Igen, a megjelölt darabok nagy valószínűséggel mind forgástestek. Egyedül a kép jobb oldalán, a legnagyobb ellipszisekkel megjelöltekről tudnám elképzelni, hogy nem kör keresztmetszetűek, de azoknál sem valószínű.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Angelus1991ster
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Angelus1991ster
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Angelus1991ster
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Figyelem: Spoiler!
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Figyelem: Spoiler!
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
De a baloldali egységből jön ki két kardán.
És, ha itt a hajtást hivatottak demonstrálni ,akkor a motor csak skicc lesz.
Valamint, ha abból indulunk ki,hogy motor hátul , váltó elöl, akkor megint csak....
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Angelus1991ster
8 éve 1 hónapja - 8 éve 1 hónapja#249133Írta: Angelus1991ster
Megválaszolva: Angelus1991ster
Karika által anno 2,5 hónapja posztolt V-3 metszet alapján ( #241584 ) (Szerintem a metszet a két piros vonal közé tehető.)
Bal oldalt lehet az ülés,a kormánykarok valamint a váltó a jobb oldali közlekedés (?) elve miatt.
Viszont egy másik orosz forrásos posztolt képnél meg jobb oldalt van az ülés, a fék, és a váltó stb.
Ez a változat az Angliába szállítandó V-3 változat rajza lenne? Ahol meg bal oldali közlekedés van?
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Figyelem: Spoiler!
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
De a baloldali egységből jön ki két kardán.
És, ha itt a hajtást hivatottak demonstrálni ,akkor a motor csak skicc lesz.
Valamint, ha abból indulunk ki,hogy motor hátul , váltó elöl, akkor megint csak....
Érted jöttünk elvtárs, nem ellened.
A motor szokott egy tengelyes kimenettel rendelkezni. ( mást még nem láttam)
Mellékletek:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2, Rallyefan81, Angelus1991ster, Leopardusz, MegaJani
Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Figyelem: Spoiler!
Szerintem:
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
De a baloldali egységből jön ki két kardán.
És, ha itt a hajtást hivatottak demonstrálni ,akkor a motor csak skicc lesz.
Valamint, ha abból indulunk ki,hogy motor hátul , váltó elöl, akkor megint csak....
Érted jöttünk elvtárs, nem ellened.
A motor szokott egy tengelyes kimenettel rendelkezni. ( mást még nem láttam)
Bocs, félreértettem.
Dettó ezt vàzoltam fel.
A "4WD" része nem volt világos.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Filler1
Viszont egy másik orosz forrásos posztolt képnél meg jobb oldalt van az ülés, a fék, és a váltó stb.
Ez a változat az Angliába szállítandó V-3 változat rajza lenne? Ahol meg bal oldali közlekedés van?
Igen, ez a rajz az első V-3 változatot reprezentálja, ami végül a Szovjetunióban kötött ki. De amúgy a vezetőülést kis átszerkesztéssel át lehetett rakni a másik oldalra, és át is rakták eszerint a kép alapján.
Valószínűleg a rajz egy korai tervrajzot vett alapul, ahol még a másik oldalon volt a sofőr.
Amúgy itt egy oldal metszet, ez talán segíthet:
legelöl (baloldalt) kormányzó kuplungok, majd difi a sebváltóval együtt, majd a motor mellett a főkuplung, a nagy doboz ugyebár a motor, végül radiátor a jobboldalon a szélén.
Bár ez a rajz felül egy végül meg nem épült változatról készült, a magyar V-3 és végül is a V-4 is ezen az elven működött. Csak a magyar V-4-be már egy jóval nagyobb V8-as került a soros hathengeres motor helyett.
Last edit: 8 éve 1 hónapja by Karika.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2, Rallyefan81, Angelus1991ster, MegaJani
8 éve 3 hete - 8 éve 3 hete#249849Írta: Angelus1991ster
Megválaszolva: Angelus1991ster
Kicsit paint-eltem.
Zenehallgatás közbeni unaloműzés, hamár Karika posztolja a "drogomat" (bármi számomra új infómorzsa a magyar harcjárművekről) ez esetben.
Megkell egyszer tanulnom a 3D-s rajzolást.
U.I.: A motor és váltó rész színei nem egyeznek az oldal és felülnézeti képeknél.
Last edit: 8 éve 3 hete by Angelus1991ster.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Karika, Rallyefan81, holczermate, MegaJani, 19287d58816f35754c4393db64367f89
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...