Jelenleg

43
látogatónk van

2022. július 22. 17:00

A lilák gyűlölik ezt a videót!

Írta:
(29 szavazat)
40 hozzászólás

Utoljára frissítve: 2022. július 22. 13:03

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Bianconeri80
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Elég sokan, elég sokfélén látják ezt a winrate dolgot. S persze aki picit jobb a játékban, hajlamos azt gondolni hogy ez csak rajta múlik. Pedig 15 ember 15 ellen (bár konteo vagy sem, szerintem egyre több a bot) ez nem bonyolult, mindenkinek kb. 50% körül kellene legyen a winrate. Hogy miért fontos? Nos elég egyértelmű pl. ha csak saját magamat nézem. Letojom a winrate-t ha pl. kreditet farmolok. De rögtön más a helyzet ha tankot húzol, xp-t farmolsz. Én átlag vagy annál gyengébb játékos vagyok. Tankelit tanácsai nagyon jók, ha az embernek ez az élete! Mert mennyire életszerű az hogy ha érettségire, diplomára készülsz, vagy este, gyerekek lefektetve stb. s mennél pár kört mert többre nincs idő, az hogy csata után visszanézed s elemzed hol hibáztál? Hát pont semennyire. S egy mellék gondolat, én mindig igyekszem leküzdeni magamban a "konteo" gondolatokat. Abban pl. bizos vagyok hogy nem más az rng, az MM és a winrate csak azért mert prémiumod van. Viszont van egy dolog amit az évek alatt megfigyeltem, s ha konteo ha nem leírom. Ez nem más mint az xp booser. Én egyszerűen nem emlékszem oylanra hogy tank húzásakor ha xp bostert indítottam, pozitív lett volna a winrate. Egyster-egyszer eléri ilyenkor az 50-et, de 10-ből 9 alkalommal 10-30% közé esik- Rögtön itt a mai nap, Standard b tankkal elég alacsony, 1700-as átlagsebzéssel 17 csatából 4 azaz négy(!) győzelem. S mondom, ha konteo ha nem, elég nehéz arra gondolni hogy ez nem azért van mert a győzelemre alapból magasabb xp jár :-(
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      454AutomaticDave
      • Kiképző
      • Tank elemző
      · 4 hónapja
      Szia!
      Szintén nem konteóból, de basszus, nekem ugyan ez az érzésem az xp boosterrel. Csak azzal, sem a kredit, sem a legénységi és sem a free xp boosternél nem tapasztalom, de ahogy ráklikkelek a nevesített boosterre, ha tótágast állok akkor is 30 % köré esik a winratem. Nem mintha nagyon izgatna, sokal inkább az izgaat, hogy egy idő után frusztáróvá válnak a rossz csaták. Persze az is lehet, hogy beképzelem magamnak, amolyan wotos hipohondriában szenvedek, és a kórképzetem az xp booster és winrate összefüggésében jön elő.Bármi lehet, de már nem használok boostert pont az előbb említettek miatt, hegyekben is áll a depóban. Minden esetre örülök, hogy nem szenvedek egyedül ebben a betegségben
      Sziasztok!
