Jelenleg 150 vendég és egy Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 6 perccel ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 23 perccel ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 12 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 4 napja

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

7 éve 11 hónapja #254078 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

A legfontosabb faktor az MoE-hez, a konzisztencia.


Ezt kifejthetnéd, mert több helyen említed, és megnéztem mit jelent a szó, de nem lettem okosabb.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254083 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
Melyiket?
MoE - Marks of Excellence - Gunmark, azok csíkok/balták/csillagok stb a csövön :-)
Konzisztencia - stabil teljesítmény

A legfontosabb faktor az MoE-hez, a konzisztencia.


Ezt kifejthetnéd, mert több helyen említed, és megnéztem mit jelent a szó, de nem lettem okosabb.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254085 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos

Melyiket?
MoE - Marks of Excellence - Gunmark, azok csíkok/balták/csillagok stb a csövön :-)
Konzisztencia - stabil teljesítmény

A legfontosabb faktor az MoE-hez, a konzisztencia.


Ezt kifejthetnéd, mert több helyen említed, és megnéztem mit jelent a szó, de nem lettem okosabb.


Nem akarom lefordítani, amit Robb írt/ért, de én arra gondolnék, hogy jó-jó, hogy stabil teljesítmény, de annak mi a "receptje". Bár mindenki azt mondja, hogy tízes tankkal a nehezebb 3GM-et szerezni, de egyébként az ember azt gondolná, hogy stabil teljesítményt egyszerűbb hozni egy tízessel, mint egy nyolcas tankkal, ami sokat megy +2-ben. Bennem ez merül fel, amikor ez a stabilitás előjön.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254089 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
A stabil teljesítményre gondoltam. Azt hogyan lehet alkalmazni a játékban?
Eleve random csapattagokat kapsz, random teljesítménnyel. Ebből kifolyólag a te teljesítményed hogyan lehet stabil?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254110 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

a tank statisztikáknál a Marks of Excellence / Required average damage for the next marker: X megadott kombinált sebzés korrekt adat szerinted?


Erősen kétlem : ), de nem is vizsgáltam meg rendesen.

Vagy itt volt ez:
forum.worldofta...opmost

Neked való topiknak tűnik. ; )

A stabil teljesítményre gondoltam. Azt hogyan lehet alkalmazni a játékban?
Eleve random csapattagokat kapsz, random teljesítménnyel. Ebből kifolyólag a te teljesítményed hogyan lehet stabil?


Rátapintottál a lényegre. A véletlen faktorok között te vagy az állandó.

Neked kell alkalmazkodni minden helyzethez, mindben jobban teljesíteni, mindből többet kihozni. Annak ellenére, hogy a Random Battles minden aspektusa szidva volt már a fórumokon, valahol ez is a játék érdekessége, izgalma. (Nem véletlenül írta Bhalangir és én is, hogy nem feltétlen nekünk tetsző irány az uniformizálása.)

Gondolom, hogy ez is lehet egy nem igazán használható egyszerűsítés, de csak ezt tudnám írni négy különböző módon.

Azt hogyan lehet alkalmazni a játékban?


Meg mert erre nincs válasz. Már az elmúlt 34 oldalon kívül. Fejlődni akaró játékosok nagyrészt ezt tanulják hónapokon, éveken keresztül. Ahogy csak tudják, ahonnan csak tudják.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254114 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Áh, sejtettem hogy nem kapom meg a szent grált:)
Köszönöm, most már világos. Én úgy gondolom elsősorban az emberen belül kell változtatni.
hogyan értem ezt?
Ha higgadt vagyok, és türelmes, akkor fenemód jól játszom. (ez a ritkább)
Ha zaklatottabb, akkor kevésbé jól.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254115 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
És emellet az elsőben is tudod hozni ugyanazt mint az ötödikben például? Csak mert én nem :-(
Bénán hangzik, de nekem kell kb 5-7 csata hogy "bemelegedjek" ráálljon az agyam/szemem, stb...

Áh, sejtettem hogy nem kapom meg a szent grált:)
Köszönöm, most már világos. Én úgy gondolom elsősorban az emberen belül kell változtatni.
hogyan értem ezt?
Ha higgadt vagyok, és türelmes, akkor fenemód jól játszom. (ez a ritkább)
Ha zaklatottabb, akkor kevésbé jól.

