hogy melyik eszköznek milyen szerepe van. Kár azért a játékért, mert évek óta minden fejlesztgetés ellenére valahogy nem jut egyről a kettőre. A WOT ot már nem hagynám itt, mert túl sok időm / ha úgy tetszik pénzem is / fekszik a fejlesztésekben, de néha üdítő volna néhány napra átmenni az AW re, más járművekre, más térképekre.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285741 Írta: bela455
Megválaszolva: bela455
Szia. Varakozas ideje lecsokent,a szervereket osszevontak. Magyarositas is van, facen az ARMORED WARFARE magyarositas megkaphato.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285742 Írta: bela455
Megválaszolva: bela455

Skjenngard beküldte: Lenne igény rá, hogy egy átfogóbb leírásban kicsit updateljem a játékot, mi változott, milyen ágak jöttek, ilyesmi? :)

Minden infot szivesen fogadunk. Koszi.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #285745 Írta: Balista1
Megválaszolva: Balista1
Köszi, ezek jó hírek.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bela455, Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285746 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
No, hol is kezdjem... Az elmúlt három hónapban elég sok időt töltöttem a játék előtt, mivel szeptemberben darabokra törtem a sípcsontom, így le kellett kötnöm magam valamivel... :D
A guideot több részre bontom, mert baromi hosszú lesz.

Főként PvE módban tolom még mindig, bár most már lenyomom a napi szorzós GLOPS-ot is, így már van valamennyi PvP tapasztalatom a tavalyi "elemzésemhez" képest.
A legfőbb változás, hogy összevonták a szervereket, tehát semmi várakozási idő nincs szinte (legalábbis nálam, tier 5 felett PvE-ben, GLOPS-ban 8+), cserébe el kell viselni az orosz playereket. Ha No, hol is kezdjem... Az elmúlt három hónapban elég sok időt töltöttem a játék előtt, mivel szeptemberben darabokra törtem a sípcsontom, így le kellett kötnöm magam valamivel... :D

Főként PvE módban tolom még mindig, bár most már lenyomom a napi szorzós GLOPS-ot is, így már van valamennyi PvP tapasztalatom a tavalyi "elemzésemhez" képest.
A legfőbb változás, hogy összevonták a szervereket, tehát semmi várakozási idő nincs szinte (legalábbis nálam, tier 5 felett PvE-ben, GLOPS-ban 8+), cserébe el kell viselni az orosz playereket. Ha azt hitted, a piros siemkák botrányosak a WoT-ban, akkor még nem láttál semmit... :D

Megpróbálom témákra osztani a leírást, úgymint:
1. Csata módok, alapok
2. Battle Path kampány
3. Tank változások, dealerek
4. Lőszerek, védelmi rendszerek változtatása
5. Problémák, AI, egyéb gondolatok


