*** A pályákról szubjektíven ***
* Negyedik, befejező rész *
Most már sebtiben!
Sacred Valley
Meh. Leginkább csak meh. Nem érdekes. Hiába a theme, jellegtelen marad. Lehet, hogy el kellene kezdenem hegyet másznom.
Sand River
Már megint Sand River?! - az, amit még soha senki nem olvasott tőlem.
Top háromban.
Serena Coast
Eléggé MM és tankeloszlás függvénye. Gyakran eléggé ötlettelen vagyok, de vannak jó meccsek is.
Siegfried Line
Nem lepődöm meg, ha valaki nem rajongója, de én bírom. Idő volt megszeretni.
Stalingrad
Ez is a játékban van. De minek? Nincs elég ilyen?
Steppes
Nyilván.
Az egyetlen problémám vele, hogy elméletem szerint általában baromi könnyű lenne nyerni rajta egy megfelelő tempójú keleti push-sal, de mivel Nyugat az inkább folyosó, meg "saroknézegető", ezért az átlag oda szeret menni, arrafelé ücsörög. A pálya kialakítása és a foglalási körök elhelyezkedése miatt nem kell a győzelemhez mindkét flank tartása, sokkal kisebb a stratégiai jelentősége az 1-2 oszlopnak. Ha nem lenne már unalmas a téma, készítettem volna külön képet is, akkor az itt lenne.
Swamp
Innen az egyik flank trash, onnan a másik flank (jelentős része) trash, ami némileg egyensúlyba hozza a gyenge map design-t. Többnyire azon dőlnek el a gyors meccsek, hogy mennyien nem tudják ezt és halnak meg pillanatok alatt. Azért vannak sokkal rosszabb pályák is.
Tundra
Játszhatatlan.
Westfield
Egyszerű, cool kis pálya.
Meg kell jegyeznem, hogy én annyira nem voltam fennakadva a heavy-med egyensúly "problémáján", itt azért gyakoribb volt, amikor csak azt mondta el a kezdőképernyő, hogy jó, hát ennek vége van.
Windstorm
Itt sincs sok tér a játékra, legalábbis én még nem találtam meg.
Paris
Hajrá Maus!
* Összegzés *
Kedvelem: Arctic Region, Cliff, El Halluf, Erlenberg, Himmelsdorf, Karelia, Lakeville, Live Oaks, Malinovka, Murovanka, Prokhorovka, Redshire, Ruinberg Észak, Sand River, Siegfried Line, Steppes, Westfield.
Nem kedvelem: Abbey, Airfield, Fjords, Kharkov, Mines, Mountain Pass, Pilsen, Ruinberg Dél, Sacred Valley, Stalingrad, Tundra, Windstorm, Paris.
Semleges: Ensk, Fisherman's Bay, Highway, Overlord, Serena Coast, Swamp.
Spoiler alatt patch utáni meccsek statisztikái. Nyerési százalék kicsit fals, mert a replayek 9 százaléka befejezetlen, ezek nem része a kalkulációnak. WN8 még pontatlanabb, mert a programnak még egyáltalán nincsen 9.18 frissítése, új tankok sem szerepelnek. Meg persze apró minta is, de mindezzel együtt, arányok talán már helyenként megmutatkoznak és a színjelölésemmel is van észrevehető összecsengés.
Jó, hogy ezt előtúrtam, még kiderül, hogy Pilsen csak a második legrosszabb pályám!
Első részben említettem, hogy nem vártam a map rotation javulását. Hát, azóta mindenképpen csak erősödött a megítélésem kontúrja. Néha nagyon utálom. Tegnap is, éppen tettem egy Object 416 kitérőt, tucat kör benne, MOE 94%, majd jött egy jó Tundra, Abbey, Paris, Windstorm, Mines ötös - hát jó, akkor majd holnap előröl kezdem. Vagy majd két hét múlva.
Minden játékmódot játszom, ezért is, szerencsére pár jó pálya még így is gyakoribb, de -részemről sajnos - érezhető a változás. Nyilván a korrekt morál, hogy mindenhol meg kell tanulni játszani, de ezt belátva is, egyszerűen van, ahol kevesebb a lehetőség, nehezebb konzekvens eredményeket hozni, kevésbé illik a stílusomhoz vagy élvezhető a tankjaimmal.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...