Szerintem még így is túlkomplikált, elvégre a közös EU fa, amiben minden nemzet külön-külön halad a saját útján, majd itt-ott belecsatlakozik egy másik nemzetbe ahol az történelmileg hiteles (lásd: a cseh T-21-ből lett kialakítva a magyar Turán, ergo a játékbeli cseh tier 4-es T-21-ből ki lehetne fejleszteni a magyar tier 4-es Turánt) vagy ahol az muszáj (pl. Tas --> valamelyik másik nemzet 8-as közepes vagy nehéz tankja) még mindig logikusabb, mint a te verziód.
Viszont semmi logikus kapcsolat nem lenne abban, se történelmi, se semmi, ha tök random dolgokat ki tudnál fejleszteni bármiből. Logikusan, ha ilyen kaotikus faként kerülnének be az EU tankok, akár a mostani fák is ilyenekké kellenének hogy váljanak? Nem jó ötlet.
De oké, tegyük fel elméletben, hogy a te verziód kerülne be. Van néhány kérdésem.
Hogyan zajlana a legénység továbbvitele a nemzetek között? Ez a beszéljenek angolul, legyenek disszidensek dolgot gondolom viccnek szántad
Hogy oldanád meg, hogy legyenek "gold sink" tankok, vagyis olyan tankok a fejlődésed során, amit sokan hajlandóak aranyból/szabad TP-ből átugrani a lá Chi-Ri, ARL V39, Sturer Emil és a többi általánosan nem kedvelt tank?
Ezek a játék egyensúlya miatt szükséges rosszak, azért olyan "rosszak" amilyenek, hogy legyen mire elkölteniük a játékosoknak a megvásárolt aranyat, vagy épp miattuk vásároljanak, így egyensúlyban tartva a játékon belüli gazdaságot. Ha nem ezekre költik, akkor marad a gold ammo, és borul a bili. Ha mindenből mindent fejlesztünk, akkor ezek a tankok simán elkerülhetők, és a játékosok pénze megy arany lőszerre vagy bármi másra, vagy egyszerűen inkább nem költenek --> a gold mint fizetőeszköz inflálódik --> borul a gazdaság --> rossz üzlet a WG-nek.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...