Jelenleg 95 vendég és egy Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 6 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 7 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 8 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 20 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 2 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 4 napja

Arty - Kell vagy sem?

10 éve 1 hónapja #142924 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun

Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.

Ne keverd bele a valóságot!
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?

Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142926 Írta: Szevasztok
Megválaszolva: Szevasztok

Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.

Ne keverd bele a valóságot!
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?

Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.

Azt mondod? :) Mégis mire használták őket és hogyan?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142927 Írta: Mir4g3
Megválaszolva: Mir4g3

Bánom hogy nincs meg a replay, de volt egy ilyen meccsem Sand Riveren IS7-el,Tehát volt, és nem állandó. Gondolom olyan csatád is volt amiben egyet sem tudtál lőni mert szét kapot az ellenfél. Mégsem sír érte senki... hogy a hegyekhez közelebbi bázisról kezdtem, egyből felmentem jobbra, be a hegy mögé a 3 arty miatt. A meccsen kettőt tudtam lőni, összesen 3 lövést kaptam az artytól (egyet meg kimanővereztem, de az egy másik arty volt), az alábbi sebzésekkel (VÉGIG HEGY mögött):
- 300 Splash
- 400 Splash
- 1450 Splash (ezt a kanyonban kaptam, előttem és mindkét oldalt sziklák között álltam)

A meccsen a Conqueror GC bocsánatot kért és tudjátok mit mondott? Hogy azért lőtt, mert nekem volt a legjobb statom és TUDJA, hogy nem tudok hova menni a pályán, mert mindenhol meg tud lőni, akár a hegy mögött is. Az első lövés után folyamatosan hátráltam, csak egy dologra figyeltem, hogy NE tudjon lőni az arty. Nem sikerült.

Szóval aki még egyszer ezzel a baromsággal jön, hogy menjünk arty safebe, az nyugodtan törölheti is a játékot.Nincs mindenhol tuti artysafe, de ki is lehet manőverezni azokat az arty lövéseket a legtöbb tankkal. Ráadásul nem egy ilyen pálya van, ahol aktív játékot EGYÁLTALÁN NEM lehet játszani, ha van arty, hanem jó néhány:
- Prohorovka, Fiery Salient, Redshire és nem gondolkodtam magam halálra. Persze tudom, hogy ha a bal felső sarokban nem csinálok semmit egy ház mögött, nem tud meglőni, na de akkor meg minek léptem be a csatába?


Hagyjuk már ezt a hülye dumát, téged sem minden csatába fókuszolnak, ha így lenne nem 2K+ WN8-ad lenne. ;)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142929 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun

Figyelem: Spoiler!


Valahogy élvezhetőbbé szerették volna tenni az arty ágat, gondolom ezért építették bele a splash-t. Másképpen tényleg nem lenne sok értelme, hiszen a jó találathoz igen pontosan kellene célozni, még álló tankra is, ami valljuk be, nem nagyon menne nagy távolságról. :)

Csak így ez nagyon eltolja az arányt, főleg hogy bőven hullanak a legények mostanság a normál lövésektől is nem hogy az arty-tól.


Persze, hogy eltolja. De nem tudsz ellene mit tenni, ha továbbra is ezzel a "korhű" játékkal szándékozol elütni a ráérő idődet. :)

Csak arra akarok rávilágítani mi lehet az egyik oka az arty problémájának.
Már magát a létét megkérdőjelezem a játékban. Butaság volt betenni mert annyira nincs köze a játék témájához és ezért is nehéz/lehetetlen beilleszteni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142934 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun

Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.

Ne keverd bele a valóságot!
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?

Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.

Azt mondod? :) Mégis mire használták őket és hogyan?


Tüzérséget??
Olvasdd végig egy nagyobb ütközet harceszközeinek listáját. nem három darab volt belőlük. Nem véletlenül ütegben mozognak. Persze mást is coportba szerveznek de a tüzérségnél, legyen az vontatott vagy önjáró sokkal fontosabb a csoportos használat. És TERÜLETCÉLPONTOK ellen alkalmazzák. És most nem kell ideérteni a mai lövegeket Excalibur lőszer stb...
Természetesen nem jelenti azt, hogy egy 155mm-es lövedék közvetlen vagy nagyon közeli találata nem okoz kárt a tankokban, de igenis nagyot de nem így voltak használva. Csomópontok, megerősítése, frontvonalak, csapatösszevonások setb. ellen voltak hatékonyak. Nem véletlen, hogy százas/ tízes nagyságrendben hatékonyak.
Mellesleg a közelségi gyújtó nélküli lövedékeik repeszeinek szóráskúpja felfele mutat és felfele tágul.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja - 10 éve 1 hónapja #142935 Írta: Szevasztok
Megválaszolva: Szevasztok

Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.

