Jelenleg 583 vendég és 11 tag online

Armored Warfare

11 hónapja 2 hete #285823 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard

Balista1 beküldte: AW-vel kezdtem a napot. Irtó jópofa, hogy ebben a játékban irányítás közben szinte érezni a tank súlyát.
- Nagyon sokáig javít a kis 6 os Leopardom. Ezen hogy lehet gyorsítani? A javító kittet itt is aktiválni kell mint a WOT-ban?
-Öreg vagyok és immár vaksi a minimapot hogy lehet nagyítani, kicsinyíteni? Néztem az irányítás menüben, de nekem nem akar változni.
-Látom itt is festegetik a járműveket. Ezt a lehetőséget hol lehet megtalálni?
- Én anno úgy tudtam, hogy ebben a játékban nem szabad eladni a kifejlesztett tankokat. Vagy mégis? Mert írjátok, hogy ti már tettetek ilyet. Én meg őrizgetem az I-II es tankocskáimat is.
- Semmilyen játékban nem szoktam nézegetni mások accountját ezért amikor idestova öt éve más néven regisztráltam a Wotinfóra mint amit a játékban használok, álmomban sem gondoltam, hogy ez valakiknek fájni fog.
Az AW-ben Tuco néven vagyok jelen. /A jó, a rossz és a csúf - epikus western után./
Ha valaki - mondjuk egy törött lábú hozzáértő - vetne rá egy pillantást és volnának javaslatai, azt szívesen megfogadnám.
Ígérem a jeles napra tekintettel ma már nem kérdezek többet.


- Legénységnél van javítási skill, illetve bizonyos parancsnokok (pl. Holzklau, Diaz) szintén rendelkeznek ezzel.
- Minimapot a backspace melletti + - gombbal tudod nagyítani, kicsinyíteni.
- festegetést a garázsban, jobb oldalt, az 'upgrade' gomb mellett kettővel találod. Az alap színek achievementből jönnek ha jól emlékszem, a camo ami erre jön rá, azt vagy megveszed mint a WoT-ban, vagy lehet őket nyerni / kapni. A második réteg camo +5% álcát az, az alap csak desgn. Ajánlom a loot.my.com/shop/18/ oldalt, ahol elképzelhető, hogy a karácsonyi boxot még át tudod venni, abban van egy történelmi festés, a Berlin Brigade, amit bármelyik tankodra fel tudsz tenni.
- eladni azért nem érdemes, mert egyrészt nincs garázs slot, másrészt minél több tankod van, annál nagyobb szorzót kapsz creditre és XP-re. Nem borzalmasan sok, de azért számít. Minél nagyobb tierű a tankod, annál nagyobb a szorzó.

Kérdezz nyugodtan :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

11 hónapja 1 hete #286007 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Boldog új évet!

Gondoltam kicsit folytatom a wall of textet idén is, bár sok dologra (remélhetőleg) már válaszoltam.

Amit még talán fontosnak érzek elmondani, azok a játékkal kapcsolatos problémák, illetve a lootbox rendszer, ökonómia, boosterek, szóval minden ilyen egyéb téma, ömlesztve.

A legénységet elvileg megválaszoltam, de dióhéjban: minden tank új legényeket kap, akiknek 5 szintje van és elég gyorsan fel lehet húzni őket maxra. Ha nem akarsz ezzel vesződni, creditért level 3-ig, 500 aranyért pedig level 5-ig tornáztathatjátok őket. 2 skill slotjuk (helyük) van, amibe 2 és 4-es szinten kapnak skilleket. Azok magukért beszélnek, de kb. az a lényeg, hogy olyan tankkal, amivel sokat mész verekedni, a javítást érdemes kihúzni, snipernek vagy nagyobb DPM-es tanknak a reload / gyorsabb szűkülést / pontosságot, flanker lightnak a mozgékonyságot és menet közbeni pontosabb lövést, esetleg gyorsulást, MBT-nek reload, repair, test forgás stb. Eléggé magától értetődnek amúgy.
Parancsnokok kicsit bonyolultabb téma a labirintus talentfájuk miatt, de nem vészes, eléggé testre szabhatóak így, saját játék stílushoz igazítva. Korábban leírtam, melyik tankba kit javaslok illetve én kit használok. MBT-be, ha agilisabb a tank, akkor Holzklau a reload, repair miatt, ha nagyot csap akkor Kirsanov a modul és legénység sebzés, bekapott találat utáni gyorsabb reload miatt, Kramer kisasszony a verekedők, közelharcos tankokba a minden 50 méteren belüli ellenfél után -5% reload sebesség miatt. Light / TD / AFV-be Sabrina a camo factor miatt, de Zaitsev elég jó TD-be, Rashid az ATGM-et szereti, Juan és Freya light orientált, de utóbbi nagyon jó artyba is.

