Jelenleg 124 vendég és nincs Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Látok egy ilyen egyszeri ajánlatot a shopban. Gondlom ti ...
PZoli 6 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 12 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 14 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 14 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 1 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 2 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 2 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja

Arty - Kell vagy sem?

10 éve 8 hónapja #89742 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Szia Gratula az eredmenyedhez.az uj modtol lehet nem lesznek pontosabbak az artyk,de a latvany miatt tobben fogjak hasznalni oket,lassan visszakoszon az atlag 4 arty csapatonkent.amit en szemely szerint nem tartok jonak,emiatt arty safe helyrol nem lehet beszelni,mivel en heavyvel jatszok ez engem xarul erint.a medekhez bena vagyok ezert az nem opcio szamomra.remelem eljutunk odaig,hogy csapatonkent kettoben maximaljak a szamukat,es a sebzesuket szerintem erdemes lenne lecsokkenteni.mellekesen megjegyzem (lehet nem erzem jol),de valamitol pontosabbak lettek az artyk vagy buffoltak oket,(amit tagadnak) vagy az artystak lettek profik.


Szia, köszönöm a gratulációt. Ettől az arty modtól meg nem hiszem hogy többen artyznának. Én fölraktam kipróbáltam, mentem párat, jól nézett ki, aztán töröltem. Nem kell. Nem jobb, mint föntről nézni. Abban viszont egyetértek hogy korlátozni kellene az artyk számát, 2 elég csapatonként. Sebzés szerintem jó igy ahogy van, orosz 7-essel játszok jelenleg, még nincs meg a 203-as ágyú. A 152-es sebzése 950. Ez nagyon szépen hangzik de csak nagyon ritkán sebez 400-nál többet, ha sikerül hátba vagy oldalba kapni valamit akkor szokott csak ennél több lenni. De volt már olyan is hogy sebeztem 40-et vagy semmit. És mindezért a " marha nagy " sebzésért 25 mp-et kell töltenem aztán 8 mp-et céloznom. Az ilyen sebzésekért pl. egy IS-ben ülve mindössze 12 mp-et kell tölteni és 3 mp-et célozni. Én nem érzem hogy az artyk pontosabbak lennének, inkább arról lehet szó hogy egyre kevesebb béna artyzik. Illetve a nagy töltés és célzásidő miatt az artysok nagy része nem lövi el a skulót csak ha tuti a cél. Persze vannak kivételek, pl. birch gun 9 mp töltés 5 mp célzásidő. Ezzel én is szórtam még akkor is ha nem voltam biztos benne hogy eltalálom a célt, nem számított 9 mp múlva újralőttem de egy nagyobb artynál ahhol fél, egy perc a töltés ott nem lövöldöz az ember össze vissza.


Csak az IS-t a töltés közben lőhetik és a fronton van, nem egy bokorban csücsül a pálya másik végén... :whistle:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja #89747 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Szia Gratula az eredmenyedhez.az uj modtol lehet nem lesznek pontosabbak az artyk,de a latvany miatt tobben fogjak hasznalni oket,lassan visszakoszon az atlag 4 arty csapatonkent.amit en szemely szerint nem tartok jonak,emiatt arty safe helyrol nem lehet beszelni,mivel en heavyvel jatszok ez engem xarul erint.a medekhez bena vagyok ezert az nem opcio szamomra.remelem eljutunk odaig,hogy csapatonkent kettoben maximaljak a szamukat,es a sebzesuket szerintem erdemes lenne lecsokkenteni.mellekesen megjegyzem (lehet nem erzem jol),de valamitol pontosabbak lettek az artyk vagy buffoltak oket,(amit tagadnak) vagy az artystak lettek profik.