Ne keverd bele a valóságot!
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?

Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.

Azt mondod? :) Mégis mire használták őket és hogyan?


Tüzérséget??
Olvasdd végig egy nagyobb ütközet harceszközeinek listáját. nem három darab volt belőlük. Nem véletlenül ütegben mozognak. Persze mást is coportba szerveznek de a tüzérségnél, legyen az vontatott vagy önjáró sokkal fontosabb a csoportos használat. És TERÜLETCÉLPONTOK ellen alkalmazzák. És most nem kell ideérteni a mai lövegeket Excalibur lőszer stb...
Természetesen nem jelenti azt, hogy egy 155mm-es lövedék közvetlen vagy nagyon közeli találata nem okoz kárt a tankokban, de igenis nagyot de nem így voltak használva. Csomópontok, megerősítése, frontvonalak, csapatösszevonások setb. ellen voltak hatékonyak. Nem véletlen, hogy százas/ tízes nagyságrendben hatékonyak.
Mellesleg a közelségi gyújtó nélküli lövedékeik repeszeinek szóráskúpja felfele mutat és felfele tágul.

Te magad is írod! TERÜLETCÉLPONTOK. Valószínű, hogy telitalálat után senki nem hagyta el többé a járművet. Ha mellé ment akkor meg nem volt javítókészlet sem elsősegélydobozka...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142937 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun
Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja - 10 éve 1 hónapja #142938 Írta: Szevasztok
Megválaszolva: Szevasztok

Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.

Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142939 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.

Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?

Ha 50m-re akkor szerintem semmi. 50m elég nagy táv. Ahhoz hogy komolyabb baja legyen egy tanknak ilyen távról, bomba kell. Szerintem. De nem tudhatom, nem lődöztem tüzérségi löveggel, meg tankban sem ültem.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142941 Írta: Toydolls2
Megválaszolva: Toydolls2

Figyelem: Spoiler!


Értettem a mondanivalód lényegét. :)
Viszont, akkor sok embernek nem lenne meg a neki megfelelő játékélmény, gondolok olyanokra, akik nem szeretnek közel menni az ellenfélhez, mert nem tudnak mit kezdeni vele. Itt nem feltétlen a magam fajta gyengébb képességű játékosokra gondolok, hanem pl. lehetnek ilyenek a gyerekek. Az arty-ban találja meg a számítását, amivel ha odapörköl, akkor örülhet a sok sebzésnek. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142942 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun

Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.

Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....

Muszáj a valóságot is alapul venni mert a wg is alapul veszi pl midnent onnan vesznek. pl típusok, járműfajták, fizika, stb...persze nem mindent tökéletesen
Azt nem érted, hogy én arra próbálok utalni, hogy az artyt annyira megváltoztatták a kiindulási alaphoz képest és olyan dolgokkal ruházták, hogy nem lehet így normálisan beilleszteni a játékba.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142946 Írta: GunnersHun
Megválaszolva: GunnersHun

Figyelem: Spoiler!


Értettem a mondanivalód lényegét. :)
Viszont, akkor sok embernek nem lenne meg a neki megfelelő játékélmény, gondolok olyanokra, akik nem szeretnek közel menni az ellenfélhez, mert nem tudnak mit kezdeni vele. Itt nem feltétlen a magam fajta gyengébb képességű játékosokra gondolok, hanem pl. lehetnek ilyenek a gyerekek. Az arty-ban találja meg a számítását, amivel ha odapörköl, akkor örülhet a sok sebzésnek. :)


Csak ,hogy ilyen eltorzulttá tenni a játékot egy kis százalék miatt nem igazán éri meg. Akik nem is biztos, hogy fizetnek mert, soknak a szülei nem is tudna róla , hogy a gyerek mivel játszik.
Onnan is látom a bajt, hogy nem kis időt hagytam ki a játékban és igen csak meglepődtem az arty jelenlegi képességein.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142955 Írta: Szevasztok
Megválaszolva: Szevasztok

Figyelem: Spoiler!


Értettem a mondanivalód lényegét. :)
Viszont, akkor sok embernek nem lenne meg a neki megfelelő játékélmény, gondolok olyanokra, akik nem szeretnek közel menni az ellenfélhez, mert nem tudnak mit kezdeni vele. Itt nem feltétlen a magam fajta gyengébb képességű játékosokra gondolok, hanem pl. lehetnek ilyenek a gyerekek. Az arty-ban találja meg a számítását, amivel ha odapörköl, akkor örülhet a sok sebzésnek. :)


Csak ,hogy ilyen eltorzulttá tenni a játékot egy kis százalék miatt nem igazán éri meg. Akik nem is biztos, hogy fizetnek mert, soknak a szülei nem is tudna róla , hogy a gyerek mivel játszik.
Onnan is látom a bajt, hogy nem kis időt hagytam ki a játékban és igen csak meglepődtem az arty jelenlegi képességein.