És akkor az ökönómia: A játék röviden és tömören jutalmaz, ha jól játszol. Első körben főleg a PvE-ről tudok nyilatkozni, mivel szinte csak azt játszom, GLOPS-ot csak ha már nagyon unom a botok gyilkolását. Tier 5-ig pár óra alatt el lehet jutni prém fiókkal és boosterekkel, utána kicsit grindolósabb lesz a dolog, de igazán belassulni tier 8 és afölött fog. Egy duplázós meccs, ahol első vagy XP-ben, prém fiókkal és boosterrel simán hoz 1 milla körül. A rekordom a tier 7-es Merkava prém tankkal 3 milla körül volt... A tank árak drágábbak, mint a WoT-ban, de könnyebb is összeszedni rá a pénzt.
Lootboxok, ládák: napi logolásért, napi küldikért járnak, bronz, ezüst, arany és platinát lehet kapni (a küldi mindig mutatja, mi jár érte) és a benne lévő érték is eszerint nő. Lehet benne booster, credit, gold, prém fiók vagy prém tank bérlés 3 napra. A platina mostanában nekem a maximum kredit mennyiséget szokta dobni, ami 10 milla, bár lehet csak szerencsés voltam... :D
A boosterekről egy kicsit, ha már ennyit említettem: kétféle van, az egyiket a tankra tudod tenni és egy meccs erejéig növelheti a kapott XP-t, parancsnok, legénység XP-t, creditet, free XP-t és a ládákhoz hasonlóan itt is steel, bronz, ezüst, arany és platina van, értelemszerűen minél erősebb, annál nagyobb az adott jutalom.
A másikat a fiókodra tudod tenni és szintén ezeket növeli, viszont egyszerre kettő lehet csak aktív (a másodikat gold ellenében tudod aktiválni, a booster minőségétől függően) és 2 illetve 12 órára biztosítja a szükséges vitaminokat. Nekem még az ősidőkból maradt eszméletlen mennyiség, úgyhogy ha nem 1-2 órára ülök le a játék elé, folyamatosan aktiválva vannak. Emellé még szokott lenni egyéb heti / havi bónusz is, most épp +50% parancsnok XP és +50% kredithozam. Erre rámegy a prém fiók +50%-a, aktiválok 2 platina boostert 12 órára (+30% kredit, 50% XP / Rep) és még ami a tankon van, és így meg is van a meccsenkénti 300-1M pénz + 2030k XP... Elég jó. Persze ezek nélkül is bőven játszható a játék, mivel ahogy korábban írtam, a tankok stock állapotban és skilltelen legények nélkül is bőven játszhatóak. És akkor innen ugrok egy kicsit a fejlesztésre: A 6. érzék alap minden parancsnoknál, a lőszerek átütnek mindent saját és +2 tierben is (bár +2-ben azért már érdemes weakspotot keresni), nem kell nevetségesen magas összegekért lánctalpakat fejleszteni, hogy elbírja a többi fejlesztést, sőt, a legtöbb motor egyből meg is nyitható free XP-ből.
Ágyúkat nem kell megnyitnod, talán 1-2 tanknál opció egy másik löveg, de azoknál is a hangsúly az OPCIÓN van. Példa a kedvenc kerekes harcjárművem az életből, a Stryker MGS. Választhatsz, hogy 4-5 sec reloados löveget használsz rajta, vagy 9 lőszeres tárasat, ami 3 másodpercenként tölt de utána 12 sec reload van. Nincs rossz döntés. Ágyúk helyett a lőszert fogod fejleszteni, nagyobb átütés, HEAT / ATGM / PELE / HESH megnyitása, utána általában gyorsabb szűkülés és reload jön, majd a védelem, plusz páncél, ketrec, több füstgránát, ERA és APS formájában. Lightoknál, TD-knél és AFV-nél nagyobb és jobb látótáv ami jöhet. Ha már minden ki van fejlesztve, de a következő tank még nincs, akkor minden tankon kinyithatsz 4 free XP csomagot, amiket tényleg csak akkor érdemes, ha már minden fontos modul megvan, mivel sokkal több XP-be kerül, mint amennyit ad. Illetve sok jármű portrét, parancsnokot vagy alap festést is adhat, úgyhogy érdemes végignézni, mi nyitható ki a tankokkal (pl. felszerelések, amikről alább).
Felszereléseket nem tudod átvinni másik tankra, csak leszedni és eladni, ez eléggé pénznyelő, úgyhogy kis tierbe nem is ajánlom, csak olyan tankra, amit megtartasz. Minden felszerelésnek van egy jobb, v2-es verziója, ezt különféle tankokon tudod megnyitni és érdemes is. Itt a szokásos, kb. ugyanazok mint a WoT-ban, kivéve a control unit, ami könnyebb ATGM kezelést tesz lehetővé (a rakétát neked kell célra vezetned úgy, hogy a célponton tartod az egeret. Ha rendelkezik passzív APS-el, akkor becsapódás előtt össze vissza fog mozogni a rakéta, így pl. nehezebben találsz el weakspotot. A self-homing ATGM-eknél jobb klikk a tankra, és a rakéta követi, viszont a passzív APS ilyenkor teljesen eltérítheti).

És akkor a problémás részek:
Lootboxok. Sajnos itt is van ilyen, jelenleg kétféle létezik: az egyik a klasszikus lootbox, megveszed sok pénzért és vagy van benne a beígért tank, vagy nincs. Ha van, boldog vagy, ha nincs akkor általában gold, credit és booster a "fájdalomdíj". A Shopban 5-10-25-50-es pakkokban lehet venni és eléggé szerencsejáték a dolog, nem is ajánlom. Általában nagyon ritka tier 8-9-10-es prémtank lehet benne.
A második verzió ugyanez, annyi különbséggel, hogy amellett, hogy eshet a tank, tervrajzok esnek. 100 tervrajz és megvan a tank. Ez kevésbé szerencsejáték, hiszen 1-99 tervrajz lehet benne, ergo ha 100 ládát veszel, akkor tuti van tankod. Viszont a ládák horror áron mennek, 100 láda kb. 30k HuF körül szokott mozogni... mindenki döntse el, megér-e ennyit egy virtuális tank.
Prém tankot amúgy érdemes tartani. A kis szintűek nevetségesen olcsóak és sokszor ingyen is meg lehet kapni őket. Ráadásul, ha megvan a garázsodban, akkor goldot kapsz helyette.
Nekem az izraeli vonalig a Merkava 2D volt a kedvencem, ömlött a kredit és az XP vele. Aztán egy leértékelésnél megleptem magam egy VIII-as AMX 10 RCR-el, később pedig egy Marder 2-vel, ezek meg gyakorlatilag pénz és free XP nyomdák. Sokan mondják a T-72B3-at, mint legjobb VIII-as prém tank, vagy néha lehet kapni a tier 7-es Challengert, de szerintem mindegyik megéri, de szigorúan leértékelve...
Ennyi mára, az AI-ról majd talán holnap, ha van még rá igény. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bela455, Mikszi67, Aur1n

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

11 hónapja 1 hete #286038 Írta: SebesCsiga
Megválaszolva: SebesCsiga
Sziasztok
3 nap prém:


Vendégek elől rejtve. Jelentkezz be vagy regisztrálj a tartalom teljes megtekintéséhez.


A leggyorsabb viheti.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

11 hónapja 5 napja #286231 Írta: Misibá
Megválaszolva: Misibá
Sziasztok. Az AW-hez hol lehet játékos statisztikát nézni? Köszönöm

Pilisi nyugger:-)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

11 hónapja 3 napja #286314 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard

Misibá beküldte: Sziasztok. Az AW-hez hol lehet játékos statisztikát nézni? Köszönöm


Nem tudok róla, hogy lenne ilyen. Játékon belül a 'Dossier' fül van, de ha egy játékos privátra állítja a sajátját, nem tudod megnézni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

11 hónapja 2 napja #286366 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
No, kicsit elhúzódott a dolog, de csak eljutok a befejezésig.