PvP: random PvP csata, semmi extra. Tier 1-10-ig lehet nyomni.
GLOPS: Global Operations: PvE / PvP hibrid, respawnnal. Amelyik csapatnak előbb elfogy a pontja, veszít. A térkép hatalmas, az objectivek változnak. Szinte mindenki ezt játssza, szintén tier 1-10-ig lehet nyomni.
PVE: most két részből áll, egyik a sima Operation, a másik a Special Operation. Mindkettőnek két nehézségi foka van (SpecOps-nak három, de a legnehezebbet csak klánnal lehet nyomni, olyanom meg nincs).
Operation: klasszikus PvE meccs, 5 játékos sok AI ellen, elvileg az összes régebbi map is bekerült, tehát változatosabb lett a játék. A nehézség csalóka nagyon: a normal mód inkább chill és könnyű, a hardcore viszont hardcore, több okból is, amikről később. Hardcore módban +30% XP és 100% credit jön. Napi szorzók vannak a teljesítésre, mint a WoT-ban. 2-5x szorzóig szokott menni.
Special Operations: sztori alapú kampány, jelenleg a 3. résznél, az Arabian Nights-nál tart. Minden rész 4 missiont tartalmaz, amiket adagolva kapunk (sajnos). Most két mission érhető el, később kapunk vagy egyet vagy kettőt, nem tudni. Itt is két nehézség van, annyi különbséggel, hogy a Challenginget tier 3-8-as, a Hardcore-t tier 9-10-es tankokkal játszhatod. A korábbi küldik nagyon nehezek voltak HC-n, a most elérhető kettő viszont egy kellemes csapattal simán teljesíthető. HC-n nem kapsz bónuszt, CH-n +15% XP és +50% credit jön. Hetente egyszer van lehetőség szintén 2x-5x-ös szorzóra ebben a módban, de a sima Operationnel ellentétben ha egy tankkal megcsináltad, a többivel már nem lehet szorzózni. Cserébe alapból több credit és XP jár érte. Illetve, ami a legjobb, hogy vannak achievementek, amiket ha elérsz, egész szép jutalmakat lehet kapni. Pl. ha 3x megcsinálod a missiont MBT-vel, 5000 free XP-t kapsz. Ha 10x, akkor 15.000 free XP, és ha 20x, akkor 30.000 XP és 3 milla credit. És ugyanez igaz a többi tankosztályra is, ergo elég szép pénzt össze lehet vele farmolni. Ha insane módban csinálod meg ugyanezt, tehát tier 9-10-es tankkal, akkor 20.000 XP, 60.000 XP + title végül 120.000 XP, 10 milla credit és egy portré a jutalom. itt jegyezném meg, hogy most érdemes ennek nekiállni, amíg csak az első két rész van kint, mert nevetségesen könnyen megszerezhetőek ezek. Ha meg minden tankosztállyal végignyomtad bármely nehézségen az összes achit, camo festés jár érte.
Battle Path: no, ez az újdonság, ami decemberben jött. Ez egy fizetős kampány, ami gyakorlatilag olyan, mint a WoT-ban a küldik. Az alap csomag (DLC?) ára 7 euró, ezért annyit kapsz, hogy játszhatsz vele, a drágább csomag árát most nem találom, de az annyiban más, hogy ad 10.472 Battle Coint is (erről mindjárt).
Három 'út' érhető el, egyenként 15 küldivel, mindhárom végén egy premium tank figyel: egy tier 3, egy tier 6 és egy tier 7. Az 'utakat' jeggyel lehet megnyitni, egyet kapsz ha megvetted a kampányt, a többit rang nyitja meg, amiről lejjebb lesz szó. A küldik ugyanazok mint a WoTban: lőj ki X tankot, sebezz ennyit ilyen messziről, fogj fel sebzést stb. A küldiket csak adott csatamódban lehet megcsinálni, vegyesen van benne a PvP és a PvE (van amelyiket csak random csatában lehet megcsinálni, van amelyiket GLOPS-ban és van, amelyiket bármelyik PvP módban). Ha mind a 35 küldit megcsináltad, egy egyedi parancsok a jutalmad.
Battle Coin: minden meccsért amit játszol, legyen PvE vagy PvP és minden teljesített küldetésért kapsz BC-t, amivel két dolgot tehetsz: kiváltod a küldit, amit nem tudsz, nem akarsz megcsinálni, vagy szintent lépsz rangban (erről máris). Egy küldi kiváltása 2100 BC, egy jobb PvE/PvP/GLOPS meccs 20-40 körül hoz, egy teljesített küldetés 170-1050 között, attól függ, hanyadik küldi (az első 170-et ad, az utolsó 1050-et). Természetesen vehetsz is BC-t goldért, de nem olcsó...
Rangok: BC-ért elindulhatsz egy ranglétrán, aminek 100 szintje van és mindegyik szint ad valamit. Lootboxot, boostert, creditet, free XP-t, álcát és a grand prize-t: egy tier 10-es prémium tankot, az Altay-t, amit 50-es szinten kapsz meg. 100-as szinten arany skin jár az Altayhoz, illetve 70-80-90-es szinten három közepesen rossz prém tankot is be lehet zsebelni.

Mára ennyi, holnap jövök a többi résszel. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, bela455, Mikszi67

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285755 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Jó reggelt, itt a második adag :)

Tank változtatások, dealer ágak.

