Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
Az amerikai IX-es arty nagyon megfelelő a küldetésekhez. Azzal próbálkozz. Én is azzal csináltam meg.
Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
Pontosan melyik küldikről van szó?
Pl:az obj.260 spg-12 küldi,vagy a Chimera szövetség 6-os küldije,meg a hasonló kampány küldetések.
Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
Pontosan melyik küldikről van szó?
Pl:az obj.260 spg-12 küldi,vagy a Chimera szövetség 6-os küldije,meg a hasonló kampány küldetések.
Erre a kettőre én is az M53/55-öt ajánlom, a Chimera-t én is azzal csináltam, az obj 260-asokat meg a 212-vel, de az még a 2. kampány előtt volt.
Sziasztok.A kábítós küldikre tudnátok valami arty-t ajánlani?Nem nagyon szeretek artyzni csak a GWpanthert tartottam meg a küldik miatt de ezzel sehogy sem akar összejönni az ilyen 140-160 mp-es kábítás ami a feladatokhoz kellene.Szoval ki milyen artyval csinálta meg ezeket a küldetéseket?
M53/55-el csináltam meg pár hete. Célszerű nagy kábítási idejű artyval több ellenfél közé bedurrantani, így többszörös kábítási idő is összejön egy ilyen lövés után.
Játéktechnikai kérdésem lenne a hatodik érzékkel kapcsolatban.
Felderítővel előfordul, hogy ülök egy dombon egy bokorba és rálátok egy közel lévő ellenfélre, ami egylövéses. Ilyenkor, ha úgy van, akkor kilövöm és visszagurulok fedezékbe. Az ilyen esetekben általában felvillan a lámpám a lövés és kill után, de néha nem kerülök spotra.
A tegnapi nap folyamán egy ismerősöm arra panaszkodott, hogy egy WtPZ-IV kiszedte kb. 60 méterről úgy a 122 TM-jét, hogy nem került spotra, pedig sima bokor mögött volt (nem dupla-tripla). Bementünk gyakorlóba rekonstruálni az eseményeket és sikerült. Először arra gondoltam, hogy hátha a parancsnoki kinézőn keresztül kapta a halálos lövés és mivel a parancsnok azonnal meghalt, ezért már nem tudta értesíteni a csapatát (azaz nem villantotta fel a TD-t). Másodszorra a hasán keresztül vittük be a halálos lövés, de ugyanez történt, szóval nem tudom, hogy mi van. Létezik az, hogy ha a lövés és becsapódás pillanata között nagyon pici idő telik el (60-100-200 m-en belül van az áldozat), akkor annyira gyorsan megsemmisül, hogy már nem tud villantani egyet utoljára, miközben, ha 300-400m--erre lévő célpontot lövök ki (vagy közelebb, de mondjuk a lövedék nem túl gyors), akkor pedig még a lövedék becsapódása előtt leadja a drótot a többieknek?
Van erről valakinek valami tudása, hogy hogyan működik ez?
Játéktechnikai kérdésem lenne a hatodik érzékkel kapcsolatban.
Felderítővel előfordul, hogy ülök egy dombon egy bokorba és rálátok egy közel lévő ellenfélre, ami egylövéses. Ilyenkor, ha úgy van, akkor kilövöm és visszagurulok fedezékbe. Az ilyen esetekben általában felvillan a lámpám a lövés és kill után, de néha nem kerülök spotra.
A tegnapi nap folyamán egy ismerősöm arra panaszkodott, hogy egy WtPZ-IV kiszedte kb. 60 méterről úgy a 122 TM-jét, hogy nem került spotra, pedig sima bokor mögött volt (nem dupla-tripla). Bementünk gyakorlóba rekonstruálni az eseményeket és sikerült. Először arra gondoltam, hogy hátha a parancsnoki kinézőn keresztül kapta a halálos lövés és mivel a parancsnok azonnal meghalt, ezért már nem tudta értesíteni a csapatát (azaz nem villantotta fel a TD-t). Másodszorra a hasán keresztül vittük be a halálos lövés, de ugyanez történt, szóval nem tudom, hogy mi van. Létezik az, hogy ha a lövés és becsapódás pillanata között nagyon pici idő telik el (60-100-200 m-en belül van az áldozat), akkor annyira gyorsan megsemmisül, hogy már nem tud villantani egyet utoljára, miközben, ha 300-400m--erre lévő célpontot lövök ki (vagy közelebb, de mondjuk a lövedék nem túl gyors), akkor pedig még a lövedék becsapódása előtt leadja a drótot a többieknek?
Van erről valakinek valami tudása, hogy hogyan működik ez?
Kicsit előre magyarázok.
Tehát a spotolás egy periodikus tevékenység. Mit értünk ez alatt? Valamennyi időnként a szerver kiküld a tankunk "felderítő" portjaiból (ebből 2 van minden tankon) egy ellenőrzést, minden X közelségben lévő tank "felderíthető" portjai irányába (ebből 7 van).
Az időintervallumok a következők (elméletileg változatlan):
0.1 sec 50 méter alatt
0.5 sec 150 méterig
1.0 sec 270 méterig
2.0 sec 445 méterig
Ha egy tank lő, akkor a környezet álcaértéke (15 méteren belül) pár tizedmásodpercre (ennek a pontos értéke nem ismert) leesik (de ez itt most nem is számít valószínűleg).
