Jelenleg 213 vendég és 2 Tag online

Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út

Legfrissebb cikk hozzászólások

[Szuperteszt] Coccodrillo
Honnan jönnek ezek a nevek??? Verseny van a dolgozók ...
Shunz 11 órával ezelőtt
Battle Pass-különkiadás: Wolfenstein
40 szakasz 11 nap alatt, az napi 3.6 szakasz... ...
TegRazor 13 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Köszi!Hát a tanks.gg adatai szerint a Chi-se különbözik a ...
RockyRuciano 1 napja
[2.0.1] Yong Bing - Tier IX kínai prémium nehéz tank
OK, de minek nagy böhöm jószág! Páncél?
Harcostankos 1 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Japán VIII-as nehéz tank.
https://tanks.gg/tank/chi-se
Shunz 1 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
És ez miféle jószág? Nem hallottam még sem az ...
RockyRuciano 1 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Azt beszélik, hogy az idei Mirny 13-nál a Chi-Se ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
3000 kötvény. Ami azért elég sok, főleg ha azt ...
máté.tóth 2 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Az MM-et változtassák meg és az RNG-t, hogy ne ...
bazsi411 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
50ládából 4 tank az eléggé rendben van. SFAC nekem ...
bobitusz 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Őszinte leszek, talàn soha ilyen jól nem nyitottam 2x25 ...
Kingofthenorth 3 napja
[Szuperteszt] Saryuda - Az első japán IX-es prémium/jutalom tank
10/8-9 esetben nincs olyan szituáció, a maradék 1-2 esetben ...
máté.tóth 3 napja
[Szuperteszt] Saryuda - Az első japán IX-es prémium/jutalom tank
Inkább az kéne nekik ami régen a light tankokkal ...
máté.tóth 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Gratula hozzá. Minden ingyen megszerezhető ládát kiszoktam venni az ...
bazsikatoma 4 napja

SEGÍTSÉG! [régi]

10 éve 10 hónapja #80962 Írta: Toydolls2
Megválaszolva: Toydolls2

majd mikor 7-8 tierbe kerül, egyre nehezebb csatákat kap.


Jackal jól írja az RNG-ről, egy olyan kiskapu amivel lehet magyarázni az anomáliákat, amik valójában hibák és a javításuk sokkal bonyolultabb lenne, mint elfedni a bajokat és mellébeszélni.


Mint a Magyar utakon kitenni a táblákat, hogy vigyázz mert kátyús... Olcsóbb, mint aszfaltozni! :S :sick:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, tankaranka69
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #80963 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun

majd mikor 7-8 tierbe kerül, egyre nehezebb csatákat kap.


Szerintem az teljesen rendben van, hogy nagyobb gyakorlattal, képzettebb legénységgel, maxra húzott járművekkel "nehezebb csatákat" kap az ember. A logikus az lenne, hogy minél jobban játszol, annál jobbak az eredményeid és annál gyengébb társakat, csapatot kapsz magad mellé, amitől nehezebbé válnak a csaták.

Jackal jól írja az RNG-ről, egy olyan kiskapu amivel lehet magyarázni az anomáliákat, amik valójában hibák és a javításuk sokkal bonyolultabb lenne, mint elfedni a bajokat és mellébeszélni.


Gondolj bele, hány ilyet olvastál a fejlesztési rovatban, hogy valaki kitesztelt egy kényes kérdést (pl. a random változó látótávokat), erre Serb azt válaszolta: hazudsz, az eredményeid nem jók.

Nyilván nem jók, mert reprodukálhatatlan a random miatt. A WG viszont tud úgy mérni, hogy kiveszi a statisztikájából az RNG által hozzáadott számot. Tehát ő elmaszkolja az igazi teljesítményt, tipikus oroszos megoldás.

Tegyük fel, van egy hiba a képletek közül valamelyikben (már pedig miért ne lehetne, van néhány), amit megszorzol egy random számmal. Ha szar a képlet de a hiba 50%-on belülre esik (mert ugye a random mind a két irányba 25%), akkor azt lehet mondani, peched vagy szerencséd volt, ez a random.