Kicsit elkezdték rendbeszedni ezt is, mondhatjuk, lassan nemzetekre lesz osztva.
Amikor legutóbb írtam, nem emlékszem, hogy bent volt-e már Faraday ága, úgyhogy most beleveszem azt is. Tehát, dealerek:

Sol Schreiber: az új ág, az izraeli tankok szerelmeseinek. Indul a Super Shermannel és befejeződik a Merkava MK4M-el. Egy ponton két felé oszlik az ág, mehetsz a klasszikus Merkava vonalon, vagy mehetsz a Magach tankok felé, amik átalakított M60-asok. Mindkettő fun és kb. egyforma játékstílusa van.
Jellemzők: mobilis, jól páncélozott tankok ready rack rendszerrel (erről később).
Wölfli: az 'amerikai' vonal, az Abrams ággal, a brit AFV-kel (és a Bradleyvel a végén), a Leopard szériával, pár BMP-vel illetve a az amerikai / olasz TD vonallal (Stryker, Centauro). Annyi változás volt, hogy kivették a játékból a QF-40-es olasz tankot a Leopard vonalról és helyette jött a Leopard 1A5. A QF visszatér majd prémként, de akinek megvolt a garázsban, megtarthatta, a többiek meg karácsonyi ajándékként megkapták egy egyedi festéssel.
Jellemzők: Leopard széria: másodvonalbeli sniper, "rail gun", iszonyat jó mobilitás, DPM. Abrams vonal: jack of all trades tankok, semmiben sem kiemelkedő, de mindenben kicsit jó. Brit AFV-k, spotter / flanker vonal, ATGM és autocannon. TD-k: Stryker, személyes szerelmem IRL és itt is, brutál DPM, jó camo, Centauro szintén (alattam annyira nem működött).
Shiskin: az orosz izom vonal, a klasszikus T szériával illetve a brit nehézfiúkkal, a Chieftain / Challenger tankokkal. Helyet kaptak még az amerikai light tankok (a lengyel PL-01-el a végén) illetve az orosz 'killsteal' tankok, a Terminatorok.
Jellemzők: klaszikus 'heavy' line: bele az a ellenfél arcába és boldogan látod, hogy sebezhetetlen vagy. Challenger 2 ATDU-val a rekord felfogott sebzésem 50k damage... :D T vonal kb. ugyanez, kicsit több mobilitás és jobb DPM, cserébe gyengébb hull armor. T-14 Armata a szokásos 'russian bias', a T-15-öt meg fogod anyázni amikor a botok kezében van és 3 másodperc alatt kapsz 4 ATGM-et 3k körüli sebzéssel... És van, hogy három ilyen respawnol...
Zhang Feng: a kínai vasak és a lengyel AFV-k világa.
Jellemzők: kínaiak iszonyat gyorsak, magas DPM, 'meh' páncél, lengyel AFV-k nálam a love/hate kategória... tier 6 isteni, tier 7 elmegy, tier 8 isteni, tier 9-et nem tudtam megszeretni és szenvedtem, a tier 10 jelenleg a kedvenc AFV-m a játékban. 120mm-es ágyú, 4 sec reload és PELE lövedék, amiről majd később.
Faraday: szintén 'új' ág, elég érdekes fejlődéssel. Az ágban vannak dél-afrikai, brazil, norvég, osztrák, orosz és dél-koreai tankok. Tier 5-től indul és hogy a hatost megnyisd, mission kell megcsinálnod. Ami: lőj ki 1200(!!) MBT-t PvE módban, tier 6+ TD-vel. Vagy 150-et random csatában, vagy 600-at GLOPS-ban. Vagy ugord át a francba 130k free XP-ből... utána már a klasszik fejlődés van, annyi különbséggel, hogy nincs tier 9, helyette két tier 10-es tankot nyitsz meg.
Jellemzők: TD/AFV vonal, elég élvezetes és egyedi járművekkel.

