no, akkor kicsit tegyunk rendet a fejekben
szal 1. mi a tankok feladata
TD - kempel a bokorban, nagy agyu,vagy alfa, vagy dpm, de se pancel, se mozgekonysag, felderiteni se tud, semmit nem tud, csak kempelni, minel jobb egy td, annal jobban kempel
med, szalad ide -oda, kempel,felderit, flankel, mindenre jo, de td/heavy megeszi, mindenre jo, de mindenben van nala jobb. mondjuk hogy rugalmas

nehez tank, kulcspoziciok tartasa. alacsonyabb tierben pancel/hp/tuzero, magas tierben pancel/hp alapjan.
2. mi vagja agyon a jatekelmenyt ?
ha van 5-10 tuzer mindket oldalon, mert magas tierben a noobooknak ez nagyon sokban javitja a tulelesi eselyeit. hiaba nyeri meg helyettuk a csapat a meccset, ha barmi mas tankkal van, meg fog halni, hiszen noob.
ha tuzerrel van, akar csinall valamit, akar nem - es ok ugye nagyon ritkan szoktak, akkor azert altalaban tuleli, emiatt a tizes szinten/magas javitasi koltsegek miatt extrem sokan jatszottak tuzerrel
megoldasi javaslat, korlatoztak max 5-ben a tuzert, illetve agyonvagtak a pontossagat.aki azon sir, hogy durva a tuzer, az nem jatszik vele hiszen neki elvei vannak. toljon le tuzerrel 2-300 meccset, aztan majd rajon. most pont eleg veszelyesek a tuzerek, hogy maussal ne alhassak meg a mezo kozepen toknyugodtan, de meg kell nezni minden jatekos statja, kivetel nelkul minden jatekos, jo vagy rossz, tobbet sebez barmi massal, mint tuzerrel.
nyilvan a botok nem fognak tobbet sebezni 800-nal e100-l, de az ilyen conq gc-vel se lo tobbet 600-nal. gold ide, vagy oda.
kovetkezo lepcso, a tulelesi eselyek javitasara, td.
td hatul kempel, extrem modon elszaporodtak a td-k a tuzerek kivonasa utan.
mi a teendo, egyreszt a tizes td-k nerfelve lettek, masreszt, es ez okozza itt a legnagyob siras rivast, a terkepek lettek nerfelve. a terkepek lettek xarra nerfelve kempeles szempontjabol, azaz nem 2 ut van, ahol johet az ellen. es nem 500m-t kell nyilt mezon megtenni hegynek felfele, a vegen rengeteg bokorral, hanem bezony rovidultek a tavok. zegzugok lettek, dombok lettek, fedezekek lettek. alkalmas-e a td tamadasra, vagy vedekezesre, vagy kempelesen kivul barmire ? nyilvan nem. a jelenlegi terkepeken ha lo egy td, akkor nagy esellyel meglatjak, es ez nem is fog valtozni szerintem.
wg nagyon helyesen, az aktiv, mozgo harcmodort reszesiti elonyben, ahol kijon a jatekosok tudasa ahelyett, hogy beultetne a hegyteton levo bokorba periszkoppal a kempelni szereto jatekosokat...
ilyen egyszeru, es ez nem fog valtozni se.
ami varhato kozeljovoben, a lovesek altalanos nerfelese. mivel tizes tankokra golddal is muszaj weak spotra loni, ezert nyilvan a kozeli 1-200m-s loveseket kevesbe fogja erinteni, mint a wte100-t, aminek 500m+ az idealis harci tavolsaga...
az obj 268-n is sokan sirnak hogy xarra nerfeltek.ez volt nagyjabol az idealis td egyebkent, kimondottan lapulasra termett

de nem az agyujat vagtak agyon, csak kihuztak alola a terkepeket...
kellemetlen mellekhatas egyebkent, hogy a lightokat, akik azelott kizarolag spotolni tudtak, agyonvagtak globalisan az artik/td-k szetfnerfelesevel.
emiatt kaptak tuzerot, a mozgekonysag megmaradasa mellett.
szemely szerint tetszik nekem ez a dolog amugy, a light most nem felderito, hanem egy nagyon specialis med...
lehet, hogy a bulldog durva kicsit, de az lttb, vagy a wz131 ugyanolyan durva egyebkent, ha tier8-ba kerul. igaz ezek jobbara 9-ben vannak, de akkor is

es nem, nem varom hogy nerfelve lesznek, legalabbis nem altalanossagban. max a hetesek, mert a nyolcas lightok wz131/t49 van illetve t54-l mentem teszt szeron, egyaltalan nem durvak...
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...