1.
Csapattárs kilövés miatt tiltják egy órára ... majd mikor lejár, rövid időn belül ismét tiltják, most már hosszabb időre.
2.
Nagyon sok reportot kap rövid időn belül. Mármint SOK más játékostól sok reportot, és rövid időn belül. ( Ha egy játékos rányomja minden reportját az nem nem számít. Gond akkor van, ha több csatában is az történik, hogy több játékostárs is jelenti. Mondjuk vízbe haló arty, inaktív játék,stb.)
3.
Elvileg egy ráérő valaki beküldheti a WG ügyfélszolgálatának egy csata replay file-át, azzal hogy " 05.23-kor ez a csapattárs blokkolta a visszavonulásomat" vagy "03:12-kor ez a játékos szándékosan lelökött a szikláról" stb... Ha az ügyfélszolgálatos megnézi a replayt és látja hogy tényleg ilyesmi történt, akkor egyből jöhet egy ilyen tiltás. ( És ezesetben nem is biztos hogy tegnapi meccs replay-e amiről szó van, az ügyfélszolgálat általában több napot késik a bejelentések feldolgozásával, szokott lenni némi lemaradásuk. )
3. verzióra elég kicsi az esély. Én elég egyértelmű eset miatt 1x reportoltam, az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják, ott a report rendszer használjam bártan. Szóval vagy 1-es vagy 2-es. Ha jól tudom ha adott időn belül többször is kapsz 1 órás bant, akkor is növekszik az idő.
7 éve 2 hónapja - 7 éve 2 hónapja#279893Írta: gthomek
Megválaszolva: gthomek
Nem szoktam agresszív lenni, olyan már előfordult hogy a "tüzérségből" kapott a csapattárs is, de ez ugye nem lökdösés.
Ma hajnalban fél kettő körül léptem ki.
Nem szoktam agresszív lenni, olyan már előfordult hogy a "tüzérségből" kapott a csapattárs is, de ez ugye nem lökdösés.
Ma hajnalban fél kettő körül léptem ki.
A semmire nem kapsz 2 nap bant. Ha mégis úgy érzed teljesen ártatlan vagy és nem érted, írj egy ticketet a supportnak. De nagy csodák nincsenek, a ban rendszer automatikus, vagy sokan reportoltak rövid időn belül, vagy sokat lökdösődtél/sebeztél másokba.
24 órás bant akkor kaptam, amikor 2 napon belül másodszor tiltottak. Te meg 2 napost kaptál. A semmire ritkán adnak ilyet....
Nem szoktam agresszív lenni, olyan már előfordult hogy a "tüzérségből" kapott a csapattárs is, de ez ugye nem lökdösés.
Ma hajnalban fél kettő körül léptem ki.
A semmire nem kapsz 2 nap bant. Ha mégis úgy érzed teljesen ártatlan vagy és nem érted, írj egy ticketet a supportnak. De nagy csodák nincsenek, a ban rendszer automatikus, vagy sokan reportoltak rövid időn belül, vagy sokat lökdösődtél/sebeztél másokba.
24 órás bant akkor kaptam, amikor 2 napon belül másodszor tiltottak. Te meg 2 napost kaptál. A semmire ritkán adnak ilyet....
Az artykat néhányan automatikusan reportolják, csak mert vannak. Nem lehet, hogy ebből szedett össze egy csokorra valót? Így érthető lenne .....
Téma zárolva.
366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Látogató
7 éve 2 hónapja#279904Írta: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Megválaszolva: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Tegnap a játék kezdetekor felugrott egy piros ablak "Gratulálunk " felirattal ha jól emlékszem babérkoszorú és középen egy 3-as szám..azt hittem prémium nap vagy valami..de semmit se találtam..
Téma zárolva.
Snoke
Látogató
7 éve 2 hónapja - 7 éve 2 hónapja#279905Írta: Snoke
Tegnap a játék kezdetekor felugrott egy piros ablak "Gratulálunk " felirattal ha jól emlékszem babérkoszorú és középen egy 3-as szám..azt hittem prémium nap vagy valami..de semmit se találtam..
Lehet kupont kaptál, bár ha elolvastad volna, az sokat tudott volna segíteni. Próbálj a shopban venni valami nem akciósat! Aranyat, vagy nem akciós prém tankot és ott bedobja a kupont, ha azt kaptál, de van felül egy "my coupons" menüpont is, ott is írja.
Tegnap a játék kezdetekor felugrott egy piros ablak "Gratulálunk " felirattal ha jól emlékszem babérkoszorú és középen egy 3-as szám..azt hittem prémium nap vagy valami..de semmit se találtam..
Lehet kupont kaptál, bár ha elolvastad volna, az sokat tudott volna segíteni. Próbálj a shopban venni valami nem akciósat! Aranyat, vagy nem akciós prém tankot és ott bedobja a kupont, ha azt kaptál, de van felül egy "my coupons" menüpont is, ott is írja.
