Jelenleg

8
látogatónk van

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

6 éve 10 hónapja #240422 Írta: uuee
Megválaszolva: uuee


Prokhorovka

Közepes-könnyű lelkülettel nem lehet nemet mondani rá.

Talán ez a várakozás a kezdőképernyőn is felelős azokért a hosszú-hosszú frusztrált percekért később? Nem tudom. Az biztos, hogy kevés pályán ennyire ordító a játékosok közötti különbség vagy az abszolút hasznavehetetlen csapat megléte.



Zölddel jelölve a standard layout, amin már meg sem lepődünk, amivel a legjobb mihamarabb megtanulni együtt dolgozni. Akár mindkét fél előadja ezt. Határozottan emlékszem, hogy legszenvedősebb arty nélküli meccsem is itt volt.

De nem elég, mert ezen a pályán is megvan az egyik oldalnak a "nyilvánvalóan jó valamire, egyszer már működött" csapda pozíciója. Más okokból is erősebb Észak, de az igazi borzalom azzal a bokorral kezdődik. Bármennyi tank odafér. Valahogyan megoldják. Átfedik egymást, képtelenség megállapítani a minimappon. Odafordítod a kamerát, de úgy is szinte lehetetlen összeszámolni. Odament a csapatod hozzávetőleg 50-75 százaléka, de nem azért, hogy megszerezzék, nem azért, hogy lássunk valamit, hanem hogy ott a bucka takarásában, ott a tutisban megvárják azt az átlag két lövést, amit le lehet onnan adni.

Nincs folyosó, valahogyan együtt kellene dolgozni. Összességében, jobban tud fájni itt, hogy nem tudok egyszerre három helyen lenni.


szerintem északról az 1-2 vonal még mindig 1000x hasznosabb (nem tudnak onnét megflankelni ha a közepet választod meddel/lighttal, tudják lőni aki kibújik a középső ridgen) mint az A9-0 domb. Aki a dombra megy, azt kivétel nélkül reportolom!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240425 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@gwr

Lehetne. Pályás, nem csak pályás. Podcast formátumot egyébként is kedvelem (Hearthstone csináltuk is). Meg sok mindent lehetne... nem zárom ki teljesen, de közeljövőben biztosan nincs rá kapacitásom.

@uuee

Lehet, hogy félreérthető volt, ahogy írtam. A csapdabokor H0, ott van egy nagy stop tábla, ott állnak meg sokan semmit nem csinálva.

A zöld ikonokkal pedig a klasszikus, igen gyakori, lényegében spawn független rossz felállást jelöltem.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: uuee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240429 Írta: TheG3n3z1s
Megválaszolva: TheG3n3z1s

*** T8 Premium Tierlist ***

Egy másik bejegyzés részeként gondolkoztam rajta, de ismét a körülményekre tekintettel osztom meg hamarabb. Aztán legalább tudok rá utalni. Vagy ilyesmi. Nincs óriás játéktapasztalatom, de elég aktívan tájékozódom, így alakult nálam ez a nem kőbevésett, pénzszerzést és játszhatóságot is prioritásként kezelő lista:

Tier 0: Skorpion G

Tier1: Patriot, FCM

Tier2: Liberte, CDC, Mutz, STA2, Revalorise

Tier3+: a többi


Skorpion G
Legfontosabb szempontunk az ágyú, mobilitásnak örülünk, ráadásul egy játszható TD? A külön sort mégis az indokolja, hogy úgy képzelem, itt fogja megtalálni a legtöbb játékos a hozzávetőleges számítását. Átlagos, kevésbé átlagos, passzív, kevésbé passzív. Vagy lehet, inkább az indokolja, hogy a tulajoknak talán kevésbé gyilkolja a lelkét a T10 sorsolás.

Pénzt mindenképpen hozni fog. Popularitása ellenére képes tartani egy 51,2% globális nyerési százalékot is (mindössze 1250 WN8 mellé).

Persze megvannak a maga problémái. Kívánja a tapasztalt legénységet, nerfelik a T10 párját... tudomisén, próbáljunk meg ne a hibákra koncentrálni mindenhol.

FCM
Legjobb prefmm premium, sosem hallottam mást. Haladó játékosoknak kényelmet hozó választás.

