Sziasztok!
Nemrég kezdtem a játékot (~780 csata) és sok minden még nem világos:
- saját meccseim visszajátszásait hogy tudom megnézni? Ill. felvenni egyáltalán? (valamilyen mod kell hozzá vagy alapból is rögzíti a játék).
- az első skill felmenetelét érdemes kivárni T5-ben vagy inkább jobb továbbmenni?
- egyáltalán kezdőként (mondjuk 1-1,5 K csatáig) mi a max tier amiben érdemes menni.
Köszi a válaszokat.
A visszajátszásokat a replays könyvtárban találod (a replays könyvtár közvetlenül abban a könyvtárban van, ahová a játékot telepítetted).
Az első skillt szerintem érdemes legalább 75%-ig húzni T5-ben. Idővel, amikor már több ágat húzol, és nincs ok a sietségre, én javasolnám már a tier 4 tankon 75%-ig húzni az első képességet.
A "max tier"-t illetően eltérőek a vélemények. Szerintem az határozza meg alapvetően, hogy mennyire adaptálódsz gyorsan az változó követelményekhez magasabb szinten. Ezt a statisztikád mutatja a legjobban: WR, damage ratio (ezeket a játékon belül is egyszerűen ellenőrizni tudod xvm telepítése és statisztikai oldalak bújása élkül is). Ha javul a győzelmi arányod, a saját hp-dat, vagy annak akár másfélszeresét is ki tudod osztani átlagban (nem egy-egy csatában tízből), akkor feljebb lehet merészkedni. Én ezt követtem, ez egy Garbad nevű unikum játékos által javasolt hozzáállás, ha tudsz angolul, érdemes átolvasni:
wotlabs.net/art...g-way/
A másik iskolát kewei képviseli, aki azt mondja, hogy az alsó szinteken nem érdemes játszani, fel kell gyorsan tolni magát az embernek T10-ig, és ott kell megszerezni a tapasztalatokat és saját bőrünkön megtapasztalni, hogy mi működik, és mi nem. Eszerint a megközelítés szerint az sem elég hatásos, ha valaki sok visszajátszást néz, vagy szakaszozik nálánál jobbakkal, inkább szolózni kell minél többet.
wotlabs.net/art...y-way/
Ezzel az a baj, hogy elnézést, hogy ezt mondom, de a túlnyomó többségnek nincs meg az a "professzionális játékintelligenciája", amivel ki tudná értékelni, hogy mi miért történik, és nehezen látják át, hogy mit kellene változtatniuk. Ha az ember szív, akkor gyorsan elmegy a kedve mindentől, és a végén nem hogy fejlődni, de játszani sem lesz kedve.
T8 és felett gyakran még azoknak is durván romlik eleinte a győzelmi aránya, akik alacsonyabb szinteken 55%-ot vagy többet teljesítettek. Így ez a megközelítés szerintem a cikk címének megfelelően valóban brutális, főleg a játékos önbecsülését várhatóan érő következményeket illetően.
Ja és az anyagiakra is katasztrófális hatással lehet, mivel T8 és felett már nagyon tisztes összegeket lehet bukni...
https://tanks.gg/tank/chi-se