Mi is a különbség akkor ? Áll egy helyben és klikkklikkklikk. Elmondhatatlan sok skill kell hozzá neki. 
Áááá hagyjuk. Hiába magyarázom itt a dolgokat

Na jó teszek egy utolsó próbát.
Prokhorovkán teljesen triviális (remélem), hogy ott mindig van legalább egy td. Ha tudom, hogy ott van (márpedig mindig van ott) akkor nem megyek ki elé. Ennyire egyszerű. Artyt meg nehezebb kivédekezni. 2 módja van: full arty safe, vagy beton camp. De mi ellen is hozták be az artykat?

WT ág néhány pályán teheti csak meg, hogy 400+-ról támogat. Ellenben arty néhány pálya kivételével minden pályán érvényesül.
És akkor amit pár 6*10ˇ23x leírtunk:
- artyval nem kell gyenge pontot lőni (tank hasa, kupola stb.)
- nem kell törődnöd azzal, hogy hány fokba forgatja az ellenfél a tankját, mert úgyis sebezni fogod
- Az ellenfél látótávján kívülről lősz, tehát viszonozhatatlan a tüzed. Ellenben normál járművekkel igen kevés pályán/szituációban teheted ezt meg egy egész csatán keresztül
- Totál RNG függő fos az egész -> Egy tomato szar is le tud rólam akasztani 1k hp-t.
- Léynegében más spotját lövöd, nem kell magadnak spotolni. A spot rendszer ismerete kimerül abban, hogy vér pisitke a gw.e100-al 14:50-kor betolat egy bokorba, de szigorúan úgy, hogy a járműve fele kilógjon a bokorból.
- Aránytalanul sok modult visz el az arty
- Az ellen van, ami ellen behozták. Legkönnyebben arty safe-be való buzulással, és beton camppel lehet kivédeni
- XVM miatt a jobb játékos csak szív miatta, csak ezt itt sokan MÉG nem érthetik meg, mert nem volt lehetőségük megtapasztalni milyen az, amikor pl egy Bishop 12x próbálja a rohangászó type 64-emet ellőni, miközben a fél csapatunk spotolva van.
Most hirtelen ezek jutottak eszembe, de biztos, hogy van még pár negatívuma az artyknak, ami miatt szarrá huggyá lehetne őket nerfelni
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...