SEGÍTSÉG! #2

1 éve 1 hónapja #306810 Írta: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Megválaszolva: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Szép reggelt. 
Nekem mai nappal keletkezett egy olyan játékbeli gond, hogy a csata eredményeket nem tölti be. Kilép  a garázsba csata után, és nem hozza fel az ablakot, ahol megnézhetném a csata beli eseményeimet. 
Másnál is jelentkezett ez a probléma? 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306811 Írta: empa07
Megválaszolva: empa07
nálam is ez a helyzet
 
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #306812 Írta: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Megválaszolva: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8

nálam is ez a helyzet

Mi több... ha  jobb oldalt alúl az " értesítési központ "-ban  próbálom megnyitni a  csata eredményeket , akkor csak forog a fogaskerék. 


 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #306813 Írta: Phoenix_Thor
Megválaszolva: Phoenix_Thor
Sziasztok .

Ugyanez a hiba nálam is. 

"Sajnálom a csata eredménye nem elérhető. "

Ablakot bezárom, rányomok a csata részletekre, akkor pedig megjelenik a fogaskerék , " Adatok gyűjtése " címszóval  és ennyi ...  ALTF4 , újra belép, új csata , ugyanez a hiba . Nem használok modokat.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #306814 Írta: lászló.duma
Megválaszolva: lászló.duma
Sziasztok, nálam is ez van, a csata utáni eredményt nem engedi megnézni, a prémium napi ötszörös szorzót nem tudom használni, ismét egy jó frissítés!!
Próbáltam a játékot frissíteni, de ez sem segített.

 
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306815 Írta: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Megválaszolva: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8

Sziasztok, nálam is ez van, a csata utáni eredményt nem engedi megnézni, a prémium napi ötszörös szorzót nem tudom használni, ismét egy jó frissítés!!
Próbáltam a játékot frissíteni, de ez sem segített.

Én teljesen letöröltem és újra telepítettem a játékot. Semmi változás.



 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306816 Írta: VaFec
Megválaszolva: VaFec
Türelem, szerdán verzióváltás!
Remélhetőleg addigra összekalapálják. 
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306817 Írta: PZoli
Megválaszolva: PZoli

Tisztelt Vodafone!


A segítségüket szeretném kérni. A téli szabadságom alatt szerettem volna kedvenc játékomnak hódolni, de sajnos január 2-a óta a délutáni, kora esti órákban olyan mértékben ugrik meg a ping, ami élvezhetetlenné teszi a játékot. Ez a probléma több száz játékos társamat érinti, ők is kivétel nélkül Vodafone előfizetők. Ez a probléma csak és kizárólag a Wargaming játékai esetében áll fennt. Természetesen mielőtt Önöket megkerestem sok mindent ellenőriztem, igyekeztem megoldani a problémát. Ping teszteket végeztem több itthoni gépen is ugyanazon eredménnyel. Ezek alapján úgy tűnik, hogy a probléma nem önöknél van, hanem egy budapesti szervernél (5.23.6.24). Ennek ellenére bízom benne, hogy van ennek a szervernek a tulajdonosával olyan együttműködésük, ami segíthet a probléma megoldásában.

Pénteken írtam. Elvileg 30 nap az ügyintézés, de próbálnak rövidebb idő alatt válaszolni.

 

Óóó. Pontosan ugyanezek nálam is a tünetek és még az időpont is stimmel. Ezek szerint nem az én készülékemben van a hiba. Köszönöm Neked és M8csavar-nak, hogy intézkedtek!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tre.la

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306818 Írta: Fecke78
Megválaszolva: Fecke78
Nálam is ping probléma , vodafonak hiába jeleztem nem akarnak semmit sem csinálni vele , szerintem nem is fognak , mig az eladás le nem zárul , elöfizettem egy  vpn re (nem ingyenes ) és ott a német serverekre 40 körüli pingeket ír , azzal tolom ... 
30-60 a ping 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306819 Írta: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Megválaszolva: c418f4ab968186ed0897c6af979d25d8
Mentem 3 csatát és nállam helyre állt.
Nos közbe észrevették gondolom és javítva lett. 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306820 Írta: lászló.duma
Megválaszolva: lászló.duma
Úgy néz ki meg javult  a Probléma!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306821 Írta: lászló.duma
Megválaszolva: lászló.duma
Szia! Ez a probléma a laggolás sok embernél jelentkezett, Vodafon és Tmobil előfizetőknél csak.
Az egyik játékos társunk írt a WG supportnak, ők letöltették vele a GAMECheck nevű programot, a futatás eredményét elküldte a srác a Wg-nek gondolom fényképezte, másnapra a WG más útvonalat jelölt ki a játék szervere felé.
Láss csodát, nem laggol a játék azóta.
Tudom javasolni ezt a módszert, vagy pedig töltsetek ingyenes VPN programot az is segíthet, nekem bejött, nálam is volt laggolás.
Én  a _Hide.me ingyenest töltöttem le, akkor indítottam el ha laggolt a játék, utána restart Wot és jól ment, a Vpn adat mennyiség függő, úgy emlékszem havi 5 Gb.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306822 Írta: lászló.duma
Megválaszolva: lászló.duma
Szia! Ez a probléma a laggolás sok embernél jelentkezett, Vodafon és Tmobil előfizetőknél csak.
Az egyik játékos társunk írt a WG supportnak, ők letöltették vele a GAMECheck nevű programot, a futatás eredményét elküldte a srác a Wg-nek gondolom fényképezte, másnapra a WG más útvonalat jelölt ki a játék szervere felé.
Láss csodát, nem laggol a játék azóta.
Tudom javasolni ezt a módszert, vagy pedig töltsetek ingyenes VPN programot az is segíthet, nekem bejött, nálam is volt laggolás.
Én  a _Hide.me ingyenest töltöttem le, akkor indítottam el ha laggolt a játék, utána restart Wot és jól ment, a Vpn adat mennyiség függő, úgy emlékszem havi 5 Gb.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Cortez31

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306823 Írta: Fecke78
Megválaszolva: Fecke78
Nálam 2022 szeptembere ota megy a ping ingadózás , felhivtam a vodát vagy 10x , mert nem volt jó a ping , ők mindig az mondták nem látnak hibát , volt router cserém , volt kihelyezet 1napos mérés tesz ahol  rendben találták a le/fel töltésem , itt jelzem , az idáig is rendben volt , egész egyszerüen nem jutottam velük dülőre , csinálhattam bármit volt, hogy regel 30-50 ping , rá pár órára 130 200 közé beállt , és az utóbbi időben onnét ment fel 999 re is . Alőtte nem volt gondom , csak miota a upc-t megvette a vodafone , az meg még rosszab lett miaóta megvették a tudjuk kiék ....
Erre vettem a  vpn -t ami remélem nem kidobott pénz volt , majd meglátjuk 

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #306824 Írta: Cortez31
Megválaszolva: Cortez31

Nálam is ping probléma , vodafonak hiába jeleztem nem akarnak semmit sem csinálni vele , szerintem nem is fognak , mig az eladás le nem zárul , elöfizettem egy  vpn re (nem ingyenes ) és ott a német serverekre 40 körüli pingeket ír , azzal tolom ... 
30-60 a ping 

Azért en reménykedem benne, hogy nem hagyják figyelmen kívül a kérést. Nem szívesen váltanék szolgáltatót, mert ezen kívül nincs panaszom a Vodafonra. Én is gondolkodtam az Exitlagon, de már így is fizetek annyi mindenért.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.