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254121 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Ha higgadt vagyok, és türelmes, akkor fenemód jól játszom. (ez a ritkább)


Vannak nagy rage-mesterek, akiknek sikerül ellensúlyozni, de egyébként, fontos ez is, persze.

És emellet az elsőben is tudod hozni ugyanazt mint az ötödikben például? Csak mert én nem :-(
Bénán hangzik, de nekem kell kb 5-7 csata hogy "bemelegedjek" ráálljon az agyam/szemem, stb...


Én mindig híve voltam a bemelegítésnek. Overwatchban voltam "quickmatchbalázs" is, mert "ranked" előtt mindig akartam tolni pár "randomot" : ). Sokáig voltak hozzá kiválasztott tankjaim is, például T29 vagy SU122S. Bár mostanában is az artival kezdtem a napot (megcsináltum a stug részét).

Az biztos, ha valami közel van a háromhoz, akkor sosem fogom azzal kezdeni! ; )

Bár mindenki azt mondja, hogy tízes tankkal a nehezebb 3GM-et szerezni, de egyébként az ember azt gondolná, hogy stabil teljesítményt egyszerűbb hozni egy tízessel, mint egy nyolcas tankkal, ami sokat megy +2-ben.


Abban lehet is logika, de gyorsan tegyünk különbséget a konzisztens 2-3 ezer sebzés, meg egy kombinált 5-6 ezer átlagsebzés között.

Ez lehet, hogy stabilan jön a 2-3 ezer, mert például ritkán halsz meg hamar nyolcas tankok ellen, nagyobb az alfád satöbbi, de túl magasan van az átlag, amihez képest ki kellene emelkedni.

Ahol aztán már vissza is üthet a top tier csata. Mert mondjuk túl nagyok a különbség tierek és tankok között, minden csatában lévő játékos hibái durvábban és hamarabb vannak büntetve, túl hamar beindulhat a lavina. Vagy telepumpálja tédékkel, lightokkal, és alig van HP a csatában.

Azt se gondolnám, hogy egy jó, tier 10 is magabiztos játékos egyenletesebb eredményt hoz, mint lejjebb jóval gyengébb mezőnyben, de lényegtelen is, a T10 3GM mindenképpen komoly-dolog.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254167 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** Mérföldköves ***

Mert az ritkán van. Persze, a napokban sokan örülhetünk valami szépnek és újnak.



A háromszoros pattintásnál (T55A HT12) akadt el a történet. Már éppen kezdtem agonizálni azon, hogy mennyire fogom utálni, hogy nem akarok külön erre játszani, hogy pláne nem akarok hozzá tankot fejleszteni, amikor elért minket a hír. Azonnal reagáltam is örömtelin , hogy milyen jó, miért tartom ezt objektívebben is nagyszerű változásnak.

A kevésbé vidám része az volt, hogy a pattintós küldetés elkerülésére jobban meg kellett ismerkedni a pályák sarkaival. A francia hatos SPG szorzózgatásával pár nappal a patch előtt meg is lett a szükséges. (Nagyon egyszerű az első 15 feladat.)


Nem is tétováztam hát az utolsónak maradt nehéztankos küldetéssel. Egyébként is javítani akartam az 5A teljesítményemen, nagyrészt azzal játszottam az elmúlt két nap.


Figyelem: Spoiler!


Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bittus, PZoli, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254175 Írta: bodzy
Megválaszolva: bodzy
A lelkes uj játékos jön szombaton a döntőre? ? ;)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254222 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos

A lelkes uj játékos jön szombaton a döntőre? ? ;)


Bodzy, te Bazsit 30k csata után is csak lelkes új játékosnak fogod hívni, amikor már napi szinten csak a dühöngőbe posztol fuwg bejegyzéseket... :P

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254229 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Kéjosz, nem igaz, hogy nem veszed le, a "lelkes új játékos" megszólítás baráti, és egyben tiszteletteljes, pont úgy, mint nekem a Kéjosz:)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254232 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
Várjuk a napot! Fuwg és irreleváns armor!