Liberte
Tier 1,5? Patriot beszámolónál jeleztem, hogy nekem miért esik lentebb, amellett konkurál az FCM-mel egy egyébként sem túl közkedvelt ágon.

Meds
Ágyú, mobilitás. De gondolom, hogy tapasztalatlanabb játékosok jobban boldogulhatnak valamelyik mostanában megerősített heavy-vel.


Nyilván igaz marad, hogy mindenki mást és mást tud kihozni ezekből a tankokból, de ez a kiindulópontom.

Magam részéről, én is szívesen játszanék Skorpionnal, de nem találtam meg azt a zsebemet, amiben a pénz arra, hogy egyedüli német tankként beálljon a garázsba. Nagyon nézegettem a 112-őt legutóbb, hogy legyen valami külön a kínai nehezekhez, legyen nekem is különleges matchmaking, de elengedtem azt is. Aztán a Revalorise egy igazán furcsa szerzet, néha rábambulok.


Azt erősen kétlem hogy egy Liberté szarabb lenne mint a Patriot. Az amerikai egy eléggé fos med-heavy hibrid, ami egyikként sem használható. Sokkal játszhatóbb volt a francia, kb minden tekintetében.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240437 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@TheG3n3z1s

- Nem értünk egyet.

- Kérlek, tedd spoiler alá az idézett részt.

- Esetleg, keress választékosabb jelzőket.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #240456 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
Nem értek egyet - én szinte mindig a dombra megyek és megteszek mindent hogy valahogy áttoljam - mert ha az sikerült akkor kb meg is van a meccs. Ha a csapat kicsit is akar és tud játszani bejön. Van ott fent pár mágikus bokor ahonnan szinte folyamatosan tudod spot alatt tartani a szemben kempelőket, a középen lévő tankokat valamint a bugyutákat akik felállnak a sinekre sniperkedni. Nekem 10-ből átlag 8x bejön, igaz aktívan teszek is érte. Az 1-2-t nem szeretem mert a láthatatlan kemprek ellen menni sosem jó, középen meg a korábban leírtaknak megfelelően szétkapnak a dombról - hacsak nincs ott fent egy vállalkozó szellemű játékos (én :-) ) aki ezt nem hagyja.
Szóval, én a dombot favorizálom ;-)


Prokhorovka

Közepes-könnyű lelkülettel nem lehet nemet mondani rá.

Talán ez a várakozás a kezdőképernyőn is felelős azokért a hosszú-hosszú frusztrált percekért később? Nem tudom. Az biztos, hogy kevés pályán ennyire ordító a játékosok közötti különbség vagy az abszolút hasznavehetetlen csapat megléte.



Zölddel jelölve a standard layout, amin már meg sem lepődünk, amivel a legjobb mihamarabb megtanulni együtt dolgozni. Akár mindkét fél előadja ezt. Határozottan emlékszem, hogy legszenvedősebb arty nélküli meccsem is itt volt.

De nem elég, mert ezen a pályán is megvan az egyik oldalnak a "nyilvánvalóan jó valamire, egyszer már működött" csapda pozíciója. Más okokból is erősebb Észak, de az igazi borzalom azzal a bokorral kezdődik. Bármennyi tank odafér. Valahogyan megoldják. Átfedik egymást, képtelenség megállapítani a minimappon. Odafordítod a kamerát, de úgy is szinte lehetetlen összeszámolni. Odament a csapatod hozzávetőleg 50-75 százaléka, de nem azért, hogy megszerezzék, nem azért, hogy lássunk valamit, hanem hogy ott a bucka takarásában, ott a tutisban megvárják azt az átlag két lövést, amit le lehet onnan adni.

Nincs folyosó, valahogyan együtt kellene dolgozni. Összességében, jobban tud fájni itt, hogy nem tudok egyszerre három helyen lenni.


szerintem északról az 1-2 vonal még mindig 1000x hasznosabb (nem tudnak onnét megflankelni ha a közepet választod meddel/lighttal, tudják lőni aki kibújik a középső ridgen) mint az A9-0 domb. Aki a dombra megy, azt kivétel nélkül reportolom!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240465 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@F3rmi

Először én is átsiklottam felette, de uuee szerintem a konkrét A9-0 sarokra gondolt.

