Azért utálják az artykat, mert kifejlesztenek egy jól páncélozott tankot és úgy gondolják " na most már sebezhetetlen vagyok, eldugom a hasát és nem bír kilőni senki" , aztán egyszercsak kap a fejére egyet és bumm. Érthető a gyűlölet. DE. Az arty nem tud belőni mindenhová. Mindenkinek artyznia kellene és akkor tudná mindenki hogyan kell helyezkedni, hogy az arty ne tudjon kilőni.
Állandóan ez a demagóg duma jön fel érvként... De most komolyan Te el is hiszed ezt vagy csak provokálsz?
Ad1 én az utóbbi csatáim nagy részét kifejezett gyors, mobil tankokban játszottam és szerintem elég dinamikus a játékstílusom (akik ismernek meg tudják erősíteni vagy cáfolni) mégis sokszor kapok be olyan találatot amit nem kellene... legalábbis én minden számomra elérhető dolgot megteszek, hogy ne találjon el az arty mégis a kelleténél többször, látványosan megtörténik.
Ad2 Egy rakás pályán nincs arty safe pozíció. Most akkor ott hova bújjon az ember????
Ad3 Ha netán vannak ilyen arty safe helyet, azt gondolom Te is és mindenki aki ezzel a demagóg dumával jön belátja, hogy nincs 100% arty safe útvonal a pályák nagy részén A bázistól B bázisig. Ergo aki játszani szeretne, kénytelen kimenni nyílt terepre...
Ad4 Az milyen csata ahol 15 vs 15játékos dekkol egy-egy arty safe helyen??? 15 perc dög unalom és döntetlen (vereség mindkét oldalnak) Ezt szeretnétek??? Ez lenne "A" játék?
Engem nem az zavar, hogy amikor egyhelyben gubbasztok kapok a nyakamba áldást. Engem az zavar, amikor fordulva, tolatva 100 méterről 40-50-nel száguldva talál ez az arty. És nem 1 ilyen eset történt és érdékes csodás módon nem lila és zöld artysokkal, hanem a gyengébbekkel. Szerencse... persze! Csak utána megnézem a statisztikát csata után és azt látom, hogy 6 lövéséből 5 mellé ment és nem sebzett, aztán az az utolsó 1 a végén, amire senki nem fogadna, hogy talál, az meg pufff pont a szemem közé. Hiszi a piszi...
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...