Sziasztok !
Egy tanulságos történetet osztanék meg veletek és egyben két kérdésem is lenne a végén.
Sokszor olvasni ezen a honlapon a különböző fórum topikokban, hogy elsősorban biztonsági okokból, mindenki csináljon egy-két „tartalék” garázst is magának, hogy ha letiltanák a fő-garázst bármely okból (akár csak néhány napra), akkor is tudjon játszani.
Értelemszerű, hogy teljesen más felhasználó névvel és e-mail címmel és mobiltelefonszámmal kell ezeket létrehozni, mint a fő-garázst.
Sokan csak egy tartalék garázst javasolnak, de mostanában több helyen olvastam, hogy egynél több a célszerű.
A több garázsos használatnak egyébként az az előnye is van, hogy nem kell a fő-garázsban újabb helyeket vásárolni (valódi pénzért) az újabb tankoknak.
Arra most ne térjünk ki, hogy a játék szabályzata ezt nem engedélyezi, hiszen, ha pl. egy családban csak egy számítógép van és ezért ugyanarról a gépről játszik apa, anya és a 2 gyerek (természetesen egymás után, nem egyszerre) és mindenkinek önálló garázsa van… vagy ugyanazon játékos játszik egymás után különböző garázsokban… ez műszakilag nem ellenőrizhető, ergó, szankcionálhatatlan maga a tény, hogy több garázsa van valakinek.
Persze idióták mindenhol vannak, így ebben a helyzetben is, tehát, aki agyatlanul használja a több garázsát, az természetesen lebukik előbb-utóbb (és akkor minden hozzá köthető garázst zárolnak).
A történet nem abban a garázsban esett meg, amit ezzel a névvel használok, amivel jelen vagyok ezen a honlapon, hanem az egyik tartalék garázsomban.
Én is kaptam kb. 1 hete olyan figyelmeztetést a játékban, hogy a jelszavam már 1 hónapos, célszerű lenne megváltoztatni biztonsági okokból.
Ezeknek a figyelmeztetéseknek én eleget szoktam tenni, megváltoztatom a jelszavaimat.
Most is ez történt, de…
A jelszóváltoztatás úgy kezdődik, hogy a játék küld egy kódot a mobiltelefonodra, amit be kell írni a jelszóváltoztatási procedúra előtt az aktiválási téglalapba, mert ezzel a kóddal aktiválódik – nyílik meg - a jelszóváltoztatási lehetőség.
Ezután beírod kétszer az új jelszót, majd kapsz egy megerősítő e-mailt és kész a folyamat.
Szóval, az történt egy hete, hogy megkaptam a kódot a telefonomra, végigcsináltam a folyamatot, de a megerősítő e-mail nem érkezett meg.
Ez már gyanús volt.
És ettől a pillanattól kezdve, a garázsomba sem a régi, sem az új jelszóval nem bírok belépni.
Természetesen nagyon aktív levelezés kezdődött a játék ügyfélszolgálatával, aminek érdekessége az, hogy az új jelszóval a játékban létrehozott „fiókomba” (angolul: account) probléma nélkül be bírok lépni, ezért is bírok a játékkal levelezni (mert bizonyára tudjátok, hogy a játék ügyfélszolgálatával csak a játékon belülről lehet levelezni, ehhez pedig be kell lépni a „fiókba”).
Kértek mindenféle adatot, információt, beleértve a lábszagom illatát is, de hiába küldtem el mindent, nem volt elég nekik.
Mert egy „bizonyítékot” nem bírtam elküldeni: annak a banki pénzátutalásnak a banktól kapott, valódi papíron történő igazolását, amivel nekik utoljára pénzt küldtem.
Ezzel pedig azért nem rendelkezek, mert még soha nem küldtem nekik pénzt (elvi okokból).
Ekkor a telefonszámlámat akarták…
Nem sikerült megérteniük, hogy én a munkáltatómtól kapott mobiltelefont használom (ennek a számát adtam meg a játékban), ebben a konstrukcióban: ez egy prepaid (előre pénzfeltöltős) kártyás telefon, amire a munkáltatóm minden hónapban feltesz egy szép összeget, amit én bármilyen célra eltelefonálhatok (azaz: céges és magánügyben egyaránt).
Csak nektek írom, hogy elsősorban Skype-ot használok hivatalos ügyekben is (amit saját zsebből fizetek, a „korlátlan csomagot”), azaz, a mobiltelefonom inkább azt a célt szolgálja, hogy engem bárhol, bármikor el lehessen érni.
Szóval, nem bírtam telefonszámlát sem küldeni nekik, hogy igazoljam, hogy én vagyok a garázs „valódi tulajdonosa”.
Amikor ma reggel azt kérdeztem tőlük, hogy lehet-e még bármit is tennem, hogy igazoljam, hogy enyém a garázs, vagy elvesztettem a garázst örökre, ezt a választ kaptam:
We need you to send us a phone bill in this case (since you haven't performed any other payments in your account) in order to be able to help you further and verify you are the owner of the account (I am quite sure you wouldn't want that anyone logged in with it and ask to delete or perform any other action just by asking).
Eddig azt hittem, hogy képes vagyok angolul kommunikálni, tekintve, hogy szinte heti rendszerességgel repülgetek Nyugat-Európába a munkáimmal kapcsolatban, sőt, egy kisebb kártérítési pert is megnyertem pár éve Londonban, ahol magamat képviseltem.
Szóval, a kérdésem:
Le tudná valaki fordítani a fenti angol szöveget olyan magyarra, hogy értsem, mit akarnak tőlem ?
Mert nekem ez nem sikerült.
A másik kérdésem:
Történt már valakivel hasonló ?
Mi lett az eset vége ?
Adtak új jelszót ők, kijavították a műszaki hibát ?
(Mert itt egyértelműen műszaki hibáról van szó, tekintve, hogy a többi garázsommal nem volt ilyen probléma).
Köszönettel...
- T-44-100 ...