Jelenleg 433 vendég és 6 tag online

Tényleg a prémium lőszer a probléma?

4 hónapja 5 napja #286361 Írta: borbolya
Megválaszolva: borbolya
Sziasztok! Nem a prémlőszerrel van a gond, hanem a sírósokkal, ticketküldőkkel, mert ha kilövöd a szuperhevijét AP-val akkor " lucky noob" üzenetet kapsz, ha golddal, akkor "millionaire, just gold?"
És már potyogó könnyekkel küldi is a tickettet a WG-nek. Nem az a baj, hogy golddal lőssz, hanem kinyírtad rambó tankját. De így van mire fogni!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja #286369 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword

Bhalangir beküldte: Nagyon jó, összeszedett, részletes leírás. A javaslatok többségével is egyetértek.
Amit picit másképpen látok:
A prémium lőszer átütés csökkentése helyett én a sebzés értékét csökkenteném le az alap lőszer sebzésértékének kb. 50-65%-os tartományába, így nem veszne el adott tanktípusok szerepe (pl.: amikor a med frontból szétkapja a heavy tornyát, így a heavy nem tudja betölteni funkcióját). Ezzel összhangban az artyk számát csökkenteném maximum 2-re, ami kemptöréshez még elég, de kisebb nyomást generál az ellenfélnek a találati és sebzési szükségességre.

Nem volt róla szó, de az artyk sebzésrendszerének megváltoztatása miatt a peakdmg classt egyes TD-k vették át ( FV-k, JPE100, ISU-Obj ág), ezeknek is visszább venném az alap lőszer sebzését a jelenlegi érték kb. 70-80%-ra.


Látom a logikát a drasztikusabb sebzés csökkentésben is, viszont szerintem ez komolyabb gyenge pont és pálya átdolgozások nélkül nagyon megszenvednék a közepes tankok, illetve a lekerekített tornyokkal operáló kínai-szovjet tankok esetében prémium lőszerrel se egyszerű átvinni a tornyukat.

Minden fajta arty korlátozást támogatnék. Ugyanez a TD alfa sebzés csökkentés, illetve ehhez kapcsolódóan a he/hesh sebzéseket is visszavenném, ha nem sikerül átütnie a lőszernek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja #286371 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword

TubiHun beküldte: Nagyon jól összeszedted a dolgokat, teljesen egyet is értek.De kövezetek meg nyugodtan az az én véleményem hogy majdnem minden egyes pontja az állandó sírás eredménye, és sajnos a wg megpróbál megfelelni az állandóan síró tömegnek és ez így gerjeszti önnmagát egy folyamatosan romló valamibe.Jaj 1000 afk csata után megvan a Maus de a gonosz td-k belövik.Erre a wg oké Oleg nerfeljük őket, + átalakítjuk a pályákat is nehogy oldalba lőjenek.Eltűnnek a td-k, de Oleget most az artyk bántják, erre a wg nerfeli azt is, de valahogy csak ki kell szedni Oleget a Mausból erre betöltik a prémiumot és megint megy a sírás.Közben pedig egyre játszhatatlanabb az egész.


Én is látok egy hasonló tendenciát. Szeretik a játék változásait felfűzni a WG a pénzéhségére, és hogy egyre inkább a P2W felé viszik a játékot, de ha ezzel a szemmel nézzük a dolgokat, akkor is kijön egy logikus folyamat szerintem. Ez egy kicsit a játékosállomány melyik része felé balanszoljuk a játékot, csak ezzel az a gond, hogy a változásokhoz mindig a jó játékosok tudnak alkalmazkodni a legjobban, a fejlődésbe fektetett időt és energiát pedig úgy sem lehet semmi mással kiváltani véleményem szerint.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Turan_II

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja #286378 Írta: Mars
Megválaszolva: Mars
Nagyon jó összeszedet írás, nem mondom ,hogy mindennel egyetértek, de vannak nagyon jó gondolatok benne. Elolvastam az nagyából az összes hsz-t.