Lőszerek, védelmi rendszerek:

A játékban a következő színrendszer szerint vannak a lőszerek: kék, piros, narancs, zöld. A kék a klasszik AP és variánsai, a piros a kumulativ (HEAT), narancs a repesz (HE) a zöld a HESH, HEP, Thermobaric és PELE. A rakéták, vagyis az ATGM-ek három kategóriában vannak, HEAT, HEAT-TH (tandem head) és Thermobaric, az ő színkódjuk (és egyben működési mechanizmusuk) piros és zöld.
Fontosabb tulajdonságok: APFSD-DU: 25% esély tűzre. HE: 100% esély tűzre, 50% modul sebzésre. HESH/HEP: 300% tűzre, 25% max sebzés (high roll), 35% modul sebzés.
AP-n belül vannak a régebbi, sima AP lőszerek illetve a modern, APFSD-k. Újdonság itt az APFSD-DU, ami a depleted uranium lövedék. Játékmechanikailag annyi a különbség, hogy a DU lövedékek magyobb eséllyes okoznak tüzet.
HEAT lőszereknek sokszor nagyobb az átütése, mint egy két AP-nek, nagyobb a sebzése és több modult, legényt visz magával ha átüt, viszont megfogja őket az üreges páncélzat, ERA páncél, ketrec, ami a későbbi tierekben már alap.
HE a klasszik HE, kicsi átütés, nagy sebzés, nagy kigyulladás esély, én nem a használom egyáltalán.
HESH, HEP, PELE: ó a mókatár. HESH és a HEP gyakorlatilag egy nagy átütésű HE lőszer annak minden előnyével, hátrányával (értsd, a HE 40mm körüli, a HESH 600+), HESH a brit és korai izraeli tankokon van, HEP az amerikaiakon található. Ha sima páncélra lövöd és nem üt át, nem sebez sokat (30-50 körül), viszont weak spotra, könnyű célpontra brutál... A 10-es Challenger 2 ATDU-mon szinte csak ilyet viszek, mivel arcbamászok és ott könnyebb weak spotot lőni. Most ugyan nerfelték, de még így is simán lősz vele 900+ os lövéseket, miközben viszel vagy 5 modult és legényt. T-14 Armata alsó lemezét szereti, mivel mindhárom legény ott ül, és ha halnak (amiben a HESH nagyon jó), akkor robban a tank is, köszönöd a 3k sebzést és a másik oldalon a ragequitet. Ammo rack szintén barátja.
PELE: noskill ammo és jelenleg sok vita tárgya fórumokon. Penetrator with Enhanced Lateral Effect, kb. mint egy HE csak robbanótöltet nélkül. A játékban főleg az autocannonos AFV-ken található meg illetve 120mm-es verzióban a lengyel XC-8 Wilken. A mechanizmusa kicsit 'broken' vagy OP, ahogy tetszik. Autocannon verzióban nem kell átütnie, hogy sokat sebezzen, a Wilken pedig nevetségesen halálos... Sebességre mint egy APFSD, a 675-ös pen átvisz kb. mindent, az ágyú pontosságga miatt weakspot nem probléma vele 300 méterről sem, ha meg átment, iszonyatot rombol odabenn... komolyan mondom, minden meccsemen van vele 4-5 ammorack és instant kill. Szerintem nerfelve lesz, de még nem tudják hogyan.
ATGM-ek: klasszikus HEAT, ugyanaz, mint a HEAT lőszer, csak rakétában. Megfogja a rács, az ERA. HEAT-TH: dupla robbanófej, elvileg az első átviszi az ERA-t, rácsot, a második beüti a páncélt. A játékban szerintem bugos, sokszor van vele nulla sebzésem. HEAT-TB: HESH mechanika rakétán. Kisebb átütés, nagyobb rombolás.
Háromféle ATGM van a játékban: a sima, amit neked kell a célra rávezetned egérrel, a self-homing, aminél ha rálockolsz a tankra, követi és a top down, aminek elvileg felülről kéne becsapódni, de helyette a tank fölé megy és ott robban. Ettől még működik és baromi idegesítő tud lenni egy agyonpáncélozott tankban (pro tip, az egeret tartsd a motortér felett, akkor nem a toronynál robban és garantált a sebzés).