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        ragnar018
        • Tankos
        · 4 hónapja
        boostereket amúgy is inkább frontlineba éri meg használni, mert ott lehet a legjobban kihasználni.. ráadásul ott még a vereség se számít
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      mborbas · 4 hónapja
      Az xp booster totál random, múltkor kilences udes farmnál kettes platoonban két óra alatt kaptunk talán egyetlen egy vereséget, jött is vagy 50k xp, utána magamban még mindig 50 felett volt a winrate. Ha stock tankot húzol a boosterrel vagy valami nagyon gyengét pl amx65 akkor valószínűleg azért olyan rossz a winrated de ezzel szerintem mindenki így van. Stock tankot én már csak full golddal húzok amíg nincs meg a nagy löveg, az elég sokat szokott dobni rajta.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    máté.nyitrai
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Miért dob be a játék ilyen játékos mellé szinte kezdőket? Sok ellenfelén látszik hogy az se tudja mi van. Ha tankokat nézegetek hogy mi lenne jó választás megnézem őt. Meglepet hogy nyíltan mondta hogy ez nagyon rossz vagy ne vedd meg. De mikor meglátom hogy nyílt terepen kolbászol úgy hogy még bőven van ellenfél csak nézzek ki a fejemből. Folyamatosan kapja a spotot. Szinte mindig eltalál mindent ami még sebez is. Pót kajával valóban más játszani de ez már túlzás. Van mikor rá se lőnek vagy mást lőnek mikor szinte a legegyszerűbb őt lőni. Teljesen más leosztása van mint amit mások kapnak. De az a játék gyengesége is mert nem tud normálisan elosztani a játékosokat. Elismerem hogy tehetséges de meg lehet nézni a videóit a legtöbb helyzetbe amibe ő van a többséget szarrá lövik.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      perretz
      • Tankos
      · 4 hónapja
      Elit jellemzően 10-es tierben játszik. A kérdés inkább az, hogy mit keresnek a top tierben a nagyon kezdő játékosok. Manapság a játékosok, 1000 csatával már 10-esben játszanak, és csodálkoznak, hogy miért nem megy a játék.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Raptorial Bird
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Nekem személy szerint megváltozott a játékstílusom amióta Tankelit adásait nézem!
    Ez pozitív élményt nyújtott a csatáim során. Magamhoz képest fejlődtem!
    Tankelit nagyon sok olyan infót, tudást tárol a fejében amit én lusta vagyok, voltam és leszek megtanulni! Így semmi jogom picsogni hogy "biztos csal!"
    ... és ha csal? (biztosra veszem hogy nem), mit számít? Jó tartalmat készít, több százan nézik a stream-jeit és ő a legnézettebb Magyar streamer, Magyar nyelven .
    A TV adásokról sem nyitnak vitát hogy valós-e a tartalom vagy sem! (illetve ha mégis, ott sincs sok értelme)Nézed vagy sem, egyéni szoc. probléma!
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Bishop
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Elismerem a srácot, tényleg én is tanulok tőle egy két jó dolgot. De csak nekem tűnt fel hogy csak ebben a videóban szinte mindig tier 2 vel lentibbek ellen nyomja?De a Youtápon is többségében. Mert szar játékosként én is császár vagyok ha 10-essel megyek és bedob 8-asok ellen
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Jacktor
      • Admin
      · 4 hónapja
      Van neki egy F2P fiókja is, azon is csinál rengeteg videót és kihívást (pl. lemarkolni valamit arany lőszer használat nélkül). Nyugodtan elhiheted hogy a CC accountnak semmi köze ahhoz hogy hogy hozza le a csatákat
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      AMD5
      • Tankos
      · 4 hónapja
      CC Streamer RNG
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Watayoshi
        • Tankos
        · 4 hónapja
        Ezen én is elgondolkodtam,hogy elég sok streamert néztem és a CC accountok azért tényleg elég érdekes MM-hez jutnak.Nem akarom elvenni senki tudását,de azért elég ritkaság +2 es MM ben látni őket.Azért írom így,mert nem személy szerint Tankelitre gondolok,hanem cuzammen az összes CC acc-ot használóra.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          AMD5
          • Tankos
          · 4 hónapja
          De Tankelitnek ugyanolyan a MM/RNG-je a free to play accján is. Na, ezt hogy csinálja akkor?
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          Galliard
          • Tankos
          · 4 hónapja
          Ez mondjuk főleg azért is van mivel tier10-ben játszanak, és mivel nincs tier12....