Itt már ismét ömlesztve írom, ami eszembe jut, de főleg a játék sötét oldala lesz napirenden. Újra megemlítem, hogy 90%-ban PvE játékos vagyok, tehát a PvP-ben lévő problémákról nem igazán tudok írni vagy segíteni, mivel: 2015.01.10-én regisztráltam a játékba, ezalatt összesen 17 random csatát mentem, 58,8%-os winrate-el, szintén 17 csata GLOPS-ban, ugyanúgy 58,8% winrate, valamint 1980 PvE meccs, 80,8%-os winrate-el. MBT a kedvenc osztályom és tier 8-ban játszottam a legtöbbet. 1980 PvE meccsből kihúztam 7 tier 10-es tankot, a garázsban áll az összes IRL kedvencem, és nemsokára megvan még 3 darab 10-es.

Első körben a PvE meccsek rákfenéje lesz terítéken, mégpedig az AI. Mivel az Obsidian kirúgása után a mail.ru vette át a fejlesztő szerepét, nem igazán számított senki jóra és ez be is igazolódott. Az AI buta. Nagyon. Nagyon nagyon. Buta, bugos és 'csal'. Sokszor fogsz találkozni olyan bottal, aki seggel előre spawnol és indul a csatába, lehetetlen helyeken lövi be a tankodat egymás után többször stb.
Korábban hatalmas probléma volt, hogy a torony gyűrűt bárhonnan eltalálta, akár te mozogtál, akár ő, ami ugye sebzés és még forgatni sem tudod. Ezt szerencsére megszüntették, de helyette jött az ATGM spam. Ami annyit tesz, hogy a meccsek jelentős hányadát olyan botok fogják kitenni, amik rakétát lőnek (korábban még az MBT-k is azt lőtték rád valamint néhány light tank. Ez is javítva lett). Ezzel nem lenne baj, viszont: kis tierben, jellemzően 5-6-7 körül a Swingfire nevet fogjátok megjegyezni. Ez egy ATGM only brit TD. Két rakétája van és régebben ezek full sebzést okoztak, vagyis olyan 6-800 körül / lövés. Élmény volt játszani 1500-2700 körüli HP-s tankokkal úgy, hogy villant a '6. érzék' de akkor már a semmiből kaptál 1500 sebzést ÉS nem láttad még a tankot. Ha 2-3 spawnolt, akkor garázs. Ez javítva lett, de csak annyi történt, hogy skálázódik a sebzése, most már tiertől függően 300-800 között sebez. Az AI tankokra nem vonatkozik a tier szint, tehát egy játékos által megnyitható tier 6-os tank, mint pl. a Swingfire, az AI 'kezében' lehet tier 5 és 7 is. Általában 'nevük' van, úgymint fragile, , normal, superior stb., ezek határozzák meg a szintjét és a HP-ját, skilljét. Itt jön a következő probléma, a hadnagyok. Ezek mini boss botok, csillag van a nevük mellett, és attól lesznek bossok, hogy baromi sok HP juk van, gyorsan javítják magukat, ellátnak a világ végéig és ott is átlátnak a bokrokon valamint szinte mindig weak spotot találnak és high roll-t sebeznek... Nem minden pályán vannak és nem sokan, jellemzően nehezebb meccseken szokott lenni 1-4. Érdemes ezekre fókuszálni, mert míg a fragile botok csak zavaróak, ha ügyesen játszol, ezek elég gyorsan amortizálják a HP-t. Magas szinten a kedvenc szitokszavatok a T-15 Armata lesz. Ez a jószág a T-14 MBT TD verziója, és most kapott buffot, ami miatt jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy 4 ATGM + gépágyú van rajta, az ATGM 7-1000 körül sebez és 4 másodperc alatt lövi ki őket. Lehet matekolni. Gyakorlatilag bármilyen tier 8-as tankot képes egy adaggal kilőni, még akkor is, ha az első rakétáját megfogja az APS-ed. Ő természetesen le tudja szedni a sima lövedéket is, mert miért ne. Szemből nem lövöd be, csak a hasa legalja a weakspot, az se nagy. És jelenleg valami bug miatt sok tier 10-es meccsen van, hogy 4-5 ilyen tanyázik a zónában amit el kéne foglalnod. Ma pont volt olyan meccsem, ahol egyszerűen feladtuk, ugyanis 1 hadnagy T-15 és 5 sima campelt, amint észrevettek kaptad az áldást de őket nem tudtad sebezni, mert hiába van 20 másodperc reload az APS-en, ha egy kupacban vannak, mindig valamelyik lelövi a lövedéked.
Ellenben az AI butasága egyben kiszámíthatóvá is teszi őket, így az ATGM spam is okos játékkal kivédhető. Spottol, nem mész ki elé, megvárod egy domb, fal mögött míg 'kitáraz' és utána sebezheted. Nagyjából 15-25 sec a reload az ATGM only gépeken, ezzel lehet számolni.
Szóval a nehézség sajnos nem amiatt nehéz, hogy okos a gép, sokkal inkább a mennyiség miatt: a botokat nem érdekli a HP juk, sokszor yoloban lerohannak és amíg fordulsz feléjük a többi lő. Jellemzően arra a játékosra fókuszálnak, akinek a legkisebb a HP-ja, tierje, páncélja. MBT-vel viszont ha sebzed, rámászol, akkor klasszikus MMORPG-s tankként viselkedsz és rád fókuszálnak, mivel te vagy közel és te vagy veszélyes rájuk. Challenger vonallal pl. csak így érdemes PvE-t játszani, garantált a 'blue star' medál (legtöbb XP / meccs). De erre készülni kell, hogy sokan lesznek, mögét spawnolnak, már akkor lőnek, amikor te nem is látod stb. Szerencsére vannak jelek a változásra, de ettől a fejlesztő gárdától sokat nem várok.
A játékosok... no igen. Most össze lettek vonva a szerverek, ergo együtt játszik az NA, RUS és EU is. Ha azt hitted, hogy a WoTban a siemka lengyelek 50k csatára 500 WN8-al rosszak, akkor nem láttad még az AW-ben az oroszokat. Amiket imádni fogsz: foglalnak a botok és vissza kéne lőni a capet, de egyedül nem tudod és várnád hogy segítsenek? Nem fognak, mert a pálya másik felén próbálnak kilőni 3-an egy tankot szemből, amit nem lehet szemből kilőni. Megkerülni? Azt nem. Orosz játékos a játék legdurvábban páncélozott MBT-jében, az ATDU-ban mit csinál? Természetesen második vonalból mesterlövészkedik és pittyeg neked, a papír TD-nek, hogy menj és spottolj neki. Az iszonyat jó camoval és DPM-el ellátott tier 10-es SPHINX AFV-vel a meccs kezdete után 1 perc 23 másodperccel meghal, mert be kell rohanni középre. Rebuild kitet természetesen nem vesznek, minek az. Be se tölt nekik a játék eleve, belép csatába és AFK végig. Az elmúlt 40 meccsemen rendszeresen 2-3 játékossal próbáltuk menteni a menthetőt a muszkák miatt. Ehhez add hozzá a fenti AI csodákat és máris kapsz nehézséget és kihívást... Csapat sebzés nincs már, a szerverek összevonása után pár héttel kikapcsolták, vajon miért...? Igen azért, mert derék muszka barátaink előszeretettel lődözték az EU játékosokat just for fun. Én azzal szórakoztam, hogy feltettem ukrán meg amerikai zászlót a tankra, aminek következménye a 2-3 meccsenkénti team kill volt. El sem akartam hinni. Természetesen az is, hogyha 4 EU játékos van egy csapatban és egy orosz, akkor ő fog csak a csetre írogatni, oroszul. Ha megírod, hogy nem érted, akkor jön és lökdös... Borzalmas.
Ez a hozzáállás a fejlesztők részéről is igaz. Szerencsére nincs 'russian bias', bár egy két orosz jármű gyanúsan jó, de tényleg nem zavaróan (mint a WoTban, pl.). itt sajnos halmozottan érvényes az, hogy ontják magukból a prém tankot, amit sokszor nem is vehetsz meg a shopból, csak lootboxok formájában. Szerencsejáték FTW. A gold drága, de sok eventért, ládikában van, úgyhogy nem feltétlen kell venni. Néha segíthet, mert a grind tier 8 fölöt eléggé belassul.
Ezek a negatívumok szerintem, nem vészesek, inkább bosszantóak. Az AI viselkedését meg lehet tanulni és akkor könnyebb lesz a játék, a muszka barátainkat ignorálni kell és arra gondolni, hogy több XP jön neked, ha meghalnak 1-2 perc alatt. :D
Szót érdemel még a kerekes járművek fizikája, ami a nagyon szar de legalább fos között mozog. Kegyetlen szarul fordulnak, nagyobb sebességnél kanyarodásnál driftel, farol, pattog, mivel felborulni nem lehet, így mint egy flippergolyó fogsz pattogni a kövekről. A mai napig nem tudok rendesen menni velük. A kerekes TD-k viszont lomhák, és emiatt borzalmasan rosszul fordulnak, sokszor túlfordulok velük, vagy beakadok tereptárgyba, emiatt elvész a sebesség. NAGYON frusztráló. Ebben sokkal jobb a WoT.