Megnéztem a videót. A játék vége is bezavarhat (tehát érdemes lehet több tankkal kipróbálni az ilyeneket), de mivel közel (túl közel) áltatok egymáshoz, és az lövedék csaknem azonnal talál, úgy vélem van benne matematikai ráció, hogy ha a célpont meghal, és nem küld ki még egy felderítést a halála után (akkor már nem küldhet, hacsak nincs rá skill), hiába kerülnél spotra, sem kerülsz spotra, mert aki felderítene meghalt.
Játéktechnikai kérdésem lenne a hatodik érzékkel kapcsolatban.
Felderítővel előfordul, hogy ülök egy dombon egy bokorba és rálátok egy közel lévő ellenfélre, ami egylövéses. Ilyenkor, ha úgy van, akkor kilövöm és visszagurulok fedezékbe. Az ilyen esetekben általában felvillan a lámpám a lövés és kill után, de néha nem kerülök spotra.
A tegnapi nap folyamán egy ismerősöm arra panaszkodott, hogy egy WtPZ-IV kiszedte kb. 60 méterről úgy a 122 TM-jét, hogy nem került spotra, pedig sima bokor mögött volt (nem dupla-tripla). Bementünk gyakorlóba rekonstruálni az eseményeket és sikerült. Először arra gondoltam, hogy hátha a parancsnoki kinézőn keresztül kapta a halálos lövés és mivel a parancsnok azonnal meghalt, ezért már nem tudta értesíteni a csapatát (azaz nem villantotta fel a TD-t). Másodszorra a hasán keresztül vittük be a halálos lövés, de ugyanez történt, szóval nem tudom, hogy mi van. Létezik az, hogy ha a lövés és becsapódás pillanata között nagyon pici idő telik el (60-100-200 m-en belül van az áldozat), akkor annyira gyorsan megsemmisül, hogy már nem tud villantani egyet utoljára, miközben, ha 300-400m--erre lévő célpontot lövök ki (vagy közelebb, de mondjuk a lövedék nem túl gyors), akkor pedig még a lövedék becsapódása előtt leadja a drótot a többieknek?
Van erről valakinek valami tudása, hogy hogyan működik ez?
Kicsit előre magyarázok.
Tehát a spotolás egy periodikus tevékenység. Mit értünk ez alatt? Valamennyi időnként a szerver kiküld a tankunk "felderítő" portjaiból (ebből 2 van minden tankon) egy ellenőrzést, minden X közelségben lévő tank "felderíthető" portjai irányába (ebből 7 van).
Az időintervallumok a következők (elméletileg változatlan):
0.1 sec 50 méter alatt
0.5 sec 150 méterig
1.0 sec 270 méterig
2.0 sec 445 méterig
Ha egy tank lő, akkor a környezet álcaértéke (15 méteren belül) pár tizedmásodpercre (ennek a pontos értéke nem ismert) leesik (de ez itt most nem is számít valószínűleg).
Megnéztem a videót. A játék vége is bezavarhat (tehát érdemes lehet több tankkal kipróbálni az ilyeneket), de mivel közel (túl közel) áltatok egymáshoz, és az lövedék csaknem azonnal talál, úgy vélem van benne matematikai ráció, hogy ha a célpont meghal, és nem küld ki még egy felderítést a halála után (akkor már nem küldhet, hacsak nincs rá skill), hiába kerülnél spotra, sem kerülsz spotra, mert aki felderítene meghalt.
Köszi.
Amúgy a random csatánál, ahol ez történt, még nem volt vége a játéknak percekig, ezért a "vége is bezavarhat" dolgot ki lehet zárni. Pont most volt egy olyan csatám, ahol az utolsó ellenfelet öltem meg egy bokorból, aki kb. 100 méterre lehetett és utána pedig felvillant a lámpám, hiába lett vége.
Akkor a konklúzió az, hogy előfordulhat ilyesmi, de taktikát nem lehet rá építeni, ezért az ember mindig abból induljon ki, hogy fel fog spotolódni, azt ha mégsem, akkor annak örüljön.
@PZoli
Egy kis OFF igazából, mert az Adminok topic 504-el ledob.
Mikor szándékoztok kibaszni ezt a bagó nevezetű egyént? Tolja orrba-szájba mindenhol a faxságait, ha pedig valaki nem ért vele egyet, akkor jön a megsértődés és az új topic létrehozása, miután szét spammelte az any... is valamelyik hír alatt.
Nincs jogosultságod az oldal eléréséhez!
Gondolom ez is teljes mértékben az AMBT-hez köthető és amiatt nincs moderálva.
Tényleg... Gratulálok! Nahogy már azt a szerencsétlen 3 kattintást meg tudjátok csinálni rajta.
Szia! Én nem vagyok admin vagy moderátor, így ebben nem vagyok illetékes. Ilyesmiben szerintem Jacktor dönt, esetleg neki írjál vagy az "Adminok figyelmébe" témába, de gondolom erre értetted az 504-es hibakódot.
Ha valaki olyan csúnya dolgot művel, ami megér egy bant (csapattárs lelökése szikláról például) de anoninizált, akkor megéri replayt küldeni róla a WG-nek?
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...