Jelenleg 169 vendég és 2 Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 4 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 5 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 6 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 18 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

7 éve 11 hónapja #253403 Írta: Hunyadi_Loveszdandar
Megválaszolva: Hunyadi_Loveszdandar
Ranked első szezonja kifejezetten a kitartó játékosokat támogatta. A második szezonhoz már kellett némi játékismeret és szürkeállomány, de továbbra is a legfontosabb erőforrás, amivel előre lehet lépni az az idő. Szóval a kommunikációkkal és nevével ellentétben ez a játékmód továbbra sem egy skill alapú megmérettetés. Akinek van ideje és kitartása, az lehet sikeres rankedben. Noliferek előnyben! ;)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: pr0birka, Morphus101

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253424 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@Hunyadi_

Azért nem kell mindig alábecsülni, szerintem kifejezetten nehéz volt sok pontot szerezni. Mezőny miatt is, és kellett egyfajta morál is a lépegetéshez-toporgáshoz. Nem hiszem, hogy találnál nem kiemelkedő játékost a top60ban. (Vagy például Dakitól néztem egy öt órás agresszív-chevron-kalapozást , azért nem úgy haladt, mint én...)

Egyébként, hogy a befektetett idő számottevő faktor egy ranked-ladder-liga-valami játékmódban, önmagában még nem feltétlenül probléma. De-de-de, hogyan nem jó, hogyan lenne jó vagy jobb, napokig el lehetne róla, de akkor ugye a topic címével lennénk ellentétben, és nem is hiszem, hogy sokkal előrébb jutnánk. Ezért is próbáltam annál maradni, hogy mit lehetett azzal kezdeni, amit kézhez kaptunk. Kapunk majd legközelebb esetleg.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253488 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos
Én kibic vagyok, nem vagyok érintett a rankedben. Ha így kívülállóként a partvonalról kellene megítélnem, hogy ez méltányos-e, akkor annyit kérdeznék, hogy van-e olyan játékos, aki akár az új személyes értékelés, vagy a WN8, vagy más mérce szerinte benne van a TOP 100-ban, belefektetett a játékba heti 50 csatát (vagy X-et, most nem a csataszám a lényeg), és a végén nem ért oda a díjazott elitbe, megfordítva bekerült olyan, aki egyéb eredményeit nézve sehol nincs.Engem objektíven ennyi érdekelne, ha a méltányosságot mérleglem. Szerintem most az, hogy egy 2k WN8-as játékos éppen 4-es, vagy hármas rankig jutott, vagy épp feladta kettesnél, ebből a szempontból nagyjából ugyanannyira informatív, mint, hogy a magyar válogatott harmadik helyet ért el a selejtezőcsoportjában.

Őszintén szólva én sok mindent nem értek, a ranked-del kapcsolatos kommentekben, kezdve azzal, hogy miért erőltet bárki olyan tankot, ami nem kifejezetten híres a carry potenciáljáról, pl. arty...

Azt sem értem, hogy aki az eredményei alapján azért sejti, hogy nem valószínű, hogy bekerül a díjazottak közé, azok miért égetik az aranyat feleslegesen, miért nem tartogatják az aranylőszert azokra a helyzetekre, amikor tényleg el lehet dönteni a csatát. (LemmingRush kapcsolódó videóját néztem, ő semmivel sem használ több aranyat ranked-ben, mint normál randomban, és ki is tért rá egyszer-kétszer miért nincs értelme másképp csinálni.)

Mindenesetre köszönet Bazsinak, mert a beszámolói alapján azért kategóriákkal tisztább és objektívebb a kép, mintha az ember csak a szokásos szubjektív panaszáradatokat olvassa.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 19287d58816f35754c4393db64367f89, Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253499 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Engem objektíven ennyi érdekelne


Tehát még egyszer, a rendszer chevron-negatív volt, tehát több ment ki, mint be. Egy meccs után 10 játékos kapott pontot, 10 játékos bukott pontot, 10 játékos tartotta, ami volt. Majd jönnek a - ranked valamivel gyakoribb - döntetlen meccsek, ahol 20 játékos veszít pontot.

Egyébként is véges idő áll rendelkezésre: egy héten 46 óra. Lehet én megcsinálom 30 óra alatt, amit Daki megcsinált 10 óra alatt, de nem ugorhatunk még egyszer ekkorát.

Átlagos játékosok átlagosan nem juthattak egy ponton túl. Artik sem. FV 183ak sem.

Egyértelműen keményebb volt a rank3 most, mint első szezonban a rank5.

