Jelenleg 64 vendég és nincs Tag online
Elhiszem, h erre van a legkisebb ráhatásom, de azt nem tudom elhinni, hogy ennyire kritikán aluli botok alkosság a full mezőnyt. Én is még csak kapirgálom az átlagos játékostól jobb szintet (legalábbis ami a T8 alatti csatákat illeti), de azért ez erős.
sziasztok
Az ATI Radeon 17.4.3 driver telepítése óta nem indul el a WOT.
Járt valaki így?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Red_Darth_Wader
Figyelem: Spoiler!Snoke beküldte:
CrawlingChaos beküldte:
Snoke beküldte:
Most majdnem leírtam, hogy mit olvastam abban az ominózus WG szabadalomban, de aztán mégsem. Melóhelyen nem akarok xanaxolni, inkább elmegyek ebédelni.![]()
Én olvastam eredetiben.
Az csak annyit mondd, hogy ha sok jó meccset mész, akkor nehezített MM-et kapsz abban az értelemben, hogy magasabb szintű csatákba sorol (pl. +2 tier). Nem következik belőle sem ellened hangolt RNG, sem az, hogy direkt bot no skill társakkal sorsol össze az mm. Egyébiránt meg többször nyilatkozták már, hogy egy időben belerakták ezt a nehezítő-könnyítő elemet az MM-be, de már régen nem alkalmazzák. A Kezdőknek topikban ott van a részletes leírása, hogy mit vesz figyelembe az MM, és következésképpen mit nem.
Ha egy adott időszakban játszva te hatos tankkal mész, és kétszer annyi játékos tolja tier 7-ben, és tier 8-ban, mint hatban, akkor az MM több ilyen szintű csatát fog indítani és gyakrabban fogsz ilyen közegben harcolni. Jelenleg alapvetően ez az, amit az MM a csata szinteknél figyelembe vesz és nem más. Ha adott időszakban ilyen tapasztalod van, akkor válts tiert.
Egyébként a legbolondbiztosabb, ha kihúz mindenki egy tízest, amint tud, és ott csak top tier lehetsz, ott biztos nem fog az MM Abrahms-okkal szívatni az ellenfél csapatában...
Igen, én is olvastam az eredetit. Mondjuk én olyat is olvastam, hogy aki több csatában is bukott, annak próbál kedvezni az MM, egyre kedvezőbb tierekbe és csapat elosztásokba helyezve, hogy ne legyen túl elégedetlen és ne menjen el a kedve a játéktól. Persze vissza irányba is írták, hogy a sikereseket meg egyre nehezebb csatákba teszi. Ezt azért nevezhetjük tudatos kód általi eredmény manipulációnak, nem? Őszintén szólva az artik után a csapattagok akasztanak ki a leginkább és erre nincs gyógymód sem MM-mel, sem RNG-vel. 8-as tankkal simán ellennék 9-ben, de még ha van 2-3 10-es tank, az is kezelhető bizonyos korlátokkal. Csak a sok agyhalott ne lenne, mert ha egy csapatba 15-ből 12 zombi van, akkor bármivel mehetek, instant garázs a vége 2 percen belül.
Csak azon szoktam elmélkedni ilyenkor, hogy miért pont én? Miért pont én vagyok a szarabb csapatban? Nyilván mindkét csapatba kerülnek zombik, de miért ők a kevésbé zombultak és miért ők tolnak le minket 15:2-re. Mikor ez kb 50%-50% még azt is feldolgozom, de a 10 meccsből 9 bukó, na attól kiakadok.
Így van, a liszenc leírásnak a "könnyülő" mm is része volt, ha valaki sok meccset bukna, és ebben az esetben többet került volna top tier-be.
Alapvetően ez volt az, amit nagyon sokan félremagyaráztak, mert ebből sokan azt a következtetést vonták le, hogy ÁHÁM ITT A SZOPÓROLLER OKÁNAK LEÍRÁSA. Pedig valójában pont az következett a rendszerből, hogy a rendszer nem hoz létre szopórollert, mert ha buksz egymás után 5 meccset, akkor abban a rendszerben könnyebb MM-et kapsz, amíg nem egyenlítődik ki a rendszer, mondjuk úgy, hogy már nyersz egymás után 5 meccset. Magyarán ha valaki abban a rendszerben balami überbrutál rossz győzelmi arányt hozott, az a szegénységi bizonyítványt jelentette, mert az következett belőle, hogy még favorizált mm mellett sem tud nyerni.
Ezt anno Snoke és CrawlingChaos tárgyalta a konteo-s topicban. Utána rákérdeztem, h ez ugye már nincs? A válasz pedig az volt, h nincs. Ezek szerint ők tudják rosszul, vagy te? Vagy estleg még annyi lehet, h ők tier besorolás kapcsán beszéltek erről, te pedig WR-t mondasz, szóval az is lehet, h ez egymástól független?
@Red_Darth_Wader
Figyelem: Spoiler!Snoke beküldte:
CrawlingChaos beküldte:
Snoke beküldte:
Most majdnem leírtam, hogy mit olvastam abban az ominózus WG szabadalomban, de aztán mégsem. Melóhelyen nem akarok xanaxolni, inkább elmegyek ebédelni.![]()
Én olvastam eredetiben.