Hivatalosan hogyan is van leközölve?: " Ez felel meg a legjobban az átlagos játékosnak".

A LOL-ban hogy lehet hogy alig van random pl.? Valahogy még is lehet vele játszani (legalább is öcsém szerint ez a baja a WOT-nak, ezért LOL-ozik...)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2, tankaranka69
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja - 10 éve 10 hónapja #81089 Írta: 48254F
Megválaszolva: 48254F

Figyelem: Spoiler!


Kíváncsi vagyok, kinek mi erről a véleménye.


Nekem csak annyi, hogy agyaljon rajta, akinek van rá ideje...

Tegyük fel, van egy hiba a képletek közül valamelyikben (már pedig miért ne lehetne, van néhány), amit megszorzol egy random számmal. Ha szar a képlet de a hiba 50%-on belülre esik (mert ugye a random mind a két irányba 25%), akkor azt lehet mondani, peched vagy szerencséd volt, ez a random.


Nem vagyok egy matekzseni, de ennek semmi értelme. Egyfelől hogyan mondod meg a képletről, hogy hibás? Ám, ha meg tudod mondani róla, akkor ki is tudod javítani. Hiába szorozgatsz véletlenszerű számokkal, ha a hiba lényeges hiba, ki fog bukni. Önszopatás lenne, ha a hibátlanra törekvés helyett a véletlenszám-generátorra bíznád a hibák elmismásolását. Erre nem lehet rendszert építeni. Van 1 adott pontosság és tűrés, amin belül a hiba nem hiba. Ami ezeken kívül esik, azt muszáj kijavítanod, mert ha mondjuk 3 függvénnyel számolsz ki 1 számodra szükséges értéket, akkor az egyik függvényedben bent hagyott hiba a másik 2 hibátlan függvény visszatérési értékét is korrumpál(hat)ja, de a végeredményt mindenképpen. Ha mind3 függvényben hibát hagysz, azt véletlenszám-generátorral nem fogod tudni elfedni.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81118 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun
Figyelem: Spoiler!


Leegyszerűsítem: 390-es ágyúddal 360-at sebzel. Ez egy végeredmény, fogalmad sincs miből jön ki. Lehet 380-at kellett volna sebezned, de mivel a szórási tartományon belül van, lehet azt mondani, hogy RNG.

Ugyan ez az átütésnél, honnan tudod hogy ami lepattan annak le kellett volna pattanniia? Te látod a végeredményt, de nem tudod, hogy ez hogy jött ki. Ha a hiba kicsi, az RNG elfedi.

A brutális hibákat a WG is kijavítja. Ezen a héten már a második micro patch jött ki.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81133 Írta: Grievous
Megválaszolva: Grievous
Sziasztok. Szerintetek 100-150-es pinggel érdemes wotozni? Nagyszüleimnél olyan a net, hogy torrent és normál letöltés max sebessége 50kb/s (múlthéten BP-vel mentem, mivel lassú és páncélozott, ott nem zavaró)
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81138 Írta: Buldog41
Megválaszolva: Buldog41
Én FPS problémával küszködök, gondolom a nagy ping is szintén szaggatást okoz...
Hogyha nagyon idegesít, akkor hagyd a fenébe, nem érdemes vesződni vele.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja - 10 éve 10 hónapja #81141 Írta: 48254F
Megválaszolva: 48254F

Figyelem: Spoiler!


Leegyszerűsítem: 390-es ágyúddal 360-at sebzel. Ez egy végeredmény, fogalmad sincs miből jön ki. Lehet 380-at kellett volna sebezned, de mivel a szórási tartományon belül van, lehet azt mondani, hogy RNG.

Ugyan ez az átütésnél, honnan tudod hogy ami lepattan annak le kellett volna pattanniia? Te látod a végeredményt, de nem tudod, hogy ez hogy jött ki. Ha a hiba kicsi, az RNG elfedi.

A brutális hibákat a WG is kijavítja. Ezen a héten már a második micro patch jött ki.