És végül pár jó tanács ha most kezded és nem tudod milyen tankot válassz, illetve az én örök kedvenceim:
Ha klasszikus heavy tankos vagy, Challenger vonal. A 10-es ATDU egy mozgó erőd, a PISH lőszer még nerfelve is fun, ha tudsz vele weakspotot lőni.
Ha a WoT-ban a mediumok a kedvenceid, akkor a Leopard és a T vonal lesz a barátod. Nekem all around kedvencem a Leopard 2A6, a 9-es tank. A 10-es sem rossz, de lomhább és lassabban tölt. A T vonal két ágra megy, a klasszikus T-72 indul az Armata felé, a T-80 meg megáll tier 7-nél. Utóbbi mobilis a gázturbinás motor miatt, előbbi a T-90-től indul be igazán. Az Armata kötelező, ha Insane PvE achivementeket akarsz csinálni Battalionnal (klánnal), mivel 6 sec reloadra 700 alfa, iszonyat mobilitás és ember nélküli tornya van (az unmanned tornyok kevesebb sebzést kapnak be, pl. 800 helyett 100-200-at), emellé az APS-e megfogja a lövedékeket is.
Ha TD a választásod, akkor minden ágon találhatsz olyat, ami jó: Wölflinél a Stryker / Centauro a szerelem, Shiskinnél a Terminátorok, Faradaynál a K21 / Kornet.
Klasszikus scoutok nincsenek, a light tankok, AFV-k sokszor keverékei a TDk-nek: jó camo, ATGM és/vagy gépágyú, jó látótáv, nulla páncél, jó mobilitás. Nehéz velük játszani, kell rájuk a jó felszerelés, parancsnok, az ATGM only járművek esetében tudni kell, mit hol lőj. Mivel az ATGM ugye HEATként működik, magasabb tierben sok tank kiröhögi, ha lövöd őket... Kezdőknek nem ajánlom.
Az ilyen 'jack of all trade' vonal az Abrams / Merkava. Sajnos az Abrams 7-8-9 kb. detto ugyanaz emiatt baromi unalmas lehet, a 10-es viszont fun, mivel választhatsz rá egy nagyot odab*szó 140mm-es löveget (hello 1000+ sebzés HEAT-el), vagy egy kétlövetű ready rackes 120mm-t, 6 sec reloadal, 4-500 alfával. Emellé OK mobilitás és elfogadható páncél jár. A Merkava 8-asa az egyik legjobb 8-as MBT, a 9-10 tök ugyanaz, annyi a különbség, hogy a 10-es kap egy jobb APS-t... Wow.
Feng bácsi vonalán vannak az artyk, amiket csak PvE ben lehet használni, illetve a kínai MBT vonal, ami gyakorlatilag mobilitás terén light tank, közepesen jó páncéllal, illetve itt kapott helyet a cseh vonal is, a végén az én kis spirit animal tankommal, az XC-8 Wilkkel. Megéri kihúzni amíg nem jönnek rá, hogy nerfelni kéne azt a 120mm-es PELE lőszert. Az ág érdekes, pl. a 6-os Sakal iszonyat fun, a tier 7-es Rosomakot nem szerettem, olyan semmire sem jó jármű, a 8-es Roso M1-et imádtam, a 9-es tankot akkorra szerettem meg, mire kihúztam, de eladtam. A Wilk meg... a Wilk. Majd teszek fel gameplayt.
Érdekesség, akit vonz az ilyesmi, hogy van magyar harcjármű a játékban, mégpedig a tier 3-as cseh OT-65A Vydra, amit a magyar hadsereg fejlesztett D-442 FÚG néven és a csehek exportálták.