Figyelem: Spoiler!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja #254324 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos

Kéjosz, nem igaz, hogy nem veszed le, a "lelkes új játékos" megszólítás baráti, és egyben tiszteletteljes, pont úgy, mint nekem a Kéjosz:)


Dehogy nem veszem le. De van pár ember, akit bírok, és _ezért_ túrázom a hozzászólásain. :beer2:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 11 hónapja - 7 éve 11 hónapja #254678 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** Tank a garázsból kimenet: T95 ***




Egy kis tier 9 winrate padderinó! A végére lecsúsztam 70% győzelmi arány alá. Amihez még fogadjuk el azt is, ha azt írom, nem a legjobb játékomat mutattam benne. Ohó, ójajj, de mennyire nem.

A történetet pedig előre hozom, hátha valaki még elhatározná magát a kedvezményes időszak végén. Nagyon mellékesen, pár hónapja elkezdtem tovább fejleszteni az amerikai páncélvadász ágat. A gondolat leginkább az volt, hogy sajátos tankok, jó matchmaking. Hogy a T28 Prototype lehetne egy fun&easy 3 gunmark is, egy kivételként játszható tier nyolc heavy tank. Hogy a T30 meg lehetne az igazi bully, és az első 750-es ágyúm is. A Protóval már játszottam is pártucat meccset, amire az E3 elvitte a Top of the Tree szavazást. Gondoltam, persze, hát akkor már miért ne?

Csakhogy, hónapforduló előtt változott a matchmaking, eltűnt a "TD kedvezmény". Ezzel pedig a vonzerő nagy része azonnal elillant. Protóval talán tíz meccset sem játszottam utána, már tudtam, hogy a T30 kifejlesztése egyáltalán nem is annyira jó ötlet. A másik ághoz való áttéréshez már megvolt az XP, de a T28 meg még kellemetlenebbnek tűnt többnyire azonos és magasabb szintű ellenfelek ellen. Persze, túlélhető, meg el lehet bokorharcolgatni azzal is, de azért, ha lehet, maradnék annál, hogy jól szórakozom, amikor játszom.

A nagy matchmaking patch, a Skorpion megvétele után aranyat sem, forintot sem, szabad tapasztalati pontot sem tűnt túl fontosnak költenem semmire sem. Prémiumtank nem győzött meg, új ágak fejlesztését kerültem. Tehát, a free XP is igen szépen felgyűlt. A durván negyedmillió elpattintása mégis soknak tűnt egy ilyen nagyon mellékes project tovább vivéséhez. Függőben hagytam.

Aztán annyit vacilláltam már, annyit utána jártam, utána-figyeltem-nézegettem már, hogy nafene, minek áll ott az a sok virtuális pont, ha nem ilyen helyzetekhez? (Közben az is kiderült, hogy ToT a tízes francia light következik, amihez nyilván nem fog kelleni XP. Egyáltalán nem is kellene, de mindegy, zárójel a zárójelben.) Végül nem is az E3 győzött meg, hanem. A játék jelenleg egyik legegyértelműbben broken, overpowered tankja, tier kilencese, Elm utcák vérengző teknősbékája.



Sokaknak sokadszorra is hihetetlen, de térnyerés, oldal időben behúzása, hatás, random csaták győzelemre vivése minden odds ellenében, általánosságban szuper páncélos, szuper nehéz, nehezen leküzdhető (survivalability) tankokkal a legegyszerűbb. Általánosságban nem a legérdekesebb vagy legdinamikusabb, de a legegyszerűbb.

A nyers erőre pedig nem kell ennél jobb példa. Bár valakinek biztos ez is papírból van, mindenki belövi a kupolát, nem lehet vele közel menni, de... egyébként mindig megállta a helyét. Majd a kiemelkedő kvalitásai változatlanul hagyása mellett kapott mobilitást is. Már majdnem játszható sebességet. Amiből meg nyilván ilyen túlteljesítés lesz. (Annyira nem bonyolult ok és okozat. Halo?)



A találatok hatvan százalékát lerázza magáról. Lesöprögeti a válláról, majd azt mondja, hogy vadász-vadász, akkor itt egy hétötvenes tanító jellegű a tarkódra!

Hogy fair legyen a listavezetésre tekintés, nyilván egy E3 vagy Maus esetében szemből sokszor rájuk sem lőnek, nincs értelme, míg itt többet próbálkoznak. Lánc is többször célkeresztben.

A páncélmodell pedig furcsa is. Trükkös mindenfelé, de a legtöbb bonyodalmat az okozza, hogy a dupla lánc felett és már közvetlenül az alsólemez mellett viszonylag könnyen átüthető a tank. Ha elemzés-elemzést írnék, akkor valószínűleg három különböző páncélt vizsgáló programot letöltenék, hogy mindent pontosan be tudjak mutatni.