A hibákat akkor is követni kell, ha RNG-vel feded el őket. Vagy mit gondolsz, 1 if-fel korrigálják a megfelelő tartományba a túl nagy vagy túl kicsi értékeket? Ha RNG-vel el akarod takarni valami eredményét, akkor a valamire lényegében nincs is szükség... Az 1000 soros valami függvény helyett megírod 50 sorban a valamihelyett függvényt, aztán ráküldöd az eredményre az RNG-t, és kész is vagy. Ennél többet nézek ki a WG-ből.

A valóságban sem volt minden tökéletes (anyaghibák, anyagok minőségének szórása, gyártási hibák, környezet stb.), ezért ha a hiba kicsi, nem kell elfedni. Ha a hiba nagy, a rá épített rendszer összedől, hiába is kozmetikázod az RNG-vel. A WoT még áll(dogál).

Szerintem az RNG-vel elsődlegesen kiszámíthatatlanságot szerettek volna a játékba hozni. Sok más funkciója is lehet még, de én azt hiszem, hogy az RNG alapvetően játékmechanikai elem, a többi vélt vagy valós szerepköre másodlagos, és nem túl jelentős. A manipuláció kimaradt, arra is kiváló eszköz az RNG.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81143 Írta: tszasza
Megválaszolva: tszasza
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem klánmeghívó elküldése ügyben. Ebben az új rendszerben nem találom a korábbi megoldást. Köszönöm előre is.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81144 Írta: 48254F
Megválaszolva: 48254F
Csak ötleteim vannak, mivel sosem voltam klántag...

Jelentkezz be a WoT weboldalán olyan rangú felhasználóval, amellyel lehet meghívót küldeni, és nyisd meg a meghívni kívánt játékos adatlapját. A JPÉ szerint ott valahol lennie kell egy meghívás gombnak.

Másik lehetőség: vedd fel a kapcsolatot az érintett személlyel, és kérd meg, hogy a WoT profiljában állítsa be, hogy klánhoz csatlakozna. Utána nézd meg az adatlapját, hátha így megjelenik a meghívás gomb.

Ha nem jelenik meg a meghívás gomb, keresd meg az ajánlott játékosok listájában .
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81149 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun
Figyelem: Spoiler!


Most hogy milyen ciklusban szabályzod, az mindegy, lehet IF is. A manipulációt írtam. Lehet nem hiba maszkolására használják, hanem az olyan változtatások elrejtésére, ami nem publikus.

A poén az hogy nem kell szabályozni vele. A sebzés nem lehet nagyobb mint az átlag +25%. Ez van a képletben. Ha van egy bug, akkor beleesik ebbe a tartományba. Ha túllépnéd, a elfedi, ha nem, hozzáadódik:D
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja - 10 éve 10 hónapja #81156 Írta: rejkov
Megválaszolva: rejkov
Az rng-nek igazából 1 értelme van: Nem olyan érzékeny a játék a balanszolásra, mint rng nélkül. Nem 2 mm átütésen múlik, hogy most OP, vagy nem. Ha nem lenne rng, sokkal egyszerűbb lenne taktikát számolni, és ez valahol megölné a játék izgalmát. Simán tudná az ember, hogy mikor kit lehet sebezni. Volna tank, ami sokkal jobban kitűnne, és volna olyan, ami sokkal inkább rossz lenne.

Ez lenne az rng normálisan. Aztán ha arra használják, hogy elfedjék vele a szándékos kibaszást, vagyis hogy van egy együttható ami azt okozza, hogy minden mellé lő, és minden lepattan, akkor az már régen rossz. Bár ez nem megerősített, de néha olyan, mintha létezne valami ilyen a játékban.

Szerintem nincs képlethiba, amit el kellene fedni. A játék matek háttere nem bonyolult. Szögfüggvények, pályagörbe számítás, ezen kívül meg alapműveletek. Semmi felsőbb matek, mint pl. integrálás, és másodfokú egyenletek. Jó, a röppálya elvileg egy másodfokú görbe, de a képlet egyszerűsíthető úgy, hogy sima szorzás/osztással kihozza a becsapódási szöget a kezdeti lőelemekből. Ezen nincs mit elbaszni, vagy ha igen, akkor a bétában kiderült. Bár ez a szar még mindig béta. Az egész láthatósági rendszer sem bonyolult elvileg. Legalábbis nem lenne az első körben. Aztána ha arra is ráengedték az rng-t, akkor az már régen rossz.

