Sziasztok!
Sziasztok!
Egyből két kérdésem is lenne:
1. Jelszóváltoztatáskor küld(ene) egy kódot a mobilra, ami, ha nem jön meg, akkor újat lehet kérni 15 perc múlva, de maximum kétszer egy nap. Az sms nem jött meg, az újraküldés gomb nem lett aktív... Hogyan tovább?
2. Egy klán meghívóról nem kaptam e-mail értesítőt. Az előzővel összefügghet?
Megvan a megoldás a support "segítségével"!
1. Írtam egy ticketet, a fent említett hibáról.
2. A válasz lassú volt és kérdő. Adjam meg nekik a: regisztráció időpontját, az akkori internet szolgáltatót, regisztráció helyét(?), screenshotot a fizetésekről, minél régebbi, annál jobb. Ide értik a PayPal, bank, UltimatePay stb. oldalakról a kivonatot, amiken a Wargaming szerepel.
3. Megválaszoltam a kérdéseiket, viszont mivel a bank 90 napnál régebbi számlatörténetet nem tárol, ezért 1db PayPal utalást küldtem nekik december közepéről.
4. Mindezek után közölték velem, hogy tudják milyen frusztráló, hogy állandóan kérdezgetnek, DE adjak régebbi átutalásról scrsht-ot valamint Írjam már meg nekik, hogy mi az accounthoz kötött telefonszámom.
5. Megírtam nekik újra, hogy a banktól nem tudok átutalást/kártyás fizetési kivonatot küldeni a fenti okok miatt, valamint, hogy a decemberi volt az egyetlen PayPal fizetésem.Megírtam nekik a telefonszámot is...
6. Kutattam az e-mailjeim között találtam egy a regisztráció utáni második napra dátumozott mailt, miszerint UltimatePay-el vettem 2500 Goldot. (Tényleg, haverom, aki megmutatta a játékot, mondta, hogy most akciós, vegyé', mert később nem fog ártani legénység áttelepítésnél.) Scrsht, küldés.
7. Megpróbáltam újraküldetni a kódos sms-t (erre 24 óra alatt 2 lehetőséged van, 15 perc időközzel), semmi. Teleszaladt a hócipőm velük, ennyit még a Blizzard sem kínlódik ilyen esetben. Szóval, megpróbáltam kitörölni a honlapon az accounthoz kötött telefonszámot. Azt írta, küld sms-ben kódot. Csodák csodája megjött, a telefonszám kiütve. Hurrá! Jelszóváltoztatás, siker! Hihhhetelen! Telszám újra beállít, SMS 3 másodperc alatt megjött. Eztnemhiszemel. Válasz a ticketre: "Kedves Wargaming! Legyetek kedvesek, most már ne csináljatok semmit, mnegoldottam a problémát nélkületek! Köszi."
8. A válaszban az állt, hogy örülnek, hogy sikerült segíteniük megoldani a problémát...
No comment
amikor ...