Sok igazság van abban amit mondasz. Az említett csatában az ellenfél lila scoutja nem tudott érvényesülni, mert folyamatosan felspotoltam. A végén egy másik (ugyancsak lila) ellenfél meg is dicsért, amit ezekben az anyázós időkben igen sokra tartottam.
Lehet, hogy velem van a gond, de itt és más játékokban is fontos számomra a stat. Gyakorlatilag ennek alapján tudom megítélni, hogy jól csinálom-e a dolgom vagy sem. Mikor csatába mész és jó eséllyel olyanokkal találkozol akikkel még soha, ez az egyetlen érték amibe bele van sűrítve, hogy ítéljenek meg (függetlenül attól, hogy vannak hibái, lehet húzni stb). Jó kiindulási alap, hogy kire lehet számítani, és ki az akinek jobb ha még a közelében sem vagy. (Lehet, hogy egyszerűen csak túl sokat számít mások véleménye.)
Az a baj, hogy már nem azt érzi a többség győzelemnek, ha végén lehozza a csapat a csatát, hanem azt, ha a napi WN8 1600, vagy 2k, vagy 3k felett van (kinek mennyi), meg nem az a lényeg, hogy egyébként fejlődsz-e, csakhogy most jobb statod legyen, mint a szomszéd idióta gyerekének.
Én úgy veszem észre, hogy a magasabb tierben is egyre többen vannak minimális csataszámmal, vérvörösen. Elképzelése sincs merre induljon, mit tud a tankja, és hogy egy hete megnyomta az M betűt véletlenül és azóta sincs minimap-je. Egyre több a ledarálós meccs, egyre kevesebb ahol tényleg kiegyenlítettek a csapatok, ahol tényleg igazán élvezetes a végjáték, akár sajátban ülök, akár vendég vagyok máséban.

Nem vagyok még annyira ügyes, hogy lehozzam a meccset egyedül, vagy 1-2 másik tankkal karöltve. Ha nem kapok elég támogatást, akkor bizony könnyen jön a végzetes hibás döntés. Ekkor viszont mérges leszek, hogy miért gondoltam, hogy akinek segíteni mentem nem húz el rögtön, amint nem rá irányul az ellen ágyúcsöve, vagy hogy csak első bokorig tart a nagy roham és későn veszem észre, hogy ott állok egy hatalmas ide lőjjetek felirattal.

Ha már mérgesen fejezem be a játékot, akkor oda az élvezet. Sajnos egyre többször. Marad a én megtettem a magamét, a végén úgyis kampec.
Én egyébként a WG-re azért haragszom a legjobban, mert szar az xp számítás. Ha az xp számítás reális lenne, akkor nem kellene nézni se WN8-at, se battle rating-et semmit. Megkapná mindenki spot-ért, támogató sebzésért, sebzésért, kilövésért, védésért, ami jár, és pont. Csak a tankonkénti átlagsebzéssel átlag xp-vel kellene foglalkozni, és azokat kellene statisztikailag közös nevezőre hozni (biztos sokan ellenkezni fognak, de egyáltalán nem olyan ördöngősség, mint amilyennek hangzik). Feltéve: hogy normális az xp számítás módja, mindegy, hogy győztes, vagy vesztes meccsről van szó.
Hát igen, egyszerűen annyit kellene csinálni, hogy a győztes csapat 3 vagy 5 legrosszabb teljesítményű tankjától a tp-t elvenni (nem is mennének a botok magas tierbe), a vesztes 3-5 legjobbnak közel annyit adni, mintha győzőtt volna (azért valahol honorálni kell a győzelmet). Szerintem sok problémára megoldás lenne.
https://tanks.gg/tank/chi-se