2000 sebzésnél már nincs mínusz, ha veszt a csapat akkor sem.
Ha nyer akkor + 40K is gyakran van.
Persze nem arannyal ész nélkül.
Ez így nem 100%-ban igaz. Több dolog is befolyásolja, hogy a csata végén nyereséget vagy veszteséget ér el a játékos.
1. Leginkább a kiosztott sebzéssel fogsz tudni IS-7-tel kreditet szerezni.
De itt sem mindegy, hogy a sebzést hány kilőtt lövedékkel és természetesen milyen kilőtt lövedékkel éred el.
A, Ha sok a mellé és lepattanó lövés, minden ilyen lövés -1100 kredit veszteség.
B, Ha arannyal lősz, akkor ha jól tudom 4000-6000 kredit az ára, szóval még nagyobb a veszteség.
2. A javítási költség mértéke értelemszerűen a bekapott sebzéstől függ. Tehát ha a csatát épp hogy túléled, akkor a javítás is sokat csökkent a bevételből. Ráadásul a T10-es nehéz, nagy HP-s tankoknál a javítási költségk magasabb, mint kisebb tankok esetében, alacsonyabb tierben.
Ergo erre is figyelni kell.
3. A csata eredménye alapján a győztes csapat kap szorzót.
Szóval a lényeges dolgokat összefoglalva ezek együtt határozzák meg, hogy a végén veszteség vagy nyereség keletkezik.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."