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            Bishop
            • Tankos
            · 4 hónapja
            Top Tieres lehet 6-ossal is, amikor összerak 5 és 4 Tieresekkel
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          Bishop
          • Tankos
          · 4 hónapja
          Engem kb olyan 20 csatánként dob be egyszer olyanba hogy top tieres vagyok és kettővel lentiekkel ,,küzdök''. Csak nekem ilyen ritka? Általában mindig én vagyok a sz.pó szinten
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Eddye68
      • Tankos
      · 4 hónapja
      No akkor jöhetnek a replayek Azokból is hagy tanuljunk.Szétflexeli magát a srác de jól áll neki.Ha neked is megy szerintem tőled is megnézzük.)A vert csatákat pedig gyorsan el kell felejteni, habár azokból is kurva sokat lehet tanulni.Nyári szünetben pedig ne játsszon senki, az már 10 éve is lehetetlenség volt
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Bishop
        • Tankos
        · 4 hónapja
        Tegnap láttam tőle az egyik videóban, hogy hogyan kell beállítani hogy vissza tudd nézni a meccsed. Hát van még hova fejlődnöm
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    SilverFox
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Üdv, én azt szeretném megkérdezni, hogy: milyen modokat használnak, és az havonta mennyibe kerül? Az összes streamben el van hideolva.Köszönöm.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      perretz
      • Tankos
      · 4 hónapja
      A lilák egyik nagy skill-je, hogy google-ben tudnak keresni csaló modokat. Ha megtanulsz keresni, te is lila leszel.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Galliard
      • Tankos
      · 4 hónapja
      Szerintem ez bőven elfér konteónak, amikor a szar playerek amögé bújnak hogy a másik tuti csal....unalmas már
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Imagine_Skilled
      • Tankos
      · 4 hónapja
      Az összeset, oda-vissza. Havi 200 EUR-ért. HA pedig bizonyítottan nem tud az illető játszani a modok nélkül, akkor csak 50 EUR
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        SilverFox
        • Tankos
        · 4 hónapja
        én inkább usd-re tippelek havi 10-20 között az oroszok azt jobban szeretik...
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        SilverFox
        • Tankos
        · 4 hónapja
        próbálod iróniába tolni pedig te is tudod hogy nem így van. ok lehet rosszul fogalmaztam elég annak az egy profi modnak a neve amit az unicumok jellemzően használnak a többi infó pedig megkereshető. Lilák őszintén.... valaki?
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          pannoniacaptain
          • Tankos
          · 4 hónapja
          SilverFox, akivel "vitáztál" egy igencsak lila játékos (Ha megkereshető minden más infó arról a modról, akkor pont a nevét ne tudná senki?) Nekem csak a recent halvány lila, egy világi bot voltam. Ha megtanulnád az alapokat, normális legénység/ felszerelés lenne a tankodon, hébe-hóba ránéznél a minimapra rájöhetnél, hogy nem a modoktól lesz valaki jó játékos. De sokkal könnyebb azt mondani, hogy aki jobb nálam, az csal meg modokat használ, ahelyett hogy magamba néznék egy kicsit és elgondolkodnék a dolgokon...
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          Imagine_Skilled
          • Tankos
          · 4 hónapja
          Próbálod a hozzánemértésedet "okossággal" pótolni.
          "Lilák őszintén.... valaki?" Mondjad Pajti.
          "elég annak az egy profi modnak a neve amit az unicumok jellemzően használnak" -> agy
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            SilverFox
            • Tankos
            · 4 hónapja
            Nem használnak modot? Pajti? Te nyilván értesz hozzá én tényleg nem mert soha nem használtam. Tehát mit használnak Pajti?
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              Imagine_Skilled
              • Tankos
              · 4 hónapja
              Látszik, hogy soha nem használtad. Olyan medúza vagy, hogy ide látom...
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                SilverFox
                • Tankos
                · 4 hónapja
                zavar a kérdés feltevés, vagy érintett vagy? mi a gond? nem kell durcizni pajti. de a kérdésre még mindig nem sikerült válaszolni. össze vissza hablatyolsz elég indiszponált vagy. Tények pajti azok kellenek, a többi duma.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  Nos76_
                  • Tankos
                  · 4 hónapja
                  Igy is van csak mond meg neki. Nézd meg a GB streamjeit is amikor a jobb tetejét nézi es közepre lő. sőt minden második videoba magától lő a tank. Skill-nek is összeomlot a gépe nem ment kétt napig aztan elnézést kért a WG- től. A kiterjesztett képernyőn nem látszik semmi mert minden a másik képernyőn megy. Hát most nekem is van 1 kérdésem. Kinek kell a paraszt vakitas??? Na ezt kérdez meg a "Imagine_Skilled"-től. Az ussr 360 rubelért szolgáltat minden féle fost, ami nem nagy ősszeg. ??????????????
