Az M103-al csatáztam, Nekem lett a legtöbb sebzésem, mégsem én kaptam a "Nagy kalibert". Ennek megszerzéséhez győzni is kell? Csapattárs sebzésem nem volt.
Az M103-al csatáztam, Nekem lett a legtöbb sebzésem, mégsem én kaptam a "Nagy kalibert". Ennek megszerzéséhez győzni is kell? Csapattárs sebzésem nem volt.
Se koccanás, semmi?
Járnia kellene vesztes csatában is a Nagy kalibernek.
Az M103-al csatáztam, Nekem lett a legtöbb sebzésem, mégsem én kaptam a "Nagy kalibert". Ennek megszerzéséhez győzni is kell? Csapattárs sebzésem nem volt.
Hogy is szól a Nagy Kaliber legfontosabb feltétele? Sebezd le az ellenfél össz hp pooljának a 20 %-át. Most nem kezdeném el számolgatni, hogy két oldalt mennyi volt a tankok összes élete, de a kép alapján nálatok egy kicsivel kevesebb volt a HP Pool, ezért kapta meg a T95 a medált és nem te, mert ő meglőtte a ti hp-tok 20%-át, te viszont pont nem lőtted meg az övékét annak ellenére, hogy többet sebeztél, igaz csak nagyon kicsivel.Ritka eset, de mint látod, előfordul.
Remélem érthető.
Last edit: 8 éve 9 hónapja by _Szazados_.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, Zozzy, Tomat
Az M103-al csatáztam, Nekem lett a legtöbb sebzésem, mégsem én kaptam a "Nagy kalibert". Ennek megszerzéséhez győzni is kell? Csapattárs sebzésem nem volt.
Hogy is szól a Nagy Kaliber legfontosabb feltétele? Sebezd le az ellenfél össz hp pooljának a 20 %-át. Most nem kezdeném el számolgatni, hogy két oldalt mennyi volt a tankok összes élete, de a kép alapján nálatok egy kicsivel kevesebb volt a HP Pool, ezért kapta meg a T95 a medált és nem te, mert ő meglőtte a ti hp-tok 20%-át, te viszont pont nem lőtted meg az övékét annak ellenére, hogy többet sebeztél, igaz csak nagyon kicsivel.Ritka eset, de mint látod, előfordul.
Remélem érthető.
Jajj, erről a HP nem egyenlőségről mindig megfeledkezem .
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, Zozzy
Üdv!
Tegnap volt szerencsém egy ilyen RANDOM csatához.
Ez RNG, BUG, vagy egyesek meglovagolják a Nagy Ban-Hullámot?
Ez a játék egyik ismert hibája, amivel visszaéltek. Az MM nem szűri a klánokat, pedig kéne neki. Többen egyszerre nyomják meg a "csata" gombot és nagy eséllyel egy csatába kerülnek. Ugyanez volt a probléma a 10-es dühöngő móddal, csak ott ez sűrűbben fordult elő.
Erre nem gondoltam, pedig logikus. Duplán szerencsétlen csata volt.
Köszönöm a felvilágosítást és most már más is utánajárhat itt, ha egy hasonló esettel találkozik.
Úgy tűnik, hogy a térkép egyik négyzetében nem indult el a fényviszony számítás vagy negatív értéket vett fel a változója, mindegy is. ...hát legalább kiderült, hogy nem csak a minimap-on van mátix.
Az miért lehet, hogy az M46 skillel+optikával papíron 480 körüli látótávval bír, de ez a játékban kb 360-nak érződik? ISU-nak tényleg annyi van pl., de ott nem is zavart és kb ugyanolyan távolságra láttam vele (nem használtam periszkópot). Sok heavy hamarabb elkezd lőni, mint ahogy felvillanna...
Néha van, hogy a spotter közel van és amiatt láthatnak, de attól függetlenül, ha 400m a max látótávja (saját camo miatt max 360) és nekem 480, ami 10%-os camoval az ellennél is súrolja a max látótávot (tehát egy heavy-t elvileg minden körülmények között látnék 450m-ről) néha felhúzza az agyam, hogy miért is van ez...
NO PROBLEM....és bármennyire is full bukónak gondoltam, simán hoztuk 15-8-ra...DE azrt arra kiváncsi lennék, hogy az a Bulldog hogy került be top tier-nek az ellenfélnél...
Az miért lehet, hogy az M46 skillel+optikával papíron 480 körüli látótávval bír, de ez a játékban kb 360-nak érződik? ISU-nak tényleg annyi van pl., de ott nem is zavart és kb ugyanolyan távolságra láttam vele (nem használtam periszkópot). Sok heavy hamarabb elkezd lőni, mint ahogy felvillanna...
Néha van, hogy a spotter közel van és amiatt láthatnak, de attól függetlenül, ha 400m a max látótávja (saját camo miatt max 360) és nekem 480, ami 10%-os camoval az ellennél is súrolja a max látótávot (tehát egy heavy-t elvileg minden körülmények között látnék 450m-ről) néha felhúzza az agyam, hogy miért is van ez...
Azért mert a spot rendszer egy bugos sz@r. Ahányszor belenyúlnak annyival lesz rosszabb.
Ne feledd: az elméleti látótávon kb senkit nem látsz meg.. hisz kb mindenkinek van álcája.. magasabb szinten azért már medek lightok TD-k vélhetőleg fullos álca skillel bíró legénységgel szaladgálnak...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: dobilaci, 2Sz3M
Jah. Tök okés hogy a 6. érzék hellyel-közzel működik. Nem egyedi probléma, itt már írták többen is ill. ingame is olvasom a chat-ben. A heavyk meg mintha álca buffot kaptak volna, jóval nehezebb felderíteni őket ez biztos.
Jah. Tök okés hogy a 6. érzék hellyel-közzel működik. Nem egyedi probléma, itt már írták többen is ill. ingame is olvasom a chat-ben. A heavyk meg mintha álca buffot kaptak volna, jóval nehezebb felderíteni őket ez biztos.
Dobjatok mar fel legyszi egy-ket replay-t ahol az alca rendszer helyes mukodese megkerdojelezheto! Nagyon kivancsi vagyok, mert en nem sosem talalkozok ezekkel a hibakkal.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics, _Szazados_, Ba_nshee
Dobjatok mar fel legyszi egy-ket replay-t ahol az alca rendszer helyes mukodese megkerdojelezheto! Nagyon kivancsi vagyok, mert en nem sosem talalkozok ezekkel a hibakkal.
Ensken a sinek felol a hosszu epulet 2 vegen voltunk (SP vs o-ni) meglovom, aztan mozgas nelkul eltunik. Szerintem ott megkerdojelezheto. De replayem nincs, nem szoktam felvenni a meccseimet (nem vagyok annyira jo hogy mutogassam ) es errol mar irtam valamelyik topicban es valaszoltak ra, hogy vannak meg furcsasagok. Mellesleg 2 egysegnyi az az epulet ami max 120m ha jol szamoltam. Nem hiszem hogy egy oni 120men belul eltunhet a nyilt utcan
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...