... hogy kb. péntek déltől Hétfő délelőttig nem érdemes játszani a hétvége miatt, mivel ilyenkor nagyon sok a hétvégi játékos....
Nem értem ezt... nem akkor lehetsz a legerdményesebb, ha sok a gyenge/rossz játékos? Ha ellened vannak, konnyu oket lekuzdeni, a a csapatodban akkor meg a csapaton belul konnyebb az elsok kozott végezni...
Annyira "közbeszéddé" válnak bizonyos kifejezések, hogy ezalatt már egyből olyan játékosokra gondolnak az emberek, akik csak hétvégén játszanak, holott az általánosítás, miszerint egy más hangulat uralkodna a hétvégi játékosokban, nem csak ezt fedi le, példaképp hétvégén az emberek többsége nem dolgozik, így egy átlagos játékos is a saját mentális állapotának felsőbb határait tudja kihasználni. Ebbe beletartozik a jobb döntéshozás, éppúgy mint a gyorsabb ragequit - jobban kiszúrja a hibákat (főként másnál).
Példa: valaki minden nap játszik, ráadásul nagyjából egyenletes teljesítménnyel és "töltöttséggel", és számára az a következtetés, hogy hétvégén mindenki megőrül és emiatt nem megy neki annyira jól.
Ez egy teljesen irracionális logikai következtetés. Ha velem egy meccsbe több rossz játékos kerül akkor még a "rossz" teljesítményem is kiemelkedőbb a többi közül. Ugyanez az élet minden területén: ha egy átlagos felnőtt ember elmegy az öregek otthonába, nem meglepő módon ő lesz a legfittebb és ő dolgozza a legtöbbet a környezetében.
Én bizonyított állításnak veszem, hogy minél jobb játékosok tesznek össze csapatokat (nem kompetitív!), a játék végkimenetele annál szélsőségesebben tud eltolódni (gyorsabb, nagyobb tankkülönbség).
Minden játékosnak akkor jobb, ha sok a játékhoz keveset konyító ember, mert akkor van több esélye az átlag alattiaknak, és akkor van nagyobb erőforrása a kiemelkedőknek. Ugyanakkor teljesen logikus az is, hogy az idő előrehaladtával ettől távolodunk (a komplett tudás nem tud csökkenni az idő haladásával), ami ismét egy bizonyítás arra vonatkozólag, hogy az MM a játékosok "javulása" miatt tud romlani.
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...