                  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                    Imagine_Skilled
                    • Tankos
                    · 4 hónapja
                    Rajzanak a medúzák vagy mi a pékhalál van? xD80k (ha te vagy az) csatával megtanulhattál volna játszani is ahelyett, hogy picsogsz mint egy fürdős qva
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  Imagine_Skilled
                  • Tankos
                  · 4 hónapja
                  A válasz adott. Értelmezni tudni kell. Nem foghatja mindig mindenki a kezecskédet
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Ravenholm
    • Tankos
    · 4 hónapja
    Van okosság abban amit mond. Viszont a bukóval kapcsolatban.. Csak meg kell nézni a 2 csapatot. Sokszor a sajátodban van 3 4 akinek a winrateje 50-52%. Az enemyben meg van 8-10 ilyen. Nyilván lehet nyerni ennek ellenére. De kb 90% hogy vereség lesz igy.. Gondolom mindenki tapasztalt olyat hogy a saját csapatban 5 -7 ember 0 sebzéssel zár. És ök irjak a többinek hogy canc€r noobs
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Vintage
      • Tankos
      · 4 hónapja
      Az a baj, hogy ti, akik a Wr-el jöttök, túlságosan egysíkúak vagytok. Buták. Igen. A te analógiád szerint, ha valaki a csapatban alacsony wr-el rendelkezik, akkor tutira bukó a csata, amiben részt vesz, tutira nem tud játszani. Az ilyenek szoktak meglepődni, amikor egy alacsony wr-el, (esetleg alacsony WN8-al) rendelkező játékos elpicsáz egyedül 3 unikumot és lehoz egy meccset. Természetesen arányaiban kevesebbszer, mint egy unikum, de a te rizsád szerint ez eleve nem is lehetséges. Pedig de. Annyira sok mindentől függ, hogy az adott csatában kinek hogy jön össze, hogy ezt előre kiszámítani nem lehet, mert baromi sok összetevőből áll. Szerencse, igen az. Az is kell hozzá. Ha valaki átlátja a map-ot, jól helyezkedik, főleg a végén, simán eldönthet egy csatát. Nem mindegy, mennyi HP-val fut neki a végének és az enemy is mennyin áll. Nem mindegy milyen tankkal van, milyen tankok ellen. És még sorolhatnám. Nem mond, hogy nem voltál még úgy, hogy fasza volt a wr-ed, de lófaszt nem sebeztél, és ugyanúgy szar wr-el kurva jó wn8-ad volt az adott napra, hétre vagy akár hónapra lebontva. Ne mond, mert akkor hazudsz. Persze döngetheted a melled a napi 5 win mellett a napi 100%-os wr-eddel, ha lófaszt nem sebeztél. Baszhatod. Tegnap csak 5 csatát tudtam menni, ebből 3-at buktunk, de az 5 csatából 3x voltam top sebző, kettőben top xp is. És akkor most sírjak, mert szar volt a wr-em? Aki a wr-re hokizik, az egy faszkalap. A csatá(k)ban nyújtott teljesítmény sokkal többet számít. És mindenkinek lehetnek szar napjai. Az, hogy egy cc csak nyertes csatákat tesz ki, nem jelenti azt, hogy ne lenne (sok) olyan csatája, amiben lehet, hogy az első percben elküldték a garázsba. Ez egy ilyen játék, sok az összetevő, meg még ott a szar mm és az rng is.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      ragnar018
      • Tankos
      · 4 hónapja
      A winrate a lehető legrosszabb amit nézhetsz ilyen összehasonlításra, mert ez egy csapatalapú játék, ahol 15 ember van 1 csapatban, szóval nehéz egyedül carryzni egy meccset.. (nem mondom, hogy lehetetlen)

      Igazából azokat a játékosokat se értettem sose, akik rinyálnak, hogy rossz a winratejük.. Nem a winrate határozza meg,hogy milyen játékos vagy, hanem az milyen a teljesítményed a tankjaiddal..
