Személyes küldetések; konkrét legjobb hír, tőlem konkrét taps.
*
Természetesen, mindenki megkapja az ordereket is a már teljesített küldetésekért.
*
A személyes küldetéseknek van egy varázsa, mivel bizonyos ponton már "tudást" is igényel a szerencse mellett, ez talán fájó, hogy elveszik azzal, hogy kiválthatóvá válnak.
Az én perspektívám ezzel szemben állva, hogy egy bizonyos ponton már iszonyat szerencsét is követel (ami vagy megtörténik vagy nem) a tudás mellett. Vagy abnormális játékmenetet igényel. Vagy nem kívánt tankok kifejlesztését/megvételét vonja maga után.
Az szerintem nem normális, ha például valaki egy high tier superheavy-ben nagy távolságban a semmi közepén vagy egy ablakban ül lepattanókért, akár száz és százszor újrapróbálva a csapata kárára. Az nem szerencsés, ha valaki mindig foglalni próbál a csapat xp és credit hozamának kárára. Az borzalmas játékdizájn, ha egy csapatjátékban küldetések ennyire elvihetik a hangsúlyt a győzelemtől és normális gameplay-től.
*
Ettől még nem lesz mindenki garázsában Obj. 260. Ha nem jutottál el eddig az utolsó blokkig, ha nem játszottál már le 10 és 10 ezer meccset, akkor valószínűleg továbbra is van miért küzdeni. Azt se felejtsük el, hogy ugyan gördülékenyebben haladhatsz és a jutalomtankot megkaphatod hamarabb, de ettől még mindig lesz értelme megpróbálni megcsinálni az átugrott küldetéseket később.
*
A személyes véleményem, hogy szép a felület, logikusak a jutalmak, és elegáns megoldást találtak az elhibázott küldetésekre és követelményekre. Ha pedig valamit sikerülni fog jól, akkor járnia kell az elismerésnek is. Végül, azért is tűnik remek hírnek, mert az elérhetőbbé tételével és a felület újraformálásával talán egy nagy lépéssel közelebb kerülünk a régóta rebesgetett új küldetéscsomaghoz is.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...