Egyszerűsítve, a gyakorlatban lényegi, hogy nem HEAT ellen óvatosan a forgatással, az alsólemez kitakarásával, mert könnyen lánc+sebzés lesz belőle. Hogy különösen figyeljünk 152 milliméternél nagyobb kaliber ellen, mert overmatch lesz láncon keresztül is. A talán legfontosabb pedig, hogy a legenyhébb szögben elég felfelé irányban lőni a láncokra, sebzés is lesz.

-->
Figyelem: Spoiler!


Figyelem: Spoiler!

Egyébként meg, nem szabad elengedni az előrét. Korán felbukkanó, messzi, bizonytalan célpontoknak ellent kell állni. Csapda. Kicsit megtorpanunk, odafordulunk, célzunk, és elég ha fél perccel később érkezünk emiatt, már lehet, hogy 1500 sebzésről lecsúsztunk, már lehet, hogy lezajlott nélkülünk a kulcspozíció harca.

Döbbenetesen jó álcázása is van, de ez arra jó, hogy miközben elér valahová, nem lövik agyon az artik. Nem arra való a tank, hogy bújócskázzon kitudja merre. Nem is arra, hogy távolból felfogjon ötezer sebzést más bújócska bajnokok ellen. Nem ez nyer csatákat. Be kell menni az utcákba, és megmutatni, hogy idén korán érkezett a Halloween!

Persze nagyon pályafüggő az eredményességünk. A map pool nekünk kedvez, de néha bosszantó lesz. Nyílt pályákon általában jól lehet spotolni vele, de alapvetően csak imádkozunk, hogy a ne legye egyszerre nyílt is, két-három SPG is, meg passzív, hasztalan csapat is.

A fő problémánk mégsem az, hogy három arti lő minket. A fő problémánk, hogy három arti mellett 12 tank maradt, amit még elosztunk kettő vagy három flankre, és egyszerűen elfogynak előlünk a célpontjaink. A másik megoldás nélküli probléma, a gyors győzelmeink. Amikor mindig két lépéssel előrébb tart a csapatunk. Ilyenkor persze nyerünk, de lehet örülni, ha ezer sebzést sikerül összeszedni.

(Emiatt meglepően durva háromcsillagozni is. Mindenképpen kell hozzá szerencse is, jó szituációk sorozata. Néztem Orzanel és Skill játékát is vele, megbajlódtak, nem kicsit örültek a végén.)

Azt is gondolom, hogy rossz időszakban játszottam vele. A Campaign miatt most többen artiznak, és még mindig túl sok a TD is tier hét-kilenc. Akikhez meg megint nem én értem oda a végén.

(Összességében, ennek nekem akkor is simán 3k DPG felett kellett volna lennie. Hogy nem lett, igazából nem a tank eredménye.)

Az utolsó tanácsom, amit sajnos megint hibákon keresztül sikerült kitalálnom, a javító készlet nagyon tudatos használata. Amíg nem muszáj, amíg nem nyersz vele eleget, addig tartsd meg. Különben felbukkan még egy tank, vagy az arti szedi le újra a láncot másodperccel később, és könnyen végzetessé válhat a meggondolatlanság.

Nem mellesleg, a tartósan szórakoztató elem, hogy mennyien megeszik, ha 1v1 helyzetben kidugod a sarkon a nem sebezhető részt, leláncol, feldobod, és már fordulsz is utána a jól ismert taslival.

Hovatovább, nekem valószínűleg ennyi elég is volt belőle. Amennyire lehet unalmas tier kilenc nyerni, annyira unalmas is most már. Az E3 játékmenet sem fog nagyban eltérni. Nagyon jó eséllyel az lesz az egyetlen superheavy, superalpha a garázsban.

Azért hónap végéig talán még kigurulunk párszor, de aztán jöjjön a brigád ezt elszállítani innen!

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos, Bhalangir, bittus, PZoli, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • Sixtyfeetofbridge profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Ez inkább szomorkodó poszt,  mert nem olyan...
    • Írta: Sixtyfeetofbridge
    • 9 órája 38 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • perretz profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: perretz
    • 2 órája 48 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 13 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.