- Hozzászólások: 306
- Köszönetek: 420
Jelenleg 314 vendég és nincs tag online
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
PZoli beküldte: Tanácsot szeretnék kérni.
Vannak pályák, ahol scout-ként, gyors tankként rohanni kell az elején egy olyan kulcs-pozícióba, ahova az ellenfél is siet és leginkább az a csapat szerzi meg (és gyakran ezzel nyeri is a csatát), amely több gyors tankkal ér oda és ilyenkor gyakori az 1 percen belüli garázsmenet.
Elsődlegesen érintett térképek:
- Mines - domb
- Ruinberg – középső utca (Nagyon egyensúlyozatlan az alsók javára. Ha az alsók megszerzik, a felsők nagyon nehezen tudnak megmaradni a mező környékén. Ha a felsők szerzik meg, akkor csak annyi van, hogy megúszták, hogy az alsóké legyen és így játékban maradnak).
- Tundra – domb
- Westfield – sarok
Másodlagosan (kevésbé, de nem minden esetben) érintett térképek:
- Karelia – domb
- Cliff – hegy + E3-as feljáró. (Itt is sajnos alsó dominancia van, bár tudom, hogy ezt a map-ot hamarosan balance-olják majd.)
- Glacier hajóroncs
Én leginkább scout-olok és úgy érzem, hogy a fenti pályákon az „RNG” dönti el, hogy életben maradok-e 1 percnél tovább. Ez az RNG pedig az, hogy hány gyors tankos játékos jön oda tőlünk és az ellenféltől. Dönthetek úgy is, hogy eleve oda sem megyek a kulcspozícióra, de ha így teszek nagy(obb) eséllyel veszítünk, hiszen a mi oldalunk egyel kevesebb gyors tankkal megy az érintett helyre. Ezt persze nem szeretném és így inkább nyomom a W-t azzal a tudattal, hogy lehetséges, hogy máris megyek a garázsba, pedig hát nem ez lenne a cél. Úgy érzem, hogy nincsen választásom (mert nem adhatom fel a meccset eleve azzal, hogy nem megyek oda) és nem rajtam múlik, hogy mi fog történni.
Remélem érthető a dilemma.
Hogyan oldhatom meg jobban ezeket a helyzeteket? Van-e rá egyáltalán stratégia, módszer (álalános vagy pályánként konkrétan)? Mit kéne gondolom ezekről a helyzetekről (jelenleg frusztrálnak), vagy csak el kéne fogadnom, hogy ezeken a pályákon a random dönt és ennyi?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ezek a térképek azért jók, mert a csata kiindulásától meg tudod határozni, hogy ténylegesen kik tartanak abba a pozícióba (saját csapatból), ugyanakkor mindegyikhez írok egy-egy gondolatmenetet is:PZoli beküldte: Elsődlegesen érintett térképek:
- Mines - domb
- Ruinberg – középső utca (Nagyon egyensúlyozatlan az alsók javára. Ha az alsók megszerzik, a felsők nagyon nehezen tudnak megmaradni a mező környékén. Ha a felsők szerzik meg, akkor csak annyi van, hogy megúszták, hogy az alsóké legyen és így játékban maradnak).
- Tundra – domb
- Westfield – sarok
_Karelia: Nem fontos, ha el van engedve is könnyedén lehet védekező pozíciót felvenni.PZoli beküldte: Másodlagosan (kevésbé, de nem minden esetben) érintett térképek:
- Karelia – domb
- Cliff – hegy + E3-as feljáró. (Itt is sajnos alsó dominancia van, bár tudom, hogy ezt a map-ot hamarosan balance-olják majd.)
- Glacier hajóroncs
PZoli beküldte: Hogyan oldhatom meg jobban ezeket a helyzeteket? Van-e rá egyáltalán stratégia, módszer (álalános vagy pályánként konkrétan)? Mit kéne gondolom ezekről a helyzetekről (jelenleg frusztrálnak), vagy csak el kéne fogadnom, hogy ezeken a pályákon a random dönt és ennyi?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönjük az egész társadalom nevében!
Külön tetszik a lenti ...
https://wot-record.com/replay/183749/death_train_last_2_sec
Tessék elemezni. Aztán, ha a levárás probléma, ...