Szia, köszönöm a gratulációt. Ettől az arty modtól meg nem hiszem hogy többen artyznának. Én fölraktam kipróbáltam, mentem párat, jól nézett ki, aztán töröltem. Nem kell. Nem jobb, mint föntről nézni. Abban viszont egyetértek hogy korlátozni kellene az artyk számát, 2 elég csapatonként. Sebzés szerintem jó igy ahogy van, orosz 7-essel játszok jelenleg, még nincs meg a 203-as ágyú. A 152-es sebzése 950. Ez nagyon szépen hangzik de csak nagyon ritkán sebez 400-nál többet, ha sikerül hátba vagy oldalba kapni valamit akkor szokott csak ennél több lenni. De volt már olyan is hogy sebeztem 40-et vagy semmit. És mindezért a " marha nagy " sebzésért 25 mp-et kell töltenem aztán 8 mp-et céloznom. Az ilyen sebzésekért pl. egy IS-ben ülve mindössze 12 mp-et kell tölteni és 3 mp-et célozni. Én nem érzem hogy az artyk pontosabbak lennének, inkább arról lehet szó hogy egyre kevesebb béna artyzik. Illetve a nagy töltés és célzásidő miatt az artysok nagy része nem lövi el a skulót csak ha tuti a cél. Persze vannak kivételek, pl. birch gun 9 mp töltés 5 mp célzásidő. Ezzel én is szórtam még akkor is ha nem voltam biztos benne hogy eltalálom a célt, nem számított 9 mp múlva újralőttem de egy nagyobb artynál ahhol fél, egy perc a töltés ott nem lövöldöz az ember össze vissza.


Csak az IS-t a töltés közben lőhetik és a fronton van, nem egy bokorban csücsül a pálya másik végén... :whistle:


Az artyt is lőhetik.
Az IS-nek van páncélja, az artynak nincs, az IS-nek van 1230 hp-ja, nekem 350.

Valakinek itt nagy baja volt hogy szalad az arty felé az meg kapásból kilövi. Egy kis segítség.
Az arty ha közelre lő, hosszú elnyújtott célzóköre van, még akkor is ha teljesen szétesett a célzókör. Tehát az oldalirányú szórása nem nagy, inkább hosszban szór, vagyis magasságban. Nem azt mondom hogy minden közelre leadott lövés tuti találat de nagy esélye van, persze ha nem elötte csapódik be a földbe vagy nem megy el fölötte. :cheer:
Tehát a megoldás: nem megyünk szembe az artynak. Hanem nagy szögben közelítünk, cikázva, mivel lassan fordul nem fog tudni rád fordulni.


Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89750 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN


Az artyt is lőhetik.
Az IS-nek van páncélja, az artynak nincs, az IS-nek van 1230 hp-ja, nekem 350.


Te min 5-600, de inkább nagyobb távolságra vagy a csatától, ő meg a közelharcban. Neki kell páncél és HP, neked nem. Te egy lövéssel sebezhetsz 950-t vagy többet, ő nem.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89752 Írta: Apa1972_hu
Megválaszolva: Apa1972_hu

Csak az IS-t a töltés közben lőhetik és a fronton van, nem egy bokorban csücsül a pálya másik végén... :whistle:


No de tüzérség a valóságban is van, és úgy 2 kilométerre a frontvonal mögül küldi a csomagjait.
Mondjuk az más kérdés, hogy nincs "műholdas nézet" meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van, de lehet, hogy jobb ez így, ahogy a játékban megoldották.... ;) :)

Nem játszottam még, csak valami 3-4 csatát artyval, az is egy orosz SU-8 vagy mi volt. Nem igazán jött be, de lehet, hogy ki fogom próbálni majd..... :)
Nekem valahogy szimpatikusabb lenne az, ha a spotterek tudnának tüzérségi zárótüzet kérni egy koordinátára (ahogy ezt már valaki felvetette korábban), mondjuk csatánként egyszer. Aztán erre a területre hullana némi vidámság, és aki ott van azt vagy eltalálja vagy nem, vagy sebez rajta értékelhetőt vagy nem.....
Közelebb kerülnénk a realitáshoz, és amennyiben a tűzcsapás által okozott sebzés nagy része az azt kérő spotteré lenne, tényleges (nem spot) dam-ként, akkor bizonyos fokig megoldódna a "spotot nem/nem kellően értékelő rendszer" problémája is.

