Szerintem amiatt különc BC, hogy táras és előfordul, hogy rövid időn belül 4/0 találatot is tud produkálni (splash ugye nincs)... na most ez - a töltésidőt ismerve - fél percen belül felér egy hidegzuhannyal. de talán kevesebbszer hibázik, mint a vetélytársai, legalábbis az én kezemben. Szerintem elég fun, lehet vele bolyongani, akár "TD-zni" is, én legalábbis ezért kedvelem, nem kell vele feltétlenül statikus játékot játszani, ahogy a legtöbb artyval. Egy ideje nem artyzok, a 9-es britet szorzózom csak ha belépek (na az egy nagy hulladék még az alap löveggel). A küldikhez elő kellene majd vennem pedig valamelyiket, mert - bár az összesből 1-2-3 küldetés hiányzik - szerintem a lightokkal nem vagyok elég jó, hogy kitüntetéssel (vagy hogy egyáltalán) megcsináljam a 15-öst a T55A-nál. A 260ért fáj a szívem, de esélytelennek látom... A többi PM-ben ment
Viszont akkor mindenképp ajánlom az M53/M55-t mert az detto olyan mint a b.c. mozgékony jó csőkitéríthetőség. lehet vele td-ni XD és ennek van splash dmg-e és még viszonylag hamar is betölt imádom XD
No, nem egészen, a magam részéről azt próbáltam fejtegetni, hogy az unalomig ismételgetett arty-gyűlölő érvek nagy része nem érv, mivel nincs megalapozottsága.
Igazából elég jó érveket szoktak felhozni ellenük, amiknek van logikai alapja. Inkább az "arty-imádók" oldaláról hiányzik a két előbb említett dolog, főleg annak tudatában, hogy a WG is elismerte, hogy egy kalap jól megrakott kutyaszar az egész rendszer és át kell alakítani
Akkor mondanék egy pro-arty érvet, aminek van logikai alapja. A pályadesign úgy van kitalálva, hogy számításba veszi az artikat is játékegyensúly szempontjából. Rengeteg olyan pozíció van, amely jó védettséget nyújt tankok ellen (hulldown, sidescrape), de könnyen belőhető artik által. Arty nélkül ezek a pozíciók túlságosan erősek lennének, és általában megkönnyítenék a védekezést, gyakorlatilag jutalmazná a campelést.
Akkor mondanék egy pro-arty érvet, aminek van logikai alapja. A pályadesign úgy van kitalálva, hogy számításba veszi az artikat is játékegyensúly szempontjából. Rengeteg olyan pozíció van, amely jó védettséget nyújt tankok ellen (hulldown, sidescrape), de könnyen belőhető artik által. Arty nélkül ezek a pozíciók túlságosan erősek lennének, és általában megkönnyítenék a védekezést, gyakorlatilag jutalmazná a campelést.
Megkérhetlek arra, hogy mostantól kezdve gyüjtsd azokat a replay-eket, ahol nincsenek artyk, és hatalmas campelések alakulnak ki.
Megnézném.
Arty nélkül ezek a pozíciók túlságosan erősek lennének, és általában megkönnyítenék a védekezést, gyakorlatilag jutalmazná a campelést.
Jó érv, az egyetlen hibája, hogy nem igaz.
Nyílt pályán, ha nincs arty, hirtelen megnő a lehetőség a flankelésre, bekerítésre, az egész pálya játéktérré válik. 2-3-4 artyval csak a bejáratott utak maradnak, senki sem akar artyeledel lenni, ergo bekempel egy védett helyre. A pálya nagy része használhatatlanná válik azok számára, akik 2 percnél tovább szeretnének élni.
