Jelenleg 76 vendég és 3 Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Nem minden esetben. Nekem a kígyós eventnél 150 láda ...
Mikroby 7 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Neked köszönhetem, mivel magamtól elfelejtettem volna ránézni. Köszi!
Tas_Lee 16 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Akkor adja be ha nem vásárolsz eventen ládát. Én ...
máté.tóth 21 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Már rég befejeztem ezt a Waffenträger. Ez is olyan ...
Shunz 23 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Áááá, nem adja a harmincat.
Sixtyfeetofbridge 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
A befejezéshez nem lehet köze, mert én is látom ...
21Megahertz 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Érdekes. Azután kaptam meg, amikor befejeztem a 20 szintet ...
PZoli 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Nem mindenkinek adja. Nekem nincs ilyen ajánlatom...
Shunz 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Látok egy ilyen egyszeri ajánlatot a shopban. Gondlom ti ...
PZoli 2 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 2 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 2 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 2 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 3 napja

Német harckocsik

10 éve 7 hónapja #100466 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Hát nem is fogom sajnálni azt a szart :D

Ha egy E100-ban vagy Mausban ülsz, úgy érzem nem kellene meglepődni a goldammon.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100490 Írta: imi321
Megválaszolva: imi321

Én egyre több full goldos medcsoporttal találkozom, személyes tapasztalat, szerencsés vagy hogy eddig nem láttál ilyet. Artykról meg nem nyitnék vitát, ez is olyan, hogy van aki utálja, van aki szereti, én spec szeretem és nem támogatom a folyamatos gyengítésüket, mellesleg nem kértem hogy sajnáld, csupán felsoroltam a nerfek állandó célpontjait.


1.:Ez a ,,full goldos medcsoport" akkora baromság, hogy a hőn szeretett Vezérünk is meghajlik előtte.

2.: Artyzol? Nincs több kérdésem...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100491 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Nem a goldammon van a hangsúly, a pontosság nerf kapcsán erről egy nagyon hosszú és semmire nem vezető vita alakult, ki, amit most nem kezdenék újra, lényeg a lényeg, véleményem szerint a a nagypáncélos nehezek jelentőssége emiatt nagyon csökkent, de nem is erre akarok kilyukadni, hanem arra, hogy mi a fenének kell az amúgy is rossz helyzetben lévő nehezeket még tovább gyengíteni, a TD-kről és az artykról nem is beszélve, de már a light sem ugyanaz, mert pl a 13 90 mozgás közben szinte semmit nem talál el. Nem kérem hogy sajnáld, vagy ne sajnáld, ez a te véleményed, viszont az tény hogy folyamatosan gyengítik ezeket az osztályokat és ez az ami engem zavar. A goldammos stathúzók csak a hab a tortán, nem ők a lényeg.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100494 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Kedves imi321, tudod van a világon egy olyan fogalom, hogy érv, ha eddig nem tudtad volna, akkor sajnálom, hogy nekem kell elmondanom mi az, de megteszem. Amennyiben van egy véleményed, azt ilyen-olyan érvekkel illik alátámasztani, érv lehet: tény, logikai kapcsolat, elmélet. Rendkívül szerencsésnek mondhatod magad, ha nem találkoztál még full goldos stathúzó medszakaszokkal,de ettől még vannak. És akkor mi van ha artyzom? Az én dolgom, hogy mivel szeretek játszani, nem? Ja, hogy aki artyzik, az gyökér, értem, gratulálok a fényes logikai következtetésedhez. És mellesleg kinek képzeled magad, hogy van egy vita, ÉRVEKKEL (ha ismét nem tudnád mi az, ugorj vissza a hozzászólásom tetejére és fuss neki még egyszer), erre idejössz te és abszolút nem ideillő stílusban (inkább nem minősítem) elküldesz engem a francba, mert más a véleményem, mint neked?
Hogy jössz te ehhez? Kicsit át kéne gondolni, amit mondani akarsz, mielőtt leírod, mert ez amit ide műveltél, nem rólam, de rólad állít ki szegénységi bizonyítványt.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100496 Írta: OdinHUN
Megválaszolva: OdinHUN
TD-kre rá is fért a látótáv nerf. Azért az eléggé irreális volt pláne a mostani waffentróger ágnál, hogy 400 méter látótáv + jó camo, aztán a legtöbb vérpistike ofc álcaháló + binóval használja, aminek ugyan nem sok értelme van, de arra pont jó, hogy lemélytorkoztasson, mikor Murovanka erdőben osonsz befelé spotolni lightal, aztán természetes, hogy ő már lát téged, de teneked 50 méteren belül kéne érni, hogy felvillanjon, aztán meg legközelebb csodálkozik a csapat, hogy nem vagyok kapható spotolásra mikor látom, hogy vörös rhm és wt pz4 van az ellennél. :lol:

Support kaszt, ne legyen látótávja, megkapja a nagy csövet meg a DPM-et, elégedjen meg ennyivel, a spotolást meg bízza a csapatra. Azért valahogy lehessen már kijátszani.
Tier10-ben is már baromság volt, hogy 400-410 méterre lát minden, aztán lehet menni velük heavyzni, mert úgyis ki tud spotolni bármit magának.

