Nem rég játszom, de nem úgy van, hogy fognak egy tankot/nemzetet/ágat, elkezdik nerfelgetni, majd mikor már senki nem használja, akkor kap néhány hatalmas buffot? Tehát ha kitartok aratógép leszek egyszer. 
Az én meglátásom szerint, amikor komplett ágakat nerfelnek, akkor egyetlen dolog lebeg a szemük előtt: mennyien játszanak az adott tank ággal. A WG-nek nem éri meg, ha nagyon sok játékos "begyepesedik" egy adott ágon, mert akkor kevesebbet fejlesztenek, ami végső soron nekik potenciális jövedelem kiesés, mivel a legtöbb aranyat azért költik a játékosok, hogy minél gyorsabban fejleszennek (+xp, + credit).
A nagy arty és a nagy TD nerfre is akkor került sor, amikor ezekkel a tankokkal, arányait tekintve nagyon sokan játszottak. A kívánt hatást nagyjából el is érték, jó ideig jóval kevesebb arty, illetve a mai napig jóval kevesebb TD volt a csatákban, mint a nerfek előtt.
1-1 tankot pofozgatnak oda-vissza (pl. Tiger H) de ez a ritkább. Érdemben csak 1-1 olyan tankank fordítanak relatíve sok időt a balanszírozására, amivel sokan játszanak, és amelyek népszerűsége töretlen.
Aki azt gondolja, hogy a teljes ágakat érintő nerfek játékos visszajelzések nyomására következnek be, és nem üzleti alapon, az naív.
Ezenkívül kemény nerfeket jóval többet látni, mint "hatalmas buffot". A TD-k ideje legfeljebb akkor jön el, ha a csatánkénti átlag előfordulásuk randomban 3 db/ csapat alá esik. Addig azt fogod hallani, hogy "stasztikailag nem játszanak kevesebben a TD-kel, mint elvárnánk".
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...