Azok a régi motorosok, akik anno megszerettek az artykat, hidd el nem fogják ujrakezdeni, mert közelébe nincsenek annak amiért sokan kihuztuk ezt az ágat, akik még most kapnának kedvet, idővel rajonnek, hogy ebben a formában élvezhetetlen, viszi a kreditet mint állat, semmilyen segítséggel nem vagy a csapatnak, iszonyatosan rombolja a wn8 - át... És még a csapattarsaid is leszarnak a csatában, ha esetleg neked lenne szükséged támogatásra.... Ez régen is így bolt, de akkor még meg tudtad magad védeni, már azt sem...
1hit, ammorack ritka mint a feherhollo.... Havi egy ilyen lovesert én biztos nem fogok puffogtatni, milliókat veszteni kreditben, wn8-at rombolni... Stb..
Na, azért 1-2 megállapítással itt vitatkoznék. Tény, hogy a rendszeres 1hitek, ammorackek világa elmúlt, bár lightokat ma is garázsba lehet küldeni fullhp-ról. Nincs már AP lőszer, amivel akár egy egész hevitankot el lehetett intézni egyetlen golyóval. Viszont a megnövelt pontosság, a felső tieres artik brutális méretű splah sebzése, a gyorsabb töltés és a bevezetett stun összességében sokkal inkább a csapat hasznára válnak. Most egy jó arti sokkal inkább bele tud szólni pl. egy heavy dühöngőbe mint korábban. Az új rendszer nyilván igényli a fokozottabb kommuniikációt az adott területen harcoló csapatrészekkel, de erre kaptunk egész jó eszközt is: megjelölhetjük hová megy a csomag és mikor így a mieinknek van idejük elhúzódni onnan majd a megsebzett, leláncolt, stunolt ellenséget egy pillanat alatt szét tudják kapni. A megnövelt splash lehetővé teszi, hogy a fedezékbe húzódott, optimális szögben védelmi pozíciót fogott erősenl páncélozott enemi oldalát lebontsuk ezáltal lehetőség nyílik a sajátjainknak a mozgásképtelen, belassult tank elejtésére.
Azt nem tudom, hogy a statot mennyire rombolja az artyzás (béna játékosként sose nézek statot), de azt tudom, hogy ha artira gunmarko(ka)t szeretne valaki akkor muszáj együttműködni a többi csapattaggal, hiszen nem csak a találat, a spot és a track sebzés számít bele hanem a stun sebzés is és ha artyval jó helyen segítünk be akkor abból jön a legtöbb pont.
Amit itt leirtal mind szép és jó, de ez csak a mesében létezik és csak elméletben igaz....
Mint jó artys mindig jelölöm hova lövök, figyelek a csapattarsaimra ki kér segítséget stb... Az atlagsebzes rengeteg mindentől függ... De ha nekem kell segítség kapok???? Lofaszt, hagynak megdögleni... Rendszerint mindenki egy oldalra helyezkedik, aztán kilonek...
Kredit romboló, mert kB 5-6 lövést lehet leadási, ha szerencsém van egy csatában 5-6 perc ennyire elég... Ha ebből a fele mellé megy, alig sebez, a társaim félnek kimenni és lőni amíg gyenge, akkor megintcsak semmit sem érnek a kikötőt lövedékek...
Vannak szintek és artyk melyek egész jól teljesítenek....
Nekem a gwe100, a bc, t92 artym van, azért húztam ki anno, hogy jókat jatszak,... Kérdés : ezen bármelyike is alkalmas arra hogy egész jó lehessen vele játszani????
Vegyük figyelembe azt hogy mennyi a sebzése (nem elméletileg), 5-6 lövés 5perces csatában....
Pl bc arty van 3 tár lövedék kB 1500hp maximum és nagyon jó indulattal, vesztes csata, mínuszos kör,
De volt már olyan os, hogy az összes mellé ment mozdulatlan tanknal kB 500 dmg stb stb....
Az atlagsebzesem 1600, de biztos hogy nem a nerf óta, azóta kB 5-600....
M1 én nem vitát kezdtem, egyszerűen megegyeztek, hogy nem lehet vele játszani.... Igazságtalannak tartom, mert ha ezt 6 éve tudtam volna, akkor nem áldozta volna rá 600ezer tapasztalatot és egy évet stb.... Egy arty sem húztam volt a ki,
Illetve nem azért húztam ki anno az artykat, hogy most vegetaljak....
Ez épp olyan mintha a bc medtől elvennek a tarat, mert túl op és ezért lenerfelnek.... Szted ez korrekt lenne??? Sztem nem.
Mindegy ebben a játékban minden mindig változik.
Az e 100 olyan nerfet kapott, hogy már a golyafos is átüti, nem kell kis idő és a type 5 heavyt is lenerfelik, mert mindegy hova lő, átüt és sebez....
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...