- Hozzászólások: 1142
- Köszönetek: 631
Tas 44M (Magyar MT-6 párduc alvázon, Svéd Bofors légelhárító ágyúval)
Életerő: 840
Motor teljesítmény: 700 hp Weiss Manfréd V-12
Tömeg: 39,9 t
Fajlagos teljesítmény: 19,1 hp/t
Maximális sebesség: 55/20 km/h
Látótávolság: 360 m
Rádió hatótávolsága: 700 m
Test páncélzat: 120/50/50
Torony páncélzat: 100/100/100
Fegyverzet: 80mm 29/38M. L/48 Swedish Bofors
Sebzés: 135/135/175
Átütés: 150/194/38
DPM: 2000 sebzés/perc
ROF: 15 lövés/perc
Töltésidő: 4,22 sec
Pontosság: 0.32
Célzásidő: 2.4
Lövegkitérítés/emelkedési szög: -8/+20
Legénység: 5 fő
Lőszerkapacitás: 60db
Animation video (Sirius SZKI)
Na egy ilyen prémtankra 2018-ban tudnék költeni
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Mi a Szovjetúnió ellensége voltunk. Wg-sek oroszok, fehéroroszok. Sőt a fehéroroszok országa sajnos lukasenkó poszt-szovjet volt tagországa.Mondjuk igaz, hogy a Don a megemlékezésről szól, de a WG egy új magyar tankkal megemlékezhetett volna a hősökről.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Tas 44M (Magyar MT-6 párduc alvázon, Svéd Bofors légelhárító ágyúval)
Életerő: 840
Motor teljesítmény: 700 hp Weiss Manfréd V-12
Tömeg: 39,9 t
Fajlagos teljesítmény: 19,1 hp/t
Maximális sebesség: 55/20 km/h
Látótávolság: 360 m
Rádió hatótávolsága: 700 m
Test páncélzat: 120/50/50
Torony páncélzat: 100/100/100
Fegyverzet: 80mm 29/38M. L/48 Swedish Bofors
Sebzés: 135/135/175
Átütés: 150/194/38
DPM: 2000 sebzés/perc
ROF: 15 lövés/perc
Töltésidő: 4,22 sec
Pontosság: 0.32
Célzásidő: 2.4
Lövegkitérítés/emelkedési szög: -8/+20
Legénység: 5 fő
Lőszerkapacitás: 60db
Animation video (Sirius SZKI)
Na egy ilyen prémtankra 2018-ban tudnék költeni
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Az általad írt átütési értékek még tier 7-ben is ritkaságszámba mennek a medek körében. Oké, hogy nagyon akarjuk ezt a tankot, de elszállni nem kéne. Nem fognak olyan cuccot kiadni, ami bármilyen jellemzőjében sokkal jobb, mint a mainstream t-34-85 család, pláne nem olyan tank formájában, ami egy apró ország találmánya, és soha sem létezett. Ez csak nekünk kultikus tank, senki másnak, azt sem tudják, mi ez. Ha egyszer kijön , valami komoly hibában fog szenvedni, max a collectors gem of the week sorozatban majd elvegetál, mert nem vagyunk komoly piac. Ezt tudomásul kell vennünk.
Tas 44M (Magyar MT-6 párduc alvázon, Svéd Bofors légelhárító ágyúval)
Életerő: 840
Motor teljesítmény: 700 hp Weiss Manfréd V-12
Tömeg: 39,9 t
Fajlagos teljesítmény: 19,1 hp/t
Maximális sebesség: 55/20 km/h
Látótávolság: 360 m
Rádió hatótávolsága: 700 m
Test páncélzat: 120/50/50
Torony páncélzat: 100/100/100
Fegyverzet: 80mm 29/38M. L/48 Swedish Bofors
Sebzés: 135/135/175
Átütés: 150/194/38
DPM: 2000 sebzés/perc
ROF: 15 lövés/perc
Töltésidő: 4,22 sec
Pontosság: 0.32
Célzásidő: 2.4
Lövegkitérítés/emelkedési szög: -8/+20
Legénység: 5 fő
Lőszerkapacitás: 60db
Animation video (Sirius SZKI)
Na egy ilyen prémtankra 2018-ban tudnék költeni
Nos. A tank staccait az ágyú kivételével jól leírtad.
44.M Tas-nak 80 mm 29/44.M ágyút kell adni. Ezen értékekkel.
Sebzés:150-165/150-165/170-200
Átütés: 165-171,4/ ? / ? (38-44?)
DPM: 2100-2200 (100%-os +rammer+ venti)
Célzásidő: 1,92 sec (100%-os +rammer+ venti)
Pontosság: 0,33-0,39
Őszintén szólva a Párduc/Pudel 75 mm kwk 42 l/70-esénél is az a 135-ös sebzés is ciki. Fura hogy a svédek 75 mm-se 150-et, a németeké/+lengyeleké/ meg 135-öt sebez. Kicsit növelhetnék azt a sebzés számot pl. 140-145-re.
Sokszor leírtam már: ha nem lesz magyar ág ezt a tankot mindenképp be kell hozni, lehetőleg ezekkel a staccokal és t6-ra. Magyar tankok közt ez hozna a legtöbbet, mert mind staccban , mind kinézetre pöpec lenne így.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!