Arty meg hát...nem lenne nagy veszteség, ha kivennék a játékból. Nem sok vizet zavar randomban, csak szimplán idegesítő.
Az, hogy most akadályozza a játékosokat-e a campelésben, vagy éppen, hogy erre készteti őket? Idk, de az tény, hogy arty nélkül sokkal dinamikusabbak és élvezetesek a csaták. T95-öt nem tudod lenyomni 1v1-ben? Van azon is két nagy lánc, meg egy shitloadnyi gyenge pont.
Egyedül CW-n van értelme az artynak, mert ott állandóan mindenki betoncameplni próbál, aztán máshogy nem tudod őket kilapátolni, vagy csökkenteni a hp előnyt.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100498 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Csakugyan volt olyan TD, aminek a camo+ látótáv kombója elég durva volt, de ezt nem egy en-block nerffel kellett volna megoldani, azóta nem egyszer találkoztam olyannal, hogy a TD-t kilőtte egy light, úgy, hogy alight spottolta fel és a TD azt sem tudta melyik irányítószámból lövik. Nagy cső + DPM? A DPM-et magas szinten felejtheted, (obj. 263 kivétel, de neki meg nagy csöve nincs), amikor az E4 BIA, venti és töltésgyorsító kombóval 16,1-enként lő, akkor milyen DPM-ről beszélünk? Eddig 16,1-enként lőtt egyet, ami álltalában eltalálta a célt (az hogy sebzett-e az más kérdés) de ezzel a nerffel sikerült azt elérni, hogy mondjuk minden 3. lövedék száll oda, ahova szeretnéd, egy teljesen máshova megy és egy ugyan eltalálja a célt,de nem üt át, mert felsőlemez/torony/lövegpajzs találatot ér el, pedig te az alsó lemezre céloztál. Elég sokat TD-zem, ezt tapasztalatból mondom. KB minden 3., jó esetben minden 2. lövés sebez és akkor még közel sem biztos hogy mennyit, tehát amit teírtál, a nagy cső + DPM-ről, az maximum elméleti síkon működne.
A látótávról meg annyit, hogy éppen ez az, a csapat dolga lenne spotolni, de egyre ritkábban vannak, akik tényleg jól használják a spotterüket, nem egyszer láttam olyat, hogy a light az utolsó vonalban campelt, ha biztosan lenne a csapatban normális spotter, azt mondom, oké a nerf, de mivel az esetek nagy részében nincs, hiszen ez az egyik legnehezebben jól játszható osztály, akkor szegény TD legalább annyi látótávval rendelkezzen, hogy lássa, mi lő rá (tehát a light vagy a med ne lőjje ki a TD-t úgy, hogy az azt se tudja honnan lövik).
Amikor berakták a TD-ket pont ez volt az előnyük, nehéz észrevenni őket, álltalában nagy csövük van (mondjuk ez nem biztos) viszont a nagy cső mellé lassú töltés jár, ez a látótávos téme pont hogy a camot csökkenti, hiszen amit meglátsz, az már valószínüleg téged is lát. Ez a hagyjátok a lightokra a spotolást, nagyon jó ötlet, tényleg, mondjuk csapatba, meg CW-n, ahol a legtöbben tudják használni a tankjukat, de randomba? Nem egyszer volt, hogy mindenki egy oldalra ment, 1-2 TD kivételével, akik megpróbálták tartani a másik oldalt, tehát azt mondod, hogy light nélkül esélyük se legyen a túlélésre? Csak mert a csapat olyan, amilyen?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: DrangHun

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100500 Írta: DrangHun
Megválaszolva: DrangHun


A heavy tankoknak van páncéljuk és több HP-juk, a medek egyikkel sincsenek eleresztve. A heavyknek ott az alfa adta előny, a medeknek pedig a RoF.
Egy meddel jól játszani több skillt igényel.