Meg tudod ezt cáfolni?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphelo, uniscum
Akkor mondanék egy pro-arty érvet, aminek van logikai alapja. A pályadesign úgy van kitalálva, hogy számításba veszi az artikat is játékegyensúly szempontjából. Rengeteg olyan pozíció van, amely jó védettséget nyújt tankok ellen (hulldown, sidescrape), de könnyen belőhető artik által. Arty nélkül ezek a pozíciók túlságosan erősek lennének, és általában megkönnyítenék a védekezést, gyakorlatilag jutalmazná a campelést.
Meg akartam cáfolni, de már Bee megtette helyettem.
A VII-es Fhanszia arty-nál tartok. Azt már hallottam, hogy a VIII-as jó gép. Viszont érdekelne, hogy érdemes-e tovább mennem? Nem vagyok nagy tüzér, igazából csak a küldik miatt kellene, és a franciából volt még 5-ösig.
Lehetséges a T28 HTC, esetleg T55 küldiket megcsinálni velük?
Figyelj a tier 8 francia jó gép viszik 8-as cw-en is érdemes kihuzni de tovább menni nem mert egyszerüen szarok a 9-10-ek max fanolni lennének jók ha lenne rajtuk egy normális gun de nincs.
ha a küldiket akarod csinálni ajánlanám tier 8-9 ben az amcsikat illetve az oroszokat 7-8-9 tierben esetleg a német G.W.Panthert. angolokkal nem csinálnám mert alapvetöen csak a 6-os és 10-es artyja használható a többi szar.
Szerintem a 9-es brit nem rossz, bár a 8-as és a 7-es tényleg elég gáz.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sveryxx
Tulajdonképpen, miért is kellene az artyk mellett bármiféle érvet felhozni? Aki artyzik, azért teszi, mert jó dolog vacsi közben föntről clikkelgetni. Ennyi. Az hogy ezzel elrontom valaki/valakik játékát, marhára nem érdekel. Nem azért ülök le a gép elé, hogy másokat szórakoztassak, hogy másoknak örömöt okozzak. Marhára nem érdekel, hogy ha kilövök valakit, az utána hogy érzi magát.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: ga5udeHUN, tiger, HUN_Sector
A VII-es Fhanszia arty-nál tartok. Azt már hallottam, hogy a VIII-as jó gép. Viszont érdekelne, hogy érdemes-e tovább mennem? Nem vagyok nagy tüzér, igazából csak a küldik miatt kellene, és a franciából volt még 5-ösig.
Lehetséges a T28 HTC, esetleg T55 küldiket megcsinálni velük?
Szia, én a francia artival nyomulok. Szerintem simán megcsinálható vele bármelyik artis küldi. Tier 9-es van most meg. 4k dmg-es menetek is jönnek vele, szóval szerintem egyáltalán nem szenvedős..
Tulajdonképpen, miért is kellene az artyk mellett bármiféle érvet felhozni? Aki artyzik, azért teszi, mert jó dolog vacsi közben föntről clikkelgetni. Ennyi. Az hogy ezzel elrontom valaki/valakik játékát, marhára nem érdekel. Nem azért ülök le a gép elé, hogy másokat szórakoztassak, hogy másoknak örömöt okozzak. Marhára nem érdekel, hogy ha kilövök valakit, az utána hogy érzi magát.
Most erre mondjam azt, hogy ezt tankban is meg lehet csinálni, csak az kicsit nehezebb?
Először: Tisztában vagyok ezzel a jelenséggel, hogy mindenki fosik az artiktól és ezért campel, de ez a taktika sem kifizetődő, főleg nyílt pályákon. Általában az aktívabb csapat nyer ilyenkor.
Másodszor: nem állítom hogy nagy kempelés van artik nélkül, de a csata utolsó szakaszában gyakran megfordítanak a védekező tankok egy csatát, ezt szerintem sokan tapasztalják.