Sziasztok. lenne egy nagy kérésem ha valaki tud segíteni írjon nekem. A problémám az hogy a telefonszám ami a WoT fiókhoz volt fűzve sajnos elveszett , most jelenleg uj számom van de nem tudom hogy kell a fiókhoz csatolni, mert itt kezdődik a probléma... amikor meg akarom változtatni a telefonszámot akkor mindig a régi telefonszámomra küldi el a kódot azt kellene előszór beírni persze ezt nem tudom meg tenni mivel elveszett a régi telefonszámom,,, így pat helyzet van mert a második kódot nem küldi el nekem mert nem tudom beírni az elsőt
Kérem aki tud valami infót vagy tud segíteni nekem nagyon meg köszönném
Jurij35
Előre is köszönöm a segítséget
I lost my phone few days ago, and I bought a new one, with a new number. My main problem is that I cannot change my phone number which is connected to my wargaming account. Can u help me to solve this problem? My old number is RÉGITELEFONSZÁM, and my new number is NEWTELEFONSZÁM.
Sincerely
ANEVEDVAGYWOTNEVED
Értelemszerűen cseréld ki a nagybetűzött részt arra, amire kell, és küld el nekik ezt. A wot accodhoz tartozó email címedbe valszeg majd be kell lépned, mert kérni fognak szerintem autentikációs adatokat utána VAGY az utolsó wotos vásárlásod számláját (ha nem vettél soha semmit, értelemszerűen nem kell).
Remélem segítettem
Téma zárolva.
366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Látogató
7 éve 2 hónapja - 7 éve 2 hónapja#279917Írta: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Megválaszolva: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Köszi a segítséget !
Kupont nem kaptam,de mindegy is mert mivel a telefonszámomat se tudtam lecserélni nem tudok aranyat venni.Az ablak ami felugrott :Piros téglalap ,középen babérkoszorú benne egy hármas és alatta GRATULÁLUNK !
YOU DON'T HAVE ANY COUPONS
A telefon( szám) elvesztéssel kapcsolatban 4 X írtam nekik..kitöltöttem a tikettet--Jött a válasz nagyon örülünk Adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált a játékba.Hoppá ! Nagyjából 7 évvel ezelőtt regisztráltam, azóta 3 telefonom volt 3 számmal. Írtam nézzék meg ugyan az az IP. címem ugyan arról játszom.Válasz: Köszönjük hogy ilyen régóta játszik.. adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált .Írtam: Nem tudom megadni mert azóta 2 X szolgáltatót váltottam csak az van meg ami 5 évvel ezelőtt volt. Válasz Nagyon jó köszönjük ! Kérjük adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált a játékba ! Itt be is fejeztem az írogatást.
Last edit: 7 éve 2 hónapja by 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c.
Köszi a segítséget !
Kupont nem kaptam,de mindegy is mert mivel a telefonszámomat se tudtam lecserélni nem tudok aranyat venni.Az ablak ami felugrott :Piros téglalap ,középen babérkoszorú benne egy hármas és alatta GRATULÁLUNK !
YOU DON'T HAVE ANY COUPONS
A telefon( szám) elvesztéssel kapcsolatban 4 X írtam nekik..kitöltöttem a tikettet--Jött a válasz nagyon örülünk Adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált a játékba.Hoppá ! Nagyjából 7 évvel ezelőtt regisztráltam, azóta 3 telefonom volt 3 számmal. Írtam nézzék meg ugyan az az IP. címem ugyan arról játszom.Válasz: Köszönjük hogy ilyen régóta játszik.. adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált .Írtam: Nem tudom megadni mert azóta 2 X szolgáltatót váltottam csak az van meg ami 5 évvel ezelőtt volt. Válasz Nagyon jó köszönjük ! Kérjük adja meg az első telefonszámát amivel beregisztrált a játékba ! Itt be is fejeztem az írogatást.
Tavaly volt nálam hasoló.Sim megsérült,nem tudtam már használni,játékba azzal voltam beregizve.Irtam supportnak,mi a gondom,teloszámot megadtam,kb.20perc jött a válasz és már az új teloszámom volt az adatlapnál.De amúgy ha wot oldalára felmész,teloszám ott van,csak nem végig irja ki,hanem a végén pár csillag van.meg hát emailba álltalába ha..irom ha megvan a regisztrácios email,meg az ilyen adatos,akkor abba ott a teloszám is.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Téma zárolva.
366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Látogató
7 éve 2 hónapja#279922Írta: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
Megválaszolva: 366f12646b7e69f0bcd4d8c55717ed2c
2011.07.01.-én regisztráltam nincs már meg az e-mail amin visszaigazolták.
Az account management oldalon, a telefonszám változtatásnál ,a csillagozott rész (az utolsó 5 számjegy ) pedig sehogy sem jutott az eszembe amikor írtam nekik..
2011.07.01.-én regisztráltam nincs már meg az e-mail amin visszaigazolták.
Az account management oldalon, a telefonszám változtatásnál ,a csillagozott rész (az utolsó 5 számjegy ) pedig sehogy sem jutott az eszembe amikor írtam nekik..
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...