Vagyis a ROF gyakorlatilag kompenzálja az alfát.A medek nyilván az első sorban említett dolgokban általában alulmaradnak, de ha korrektek akarunk lenni, akkor itt megemlítjük a sebességet, fordulékonyságot, toronyforgást, amivel meg ugye relatíve a heavyk nincsenek eleresztve.(Ide lehetne még biggyeszteni a camo-t meg talán a látótávot is, de ez már opcionálisabb és csak hab a tortán).
Flexibilitásban (Jackal után szabadon :)) a medek viszik a prímet ez talán nem vitás, ennek következtében -nyilván jó játék mellett- ezekkel a gépekkel lehet a game jelenlegi állapota mellett a leghatékonyabban játszani.Az kétségtelen, hogy a legmagasabb magas fokú felkészültséget igényeli a kiemelkedő medes teljesítmény, de szerintem az is igaz, hogy azonos tudásszint mellett a medeknek áll a zászló.
Doom kolléga két megállapítása kétségkívül tény.Egyrészt a heavyk kevés előnyeinek egyike a páncél ugyebár, aminek a jelentőségét a gold nyilvánvalóan csökkenti, másrészt a "skilligényesebb" medes játékban a szisztematikus goldspam használhatóbbá teszi ezt a típust olyanoknak is, akiknél a "skillezés esetleg nincs a toppon".Azt azért még megjegyezném,nekem semmi bajom a goldhasználattal.Még az esztelen fokozata sem zavar, legyen ez a felhasználó döntése.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100501 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
OFF, szóval spoilereztem.

Figyelem: Spoiler!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100504 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Figyelem: Spoiler!


A RoF kompenzálja az alfát valóban, de egy jó játékos heavyvel diktálja a csata menetét, így mondjuk 390 sebzést cserél minimum 400-ra és nagyobb healthpoollal rendelkezik. Ha már ott vannak körülötted és próbálnak körözni, akkor is le lehet őket szedni magadról.

A látótáv (orosz havyk kivételével) megegyezik durván a két osztálynak, 10-20 méteres eltérések vannak csak.

Azonos tudásszint mellett a heavyk jobban használhatóak, mert a páncél alapból működik, nem kell külön arra is figyelni, míg medeknél nagyon kell helyezkedni, hogy csak annyit mutass a tankból, ahol van páncél, ha van egyáltalán.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100511 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
A páncél használhatóságát a gold igen csökkenti, a fordulékonyságot, a gyorsaságot, a toronyforgást és a camot, pláne a RoF-ot, meg nem lehet csökkenteni semmivel (maximum motor és ammorack hittel, de hát ez azért közel se biztos módszer, néhe összejön, de gyakran nem). Tehát a med ki tudja játszani a heavy legnagyobb előnyét, míg a ehavy nem tudja kijátszani a med előnyeit. Azonos skill mellett 1 vs 1 ben, úgy hogy senki nem goldozik, valószínüleg csakugyan a heavy nyerne, már csak a hp többlet miatt is, viszont randomban elég ritka az ilyesfajta 1 vs 1 helyzet.
A heavy csakugyan képes megfelelő skill és létszám mellett meghatározni egy csata menetét, de valljuk be, a random csatákban, mind a a csapat heavyjeinek skillje, mind a létszámuk változó.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100512 Írta: OdinHUN
Megválaszolva: OdinHUN

azóta nem egyszer találkoztam olyannal, hogy a TD-t kilőtte egy light, úgy, hogy alight spottolta fel és a TD azt sem tudta melyik irányítószámból lövik.