Védelmi rendszerek:
A páncélba nem nagyon megyek bele, leírtam korábban már, nem változott semmi. Ha az átütése az AP lőszerednek nagyobb, mint a páncél, és nincs túl nagy szögben a tank, akkor át megy. Kumulatív és repeszt megfogja az ERA, de utána ha ugyanoda lősz, már át fog menni, mivel lerobbant az ERA (HEAT és HESH, a HE sok tank oldalára még így is kevés). Páncél kiegészítések (appliqé armor) segíthetnek az autocannonok ellen. A rácsok megfogják a rakétákat, ha TH ha nem és a HEAT / HESH lőszereket.
A weakspotok és ember nélküli tornyok kevesebb sebzést kapnak, tehát nem érdemes lődőzni egy Stryker tornyát (kivéve top down ATGM-el).
APS: na, itt volt változás ami jó is meg nem is. Ez ugye az Active Protection System, ami azt jelenti, hogyha a tank észleli, hogy rakéta repül felé, akkor lelövi azt. A játékban két féle van, a hard-kill és a soft-kill. Hard kill a már említett, ami lelövi, a soft pedig bezavarja a rakétát ami így nem talál el (vagy nem oda megy, ahova kéne). Újdonságként tier 10-nél bejött a rendszer, ami nem csak az ATGM-eket, de a sima lövedéket is lelövi... Változtattak a rechargeon is, most tanktól függően 4sec től 45 secig tart és 4-től 22 ig van töltet benne. PvE-ben baromi frusztráló sajnos, főleg hosszú reloados tankoknál, amikor a bot lelövi a lövedékeidet és gyorsabban betölt az APS-e mint te... Cserébe viszont neked is nőtt az élettartamod a meccseken.
Fontos újítás és kevesen tudják, de az ammorack sebzés is át lett dolgozva. A modern tankokon már van úgynevezett 'blow out panel', ami azt a célt szolgálja, hogyha berobban a lőszer, akkor a robbanás energiáját ezeken a paneleken kifelé engedi, így nem robban fel a torony és nem sérül a legénység. A játékban ez úgy néz ki, hogyha egy ilyen tank ammoracket kap, akkor nem instant halál, mint a WoTban, hanem fokozatosan robban a lőszer, egyre kevesebbet sebezve, x másodpercig. A régebbi tankokon egy nagy robbanás van, ami sokszor azonnali halál, de még ezt is túl lehet élni (persze mindkét esetben sebez más modult is). Fontos még, hogy kigyulladt tank is kaphat ammoracket, ahogy terjed a tűz (Wilk PELE szereti nagyon az ilyet, a már említett brutál modulsebzése miatt).
Nem védelmi rendszer, de megemlíteném még a ready rack rendszert, vagyis az 'autoloadereket'.
Kétféle van a játékban, a first order ready rack és a magazine loader. Utóbbi a klasszikus WoT-os autoloader: x lőszer a tárban, x másodperc lövések között majd x másodpec a tár újratöltése. Szerencsére itt nincsenek ilyen horror reload idők, a legtöbb tár 10-15 másodperc alatt betölt és 4-12 lőszer van benne.
A first order ready rack a másik rendszer, a Merkava vonalon van ilyen, illetve pár TD-n és a 10-es Abramsen. Példával mondom, hogy működik: Merkava, 4 lőszer a tárban. Egyet lősz, utána 2 másodpercig tart, míg lőhetsz újra, vagyis 8 másodperc alatt üríted a "tárat". Ha üres, akkor viszont 6 másodpercbe telík, míg betölt egy lőszert. Ha nem várod meg, hogy a 4 lőszert betöltse, akkor 6 másodpercenként lőhetsz, ha megvárod, akkor értelemszerűen 6-12-18-24 sec az egyes lőszerek betöltési ideje. Tehát lehet játszanod egy 8 seces burst sebzésre, vagy a stabil 6 seces-re.

A következő részben megpróbálok kicsit beszélni a parancsnok / legénység rendszerről, a lootboxokról, shopról, az AI-ról PvE-ben illetve az általam hibásnak gondolt dolgokról, a játék negatív aspektusairól (sajnos van bőven).
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, bela455, Mikszi67, Szabom85, Aur1n

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285756 Írta: lemur_catta
Megválaszolva: lemur_catta
Magyarítást itt lehet megtalálni:
http://users.atw.hu/sunsethungary/armoredwarfare.html
Amúgy nekem az a legnagyobb bajom az AW-vel, hogy túl van bonyolítva, a WoT szerintem azért is sokkal népszerűbb, mert egyszerű, átlátható az AW-hez képest.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, Mikszi67