Én is gondoltam már rá, hogy ha csak fogyócikk lenne a tüzérség az lehetne a megoldás.
Nem csak a gyerekek és a gyengék artiznak. Szinte mindenki artizik, csak nem sok embernek van türelme hozzá főleg ha 40 mp-t vársz egy mellé lövésre 3 szor egymás után. Esetleg egy kát artit ha tart valaki. A csatái nagyobb részében nem azzal játszik.
Egy részt élvezetes ha eltalálsz valamit másrészt bosszantó ha nem vagy téged találnak el vele. Ha nerfet kap az arti nincs értelme játszani vele. Ha buffot kap nagyon gáz játszani ellene. Ilyen formán valóban nincs értelme hogy a játékban van.
De még mindig azt mondom ne keverje senki a valósággal mert ez sehonnan nézve nem az. A valós paraméterekről csak annyit, hogy egyik fegyver vagy páncél jobb vagy épp rosszabb mint hasonló társa attól függően hogy milyen tankon van. Itt egyetlen ember vezeti a tankot kényelmesen fotelben ülve, egérrel billentyűzettel, míg a valóságban egy forró acéldobozban kucorgott a teljes legénység. De lehet sorolni... Minimap, célzéskor kontúr!!!, statisztikai adatok mérése menet közben, a távolságok, az RNG-nek nevezett izé?!!!?... Vajon a valóságban milyen lehetett az MM?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja - 10 éve 1 hónapja #142960 Írta: fridok
Megválaszolva: fridok

Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.

Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....

Muszáj a valóságot is alapul venni mert a wg is alapul veszi pl midnent onnan vesznek. pl típusok, járműfajták, fizika, stb...persze nem mindent tökéletesen
Azt nem érted, hogy én arra próbálok utalni, hogy az artyt annyira megváltoztatták a kiindulási alaphoz képest és olyan dolgokkal ruházták, hogy nem lehet így normálisan beilleszteni a játékba.



Hehe ezen jót nevettem, ne haragudj, nem a mondandódon csak ami róla jutott eszembe. :D
Muszáj alapul venni, meg összehasonlítjuk? A valóságban beülsz egy tankba és belső nézetből látod, nincs kis minimap csak egy keskeny sáv amin magad elé látsz, hogy lehet egyáltalán összehasonlítani a kettőt. A Wg nem a játék mechanikáját hasonlítja a valósághoz, mert azt nem lehet hanem a világot a látványt, ne keverjük a kettőt.

Ui: a posttól függetlenül úgy zusammen all, mindenkinek. Kiváncsi vagyok innen hányan ültek tankban és harcoltak velük, hogy ennyire megy mit kellene csinálni, és hogyan kellene működnie. Nem vagyok mai csirke de még én sem tudom, így nem is spekulálok.

Szevasztok:
Én is gondoltam már rá, hogy ha csak fogyócikk lenne a tüzérség az lehetne a megoldás.
Nem csak a gyerekek és a gyengék artiznak. Szinte mindenki artizik, csak nem sok embernek van türelme hozzá főleg ha 40 mp-t vársz egy mellé lövésre 3 szor egymás után. Esetleg egy kát artit ha tart valaki. A csatái nagyobb részében nem azzal játszik.


Vagy esetleg ha csökkentenék a magaddal vihető lőszer számát mondjuk tankfüggően 3-5 közé. Azt azért hozzá teszem nem tartom magam retardnak, de én is játszom ettől függetlenül az artykkal, és hogy miért? mert ott van és az is egy fajtája a játéknak, mint ahogy a light és hvy külön külön játékstílust igényel. Ettől én nem tartom magam se idiótának, se degeneráltnak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hónapja #142961 Írta: Toydolls2
Megválaszolva: Toydolls2

Figyelem: Spoiler!


Vagyon igazságod. De itt nem arról volt szó, hogy valósághoz közelít a játék, csak hogy a valós adatokat, tököm tudja milyen méréseket is bele kellett valamilyen szinten építeni a játékba, több-kevesebb sikerrel. De inkább kevesebb :) . A teljes valóságot szinte teljes mértékben lehetetlen lett volna megcsinálni, mert akkor már szimulátor lenne, és az emberek csak egy igen szűk rétege játszana vele. Ez egy "tömegcikk", amiben próbálnak mindenkinek kedvezni, de legfőképpen maguknak. :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • TegRazor profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Én nem tudom ,hogy miért vagytok annyira oda......
    • Írta: TegRazor
    • 2 órája 57 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 4 órája 28 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 20 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.