- Hozzászólások: 440
- Köszönetek: 513
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nagyon hasznos kérdőív volt, kitöltöttem. Szerintem kellenek az ilyen újító gondolatok, hátha elindítana valamit a fejekben, bár azt kétlem....Kérdőív
Az első kérdőív és projekt témája: A játékos személyes teljesítményének és statisztikájának a játékra (MM, győzelmi arány, szélsőséges csaták) kifejtett és kifejthető hatása.
A kérdőív linkje :
docs.google.com...f_link
A kötelező kérdések "csillaggal" vannak jelezve, de ezek többségénél is lehetőség van olyan választ adni, amely semlegesnek minősül.
Ha valamely kérdésre nem kötelező válaszolni, és nem tudsz határozottan válaszolni, inkább hagyd ki.
UI.: Ha elegendő adat összegyűlik, azt ezen poszt módosításával jelezni fogom.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Elolvastad az első hozzászólást?Ennek értelme is van? Ha egyéni célra megy nem sok értelmét látom ennek az MM es dolognak. A WG a hivatalos oldalán se foglalkozik a játékosok véleményével (több éve írok hivatalos fórumra kritikákat) Ha menne a WG hez és nyomást gyakorolna rá akkor kitölteném szívesen!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Egy kicsit azért is írtam így a kérdést, hogy a kitöltőnek el kelljen gondolkodnia, mi is lehetett vele a cél.Kitöltöttem. Annyi észrevétel, hogy a "játékosra vetített" wn8-as, meg személyi pontos kérdésnél a "gyengébbek kedvéért" lehetne valami magyarázat.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A ténylegesen szoros, ám nem döntetlennel végződő csaták utolsó pár percében elég változatos milyen játékosok maradnak egymás ellen. Érdekes, hogy ez többségében nem meghatározható azzal, hogy hogyan közlekedtek a pályán, vagy milyen játékosok: lévén ha valaki tényleg campel, akkor inkább döntetlenre viszi a meccset, de egyúttal a jó és agresszív játékosokat megállítja a kellemetlen "létével". Lehet, hogy rossz játékos, a tevékenysége hasznosabb lehet nála jobb játékosokénál (akik meghaltak korábban).1.)"Ez van jelenleg. Ugyanakkor mint azt láttuk egy adott mennyiségnél lehetetlen kevesebb játékot elveszteni (40%)." --- > nem lehet, hogy pont azért lehetetlen egy AFK-nak is, mert a nagyon hülyék mellé x tehetségest is dob a rendszer? Vagyis pont azért, mert nincs fakó liga,így időnként van aki lehozza/vagy fordítja a tök hülyék helyett a meccset? Gondolj bele, mondjuk 10-ből 9-szer egy 30-49 % winratű (jelenlegi rendszer szerint adott winrate) két camper csapat ki se mozdulna a bokorból, letelik az idő és döntetlen. Mivel a döntetlen itt kvázi vereség, akkor lehet csúszna az a winrate lejjebb is.
Aztán tőlem 10ezerszer is gyönyörködhetnek a tájban, ha nem kell velük küszködnöm, és nekik ez élmény.
Igen. De vehetjük a killeket, a spotot, a tracket. És ehhez nem kell feltétlen csak jó játékosokra gondolni. Egyik ismerősöm (átlagos, kezdő játékos) például kimondottan azért nem szeret velem játszani (sokat), mert ha azonos helyre keveredünk egy pályán, akkor az esetek döntő többségében egyszerűen elveszem előle a sebzést, míg ha randomokkal játszik, akkor nagyobb esélye van neki kiteljesedni (oka: több tapasztalatom, és jobban felszerelt tankjaim vannak).2.) "Tehát minden olyan játékosra, aki 60% fölött van több 50% alattinak kell jutnia. Ennek az oka, hogy a profi játékosok ténylegesen 10, vagy akár 20-szor többet tesznek egy meccsbe egyeseknél. Ha ezen játékosok mellé olyat állítasz, akik olyanok mint ők, egyszerűen lerontják egymás teljesítményét, míg a rossz játékosoknál pont hogy feljavítják azt." ---> Azzal a részével nem értek egyet, hogy a jó játékosok lerontják egymás teljesítményét. Vagy arra gondolsz, hogy "elveszik egymás elől a sebzést"?
Természetesen amit írsz logikus, de ehhez egy ezzel egyenértékű jutalmazásnak is társulnia kell. Ha minden (de tényleg minden) játékmód fel lenne bontva ligákra, és azokban más lenne a jutalmazás, akkor vállalható. A kihívásnak akkor van értelme, ha a teljesítéséért megfelelő ellenszolgáltatást is kapunk. Jelenleg ez (WoT-ban) abban teljesül ki, hogy több xp-t és kreditet kapok meccsek után, gyorsabban haladok az eventekben (már ami nem hard grind, hanem teljesítményt vár el, pl ranked). Ez a játék jelenlegi szabályaival elég, de ha ugyanezen jutalmakért, nekem a jelenleginél hatványozottan többet kellene tennem, az már elveszi a szórakoztató faktort.Tegyük fel, hogy a jelenlegi mérőszámokat alkalmazva romlanának a számaik, de azzal az erővel, ahogy a WG meglép egyoldalú lépéseket (tankok nerfelgetése, visszarakása más néven prémiumként , crew 2.0 stb.) még mindig jobban el tudnák fogadni a profik is egy "Superligát", ha egyszerűen máshogy beképletezve mérik őket jónak. (Vagyis új rendszer, új mérőszámok. Mondjuk "ligán belül" számítana a winrate például. Bundesligában utolsónak lenni, vagy megye 1 ben 2iknak azért nem összehasonlítható érzés.
)
A fenti probléma a magas szintekre jellemző (sok jó játékos). Normál csatát tier 10-ben nincs értelme másért játszani, csak statisztikai teljesítményért, legyen az Gunmark, wn8, sebzés, Hall of Fame. Még a kötvényt is csak akkor kapsz, ha top x-ben benne vagy.Ha meg önzőzős csapatot 3000es wn8-ért beáldozó statpadderként lett valaki hú de lila, akkor legalább, hátha elkezd csapatjátékot játszani, mert ha profibbakkal kerül össze, ott már a pszichológia dönt. (Ha 1es csapatban mind arra játszik pl, hogy a másik dögöljön meg előbb, hogy övé legyen a sebzés, 2-esben meg hirtelen összedolgoznak, akkor szerintem ott is lehet 15-3as csata mondjuk. Ha meg vérprofin bekempingel mindkettő, akkor ugyanaz, mint az alsó liga fentebbb leírt esete.)
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönöm a kerek válaszokat!
Mivel igen szeretem a statisztikákat, elkezdtem ...