Jelenleg

37
látogatónk van

Erlenberg

9 éve 6 hónapja #64717 Írta: e0edb7ecfae9b74163c290b0d63b2281
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Erlenberg északi spawnról megnyerhető/tartható valahogy a nyugati flank?
A déli spawn nevetséges előnyben van a nyugati flanken, akár védeniük, akár pusholniuk kell. Általában a keleti flanket szoktam agresszívan pusholni, és megpróbálom azt gyorsabban megnyerni, mint az enemy a nyugatit, utána pedig vagy körbe a mapen mögéjük kerülök, vagy visszafordulok védeni.

Ez is mondjuk leginkább szerencse kérdése hogy összejön-e, ha komolyabb ellenállás van a keleti flanken, vagy a nyugati kap ki rohadt gyorsan, két tűz közé kerülünk, és instant bukta.

Szóval van valami megbízhatóan kivitelezhető stratégia északi spawnként?
A "YOLORUSH keleten és imádkozok hogy kib***ott rossz legyen az enemy team--imádkozok hogy ne szaladjak bele egy csapat kóbor TD-be/heavybe-imádkozok hogy ne klikkeljenek rommá valahol út közben-imádkozok hogy kitartson a teamem amíg körbe/visszaérek" stratégiában kicsit túl sok az imádkozást tartalmaz ahhoz képest hogy nem vagyok vallásos.

Vagy bele kell törődni hogy undorítóan unbalanced szar map, és hozzak ki minél többet a (majdnem)biztos lossból?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

9 éve 6 hónapja #64742 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun

Erlenberg északi spawnról megnyerhető/tartható valahogy a nyugati flank?
A déli spawn nevetséges előnyben van a nyugati flanken, akár védeniük, akár pusholniuk kell. Általában a keleti flanket szoktam agresszívan pusholni, és megpróbálom azt gyorsabban megnyerni, mint az enemy a nyugatit, utána pedig vagy körbe a mapen mögéjük kerülök, vagy visszafordulok védeni.

Ez is mondjuk leginkább szerencse kérdése hogy összejön-e, ha komolyabb ellenállás van a keleti flanken, vagy a nyugati kap ki rohadt gyorsan, két tűz közé kerülünk, és instant bukta.

Szóval van valami megbízhatóan kivitelezhető stratégia északi spawnként?
A "YOLORUSH keleten és imádkozok hogy kib***ott rossz legyen az enemy team--imádkozok hogy ne szaladjak bele egy csapat kóbor TD-be/heavybe-imádkozok hogy ne klikkeljenek rommá valahol út közben-imádkozok hogy kitartson a teamem amíg körbe/visszaérek" stratégiában kicsit túl sok az imádkozást tartalmaz ahhoz képest hogy nem vagyok vallásos.

Vagy bele kell törődni hogy undorítóan unbalanced szar map, és hozzak ki minél többet a (majdnem)biztos lossból?


Az Erlenberg szerintem nem annyira balanszolatlan (régebben inkább), csak a déli spawnról az összes normális csapat felszalajt egy spottert a töltésre és szétlövi az átmenőket (-mínusz 2-3 tank) ezért én mindig jobbra megyek ha északi spawnon vagyok és leszarom a bal oldalt. Ha északi spawnon vagy és gyors tankkal vagy, el lehet menni a két ház oldalába hogy ráláss az onnan keresztbe jövőkre, csak ők gyorsabban felérnek, mint a másik oldalon, szóval nehéz ügy. Az északi spawn ellenben ha nyeri a jobb oldal elég jól tud bázis védeni az átcsorgók ellen (igaz a másik oldal még jobban).

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

9 éve 6 hónapja #64743 Írta: e0edb7ecfae9b74163c290b0d63b2281
Megválaszolva: e0edb7ecfae9b74163c290b0d63b2281

a északi spawnon vagy és gyors tankkal vagy, el lehet menni a két ház oldalába hogy ráláss az onnan keresztbe jövőkre, csak ők gyorsabban felérnek, mint a másik oldalon, szóval nehéz ügy.

F/D3 rush-t nem igazán szeretem, az ilyen kockázatos scout pozíciókra előszeretettel counter-yoloznak. Az meg hogy 2-3 idiótát lelő a teamem értem cserébe, nem sok vigaszt nyújt.

Írtam én is hogy többnyire jobb flanket pusholom és onnan flankelek vagy védek, attól függően hogy hogy áll a bal flank, de normal módban a folyó bal oldalán van a cap (a dombról nem lehet belőni), assaulton a jobbon, de ott meg egyrészt mélyedésben van a cap, mellette tömbházakkal, meg romokka. szóval ha nem agyhalottak capelnek, gyakorlatilag kénytelen vagy lemenni ha resetelni akarsz. (Déli spawn bázisa meg kint a pusztában...)