No, ennyi lenne, akinek kérdése van, írjon bátran, akár itt, akár ingame (bár ott gyorsabban válaszolok).
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bela455, Mikszi67, Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 hónapja 3 hete #286596 Írta: Leopardusz
Megválaszolva: Leopardusz
Szóval inkább általános szláv jellemző ez a sziemkaság... S minél keletebbre van a szállásterületük, annál inkább:d2: :d3:

Ezeket a tankokat, amiket itt, s főleg a végén felsoroltál, mennyi idő, mennyi csat stb volt kigrindelni? ;) Egy tizes tank kihuzása itt több v kevesebb idő min a WoTban?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 hónapja 3 hete #286598 Írta: ZsoltHun76
Megválaszolva: ZsoltHun76

Leopardusz beküldte: Szóval inkább általános szláv jellemző ez a sziemkaság... S minél keletebbre van a szállásterületük, annál inkább:d2: :d3:

Ezeket a tankokat, amiket itt, s főleg a végén felsoroltál, mennyi idő, mennyi csat stb volt kigrindelni? ;) Egy tizes tank kihuzása itt több v kevesebb idő min a WoTban?


Ha nem gond ha én(is) válaszolok neked ebben a kérdésben. :)

Jóval kevesebb idő. Most néztem meg direkt, nekem az izraeli ágat úgy kb 140 csata volt kihúzni T8-ig (nincs T7-es tank azon az ágon). Igaz, hogy azon az ágon T5-ig 2x XP szorzó van beállítva minden csatára. Plusz ha van prémium napod, még az is ad hozzá még. Akkor ott vannak még bonusz hétvégék 3x 4x 5x XP szórzóval. A sztori módok is általában 5x XP adnak. Nagyon hamar el lehet jutni magas tierbe, viszont itt már bőven vannak 50 60 100 200 ezer XP-be kerülő cuccok.

Nem emlékszem volt-e már szó róla, bocs ha már volt. Az AW-ben ahogy grindeled az aktuális tankot, grindeled az utána következőt is egyben.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 hónapja 1 hete - 10 hónapja 1 hete #286778 Írta: Mikszi67
Megválaszolva: Mikszi67
Köszönöm Skjenngardnak a kimerítő ismerteteőket!

Mostanában vettem én is újra elő ezt a játékot, a WOT pöttyet kiégetett, így most felüdülés más játékkal játszani picit.
Visszamenőleg is elolvastam mindent amit a játékról ír5t illetve írtak a többiek. Most már nagyjából tudom is, hogy mit csinálok.

Köszönöm még egyszer is. :)

Szerk.
"Ha már minden ki van fejlesztve, de a következő tank még nincs, akkor minden tankon kinyithatsz 4 free XP csomagot, amiket tényleg csak akkor érdemes, ha már minden fontos modul megvan, mivel sokkal több XP-be kerül, mint amennyit ad."
Ma vettem észre, hogy ha 100%-on van, azaz már elit státuszú a tank akkor nem számol fel semmi a 4 free xp csomag kinyitásáért. :)

"The expendable"
VENTI VIDI VICI
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

9 hónapja 2 hete #287397 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard

Leopardusz beküldte: Szóval inkább általános szláv jellemző ez a sziemkaság... S minél keletebbre van a szállásterületük, annál inkább:d2: :d3:

Ezeket a tankokat, amiket itt, s főleg a végén felsoroltál, mennyi idő, mennyi csat stb volt kigrindelni? ;) Egy tizes tank kihuzása itt több v kevesebb idő min a WoTban?


Bocs a kései válaszért, nem járok gyakran a WoT fórumra.

Pontos adatot nem tudok mondani, viszont ahogy írták feljebb, a prém napok / bónuszok / insigniák miatt tier 7-8 nevetségesen gyorsan meglehet simán csak PvE-vel. GLOPS-al még gyorsabban, vagy vegyítve a kettőt. Emellé ha ládákat is kapsz a napi küldikért, azokban nem ritkán van 50k free XP. Special Opsnál van achievement, hogyha megcsinálod egy adott tank osztállyal 20x a küldiket (jelenleg kettő érhető el, tehát 10x le kell nyomni a kettőt), akkor 3 milla credit és 30k free XP jár érte. Illetve (most fejből mondom, nem biztos hogy jók a számok), ha 5x csinálod meg 5k xp, 15-nél 15k és 20-nál 30k XP a jutalom, tehát egy adott tank osztálynál ez 50k free XP, plusz amit a meccsek adnak (ha jól játszol, olyan 10k a fenti bónuszokkal, anélkül 2-3k / meccs). Elég grindolós és unalmas tud lenni, de pl. haverokkal gyorsan megvan, én klánnal csináltam meg és közben ment a hülyéskedés, elrepült az idő elég gyorsan. És hogy mi mennyi? 10-es tank 1,9 milla XP, és 22 milla kredit átlagban. És ahogy írták, nem kell modulokat megnyitnod hogy megnyisd a következő tankot, az automatikusan adódik hozzá.
Remélem tudtam segíteni.

Írok majd egy posztot az új dealerről, a francia tankokról, épp most telepítem a PTS-t.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 6 napja #291968 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Helló mindenki!

Mivel unatkozom, gondoltam írok kicsit az AW fejlesztéseiről. Szerencsére felépültem a lábtörésből, így túlzottan sokat nem játszottam vele, csak a szokásos PvE lődözés, de még mindig jobb játék szerintem, mint a WoT.