Én is gyakran a 9-0 oldalt játszom. Különösen Encounter.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #240469 Írta: fly
Megválaszolva: fly

Nem értek egyet - én szinte mindig a dombra megyek és megteszek mindent hogy valahogy áttoljam - mert ha az sikerült akkor kb meg is van a meccs. Ha a csapat kicsit is akar és tud játszani bejön. Van ott fent pár mágikus bokor ahonnan szinte folyamatosan tudod spot alatt tartani a szemben kempelőket, a középen lévő tankokat valamint a bugyutákat akik felállnak a sinekre sniperkedni. Nekem 10-ből átlag 8x bejön, igaz aktívan teszek is érte. Az 1-2-t nem szeretem mert a láthatatlan kemprek ellen menni sosem jó, középen meg a korábban leírtaknak megfelelően szétkapnak a dombról - hacsak nincs ott fent egy vállalkozó szellemű játékos (én :-) ) aki ezt nem hagyja.
Szóval, én a dombot favorizálom ;-)
]


Szerintem nem "csak" a hillen dől el a csata végkimenetele,hiába van átnyomva.Az egyik olyan map,ami "kiegyensúlyozott" olyan szempontból,hogy bárhol fordulhat a kocka.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240474 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Szerintem nem "csak" a hillen dől el a csata végkimenetele,hiába van átnyomva.Az egyik olyan map,ami "kiegyensúlyozott" olyan szempontból,hogy bárhol fordulhat a kocka.


És ahol látványos hatással vannak egymásra a területeket, nem két-három különálló folyosó azok külön-külön eldőléséig. Ilyen pedig kell is. Ugyanakkor, ezért írtam, hogy időnként itt frusztrálóbb tud lenni, hogy nem nagyon tudok több helyen lenni egyszerre. :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240588 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** A pályákról szubjektíven ***
* Negyedik, befejező rész *

Most már sebtiben!



Sacred Valley

Meh. Leginkább csak meh. Nem érdekes. Hiába a theme, jellegtelen marad. Lehet, hogy el kellene kezdenem hegyet másznom.


Sand River

Már megint Sand River?! - az, amit még soha senki nem olvasott tőlem.

Top háromban.


Serena Coast

Eléggé MM és tankeloszlás függvénye. Gyakran eléggé ötlettelen vagyok, de vannak jó meccsek is.


Siegfried Line

Nem lepődöm meg, ha valaki nem rajongója, de én bírom. Idő volt megszeretni.


Stalingrad

Ez is a játékban van. De minek? Nincs elég ilyen?


Steppes

Nyilván.

Az egyetlen problémám vele, hogy elméletem szerint általában baromi könnyű lenne nyerni rajta egy megfelelő tempójú keleti push-sal, de mivel Nyugat az inkább folyosó, meg "saroknézegető", ezért az átlag oda szeret menni, arrafelé ücsörög. A pálya kialakítása és a foglalási körök elhelyezkedése miatt nem kell a győzelemhez mindkét flank tartása, sokkal kisebb a stratégiai jelentősége az 1-2 oszlopnak. Ha nem lenne már unalmas a téma, készítettem volna külön képet is, akkor az itt lenne.


Swamp

Innen az egyik flank trash, onnan a másik flank (jelentős része) trash, ami némileg egyensúlyba hozza a gyenge map design-t. Többnyire azon dőlnek el a gyors meccsek, hogy mennyien nem tudják ezt és halnak meg pillanatok alatt. Azért vannak sokkal rosszabb pályák is.


Tundra

Játszhatatlan.


Westfield

Egyszerű, cool kis pálya.

Meg kell jegyeznem, hogy én annyira nem voltam fennakadva a heavy-med egyensúly "problémáján", itt azért gyakoribb volt, amikor csak azt mondta el a kezdőképernyő, hogy jó, hát ennek vége van.


Windstorm

Itt sincs sok tér a játékra, legalábbis én még nem találtam meg.


Paris

Hajrá Maus!


* Összegzés *





Kedvelem: Arctic Region, Cliff, El Halluf, Erlenberg, Himmelsdorf, Karelia, Lakeville, Live Oaks, Malinovka, Murovanka, Prokhorovka, Redshire, Ruinberg Észak, Sand River, Siegfried Line, Steppes, Westfield.