Nem kötekedésből, de mondod hogy "annyira nem unbalanced a map", aztán írod hogy bal flankre kár menni. Jobb flanken tudsz spotolni, de ők hamarabb fedezékbe érnek .
De legalább védeni lehet valamennyire, HA elég gyorsan ki tudod pucolni a keleti részt. Igaz a délieknek sokkal könnyebb védeni is.

Akkor valahol mégiscsak lehet valami bibi ezzel a mappel, nem csak én gondolom így :D

Köszi a választ, mostmár legalább tudom hogy nem én játszom abszolút rosszul a mapet, hanem tényleg van egy "kis" balansz problémája.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

9 éve 6 hónapja #64791 Írta: Stariah
Megválaszolva: Stariah
Abbol a szempontbol nem "unbalanced", hogy delrol es eszakrol is van esely a gyozelemre.
A domborzati adottsagok miatt persze mindket oldalrol a "sajat jobb oldaluk" fele erdemes indulni onnan tudjak vedeni a sajat bazist, es attorni a masik csapat vedelmet. Ha igy nezed, akkor "unbalanced" :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

9 éve 6 hónapja #64793 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun

a északi spawnon vagy és gyors tankkal vagy, el lehet menni a két ház oldalába hogy ráláss az onnan keresztbe jövőkre, csak ők gyorsabban felérnek, mint a másik oldalon, szóval nehéz ügy.

F/D3 rush-t nem igazán szeretem, az ilyen kockázatos scout pozíciókra előszeretettel counter-yoloznak. Az meg hogy 2-3 idiótát lelő a teamem értem cserébe, nem sok vigaszt nyújt.

Írtam én is hogy többnyire jobb flanket pusholom és onnan flankelek vagy védek, attól függően hogy hogy áll a bal flank, de normal módban a folyó bal oldalán van a cap (a dombról nem lehet belőni), assaulton a jobbon, de ott meg egyrészt mélyedésben van a cap, mellette tömbházakkal, meg romokka. szóval ha nem agyhalottak capelnek, gyakorlatilag kénytelen vagy lemenni ha resetelni akarsz. (Déli spawn bázisa meg kint a pusztában...)

Nem kötekedésből, de mondod hogy "annyira nem unbalanced a map", aztán írod hogy bal flankre kár menni. Jobb flanken tudsz spotolni, de ők hamarabb fedezékbe érnek .
De legalább védeni lehet valamennyire, HA elég gyorsan ki tudod pucolni a keleti részt. Igaz a délieknek sokkal könnyebb védeni is.

Akkor valahol mégiscsak lehet valami bibi ezzel a mappel, nem csak én gondolom így :D

Köszi a választ, mostmár legalább tudom hogy nem én játszom abszolút rosszul a mapet, hanem tényleg van egy "kis" balansz problémája.


Azért nem teljesen unbalanced a map, mert ha ez ellenfélnek van esze, akkor az északi spawnon felszalajtja a gyors tankokat a vár mögötti kiszögellés aljára és akkor ott folyamatos proxy spot alakukul ki. Onnan csak úgy lehet lőni, ha felmész a dombra így meg végig kint van a tankok hasa tehát a vár oldalából le lehet őket szedni. Ez azért nem szokott megtörténni, mert valamiért a heavyk állandóan a várhoz mennek és mire odaérnek a HP-juk felét lelövik róluk, ezzel bukik el a jobb oldal.

A bal oldal több szempontból jobb, lehet scout rusholni a házakhoz (persze nem kell ott maradni) és a házak és a romok között van egy 300 méteres nyilt terület. Ha ez nem történik meg még mindig fel lehet menni a jobb oldali dombon és keresztbe spotolni, míg felsunyizhatnak a medek a házak előtti mélyedésbe és így crossfire alakul ki. Az okos ellen egyébként az csinálja, hogy ő is feljön a domb túloldalán és tornyozik, akkor viszont a ház előtti mélyedés nem tartható, mert visszább kell menni kb. 100 métert onnan meg nem látsz semmit:D Én láttam ezen a pályán olyan taktikát, hogy kb. a 15 tankból 10-12 tank megnyomja a pusht úgy, hogy az összes med beszalad a várba blokkolni a spottereket, majd a heavyk feljönnek mögéjük és letolják a teljes oldalt. A másik oldalon a maradék 3-5 tank pedig amennyire lehet, hátrajön a jobb oldalon, az utolsó védvonalba, hogy nyerjenek 1-2 percet a másik oldalnak. Én láttam már ilyet és győzelem lett belőle, de a gyors csapatok végigszaladnak a másik oldalon és elkezdenek capelni hogy visszakényszerítsék a vár körüli rusht.

Vannak ennél sokkal rosszabb pályák is (amik szerintem meglehetősen játszahatatlanok) pl. Komarin, Severogorsk és Abbey. Mind a hárommal komoly gondok vannak szerintem...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.