Amit tetőz, hogy minden játékosrétegnek kellene valami mozgatórugó, ami miatt játszik heti x meccset. De ez egyáltalán nem volt ott. Ha nem lett volna a szabályváltoztatás, akkor minden szempontból kudarc lett volna számokban. - Nem volt elég ember a rangokban. Gyakran az 1-2 rang eltérést sem tudta tartani az mm (pl rank5 simán találkozott rank1-2 játékosokkal is).

Aztán jön a toporgás vagy a teljes megrekedés, ami alapvetően nem "szórakoztatja" a játékosokat. (Az áhított skill-alapú-mm egy verziója, de kár is említeni ; ) ).

Elmentettem egy rank2 sessionöm, csak aztán nem osztottam meg:



Azt hiszem, ez egy nagyon is jó sessionnek számít. Láthatóan nem is hajtottam túl, talán volt egy cw is közben, de mégis, ki mennyire élvezne egy akár nagyon is jónak számító sessiont, ha eltűnt három óra, kétszer vesztettem chevront, amivel végül plusz hatban fejeztem be? Rank három és négy között hét kellett, rank4-5 pedig kilenc. (Ezek között vissza is lehetett esni. Csak a rank 1 és 5 maradt meg.)

... mi volt a kérdés? Jah, alapvetően inkorrekt helyen nem végzett senki, inkább a "vékonyabb" rétegek nem alakulhattak ki, mert nem volt ott sem a játékosszám, sem a meccsszám heti szinten. Amire igazságtalanságként utaltam, hogy akik az elején elhatározták az első ligát, azok hiába hoztak össze 30-40 pontot, végül elég volt 10 is hozzá.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253500 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir

Figyelem: Spoiler!


Úgy, hogy a 62 vs 140 témához kapcsolódott az Object 907, mint tízes, orosz, medium, reward tank.
(A hozzászólásból feltételeztem, hogy Rohamnyuszi klánja nem tervez a CW kampánnyal.)


Nem tervez a klánunk CW kampánnyal. A banda free to play jellegű klán átlag feletti játékosokból, viszont nincsenek kötöttségek, TS stb. Aktivitás is erősen hullámzó. Global mapon mentünk régebben t6 TS nélkül, ott becsúszott egy top 3%, de főleg azért, mert a jobbak magasabb tierben tolták. Akkor csorgott némi arany is. Azóta inkább SH ha éppen összejön, meg szakaszozás. Cserébe nincsenek kötöttségek, de ha valami összejön, akkor megyünk. Családosoknak ideális, ha sose tudod, hogy a héten mikor jutsz gép közelbe, de ha ott vagy, akkor értelmes játékosokkal tudsz gurulni. A többség már kinőtt abból a korból, hogy a családi életét a "raidhez/warhoz/akármihez" igazítsa.

Épp ezért pl a kampány miatti ki és visszalépések is teljesen engedélyezett dolgok :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos, 19287d58816f35754c4393db64367f89, Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253501 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir

Ranked első szezonja kifejezetten a kitartó játékosokat támogatta. A második szezonhoz már kellett némi játékismeret és szürkeállomány, de továbbra is a legfontosabb erőforrás, amivel előre lehet lépni az az idő. Szóval a kommunikációkkal és nevével ellentétben ez a játékmód továbbra sem egy skill alapú megmérettetés. Akinek van ideje és kitartása, az lehet sikeres rankedben. Noliferek előnyben! ;)


Hát nem tudom, én pl akkor adtam fel, amikor rank3-ról vissazmentem totál nullára 1 sorozat alatt. Így nézett ki:
1. session, rank2 majd liftezgetés, nap vége rank2.
2. session, lifetzés, nap vége rank2.
3. session egynest fel, rank3.
4. session, vissza rank1

Mindezt borzasztó csatákkal, ahol 2,5k dmg 2,1k spottal vesztes csatában csak 6. lettem, amíg a starton kempelő heavy 0 dmg 4700 pattintással 5.

Igazából nem is a csata zavar, hanem a teljesen beteg xp számítás, az én frontlineos, vértizzadós szenvedésem kevesebbet ér, mint bemenni heavyvel és szétlövetni magam endgame. Mert még csak nem is skillből tolta, hanem ráestek a végén és agynélkül tolták rá, ő meg ennyit pattintott abban a kb. 30 secben amíg szétkapták. És még számos olyan, amikor a beteg rendszer miatt a spot+dmg+fefedezés bizonyos mennyiség alatt kevesebbet ér, mint sok pattintás+ kevés dmg.
Főleg ehhez nem volt idegem, meg ahhoz a varianciához, ami ezzel jár. Teszem hozzá, emiatt viszonylag hamar tiltre is raktam magam, úgyhogy úgy voltam vele, nem ér ez ennyit, főleg nem azzal a 2 tankkal ami ehhez a rendszerhez nekem nem volt koránt sem ideális.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253505 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir
Na 2 hónap lemaradást végigolvastam :). Nagyon tetszettek a grafikonos elemzések s ezzel kapcsolatban majd lenne is kérdésem/észrevételem Bazsihoz.