Nem kedvelem: Abbey, Airfield, Fjords, Kharkov, Mines, Mountain Pass, Pilsen, Ruinberg Dél, Sacred Valley, Stalingrad, Tundra, Windstorm, Paris.

Semleges:
Ensk, Fisherman's Bay, Highway, Overlord, Serena Coast, Swamp.


Spoiler alatt patch utáni meccsek statisztikái. Nyerési százalék kicsit fals, mert a replayek 9 százaléka befejezetlen, ezek nem része a kalkulációnak. WN8 még pontatlanabb, mert a programnak még egyáltalán nincsen 9.18 frissítése, új tankok sem szerepelnek. Meg persze apró minta is, de mindezzel együtt, arányok talán már helyenként megmutatkoznak és a színjelölésemmel is van észrevehető összecsengés.

Figyelem: Spoiler!


Jó, hogy ezt előtúrtam, még kiderül, hogy Pilsen csak a második legrosszabb pályám!

Első részben említettem, hogy nem vártam a map rotation javulását. Hát, azóta mindenképpen csak erősödött a megítélésem kontúrja. Néha nagyon utálom. Tegnap is, éppen tettem egy Object 416 kitérőt, tucat kör benne, MOE 94%, majd jött egy jó Tundra, Abbey, Paris, Windstorm, Mines ötös - hát jó, akkor majd holnap előröl kezdem. Vagy majd két hét múlva.

Minden játékmódot játszom, ezért is, szerencsére pár jó pálya még így is gyakoribb, de -részemről sajnos - érezhető a változás. Nyilván a korrekt morál, hogy mindenhol meg kell tanulni játszani, de ezt belátva is, egyszerűen van, ahol kevesebb a lehetőség, nehezebb konzekvens eredményeket hozni, kevésbé illik a stílusomhoz vagy élvezhető a tankjaimmal.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2, Szete58, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #240613 Írta: Mothmaninho
Megválaszolva: Mothmaninho
Szia Bazsi!

Minesot nem érzed kiegyensúlyozatlannak déli oldalról ütközetmódban? A legújabb patch óta a déli oldalról nyernem még egyáltalán nem sikerült, ennek az okát ott látom, hogy a szigetre dobja a tankjaink nagy részét (heavyket is). A hillre meddel, lighttal lehetetlen felérni, heavyvel meg mire átvánszorog a delikvens a gázlón addigra már vagy nincs hpja, vagy már ki is szedték. Érdekelne erről a véleményed :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja - 6 éve 10 hónapja #240691 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Szia Bazsi!

Minesot nem érzed kiegyensúlyozatlannak déli oldalról ütközetmódban? A legújabb patch óta a déli oldalról nyernem még egyáltalán nem sikerült, ennek az okát ott látom, hogy a szigetre dobja a tankjaink nagy részét (heavyket is). A hillre meddel, lighttal lehetetlen felérni, heavyvel meg mire átvánszorog a delikvens a gázlón addigra már vagy nincs hpja, vagy már ki is szedték. Érdekelne erről a véleményed :)


Sajnos nincsen a kérdéshez magabiztos válaszom vagy véleményem.
Az ellenszenvem miatt kevesebbet is foglalkoztam a pályával.
Annyit merek csak írni, hogy én is Északról szeretem játszani, mert nekem kézenfekvőbb onnan az 1-2 oszlop tolása, mert ott van az úgynevezett pocket E4, mert kevésbé kommitáló elindulni a hegyért. Délről még a C9 gödörrel próbálkozom egy ideje, ha veszett ügy a hegy, de ott sincsenek nagy sikereim.

Figyelem: Spoiler!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Mothmaninho

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #241044 Írta: blackhawk133
Megválaszolva: blackhawk133
Értem, köszönöm!
"Botladozásaidat" legszívesebben a t54 -el és a bc25t-vel nézném meg :D
Ui.: bc25t vélemény még nincs, vagy csak lemaradtam róla?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #241046 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
Én még nem láttam olyat, hogy átnyomjkák a dombot, utána átesnek a síneken és elveszítsék a meccset.