Én úgy gondolom, hogy bármilyen változtatás előtt az RNG-t kell rendbe tenni, ez a +/- 25% vicc kategória, maximalizálnám +/- 10%. Így már azonnal lehetne gyenge pontot lőni, sima lőszerrel is átütni olyan helyeket, amit most elméletig át tudsz gyakorlatig meg se próbálod normállal egy ből prémre váltasz.. Ez egy akkora változtatás, hogy csak ezt szabad, hogy tisztán látszódjon a hatása.

A fenti megvalósult, akkor foglalkoznék az MM-el és fantasztikus sok cső térképpel, mert azért elég nehéz bekeríteni valakit lehetőség nélkül.
Ezek után ha szükséges én is benyúlnék a prém lőszer sebzés értékébe, természetesen csökkenteném.

Véleményem szerint így lehetne gatyába rázni ezt a játékot és úgy gondlom az RNG hatására nőne az e-sport aktivítás és az csak jó!

Ha egy ember nem használja az agyát, az biológiai értelemben anyag pazarlás!
Youtube csatornám:
www.youtube.com...WEI0xQ

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 5 napja - 4 hónapja 5 napja #286380 Írta: szkzs76
Megválaszolva: szkzs76
Nekem is tetszenek a felsorolt ötletek, de amit én még hozzátennék, hogy ne a jelenlegi győztes 15 / vesztes 15 arányban legyen az XP és a kredit elosztva (jutalmazva/büntetve) a randomban, hanem legjobban teljesítő 15 játékos / többi 15 játékos függetlenül attól, hogy a győztes vagy a vesztes csapatban volt.
Ezzel talán rá lehetne szorítani az embereket arra, hogy tanuljanak meg játszani, és próbáljanak a top 15-ben lenni, ezzel győzelemhez segítve a csapatot, és ne csak azért kapjanak több xp-t és kreditet, mert pont az ő csapatuk győzött, de közben semmit sem tettek a győzelemért.

A másik dolog, persze ehhez már a pályák átalakítása is szükséges lenne, hogy a jutalmazási rendszer vegye figyelembe azt is, hogy a játékos mennyire játszott az adott tankosztály szerepkörének megfelelően. Pl.: egy light büntetve legyen, ha nincs assziszt sebzése vagy egy heavy, ha a sebzés nagy részét nem 100-200 méteren belülről gyűjtötte be.
(A pályák átalakítása ehhez szerintem azért lenne fontos, mert pl. Empire's border-en egy light elég sz.r helyzetben van -mondjuk ezt a pályát én inkább kivenném örökre a játékból-.)

Hozzáteszem, hogy a kettő együtt működne csak igazán, mert ha csak az első dolgot vezetnék be, az meg vezethetne ahhoz is, hogy mindenki csak a sebzésbevitelre várna valami jó kemp helyen.

Ehhez kapcsolódóan viszont, amit a Holiday ops küldetésekben is kifogásoltam, egy olyan küldetés sem volt amin az asszisztot is jutalmazta volna. Pl.: olyan küldiknél, ahol a sebzés alapján jutalmazott (legyél benne a top 10 sebzőben) legalább a light tankoknál én a spot sebzést is figyelembe vettem volna.
Összegzésül, próbálni kellene rászorítani a játékosokat arra, hogy tanulják a játékot, és hogy a tanktípusok ellássák a nekik szánt feladatkörüket.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Mars, Troll_Doll

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 4 napja #286421 Írta: _tothjanos_
Megválaszolva: _tothjanos_