Ami engem folyton birizgál egyébként mostanság, hogy a folyamatos "kiegyenlített MM utáni vágy hajhászása" miatt kialakuló tükör MM-re hajazó leosztások mennyire tesznek jót a játéknak. Egyenlőre hajlok arra, hogy ez nemhogy jobbá, hanem rosszabbá teszi, és itt nem kellen engedni a WG-nek, vagy végre a kiegyensúlyozási szorzószámokat újra kellene gondolni, hogy ne váljon egyre egysíkubbá az endgame content.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos, 19287d58816f35754c4393db64367f89, Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253508 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Ami engem folyton birizgál egyébként mostanság, hogy a folyamatos "kiegyenlített MM utáni vágy hajhászása" miatt kialakuló tükör MM-re hajazó leosztások mennyire tesznek jót a játéknak.


Nem tudom, én sose voltam szószólója a "med-heavy egyenlőségnek", de hajlok rá, hogy a legalább a 3-5-7 tetején nem baj, ha azonos mennyiség mindenből. - Láttad, hogy ranked már bevezették a superheavy kategóriát is? Lehet, az is át fog kerülni randomba.

Viszont a minden típus tükrözése változtatott az mm-en is, írok róla kicsit később.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253511 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos
Én ahogy a másik topikban leírtam, arányaiban sokkal több egyszintű csatát indítanék Tier X-ben (de egyébként ahogy ott leírtam tier IX és VIII-ban is), és alapból szerintem minden egyszintű csatának ranked rendszerűnek kellene lennie, nem pedig egy külön játékmódot fenntartani. Így lenne elég játékos ahhoz, hogy a rank3+-osokat is össze kell sorsolni boldog-boldogtalannal.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253512 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956

Én ahogy a másik topikban leírtam, arányaiban sokkal több egyszintű csatát indítanék Tier X-ben (de egyébként ahogy ott leírtam tier IX és VIII-ban is), és alapból szerintem minden egyszintű csatának ranked rendszerűnek kellene lennie, nem pedig egy külön játékmódot fenntartani. Így lenne elég játékos ahhoz, hogy a rank3+-osokat is össze kell sorsolni boldog-boldogtalannal.

random= véletlenszerű.
Már minden játékmódban rangsorolás alapján megy a besorolás ,a randomot ki kell hagyni belőle, mert aki részt vesz a többi játékmódban, biztos nem vágyik hardcore random csatákra.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253514 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Én ahogy a másik topikban leírtam, arányaiban sokkal több egyszintű csatát indítanék


Ha voksolni kell, akkor kétszintű (+1, -1) csatákat!

De a "ranked hogyan lenne jó"-nál talán csak "az mm hogyan lenne jó" a "terhelőbb" téma. ;)

- Láttad, hogy ranked már bevezették a superheavy kategóriát is? Lehet, az is át fog kerülni randomba.



Ehe. Meg az autoloader kategóriát. Meg a heavy-td. Meg medek "preferált range" alapján.


Update 9.20.1: Matchmaker Improvements

:silly:

(Jót nevettem a 907-430 csapattagságon.)

Viszont a minden típus tükrözése változtatott az mm-en is, írok róla kicsit később.


És döbbenet, de hivatalosan említve van a platoonok eddigi helyzete és a típusok közötti eddigi eltérés is.

Figyelem: Spoiler!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253516 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
Egyrészt eleve kezdhetné a MM azzal hogy egy-szintű csatát próbál összerakni, és ha ez nem lehetséges, akkor lépne csak a (max 2 szintű) csaták irányába.

Következőnek meg ott van a mapok és bizonyos szerepkört betöltő tankok "kompatibiltásának" a kérdése.

Arty vagy ostrom-módos svéd TD Himmelsdorf vagy más hasonló városi pályán: szívás. És minek akarjon az ember szívni ? .. Játszani szeretnék , élvezetesen ... és ezt az adott járműnek nagyon nem való pálya eléggé el tudja ám rontani.