Az csak annyit mondd, hogy ha sok jó meccset mész, akkor nehezített MM-et kapsz abban az értelemben, hogy magasabb szintű csatákba sorol (pl. +2 tier). Nem következik belőle sem ellened hangolt RNG, sem az, hogy direkt bot no skill társakkal sorsol össze az mm. Egyébiránt meg többször nyilatkozták már, hogy egy időben belerakták ezt a nehezítő-könnyítő elemet az MM-be, de már régen nem alkalmazzák. A Kezdőknek topikban ott van a részletes leírása, hogy mit vesz figyelembe az MM, és következésképpen mit nem.
Ha egy adott időszakban játszva te hatos tankkal mész, és kétszer annyi játékos tolja tier 7-ben, és tier 8-ban, mint hatban, akkor az MM több ilyen szintű csatát fog indítani és gyakrabban fogsz ilyen közegben harcolni. Jelenleg alapvetően ez az, amit az MM a csata szinteknél figyelembe vesz és nem más. Ha adott időszakban ilyen tapasztalod van, akkor válts tiert.
Egyébként a legbolondbiztosabb, ha kihúz mindenki egy tízest, amint tud, és ott csak top tier lehetsz, ott biztos nem fog az MM Abrahms-okkal szívatni az ellenfél csapatában...
Igen, én is olvastam az eredetit. Mondjuk én olyat is olvastam, hogy aki több csatában is bukott, annak próbál kedvezni az MM, egyre kedvezőbb tierekbe és csapat elosztásokba helyezve, hogy ne legyen túl elégedetlen és ne menjen el a kedve a játéktól. Persze vissza irányba is írták, hogy a sikereseket meg egyre nehezebb csatákba teszi. Ezt azért nevezhetjük tudatos kód általi eredmény manipulációnak, nem? Őszintén szólva az artik után a csapattagok akasztanak ki a leginkább és erre nincs gyógymód sem MM-mel, sem RNG-vel. 8-as tankkal simán ellennék 9-ben, de még ha van 2-3 10-es tank, az is kezelhető bizonyos korlátokkal. Csak a sok agyhalott ne lenne, mert ha egy csapatba 15-ből 12 zombi van, akkor bármivel mehetek, instant garázs a vége 2 percen belül.
Csak azon szoktam elmélkedni ilyenkor, hogy miért pont én? Miért pont én vagyok a szarabb csapatban? Nyilván mindkét csapatba kerülnek zombik, de miért ők a kevésbé zombultak és miért ők tolnak le minket 15:2-re. Mikor ez kb 50%-50% még azt is feldolgozom, de a 10 meccsből 9 bukó, na attól kiakadok.
Így van, a liszenc leírásnak a "könnyülő" mm is része volt, ha valaki sok meccset bukna, és ebben az esetben többet került volna top tier-be.
Alapvetően ez volt az, amit nagyon sokan félremagyaráztak, mert ebből sokan azt a következtetést vonták le, hogy ÁHÁM ITT A SZOPÓROLLER OKÁNAK LEÍRÁSA. Pedig valójában pont az következett a rendszerből, hogy a rendszer nem hoz létre szopórollert, mert ha buksz egymás után 5 meccset, akkor abban a rendszerben könnyebb MM-et kapsz, amíg nem egyenlítődik ki a rendszer, mondjuk úgy, hogy már nyersz egymás után 5 meccset. Magyarán ha valaki abban a rendszerben balami überbrutál rossz győzelmi arányt hozott, az a szegénységi bizonyítványt jelentette, mert az következett belőle, hogy még favorizált mm mellett sem tud nyerni.
Ezt anno Snoke és CrawlingChaos tárgyalta a konteo-s topicban. Utána rákérdeztem, h ez ugye már nincs? A válasz pedig az volt, h nincs. Ezek szerint ők tudják rosszul, vagy te? Vagy estleg még annyi lehet, h ők tier besorolás kapcsán beszéltek erről, te pedig WR-t mondasz, szóval az is lehet, h ez egymástól független?
Én nem mondtam, hogy már nincs. Pont engem vádolnak rendszeresen konteózással, ha ilyesmit írok.
RDW: ...és erre mi szükség van, most komolyan. Miért nem lehet egyszerűen a véletlenre bízni, hogy kikkel kerülök egy csapatba, ha már skill alapú MM nincs? Miért kell manipulálni a játékosok elosztását? Ez így hullámhegy-hullámvölgy effektust csinál, ami szintén nem túl vicces.
@Red_Darth_Wader
Figyelem: Spoiler!Snoke beküldte:
CrawlingChaos beküldte:
Snoke beküldte:
Most majdnem leírtam, hogy mit olvastam abban az ominózus WG szabadalomban, de aztán mégsem. Melóhelyen nem akarok xanaxolni, inkább elmegyek ebédelni.![]()
Én olvastam eredetiben.