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Ravenholm
        • Tankos
        · 4 hónapja
        "hanem az milyen a teljesítményed a tankjaiddal.." A winrate és a teljesitmény nem függ össze? Csak mert ha minden csatában 0-500at sebzel olyan mintha nem csinálnál semmit kb. De ok legyen igazad.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          Vintage
          • Tankos
          · 4 hónapja
          És azzal mit kezdesz, amiben szar a wr, de top lesz a végén? Ja, ez már magas mi? Olyan meg nem létezik, hogy szar wr-el minden csatában lófaszt nem sebez valaki. Szóval nem, nem függ össze. Zártam már hetet úgy, hogy 37% volt a wr-em, de "zöld wn8 alatt" nem zártam napot. Ez meg hogy jön ki, mi? . Fel nem bírhatod fogni. .
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          ragnar018
          • Tankos
          · 4 hónapja
          "A winrate a lehető legrosszabb amit nézhetsz ilyen összehasonlításra, mert ez egy csapatalapú játék, ahol 15 ember van 1 csapatban, szóval nehéz egyedül carryzni egy meccset.. (nem mondom, hogy lehetetlen)" Nyilvánvalóan van valamennyi összefüggés, de nem tudsz 14 ember helyett játszani, se hp-d, se ammod nincs hozzá
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            Ravenholm
            • Tankos
            · 4 hónapja
            "A winrate a lehető legrosszabb amit nézhetsz ilyen összehasonlításra, mert ez egy csapatalapú játék, ahol 15 ember van 1 csapatban" <- ès itt jön ki hogy igazam van. Pf. Mert ha nyomor a teamböl legalább 5 - 8 ember akkor már buktad.. Ha valaki lesebzi a hpját meg egy kicsit többet ne mond már nekem hogy 44% körül mozog a statja... +1 ember is sokat számít... Ha már legalább 1kt sebez.. Azt meg hogy a wr nem számít.. Magyarázd meg hogy 10 emberrel a csapatodban akinek 45% wr je van miért kap ki 10 ből 9x olyan enemytöl amiben 10 nek 50+% ? Biztos véletlen... A sok vérprofit / vérg€cit meglehet nézni csata után bukónál hogy az alsó 5 ember 0dmg el zár.. A következő 3-5 talán 1x tudott sebezni. A maradék meg próbálta vinni a csatát ... Nyugodtan kattingasd végig bukónál a te csapatodban lévőket meg az enemy t..
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              ragnar018
              • Tankos
              · 4 hónapja
              " ès itt jön ki hogy igazam van. Pf. Mert ha nyomor a teamböl legalább 5 - 8 ember akkor már buktad.. Ha valaki lesebzi a hpját meg egy kicsit többet ne mond már nekem hogy 44% körül mozog a statja.." Ez 2 totál ellentmondó mondat.. Vagy szerinted, ha van 5-8 ember "nyomor", akkor már nem tudod a saját hp-dat lesebezni? Ott már baj van.. Nekem is van olyan tankom, amivel bűnrossz a winratem, mert rossz csapatokat kaptam, mégis jó statom van az adott tankkal.. (pl.: /wot-life/
              - T20: 1551,76 827 38 39,47% 2538,26
              - Panther II: 1552,41 743 64 40,63% 2155,41
              - Skoda T50: 2504,05 899 145 48,28% 2665,02
              -E-75: 2251,04 808 70 48,57% 2155,03
              - Leo: 1276,38 675 147 48,98% 2326,06
              - Cs-53: 1618,86 831 73 49,32% 2321,22
              De csak,hogy legyen magasabb tier is:
              - Super Conqueror: 2773,92 661 85 49,41% 2525,07
              - Bat.-Châtillon 25 t AP: 2538,36 888 117 49,57% 3346,24
              - M48A5 Patton: 3115,51 929 112 51,79% 2991,73)
              Ismételten elmondom, nem a winrate számít, hanem az,hogy te hogy teljesítesz. Senkit nem érdekel a winrated.
© 2022 WOTINFO. Minden jog fenntartva.