Nem értek egyet - én szinte mindig a dombra megyek és megteszek mindent hogy valahogy áttoljam - mert ha az sikerült akkor kb meg is van a meccs. Ha a csapat kicsit is akar és tud játszani bejön. Van ott fent pár mágikus bokor ahonnan szinte folyamatosan tudod spot alatt tartani a szemben kempelőket, a középen lévő tankokat valamint a bugyutákat akik felállnak a sinekre sniperkedni. Nekem 10-ből átlag 8x bejön, igaz aktívan teszek is érte. Az 1-2-t nem szeretem mert a láthatatlan kemprek ellen menni sosem jó, középen meg a korábban leírtaknak megfelelően szétkapnak a dombról - hacsak nincs ott fent egy vállalkozó szellemű játékos (én :-) ) aki ezt nem hagyja.
Szóval, én a dombot favorizálom ;-)
]


Szerintem nem "csak" a hillen dől el a csata végkimenetele,hiába van átnyomva.Az egyik olyan map,ami "kiegyensúlyozott" olyan szempontból,hogy bárhol fordulhat a kocka.

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphus101

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #241048 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
Mines szerinntem is északról sokkal jobb. Az én jolly-joker pozim K1. Nyilván nem heavyvel, de meddel-lightal, megteszek mindent hogy oda bejussak - és onnan szinte 100% hogy megvan a meccs (ez így nem igaz, egyszer már vesztettem így mert a közepet olyan gyorsan áttotlták, hogy mire visszaértem befoglaltak).
Déli oldalról is igyekszem az 1-es vonalat tolni, amenynire lehet. Ha nem lehet gáz van, és töbynire bukta a vége.

Szia Bazsi!

Minesot nem érzed kiegyensúlyozatlannak déli oldalról ütközetmódban? A legújabb patch óta a déli oldalról nyernem még egyáltalán nem sikerült, ennek az okát ott látom, hogy a szigetre dobja a tankjaink nagy részét (heavyket is). A hillre meddel, lighttal lehetetlen felérni, heavyvel meg mire átvánszorog a delikvens a gázlón addigra már vagy nincs hpja, vagy már ki is szedték. Érdekelne erről a véleményed :)


Sajnos nincsen a kérdéshez magabiztos válaszom vagy véleményem.
Az ellenszenvem miatt kevesebbet is foglalkoztam a pályával.
Annyit merek csak írni, hogy én is Északról szeretem játszani, mert nekem kézenfekvőbb onnan az 1-2 oszlop tolása, mert ott van az úgynevezett pocket E4, mert kevésbé kommitáló elindulni a hegyért. Délről még a C9 gödörrel próbálkozom egy ideje, ha veszett ügy a hegy, de ott sincsenek nagy sikereim.

Figyelem: Spoiler!

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

6 éve 10 hónapja #241065 Írta: Reka-Hunnia
Megválaszolva: Reka-Hunnia
Prokhorovka-n szerintem a déli oldal a könnyebb méghozzá toronymagasan.(eddig ;) ) A pirosak (ha két bázis van) simán tudják védeni két TD-vel és egy spotterral a G9-G0 és H0 fennsíkot és gyakorlatilag a vasút teljes jobb oldalát még 3x-os túlerővel szemben is. Volt rá példa, hogy ketten lemészároltuk az oda felcsődülő ellenséges heavyket. Ketten vagy 10 tankjuk lőttük ott ki. Egy jutott le, azt ott érte a vég. A többi tank meg a bal alsó sarokból lövöldözhet arra aki a csatatér közepén húzódó gerincen átmerészkedik. Szófogadó csapattal még mindig nyertünk és lőttem a WT-vel 5 ezreket. De itt lőttem a tízezer felettit is.
Nem is értem hogy a fennsíkra miért csődülnek fel kakaskodni, a baloldali mező meg szinte védtelen?
Ha E7-en csak egy bázis van, annyit módosul, hogy középre a vasút két oldalán kellenek heavyk, hátulról TD fedezettel. Amit a sok bárány nem ért meg: nem megyünk fel a gerincre, hanem eljátsszuk, hogy gyávák vagyunk és az ellenséget csaljuk fel. Aztán ha kaptak a TD-ktől, akkor már mehetnek befejezni. A vasútnál amúgy is az E-F határig látok. Viszont már periszkóp határon is halálos vagyok WT-vel. A dombtetőn 60-al egyenesen rohanó elc-t is leszedtem már pedig periszkóp határon volt. Nem értette. Csata után hackeléssel vádolt. Legközelebb ha összejön normális csapat, rakok fel videót róla.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.