Nyilván, ha már nem a kezdetektől így működik a játék, nem célszerű ilyen változtatás a WG részéről, mert minden bizonnyal játékosokat vesztenének, azokat legalább is mindenképpen, akik csak artyval játszanak, mert mondjuk mással nem nagyon van sikerélményük.
Viszont lehet, hogy sok régi motorost visszahozna egy ilyen változás, akik pont az artyk miatt hagyták abba.
Arról nem is beszélve, hogy a messze átlag alatt teljesítő (és fejlődésre képtelen!) játékosok (aki mindennel gyenge, de kapsz belőle 6-ot egy csapatba)kiesése mennyivel javíthatná a játékélményt, ezáltal esetleg újabb játékosokat hozva.

Mivel azonban egyelőre nem ez van, én úgy vagyok az artykkal, hogy ha felkapcsolták a villanyt :) akkor skerázok valamerre, ha meg meglőnek, hát elfogadom. :)
De felhívnám a figyelmét a kedves kollégáknak, hogy amikor low tier-ként tűztámogatást kérek az előttem lévő, és nálam jóval keményebb célpontokra, akkor azt az artyktól várom, nem a tőlem messze akciózó heavy tankoktól! :):)
Szóval tessék valamit odalőni, nem feltétlenül a dühöngőbe kell az áldás. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89757 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

No de tüzérség a valóságban is van, és úgy 2 kilométerre a frontvonal mögül küldi a csomagjait.
Mondjuk az más kérdés, hogy nincs "műholdas nézet" meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van, de lehet, hogy jobb ez így, ahogy a játékban megoldották.... ;) :)


Épp ezaz, hogy rohadtul nem tankokra lőnek velük, hanem egy területet szórnak tele. Ilyen alapon a játékban sem kellene lenniük... De itt vannak, viszont ne "sajnáltassa" már magát az arty, hogy neki fél-egy percig kell töltenie, mikor megvan a luxus számára, hogy drawing range-n kívülről lövöldözhet, miközben semmitől nem kell tartania (igen, ott van a counterezés, ami ritkán fellelhető a random csatákban és amit el tudsz kerülni a W vagy az S gomb két-három másodpercig lenyomva tártásával).

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89763 Írta: DrangHun
Megválaszolva: DrangHun

... De itt vannak...


Kimondtad a lényeget.Addig amíg ez nem változik nem lehet mást tenni, mint ezt tudomásul venni és a lehetőségekhez mérten alkalmazkodni a helyzethez.
Basztatni hülyeség őket, mert semmi mást nem csinálnak mint használnak (vagy használni próbálnak) egy játékban meglévő opciót.
Nekik meg pont ekkora hülyeség sajnáltatni magukat, mert a fenti opció fakultatív :lol:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: borbolya, Apa1972_hu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89764 Írta: Apa1972_hu
Megválaszolva: Apa1972_hu

No de tüzérség a valóságban is van, és úgy 2 kilométerre a frontvonal mögül küldi a csomagjait.
Mondjuk az más kérdés, hogy nincs "műholdas nézet" meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van, de lehet, hogy jobb ez így, ahogy a játékban megoldották.... ;) :)


Épp ezaz, hogy rohadtul nem tankokra lőnek velük, hanem egy területet szórnak tele. Ilyen alapon a játékban sem kellene lenniük... De itt vannak, viszont ne "sajnáltassa" már magát az arty, hogy neki fél-egy percig kell töltenie, mikor megvan a luxus számára, hogy drawing range-n kívülről lövöldözhet, miközben semmitől nem kell tartania (igen, ott van a counterezés, ami ritkán fellelhető a random csatákban és amit el tudsz kerülni a W vagy az S gomb két-három másodpercig lenyomva tártásával).