Az csak annyit mondd, hogy ha sok jó meccset mész, akkor nehezített MM-et kapsz abban az értelemben, hogy magasabb szintű csatákba sorol (pl. +2 tier). Nem következik belőle sem ellened hangolt RNG, sem az, hogy direkt bot no skill társakkal sorsol össze az mm. Egyébiránt meg többször nyilatkozták már, hogy egy időben belerakták ezt a nehezítő-könnyítő elemet az MM-be, de már régen nem alkalmazzák. A Kezdőknek topikban ott van a részletes leírása, hogy mit vesz figyelembe az MM, és következésképpen mit nem.
Ha egy adott időszakban játszva te hatos tankkal mész, és kétszer annyi játékos tolja tier 7-ben, és tier 8-ban, mint hatban, akkor az MM több ilyen szintű csatát fog indítani és gyakrabban fogsz ilyen közegben harcolni. Jelenleg alapvetően ez az, amit az MM a csata szinteknél figyelembe vesz és nem más. Ha adott időszakban ilyen tapasztalod van, akkor válts tiert.
Egyébként a legbolondbiztosabb, ha kihúz mindenki egy tízest, amint tud, és ott csak top tier lehetsz, ott biztos nem fog az MM Abrahms-okkal szívatni az ellenfél csapatában...
Igen, én is olvastam az eredetit. Mondjuk én olyat is olvastam, hogy aki több csatában is bukott, annak próbál kedvezni az MM, egyre kedvezőbb tierekbe és csapat elosztásokba helyezve, hogy ne legyen túl elégedetlen és ne menjen el a kedve a játéktól. Persze vissza irányba is írták, hogy a sikereseket meg egyre nehezebb csatákba teszi. Ezt azért nevezhetjük tudatos kód általi eredmény manipulációnak, nem? Őszintén szólva az artik után a csapattagok akasztanak ki a leginkább és erre nincs gyógymód sem MM-mel, sem RNG-vel. 8-as tankkal simán ellennék 9-ben, de még ha van 2-3 10-es tank, az is kezelhető bizonyos korlátokkal. Csak a sok agyhalott ne lenne, mert ha egy csapatba 15-ből 12 zombi van, akkor bármivel mehetek, instant garázs a vége 2 percen belül.
Csak azon szoktam elmélkedni ilyenkor, hogy miért pont én? Miért pont én vagyok a szarabb csapatban? Nyilván mindkét csapatba kerülnek zombik, de miért ők a kevésbé zombultak és miért ők tolnak le minket 15:2-re. Mikor ez kb 50%-50% még azt is feldolgozom, de a 10 meccsből 9 bukó, na attól kiakadok.
Így van, a liszenc leírásnak a "könnyülő" mm is része volt, ha valaki sok meccset bukna, és ebben az esetben többet került volna top tier-be.
Alapvetően ez volt az, amit nagyon sokan félremagyaráztak, mert ebből sokan azt a következtetést vonták le, hogy ÁHÁM ITT A SZOPÓROLLER OKÁNAK LEÍRÁSA. Pedig valójában pont az következett a rendszerből, hogy a rendszer nem hoz létre szopórollert, mert ha buksz egymás után 5 meccset, akkor abban a rendszerben könnyebb MM-et kapsz, amíg nem egyenlítődik ki a rendszer, mondjuk úgy, hogy már nyersz egymás után 5 meccset. Magyarán ha valaki abban a rendszerben balami überbrutál rossz győzelmi arányt hozott, az a szegénységi bizonyítványt jelentette, mert az következett belőle, hogy még favorizált mm mellett sem tud nyerni.
Ezt anno Snoke és CrawlingChaos tárgyalta a konteo-s topicban. Utána rákérdeztem, h ez ugye már nincs? A válasz pedig az volt, h nincs. Ezek szerint ők tudják rosszul, vagy te? Vagy estleg még annyi lehet, h ők tier besorolás kapcsán beszéltek erről, te pedig WR-t mondasz, szóval az is lehet, h ez egymástól független?
Én nem mondtam, hogy már nincs. Pont engem vádolnak rendszeresen konteózással, ha ilyesmit írok.
RDW: ...és erre mi szükség van, most komolyan. Miért nem lehet egyszerűen a véletlenre bízni, hogy kikkel kerülök egy csapatba, ha már skill alapú MM nincs? Miért kell manipulálni a játékosok elosztását? Ez így hullámhegy-hullámvölgy effektust csinál, ami szintén nem túl vicces.
Jó, akkor CC mondta, de most ez lényegtelen![]()
A hivatalos oldalon (lap alján, "list of changes") :Hali!
Hol találom azt a cikket ahol le van írva hogy melyik tankot kapjuk a másik helyett?? (Csak mert most megvenném a ligtokat patch előtt és akkor megkapnám az előző tankot is ugye) Linket elfogadok köszi
RDW: ...és erre mi szükség van, most komolyan. Miért nem lehet egyszerűen a véletlenre bízni, hogy kikkel kerülök egy csapatba, ha már skill alapú MM nincs? Miért kell manipulálni a játékosok elosztását? Ez így hullámhegy-hullámvölgy effektust csinál, ami szintén nem túl vicces.
Sziasztok!
Van egy gondom: nem indul el a játék
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...