Greysword beküldte: Abban egyetértünk, hogy a prémium lőszer használatakor a gondolkozást kell előtérbe helyezni, de a korlátozás szerintem nem ebbe az irányba mozdítaná a dolgot, mivel lehetetlen előre meghatározni azt a mennyiséget, ami éppen jó ehhez.
A gondolkozás kérdését egy kicsit hadd fordítsam meg. Vegyünk például egy E-100-at, átlehet lőni a toronyfrontját prémium lőszerrel, bármit csinálsz. Viszont ha beszögeled a tornyot 70%-ról 40%-ra csökkented a beütés esélyet egy obj. 140 heat lőszerrel szemben. Mégis kevés embertől látok igazán tudatos páncélhasználatot. Nézd meg bármelyik super unicum játékost, nekik jóval magasabb a páncélzat használati hatékonyságuk, pedig ugyanabban a játékkörnyezetben küzdenek. Szóval szerintem a gondolkodás mindkét oldalról hiányzik, és erre egy butított megoldás a mennyiség korlátozás, mert nem azt éri el, hogy jobban használhasd a páncélod (ehhez azért kellene persze az átütés nerf, amit leírtam), ha gondolkozol, hanem korlátozzák azt, amivel konzisztensen lehetett büntetni a hibákat.
A gondolkodás kapcsán pedig átkötnék a HE ágyúkra, én általában magasabb tierben játszom, 10-ből 9 meccsben szerintem van Type 4/5 vagy FV TD, artykról nem is beszélve. Na ezek a tankok, amik ellen 0% esélyed van páncélzatot használni gyakorlatilag, miközben a használatukhoz annyi gondolkozás kell, hogy legyen tank a célkeresztben amikor lősz. Ezek a tankok szerintem a játék lebutítása, mert semmi gyenge pont ismeret nem kell, lassúak, de a csőpályákon nem számít, és a páncélzatuknak vagy mindegy hogy a semmi közepén állsz, vagy nincs érdemi páncéljuk. Számtalan olyan sebzés mutatót tudnék küldeni, ahol az ilyen lövedékek szedtek szét, ami ellen fejre is állhatok a tankommal az se segít. Ha ehhez hozzá vesszük a Type 5 Heavy páncélozottságát, meg az rng-t, akkor elég logikus, hogy prémium lőszert használj, de nem a győzelemért, hanem a túlélésért.
Szóval én nem mondanám, hogy a prémium lőszer kapcsán nem a gondolkozás hiánya a baj, hanem, hogy nincs alternatívája. Azért gondolom, hogy inkább afelé kellene elvinni a játékot, hogy legyen érezhető előnyük és hátrányuk egymással szemben a lövedék típusoknak.
Ez kapcsán pedig bedobnék egy ötletet. Mi lenne ha bevezetnék mondjuk a reaktív páncélzat felszerelést? Például ha az E-100-ra ráteszed, akkor a toronyfront és az alsólemez kap egy csatában is látható reaktív páncélt (ez lehet akár lánctalp szemek is), ami a páncéllemez vastagságát nem növeli, viszont megeszi a heatet. Tehát egy ágyúkezelhetőség vagy dpm-et javító felszerelést feladsz, azért, hogy jobb legyen a páncélvédettséged. Döntés, gondolkodás. A gyengepontod megmarad (alsólemez), viszont ha az ellenfél ezzel nem számol, akkor hiába lő heatet, megfogja a reaktív páncélod, neki is gondolkodni kell. Ez csak egy ötlet, de szerintem ilyesmi irányba kellene ezt az egészet vinni, de nagyon összetett kérdés, és gyakorlatilag minden aspektusával összefügg a játéknak.


A reaktív páncélzathoz néhány gondolat...
Abban a formában, ahogyan te elgondoltad az nem reaktív páncél, hanem a rétegelt páncél egy fajtája!
A reaktív páncél az robbanó töltetek tömkelegét jelenti a tankod páncél testén! Ebben én is látok fantáziát de....,a valóságban a reaktív páncélzatú tankok közvetlen gyalogság és könnyű gyalogsági páncélos támogatását a reaktív páncélzat borzalmas területi sebzése miatt nem teszi lehetővé. Ergo ezt a játékban is úgy tudom elképzelni, hogy bizony lenne neki komoly hatósugarú területi sebzése, a hatósugárban tartózkodó szövetséges tankokra is!
Minden képen fogyócikkes megoldásúnak kellene lennie a külső főmodulok tekintetében oldalanként(természetesen kivételt képez az ágyúcső és a lánctalp a saját tankon, de viszont a közelben tartózkodó szövetséges tankokat távolság arányosan sebezze)!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Greysword

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 4 napja #286422 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword
Köszi szépen a kijavítást! :thx:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: _tothjanos_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hónapja 1 napja #286494 Írta: Regulus
Megválaszolva: Regulus
Köszönöm szépen a kimerítő értékelést. A véleményem teljesen megegyezik a tiéddel.
Gratulálok.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Greysword

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.