Pont ez a normális, erre vannak kitalálva a lightok, hogy láthatatlanul lövöldözzenek vagy spotoljanak, ha belegondolsz ennek a másik oldalról, akkor láthatod, hogy mennyi HP-ja van egy tier 6 lightnak? 610-650, ez egy lövés mondjuk egy ISU-nak, de már egy 400-astól is jóval visszafogottabban játszik már az ember. A játék alapvetően arról szólna, hogy az adott tankosztályok egymást segítve harcolhassanak, mint egy ökoszisztémában mindenkinek szüksége van a másik segítségére. A heavyk tankolnak, a lightok mutatják a célt, a tüzér kiüti a beásott tankokat, a TD sniperkedik és úgy támogat, a medek meg problémamegoldó tűzoltóbrigád. Azt viszont aláírom, hogy ez a papírforma egyre kevésbé működik és erre a WG is nagyban hozzájárul, mert mivel mindig az ügyfélnek van igaza próbálnak könnyíteni a pályákon az egyszerűbb elméjű emberkék számára. Eredmény? Lásd az utóbbi 1 év alatt bekerült pályákat. 2 folyosó, meg egy rész ahol lehet picit sniperkedni, meg artyzni aztán cső. Jön az nmy hullémokban, neked meg csak a gomdot kell nyomni, ja várjál az másik játék. :lol:
A legszebb pedig, hogy a régi pályákhoz is hozzányúlnak, azokat a helyeket rendre lezárják, ahol oldalba lehetett támadni a felvonuló ellent, mi az, hogy Pistikét oldalba lövik miközben E-100-al cammog fel a hegyre? Így nem fogja elkérni anyu bankszámlaját, hogy vegyen arany tűzoltót a tankjába.
A legjobb példa erre Severogorsk régen imádtam azt a pályát, az egyik legjobb volt support medeknek meg heavyknek, akik más pályákon nem, vagy alig tudtak érvényesülni. Most meg köpök egyet ahányszor meghallom a nevét. Ennél jobban ledegradálni egy pályát már tényleg fizikai képtelenség. Csintáltak 3 folyosót, 1 jobboldalt, 1 baloldalt, fallal elválasztva a pálya többi részéről, meg egyet a Yolocaust túlélőknek középre, hogy lehessen valahol lövés nélkül is meghalni. :lol:
Pont ezek miatt a hülye húzások miatt nincs már az embereknek türelmük normálisan és megfontoltan játszani a TD-kkel. Vagy yolo és davay előre vodkáért aztán gyorsan meghalok és szidom az illuminátit a saját hülyeségem miatt, vagy beül a leghátsó sarokba és meghal végelgyengülésben. Kedvencem a meccs utolsó egy percében megmozduló TD játékos, aki full hp-val kerül elő a legirreálisabb kemper helyekről és még persze, hogy van javítója is, mikor neked már a lőszerrel is csínján kell bánni. :lol:
Régebben mindenki nagyjából ésszerűen használta a tankját arra, amire való, tudtad hol számíthatsz ellenfélre és már a tankeloszlásból megmondtad, hogy ki merre megy majd. Tudtál tervezni, valamilyen szinten számítani a csapatra, most meg 2-3 perc alatt le van zavarva egy meccs, mindenki járkál mint a töketlen. Olyan helyeken kerülnek elő oda nem illő tankok, hogy a hajadat téped tőlük. Hogy is mondja, a F2P utolérte a WoT-ot úgy egy éve.
Ezért szeretek hajnalban játszani, mert akkor visszaköszön a múlt aztán lehet elmebeteg wn8-akat futni, délután mikor meg a random kisgyerekek és a krumplik feltűnnek meg csak kapkodom a fejemet, mintha valami teljesen más játékkal játszanék.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100515 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Odin! Ugyanarról a dologról beszélünk, csak más megközelítésben, énnekem is az lenne az álmom, hogy olyan csapatok legyenek, ahol mindenki aszerint játszik, hogy milyen járműve van és kölcsönösen segítik egymást, igen, ez lenne a jó, az optimális, a WoT-os paradicsom (nem a WN8 paradicsomra gondolok). A nerfek és változtatások abszolút érthetőek lennének, ha a random csatákban lenne csapatmunka. Igen, a TD ne spottoljon, a light meg ne campeljen, igazad van, csak sajnos ez az eggyüttműködés csak csapatban, században és CW-n valósul meg, a csaták nagy részét randomban játszák, ahol valljuk be, sokan a saját kedvüket és érdeküket a csapat elé helyezik, pedig ha a csapat lenne az első, ők is jobban járnának. Ez itt a fő baj, szerintem ezt az egészet tetézték a személyes küldetések, hiszen sokan tesznek a csapatra és csak a küldit akarják megcsinálni.
Elméletben érthetőek a nerfek/buffok, csak sajnos a random csaták gyakorlati világában nem működnek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100518 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

A páncél használhatóságát a gold igen csökkenti, a fordulékonyságot, a gyorsaságot, a toronyforgást és a camot, pláne a RoF-ot, meg nem lehet csökkenteni semmivel (maximum motor és ammorack hittel, de hát ez azért közel se biztos módszer, néhe összejön, de gyakran nem). Tehát a med ki tudja játszani a heavy legnagyobb előnyét, míg a ehavy nem tudja kijátszani a med előnyeit. Azonos skill mellett 1 vs 1 ben, úgy hogy senki nem goldozik, valószínüleg csakugyan a heavy nyerne, már csak a hp többlet miatt is, viszont randomban elég ritka az ilyesfajta 1 vs 1 helyzet.
A heavy csakugyan képes megfelelő skill és létszám mellett meghatározni egy csata menetét, de valljuk be, a random csatákban, mind a a csapat heavyjeinek skillje, mind a létszámuk változó.


Mind tudjuk, hogy a medek viszont full gold statpadderek. Ráadásul ők hardcore statpadderek, mert nem low-tierben húzzák OP tankokkal, hanem magasabb szinten full-golddal, azért, hogy nehezebb és drágább is legyen :D

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100519 Írta: rosszpenz
Megválaszolva: rosszpenz
Az egész nerfhullám a heavy-kkel kezdődött és azt nem kellett volna. Azóta próbálják gatyába rázni a saját maguk által felborított egyensúlyt, de nem megy. Csak a végén minden tankosztály egy rakás szar lesz, aztán eljutunk oda, hogy a heavy-k lesznek op-k aztán kezdődhet minden előről.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, DrangHun

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100520 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Szerinted a kóros stathúzókat érdekli, hogy mennyibe kerül egy meccsük, ha nő tőle a wn8?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 2 napja 6 órája ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 1 hete 22 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 5 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.