Harmadszor: a lényeg az akart lenni, hogy a jó játékosok, jól védhető pozíciókat kihasználva úgy sebeznek, hogy nem tudnak rájuk visszalőni, de az arti könnyen odab'sz, ezért megy a sírás, holott ez direkt így van kitalálva, így lettek tervezve a pályák.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sveryxx
9 éve 8 hónapja - 9 éve 8 hónapja#170204Írta: pitlord23
Megválaszolva: pitlord23
Meg tudom cáfolni Black_Sheep, bár nincs sok értelme ezen kötekedni, mert nagyban rng függő, de 2 perc alatt egy arty 3-mat lő, ebből 1 talál , 1 elszáll a p'csába, a harmadik meg változó mértékben sebez splash-sel. Ez kb 1500 hp 10-es tierben, úgyhogy nagy jóindulattal ha mindig van célpont 2-3 tankot kilő 4 arti, na bumm, lehet sírni, ha mindenki tenné a dolgát és nem bújkálna hátul nem lenne semmi probléma, egy arti annál effektívebb minél hosszabb a csata.
Először: Tisztában vagyok ezzel a jelenséggel, hogy mindenki fosik az artiktól és ezért campel, de ez a taktika sem kifizetődő, főleg nyílt pályákon. Általában az aktívabb csapat nyer ilyenkor.
Másodszor: nem állítom hogy nagy kempelés van artik nélkül, de a csata utolsó szakaszában gyakran megfordítanak a védekező tankok egy csatát, ezt szerintem sokan tapasztalják.
Harmadszor: a lényeg az akart lenni, hogy a jó játékosok, jól védhető pozíciókat kihasználva úgy sebeznek, hogy nem tudnak rájuk visszalőni, de az arti könnyen odab'sz, ezért megy a sírás, holott ez direkt így van kitalálva, így lettek tervezve a pályák.
Jó hogy meg akarod mondani itt a tutit,de a wg is elismerte hogy gond van az artykal,és tervezik az újrabalanszolást is,szóval tuti nincs minden rendben velük.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: uniscum
Először: Tisztában vagyok ezzel a jelenséggel, hogy mindenki fosik az artiktól és ezért campel, de ez a taktika sem kifizetődő, főleg nyílt pályákon. Általában az aktívabb csapat nyer ilyenkor.
Másodszor: nem állítom hogy nagy kempelés van artik nélkül, de a csata utolsó szakaszában gyakran megfordítanak a védekező tankok egy csatát, ezt szerintem sokan tapasztalják.
Harmadszor: a lényeg az akart lenni, hogy a jó játékosok, jól védhető pozíciókat kihasználva úgy sebeznek, hogy nem tudnak rájuk visszalőni, de az arti könnyen odab'sz, ezért megy a sírás, holott ez direkt így van kitalálva, így lettek tervezve a pályák.
Jó hogy meg akarod mondani itt a tutit,de a wg is elismerte hogy gond van az artykal,és tervezik az újrabalanszolást is,szóval tuti nincs minden rendben velük.
Dehogy ismerte el, a sok sírás miatt mondták, hogy gond van velük, hogy egy kicsit nyugi legyen. " Tudjuk, hogy az arty rossz! De ne aggodjatok, újra balanszoljuk, jó lesz meglátjátok, örülni fogtok. ". De tulajdonképpen mióta tervezik az artyk átalakítását? Nem egy-két hónapja! Ha akarnának kezdeni valamit az artykkal, már rég megtették volna. Majd hamarosan jön egy hírrepesz, amiben benne lesz, hogy " kitaláltuk, hogyan legyenek átalakítva az artyk, jelenleg folynak a tesztek, 2017 elején bevezetjük a változást ". Aztán amikor itt az idő, akkor megint egy hír, " sajnos a tesztek alapján a változtatások miatt teljesen felborult a játék egyensúlya, de dolgozunk a problémán ". És ennyi, az artykat soha nem fogják megváltoztatni. Kicsit nerfelgetik még őket, egyre több olyan pályát hoznak be, hogy ne lehessen velük játszani, és kb. ennyi lesz a problémamegoldás.
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...