Erre írtam én is a tűzcsapás kérésének lehetősét. Ami egy négyzetet érne a térképen, a négyzeten belül véletlenszerűen becsapódó lövedékekkel. ;) :)

Sajnáltatni meg ne sajnáltassa magát egyik se! :)
Azért a komolyabb emberektől nem is nagyon érkeztek sírósra vett kommentek...
Egyébként ez a fegyvernem egyedül nagyjából halott. Ha az ellenség áttöri a frontot, akkor pakolnak és költöznek a következő falu mellé (persze nem a WoT-ban).
A játékban nem csak spot, hanem védelem tekintetében is a csapatra szorulnak/szorulnának.
Más kérdés, hogy artyt menteni kevesen indulnak vissza, én sem szoktam, inkább a foglalást lelőni. Addigra meg már általában nincs élő arty.... :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89765 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

... De itt vannak...


(...)semmi mást nem csinálnak mint használnak (vagy használni próbálnak) egy játékban meglévő opciót. (...)


Én így fogalmaznék: kihasználnak egy rosszul megtervezett játékmechanizmust :lol:
Figyelem: Spoiler!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89767 Írta: DrangHun
Megválaszolva: DrangHun


Én így fogalmaznék: kihasználnak egy rosszul megtervezett játékmechanizmust :lol:
Figyelem: Spoiler!


A nagy többség csak megpróbálja kihasználni, ő maga nem tehet arról, hogy létezik a játékban ez a rész, arról még kevésbé, hogy rosszul megtervezett.

Nem mondom, hogy artyk nélkül vagy esetleg egy átgondoltabb formában jelen levő tüzérséggel nem lenne jobb.De attól, hogy itt a két tábor időről-időnek egymásnak feszül, még nem fog megváltozni semmi.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89779 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32
Szerintem én még nem láttam itt olyan artyst aki sajnáltatta volna magát. A tankosok sírnak állandóan. Mi csak megpróbáljuk nekik elmagyarázni hogy nem olyan egyszerű az artys élet mint ahogy elképzelik. Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni, hanem mert vagy jó az artys ( ebben az esetben viszont inkább el kellene ismerni a teljesítményét, nem szapulni ) vagy béna a tankos és nem veszi figyelembe hogy arty is van az ellenfélnél.
Ha bevezetnék a területre ható tüzérségi támogatást, na akkor lenne csak igazi sírás!! A Warthunder-ben így működik, marha jó érzés amikor hullik a fejedre az áldás. Ott még csak az sincs hogy az arty mellélő vagy nem. Egy bizonyos területre lehullik vagy 10 skulész, ha ott vagy véged.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89782 Írta: Hecienda
Megválaszolva: Hecienda

meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van


Ez már bennem is felötlött, mi lenne ha kisebb sebzéssel de nagyobb területsebzéssel rendelkeznének.
Ez gyakorlatban azt jelentené hogy egylövésből ugyan úgy meglehet mondjuk a 800-1000dmg csak azt nem egy tankból veszik le hanem mondjuk 4-5ből pár százanként(persze csak ha többen vannak egy kupacon.)
Magasabb tierben ez valamelyest működik, ott van nagyobb terület, csak talán túl nagy sebzés társul hozzá.

De belegondolva nem vagyok biztos benne hogy a játékosok jobban örülnének ennek mert így bár kisebbet, de sűrűbben kapnának artylövést.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89784 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Szerintem én még nem láttam itt olyan artyst aki sajnáltatta volna magát. A tankosok sírnak állandóan. Mi csak megpróbáljuk nekik elmagyarázni hogy nem olyan egyszerű az artys élet mint ahogy elképzelik. Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni, hanem mert vagy jó az artys ( ebben az esetben viszont inkább el kellene ismerni a teljesítményét, nem szapulni ) vagy béna a tankos és nem veszi figyelembe hogy arty is van az ellenfélnél.
Ha bevezetnék a területre ható tüzérségi támogatást, na akkor lenne csak igazi sírás!! A Warthunder-ben így működik, marha jó érzés amikor hullik a fejedre az áldás. Ott még csak az sincs hogy az arty mellélő vagy nem. Egy bizonyos területre lehullik vagy 10 skulész, ha ott vagy véged.