Csinálhatnak programozási hibákat, pl. rossz címekről kérnek be adatokat, vagy elcsesznek egy előjelet, de ezek mind elég durva hibák, és szerintem többnyire rövid tesztelés után előjönnek.

Az, hogy a ventillátor 2,5%-ot ad csak, már elmondták. Egyszer adtak ki egy képletet a BIA működéséről, az 2,5%-ot eredményezett. A ventillátor meg ugye ugyanaz, mint a BIA.

Engem elsősorban az zavar, hogy mostanában olyan agyatlan egysíkú mapokat csinálnak, hogy már csak ez elveszi az ember kedvét a játéktól. Jah, meg a pontosság nerf. Még véletlenül se lehessen kis tankkal belődözni a nagyok gyenge pontjait. Legyenek a kicsik még inkább free fragok, nincs így is elég bajuk.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81173 Írta: BAGETT
Megválaszolva: BAGETT
Az RNG-nek ugyanaz a szerepe, mint a +/-2 tier MM-nek. Csökkenti a különbséget jó és rossz játékos között és az egyiknek sikerélményt, a másiknak több kihívást biztosít. A gond csak az, hogy eszeveszetten tiltakoznak a képesség alapú random MM minden formája ellen és ezzel próbálják helyettesíteni, egyszerűen túlzásba vitték. Az lett volna a célja, hogy ahogy írtátok a játékosok ne hagyják abba a játékot és többet költsenek, de sokan épp emiatt hagyják abba. Na meg persze már amúgy sem egy mai játék, már nincs annyi újonc és nem játszanak vele annyian mint korábban. Bár a konkrét számokat nem ismerem, de az akciókból és a folyton halogatott nagyobb projektekből arra következtetek, hogy a WG kezdi megsínyleni ezt.
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja - 10 éve 10 hónapja #81185 Írta: Tigibeeb
Megválaszolva: Tigibeeb
Gondolkodom az account-om eladásán szabad ilyet itt reklámozni? :huh:
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81188 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun

Gondolkodom az account-om eladásán szabad ilyet itt reklámozni? :huh:


Szia, természetesen tilos, csak elméletben szoktunk róla beszélgetni:D
Téma zárolva.
10 éve 10 hónapja #81189 Írta: tankaranka69
Megválaszolva: tankaranka69

Az RNG-nek ugyanaz a szerepe, mint a +/-2 tier MM-nek. Csökkenti a különbséget jó és rossz játékos között és az egyiknek sikerélményt, a másiknak több kihívást biztosít.


Ez akkor lenne igaz, ha a rossz játékosokat csak -2 tierbe, míg a jó játékosokat csak +2-be rakná, de ha fordítva történik, akkor sem sikerélmény, sem több kihívás.
Téma zárolva.

Téma: OFF topik

    • Mikroby profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Na persze és inkább ne is válaszoljak a...
    • Írta: Mikroby
    • 12 órája 22 perce ezelőtt
    • máté.tóth profilkép
    • Örömködő (2)
    • Twitch drop során szerezhető tokenekből...
    • Írta: máté.tóth
    • 1 napja 7 órája ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • KLC_KTE profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Nekem pont fordítva. A Panther 8.8 megvolt már...
    • Írta: KLC_KTE
    • 6 órája 54 perce ezelőtt
    • Janimperator profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Nálam a 2.0 frissítés óta szokott teljesen...
    • Írta: Janimperator
    • 9 órája 7 perce ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Adminok figyelmébe (2)
    • Megérzésem szerint kicsit félrement a...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 napja 15 órája ezelőtt
    • tihadevil profilkép
    • Bónuszkódok
    • Sziasztok! Ha valaki kezdő játékos (200 alatti...
    • Írta: tihadevil
    • 2 napja 7 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 2 hete 1 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 2 hónapja 3 napja ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.