Aztán meg ott van az is, hogy milyen szerepkörű járműből mennyi legyen: hogy max 3 arty az okés ( lehet kettő is elég lenne... ) de másra nem figyel az MM, pedig nem ártana: pld mi a jó isten bánatának 7-7 TD mindkét oldalra? ... Egyetlen értelmes stratégia a betoncamp, mert aki megmozdul és aktívkodni próbál azt szarra lövik ...

Szóval kéne csinálni minden pályához néhány "losztást", hogy "ha ez a map, akkor ide ennyi arty, ennyi áttörő harckocsi/szupernehéz jöhet be ... ennyi nehéz, ennyi med, ennyi light jellegű valami,ennyi papír TD és ennyi roham TD és ennyi ostrom-módos TD ...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphus101

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253519 Írta: Anna_Blue
Megválaszolva: Anna_Blue

Szóval kéne csinálni minden pályához néhány "losztást", hogy "ha ez a map, akkor ide ennyi arty, ennyi áttörő harckocsi/szupernehéz jöhet be ... ennyi nehéz, ennyi med, ennyi light jellegű valami,ennyi papír TD és ennyi roham TD és ennyi ostrom-módos TD ...


Az MM-et nem a Skynet működteti. :D
Nincs az a megfizethető műveleti kapacitás ami általad leírt módon fél percen belül össze tudna rakni egy mecset. Nem csak a tankok számát kell bekalkulálnia javaslom olvasd el ezt

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #253525 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** A tier nyolc matchmaking változása ***

Nem csak a tier nyolc, de az a lényegi része. Ígértem kétszer vagy háromszor is, gyorsan megírom, mielőtt kikerül az új matchmaking cikk fordítása és elszabadul a... elszabadulnak az indulatok.

Több mint öt hónapja, amikor elkezdtük gyűjteni az adatokat , már akkor írtam:

Továbbra is feltűnő, [...] mintha felülre dobálná a lightokat. Ma is láttam párszor a 2scout/1 arty hármast. Mintha valamit elcseszne, miközben próbál azonos számú és azonos szintű lightot és artyt keresni a csapatokba.


Pontosabban, azonos számú lightot, SPG-t és TD-t. Szóval, már a legelső hipotézis az volt, hogy annyira sem sikerült megfelelően megírni az új sorsolást, hogy miközben tükrözi ezeket a tankosztályokat, aközben amúgy azonos eséllyel kerüljön felülre nehéz és közepes is. Azonos számú két- vagy háromszintű csatában azonos eséllyel.

Ugyanennek mentén, a Skorpion megváráslása után naplós javaslatot tettem:

Igen. Én rendben vagyok. Megfejtettem, nekem ez nem is egy túl kellemetlen alkalmazkodás. Nem játszani medium és heavy tankot T9 alatt, amíg ez így van. Kedves Olvasómnak is azt javaslom, ha egy mód van rá, akkor egyelőre kerülje el őket.


Ez pedig eddig tartott. Ahogy elkezdte tükrözni a medeket és heavyket, tehát azonos számban elosztani a két csapat között, úgy véget is ért a kivételezés.

Most már csak annyiban releváns a típus, hogy adott tierben mit érzünk hatékonynak vagy kényelmesnek. Most már nem kell típusonként gyűjteni a statisztikákat sem. Érdekes lehetne egy például tier nyolc tierátlag összeszedése most, de nem hiszem, hogy én ilyesmiben részt vállalnék. Igazából gyakorlati vonatkozása számomra már nem igazán van.

A típusbeli különbségnek nyilván volt. Teszem azt, az elmúlt négy hónapban tier nyolc lejátszottam durván ezer meccset páncélvadászokkal, nagyjából háromszáz meccset könnyűekkel, és összesen 50-60 meccset nehezekkel és közepesekkel.

A tankválasztás ennyiben felszabadult, a többi meg majd úgyis kiderül a cikk fordítása alatti kommentekből.

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: PZoli, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #253527 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
Anna_Blue,

sajátos fogalmaid vannak az MM számítási kapacitás igényéről :)

Mondjuk úgy, többet rendelel a kliensed, mint amennyit az MM-nek dolgozik a szerver processzora :D

Ez persze túlzás - valójában két-három kliens gép proci-teljesítménye kellhet neki, mert felteszem valami erőforrás zabáló nyelven írták meg :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Scanmen

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • TegRazor profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Én nem tudom ,hogy miért vagytok annyira oda......
    • Írta: TegRazor
    • 1 órája 8 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 2 órája 39 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 18 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.