Ezt te írtad: "Ez nagyon szépen hangzik de csak nagyon ritkán sebez 400-nál többet, ha sikerül hátba vagy oldalba kapni valamit akkor szokott csak ennél több lenni. De volt már olyan is hogy sebeztem 40-et vagy semmit. És mindezért a " marha nagy " sebzésért 25 mp-et kell töltenem aztán 8 mp-et céloznom."
Ezután hoztad fel az IS-t példának. Leírtam, hogy mi a problémám a gondolatmeneteddel, emellett kitartok.
Ezt is kiemelném: "Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni". Erről is leírtam a véleményemet pár alkalommal.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89785 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van


Ez már bennem is felötlött, mi lenne ha kisebb sebzéssel de nagyobb területsebzéssel rendelkeznének.
Ez gyakorlatban azt jelentené hogy egylövésből ugyan úgy meglehet mondjuk a 800-1000dmg csak azt nem egy tankból veszik le hanem mondjuk 4-5ből pár százanként(persze csak ha többen vannak egy kupacon.)
Magasabb tierben ez valamelyest működik, ott van nagyobb terület, csak talán túl nagy sebzés társul hozzá.

De belegondolva nem vagyok biztos benne hogy a játékosok jobban örülnének ennek mert így bár kisebbet, de sűrűbben kapnának artylövést.


A T92 prémiumskuleszának 11.5 m a robbanósugara! Ennél nagyobbat akrsz? :blink:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89786 Írta: pitzen
Megválaszolva: pitzen
Na, ha hazaérek, nyomok pár print screent a tegnapi BC-csatáimról, ezzel azt szeretném prezentálni, hogy mennyire változhat a pontosság (vagy mennyire aktiválódik az RNG?) néhány csatán belül is.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89790 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Szerintem én még nem láttam itt olyan artyst aki sajnáltatta volna magát. A tankosok sírnak állandóan. Mi csak megpróbáljuk nekik elmagyarázni hogy nem olyan egyszerű az artys élet mint ahogy elképzelik. Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni, hanem mert vagy jó az artys ( ebben az esetben viszont inkább el kellene ismerni a teljesítményét, nem szapulni ) vagy béna a tankos és nem veszi figyelembe hogy arty is van az ellenfélnél.
Ha bevezetnék a területre ható tüzérségi támogatást, na akkor lenne csak igazi sírás!! A Warthunder-ben így működik, marha jó érzés amikor hullik a fejedre az áldás. Ott még csak az sincs hogy az arty mellélő vagy nem. Egy bizonyos területre lehullik vagy 10 skulész, ha ott vagy véged.


Ezt te írtad: "Ez nagyon szépen hangzik de csak nagyon ritkán sebez 400-nál többet, ha sikerül hátba vagy oldalba kapni valamit akkor szokott csak ennél több lenni. De volt már olyan is hogy sebeztem 40-et vagy semmit. És mindezért a " marha nagy " sebzésért 25 mp-et kell töltenem aztán 8 mp-et céloznom."
Ezután hoztad fel az IS-t példának. Leírtam, hogy mi a problémám a gondolatmeneteddel, emellett kitartok.
Ezt is kiemelném: "Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni". Erről is leírtam a véleményemet pár alkalommal.



Ez nem sírás volt ha nem vetted volna észre, Szilvinek írtam válaszul, mert szerinte csökkenteni kellene az artyk sebzését. De gondolom nem olvastad el az egészet, csak kiragadtál valamit amivel dobálózhatsz.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • TegRazor profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Én nem tudom ,hogy miért vagytok annyira oda......
    • Írta: TegRazor
    • 9 órája 22 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 10 órája 53 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 6 napja 3 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.