Tavaly óta (vagy év eleje) jött két az új dealer (illetve egy teljes és egy kiegészített): a francia vonal és a "brit", ami nem is brit, de mindegy. Szóval a franciák kaptak egy baromi jó vonalat, a jelenlegi angol dealer alá meg tettek be új tankokat. Először a csigaevők:

Természetesen mindenki kedvenc és várva várt tankjai (valamint jelenleg a való életben legdrágább MBT-k) a top tierek, vagyis a Leclerc-ek, egyből három is. De induljunk lentről. Elemzést nem tudok a kisebbekről, mivel én free XP-ből kihúztam tier 7-ig.
Tier 3-tól indul a móka, mivel alatta minek bármit is csinálni, ha 2 meccs után továbblépsz. Szóval a második világháború után vagyunk, az '50-es években, így a csodálatos AMX-50-el kezd vonal. Utána egyből ugrunk a legcsodálatosabb haditechnikai és politikai korszakba, a '60-as évekbe, és megkapjuk az AMX-30B2 Brenus-t. Itt annyi a móka, hogy a tanknak fő lövege mellett használhatod az autocannon-ját is, amíg a löveg betölt. Moderált sebzés és átütés, de vékony célpontok ellen teljesen jó. Tier 5-nél a hidegháború egy bukott, exportra szánt csodája vár minket, az AMX-40. Tier 6-nál egy több okból is kakukktojás jármű található, a C13 TUA, ami egy olasz TD. Csak ATGM-et tud lőni, de abból a fentről támadós fajtát, ami a játékban úgy néz ki, hogy a célpont felett robban és általában fixen sebez egy közepeset, ignorálva a páncélt... általában. Baromi lassan tölt, plusz a reload animációt is meg kell várni, cserébe szuper álca és spotolás, de én nem szerettem.
De ezután indul az igazi kaland, a Tier 7-es Leclerc prototípussal. Imádtam. Nagyon sok opcionális fejlesztése van (ami jellemző amúgy az egész ágra), lehetsz nehéz páncélos front harcos vagy hulldown sniper. A fejlesztők kicsit trollkodtak a franciákkal, mivel ugyebár van az a vicc, hogy a francia tankokon több sebesség fokozat van hátra, mint előre, és ez itt majdnem így is van... Fejlesztéstől függően majdnem 30-40km/h-val tudsz tolatni vele, ami... elég jó. Emellé egy 4,5 sec reloados löveget kapsz, használható hulldown-al, úgyhogy tényleg fun a tank.
Tier 8-nál egy újabb kakukktojás érkezik, ez viszont francia, a VCAC Mephisto. Jelenleg talán a kedvenc kerekes TD-m. ATGM only, abból viszont van 4 darab és a fejlesztés után választhatsz, hogy: kettőt lősz ki egyszerre (ami instant kill általában könnyebben páncélozott járművek ellen, illetve ha van APS, csak egyet szed le, másik sebez) és sokat töltesz, vagy egyesével lősz, viszont az HOT-3-as ATGM lesz, brutál átütéssel (1000mm tier 8-ban!) és tandem fejjel. Higgyétek el, mindkettő jó választás, PvE-ben talán jobb a HOT-3 a gyorsabb reload miatt (jobban részt tudsz venni a csatában a sok bot miatt).
Tier 9-nél jön korunk legdrágább tankja, a Leclerc. Na itt van minden ami szem szájnak ingere. Választhatsz nagyobb átütésű lövedék vagy soft kill APS mellett, gyorsabb töltés vagy hard-kill APS, instant váltás lövedékek között vagy +20 méter látótáv, gyorsabb toronyforgás vagy több füstgránát, erősebb HE lövedék vagy gyorsabb hátramenet, gyorsabb szűkülés vagy fordulási sebesség, jobb gyorsulás / fordulás vagy jobb spot képesség, jobb mobilitás vagy jobb álca... Eléggé személyre szabható a tank. És egyben eléggé XP temető is. Viszont hozza a 7-es tulajdonságait, én egy mobilis flanker / snipernek használom, HEAT lövedékekkel, Viktorral mint parancsnok, így 5,8 másodpercenként osztom a 7-800-as sebzéseket, sok sok modul és legénység sebzéssel. Ha gáz van, pillanatok alatt vissza lehet vele vonulni.
A tier 10-es Leclerc a prototípus Leclerc T4 'Terminator', minden ami az elődjén volt, csak a franciák rátettek egy 140mm-es smoothbore löveget, mert miért ne. Kicsit lomhább ugye, de a DPM / mobilitás kombó azért kárpótol. Sajnos még majdnem fél milla XP kell hozzá, úgyhogy sokat nem tudok róla, csak amit kipróbáltam a gyakorló pályán.
Szóval ez a francia vonal, annak ajánlom, aki szerette a Leopard vonalat, kb. az a játékstílus, de a Leclerc a mobilitása / tűzereje miatt sokkal élvezetesebb (ettől még a Leopard 2A6 a világ legszexibb tankja).

A másik újdonság nem komplett ág, csak kiegészítése Faraday bácsi tankjainak, csupa mókás prototípussal, de erről majd egy másik posztban. Ízelítőnek, az egyik új jármű egy M60-as Patton alváz, a tetején egy GAU-8 Avenger gépágyúval. Igen, az a GAU-8, ami köré az A-10 Thunderbolt repülőt építették... :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, FZRPUPU, bela455, Leopardusz, Patsky, bakusr

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 6 napja #291983 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
Folytassuk hát.

Faraday vonala a következő újdonság, ahol vannak elég jó járművek, viszont a megnyitásuk... khm... értelmetlen módon lett megcsinálva. Lássuk miket kapunk és utána hogy hogyan nyithatjuk meg őket:

Tier 8-ra kapunk egy Griffin nevezetű járművet. Őt a Tier 7-es francia Leclercből lehet megnyitni. Ez a harckocsi, vagy inkább gyalogsági támogató harcjármű, más néven IFV váltaná a jövőben az amerikai hadseregben a Bradley-ket, egyelőre csak terv szinten létezik, illetve tavaly kiállítottak egy prototípust. A játékban iszonyat jó álcája van, azt hiszem a legjobb az AFV-k között, köszönhetően az aktív álcarendszernek (olyasmi, ami a lengyel PL-01-es tankon is megtalálható). Ezt úgy oldották meg, hogyha megállsz vele pl. egy mező közepén, az álcának köszönhetően a camo értéke olyan, mintha bokor mögött lennél. Természetesen ha bokor mögött állsz meg, ez összeadódik, erre rájön még a festés, a parancsnok álca bónusza, valamint az electro-optical paint felszerelés. Gyakorlatilag láthatatlan vagy vele, ha ügyesen játszol. A fegyverzete egy 50mm-es gépágyúból áll, 240mm-es átütésű, supershoot lőszerrel. Más fegyvere nincs is, viszont ez egy elég OP kis cucc: 3 lövést ad le egymás után gyorsan, minden lövésnek nő az átütési esélye az előzőhöz képest, minimális szűküléssel, szórással és minimális camo veszteséggel, 65-ös ÁTLAG sebzéssel / lövés. Ez természetesen lehet high-roll is, így pl. tankok hátuljába, gyenge páncélos AFV-kbe 100 körül szokott sebezni. Ha nem tartod nyomva a gombot, hanem a lövések között vársz 1-2 másodpercet, gyakorlatilag nem esik le a camod, és pillanatok alatt szétszedsz egy járművet. A mostani PvE meccseken a jó játékosok simán összehoznak vele 25-30k sebzést, ami sok. Nagyon.
Persze hátránya is van a járműnek: gyakorlatilag sima acél páncélja van, minden átviszi (bár egykét autocannont tud pattintani; én pl. nem érzem annyira vészesnek). Emellé hiába kicsi a tank, elég lomha, szokni kell a mozgását. A tornya viszont unmanned, vagyis nincs benne legénység, ezért csökkentett sebzést kap. Fejlesztés után lehet rátenni izraeli Trophy hard kill APS-t, ami nagyban segíti a túlélését, mivel ez az ATGM-ek mellett leszedi a sima lövedékeket. Ennek ellenére nem frontharcos, nagyon jó passzív spotter, ráadásul mivel van benne troop compartment, így gyalogságot is tud szállítani (ez egy újdonság, erről később) ezáltal gyorsabban is foglal.
Belőle nyílik az M113 Hellfire, ami nem tudom, melyik pentagoni fejes elméjéből pattant ki... :D A lényege, hogy vegyül a klasszikus M113 APC alvázát és tegyünk a tetejére 8 darab AGM-113-as Hellfire rakétát, amiket korábban helikopterekre tettek... Még nincs megnyitva, így sokat nem tudok róla, de várom már. Ez a vonal itt véget ér, nincs tizes tankja.
A másik vonalon tier 9-ben kapunk egy M1 TTB nevű szörnyeteget, ami szerintem a játék legunalmasabb tankja és legértelmetlenebb XP temetője. A miértről később, a lényeg, hogy a TTB a Tank Test Bed-et jelenti, vagyis az M1 Abramas alvázra rátettek egy unmanned ágyút, hogy jó lesz az úgy. A játékban és az életben sem jó. Az amerikai Abramsből fejleszted. Lassú, lomha, közepesen rossz páncél (tier 7-es Abrams alváz), cserébe a buffolt DPM is kicsi, táras, hosszú intraclip töltéssel (ha jól emlékszem 4 vagy 5 lövés a tárban, 8 sec reload 2 sec intraclip). Egyetlen haszna, hogy le tudod ereszteni az alvázát, így egy baromi lapos járművet kapsz, a gundepnek és az embertelen toronynak köszönhetően elég jól lehet vele védekezni. Én eladtam és majd ha lesz felesleges sok free XP-m átugrom, borzalmasan semmilyen vele játszani. Ami kár mert utána jön az:
M48 Gau-8. Igen, amit írtam korábban, M48 Patton alvázra szerelt Gau-8 Avenger gépágyú, tier tízben. Jól hangzik? Az is. Az egyik újítás a forgótáras gépágyúk bevezetése, ez a tank az egyik delikvens. Kétféle módban tudsz vele lőni, high és low. High módban embertelen sebzést kiosztasz, viszont az ágyú túlmelegedik és meg kell várni míg lehül Low módban kevesebb sebzés, de kontrolláltabb lövéseid lesznek és a melegedés is lassabb. Elég jól eltalált rendszer, de nagyon tudni kell vele játszani, sniperkedni tökéletesen alkalmatlanok a szórás miatt.
A tier 8-as orosz BMTP Terminátorból lehet megnyitni a T249-es Vigilantét, ami az M48 Gau kistesója. Forgótáras, aktív radarral (ha bekapcsolod jobb a spotod, de rosszabb a camod). 4-5 burst lövést tudsz leadni mire az ágyú túlmelegszik, ekkor általában tárat is kell cserélni 8-9 másodperc, nem vészes.
És belőle nyílik a személyes kedvencem, az M8 LOSAT. Ez egy M8 Buford alvázra szerelt LOSAT rakéta rendszer. A LOSAT, vagyis Line Of Sight Anti Tank egy olyan fegyverrendszer volt, aminek a lényege, hogy a rakéta nem hordoz robbanófejet, csupán a kinetikus energia segítségével üti át a páncélt. 5400 km/h sebességnél nem nagyon állítja meg semmi. 12 rakétája van, nem irányítottak, viszont mókás módon működnek: minél messzebb a célpont, annál nagyobb az átütése. Elméleti síkon elérheti a 2000mm-t is, amivel megeszed szemből a T14 troll páncélját, mivel ignorálja az ERA-t, nem lövi le az APS.

És akkor a My.games értelmetlen rendszere ezekre a járművekre, ami miatt most próbálunk elérni egy változtatást. A tankok megnyitása a következő:

Tier 8 Griffin -> Tier9 Hellfire, nincs tier 10.
Tier 9 TTB->Tier 10 Gau-8
Tier 9 Vigilante-> Tier 10 M8 LOSAT.

Tehát, hogy bonyolítsam, a prototípus, tavaly bemutatott, autocannon only Griffin után jön egy '80-as évek beli ATGM only jármű, miközben az '50-es évek végebeli forgótáras Vigilante tier 9-ben tanyázik és megnyitod belőle a '80-as évek fejlesztését, a LOSAT rakéta rendszert; az Abrams alvázas TTB-t meg a forgótáras GAU-8 követi... :D Nem tudom mennyi vodkát ittak, de sokat.
Logikusan ez úgy nézne ki, hogy TTB tier 8, utána tier 9 Griffin; másik ágon tier 9 vigilante, tier 10 GAU-8, végül tier 8 vagy 9 Hellfire és tier 10 LOSAT. Meglátjuk lesz e ebből valami.