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285757 Írta: bela455
Megválaszolva: bela455
Elonyei, nincs premium loszer, hova celzol oda megy a skulo (WOT-hoz kepest), nincsenek iszonyu minuszos korok. Hatranyai is vannak.Pl vaksi MBT-k........ Mind 2 jatek jo,szerettem mind a 4-et(WOWS,WT) jatek szinten. Mely boncolgatasba nem megyek bele. Udv.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #285758 Írta: Balista1
Megválaszolva: Balista1
Lemur_catta! Köszi a linket. Igen, szerintem is mára már indokolatlanul bonyolult lett. Bevallom egyelőre a felét sem értem annak, amit Skjenngard fáradságost nem kímélve - köszönet érte - leírt. Ez az egész bonyolult csata és küldetés mechanizmus is meglehetősen zagyva számomra.
A kezdet kezdetén pedig egy teljesen egyszerűen áttekinthető játék volt. Talán a sokszor elhangzó WOT klón vád hozta cselekvéskényszerbe a fejlesztőket és az önálló karakternek való kényszeres megfelelési vágy okán úgy megbonyolították az egészet, hogy már az sem ismeri ki magát benne, aki egykor játszott vele.
Majd az ünnepek után Skjenngard útmutatásai és a magyarítást követően megpróbálom újra felvenni a fonalat.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bela455

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #285759 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Számomra talán a legnagyobb előny, hogy nincs RNG, és ahogy írtad, oda megy a lövedék, ahova kell, nincs ez a szórásos baromság. Illetve a fejlődés kevésbé grindolós, sokkal barátibb, pl. a stock tankok is életképesek.
A túlbonyolítást mire érted? A fejlődés ugyanaz, meccsekért XP jár, azokból modult fejlesztesz., majd tankot nyitsz. Lőszerek elsőre tűnnek bonyolultnak, azért próbáltam kicsit megmagyarázni, mi mire való. Mivel nincs gold lőszer, tudni kell, melyik járműre mit érdemes lőni.
A vaksi MBT-vel sem értek egyet, nekem minden tankomon van optika, ergo ha kell, tudok magamnak spottolni. Ráadásul itt fizikailag is látod, honnan jön a lövés. Nagyon kevés olyan light tank vagy AFV van, ami "láthatatlan". Ezekről majd az AI és bot szekcióban írok.

Szerkesztés: csaták. Bocsánat, ha nem lett egyértelmű. Pedig tényleg az:
2 PvE és 2 PvP mód van.

Random csata, ugyanaz mint a WoTban a sima PvP meccs.
GLOPS: ugyanaz mint a WoTban a Frontline. Respawn, változó objektívek, amelyik csapatnak előbb elfogy a pontja veszít.
PvE Operations: 5 fős PvE meccs, sok bot ellen.
PvE SpecOps: 5 fős sztori alapú küldik, szezonális. Alapból négy missiont tartalmaz, amiből most csak kettő elérhető, a másik kettő (és ezzel a sztori lezárása) később jön.

A BattlePath egészen más, azok gyakorlatilag a küldik a WoT-ból, amikért tankok kaphatsz, csak fizetős és kicsit jobb rewardok járnak érte.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, bela455, Mikszi67, Aur1n

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #285768 Írta: Aur1n
Megválaszolva: Aur1n
Letöltöttem és kipróbáltam. Így a WOT után nem tűnik nehéznek. Bár egyelőre csak a botok ellen próbáltam ki. Mennyire változtatosak a pályák?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #285771 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard

Aur1n beküldte: Letöltöttem és kipróbáltam. Így a WOT után nem tűnik nehéznek. Bár egyelőre csak a botok ellen próbáltam ki. Mennyire változtatosak a pályák?


Folyamatosan rotálódnak a térképek, az új update-el kicsit talán több map került be és nem annyira unalmas. "Nehéz" természetesen később lesz, tier 7 felett, challenging módban (bár azt low tierben is ki tudod próbálni, de nem ajánlom).
Ha PvP-t akarsz benne nyomni, akkor csak a GLOPS-ot ajánlom. Nagyon jól lehet ott fejlődni és a respawn rendszer / változó objectivek miatt kevésbé unalmas, mint a sima random PvP.

Szerkesztés: a PvE mapek gyakorlatilag lefelezett PvP térképek. Sokszor játszol ugyanazon a térképen, de máshol van az objective, a cap vagy a spawn.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.