És akkor az újítások: azok az IFV-k amik a valóságban is tudnak katonákat hordozni, kaptak egy troop compartment fejlesztést (alapból meg van a tankokon, nem kell kihúzni). Ez passzívan gyorsítja a bázis foglalást, az újdonság pedig, hogy le tudsz tenni katonákat, akik segítenek.
Háromféle van (kettő elérhető most a játékban, mert átdolgozzák még őket): mortar team, AT team, sniper team. Te választod ki, kit viszel magaddal a csatába. A mortar team folyamatosan lövi a hatótávolságán belüli célpontokat, kis sebzéssel, de dombok mögül akár. Az AT team folyamatosan rakétázza akit lát, jelenleg használhatatlanok, pontatlanok, kicsit sebeznek, őket még dolgozzák. A sniper team spottol neked, célpontot fog jelölni a következő update-ben, illetve lelövi az ellenséges gyalogságot, kilövi a tankok optikáját. Ezeket mind maguktól csinálják, parancsot nem tudsz nekik adni (még). Kiteszed őket, fedezéket keresnek és csinálják a dolgukat. 1 HP-ja van mindegyiknek, tehát HE-vel melléjük lősz, meghalnak. Át tudsz menni rajtuk, de megpróbálnak arrébb állni. A snipernek nagyon jó camoja van, a többieknek átlagos. Fel is tudod venni őket, ha arrébb mennél. Szerintem jó ötlet, de még dolgozni kell rajtuk sokat. Állítólag PvP-ben a mortar team túl OP volt, ezért őket most kivették. Érdekességképpen az MBT-k közül a tier 9-10-es Merkava tud gyalogságot szállítani, de csak sniper és mortar teamet.

Jött ugye még az új kampány, 4 PvE Spec Ops küldivel, amik elég nehezek, főleg tier 9-10-ben, azokat random orosz játékosokkal felejtsd el.
Vannak még napi illetve heti küldik, PvE / PvP, amikért 5-25 "jelvényt" lehet kapni (napi 5-10, heti 25). Amennyiben egy küldi nehéz, vagy nem akarsz PvP-zni, PvE-zni miatta, goldért átugorható, 25-350 gold értékben.
Ha megvan a 600 plecsni a szezon végéig, a jutalmad egy gyönyörű Stryker ADATS tier 9-es prémium TD. Ez egy prototípus jármű volt, a játékban 8 ADATS (Air Defense Anti Tank System) rakétát tud kilőni, a trükkje, hogy ez ugyan egy 'sima' HEAT-MP (többcélú) ATGM, viszonyt iszonyat gyors. 2 másodpercenként tudod őket kilőni, 900mm-es átütés és átlag 760 sebzés jár mellé.
És amíg ezt újra töltöd, másodlagos fegyvernek ott van 14 nem irányított rakéta, 0,3 sec kilövési idő, 1000m/s sebesség, nem szedi le az APS, kinetikus sebzés, 340mm átütés, 200-as átlag sebzés. Én szerelmes vagyok a Stryker verziókba (kettő van a játékban, a sima tier 8-as Stryker MGS TD, a tier 8-as prémium Stryker ATGM, mindkettő megvan), ehhez még 300 jelvény kell... Várós.

Fuh, nagyjából ennyi. A PvE botokon javítottak (az ATGM spam még megvan, de már kezelhetőbb), viszont a muszka csapattársaknak köszönhetően elég sok PvE meccset el lehet veszíteni. Ilyenkor a bosszúm, hogy megyek GLOPS-ba a Centauro 120-al kempelni hátra és nézem ahogy ragelnek az oroszok, hogy veszítünk. :P
Szerintem érdemes kipróbálni még mindig, kiszámíthatóbb, kevésbé grindolós mint a WoT, a GLOPS tier 8 fölött tud jó lenni, sima 15 v 15 PvP meccset szinte senki nem játszik már, sokkal csábítóbb a GLOPS respawn rendszere és jutalmazása. Prém nélkül sem leszel veszteséges high tierben sem, 5-6-ig nevetségesen gyorsan el lehet jutni akár csak PvE játékkal is.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, FZRPUPU, jaffa, bela455, Leopardusz, bakusr

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 1 napja #292034 Írta: BigBadWolf
Megválaszolva: BigBadWolf
Régen elég sokat játszottam vele, azt hiszem akkor még tier8 volt a legmagassabb, a pvp meccsekre sokat kell várni? Szívesen visszatérnék kicsit, de ez a botok ellenni pve engem abszolút hidegen hagy, sajnálom, hogy erre mozdult el a játék, streamekben is csak ezt nyomja mindenki, szerencsére azért akad néha egy két kivétel :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 5 órája #292055 Írta: Skjenngard
Megválaszolva: Skjenngard
PvP-t nem tudom, mekkora a várakozás, ha bosszút akarok állni az oroszokon, mert számukra egy PvE meccs is megoldhatatlan magasságokban van, akkor GLOPS-ot megyek és kempelek hogy idegbajt kapjanak. :)
A GLOPS egy PvEvP mód, ahol végtelen respawn van, hatalmas térképpel (A WoT amúgy innen nyúlta a Frontlines-t). Vannak AI ellenfelek és játékosok is, zónákat kell elfoglalni és ott kaphatsz drónt, bombázhatsz területet, tehetsz le bunkereket. A zónák helye a meccsen folyamatosan változik. Van javító zóna, ahova ha visszavonulsz feltölt lőszerrel és visszatölti a HP-d.
Elvileg most már tier 5-től játszható és (tudtommal) ez népszerűbb, mint a sima 15v15. Mivel kis tierben már nem játszom, ott nem tudom mennyi a várakozási idő, de tier 8-10 között esténként gyorsan be lehet kerülni.
Érdemes amúgy a Spec Ops-ot kipróbálni, ez a sztori mód PvE, 4 küldivel. Elég jó a reward érte, hetente egyszer 4x szorzós, úgyhogy mindenképp megéri letolni, ha tankot húzol.
Érzésem szerint a játék nem ment el a PvE irányába, megtalálták a középutat a srácok. A GLOPS fizet a legjobban, ha jól játszol, főleg prém tankban.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: BigBadWolf, FZRPUPU, bakusr

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 5 órája #292056 Írta: BigBadWolf
Megválaszolva: BigBadWolf
Ez a GLOPS érdekesen hangzik, akkor lehet ma kipróbálom azt, tegnap délután feltettem, mentem pár 15v15-öt, egész gyorsan talált játékosokat, köszi az infót.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Skjenngard

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 WOTINFO. Minden jog fenntartva.