Na, ezért már jobban meg kellett dolgozni. És ebből is látszik, hogy bár sokan az artykhoz hasonlítják a TD-ket, mint ugye bokorharcosok, valójában a bokorharc csak ideig óráig tud működni, lecarryzni velük nagyon nehéz. Ezt nem biztos, h meg tudtam volna oldani egy STRV/UDES-sel, Ferdinanddal, ISU-val, stb.
Egy med-TD hybrid, mint a Skorpion G, Charioteer, SU-130PM sokkal jobban funkcionál, viszont velük a campelés és a bokorharc ugyan úgy nem kifizetődő, különösen ha támadni kell.
A dmg dealing és wn8 idejében a TD-kel tényleg főleg azok játszanak, akik nem akarják magunkra azt a nyomást, h rajtuk múljon a győzelem. Csak a support, az a csatánkénti 1-2 lövés, amit ezekkel le lehet adni a bokorból, max akkor lehet jókat sebezni, ha elbukik abbey-n valamelyik oldal, Serene Coast-on a med oldal, vagy ha nagyon betolják a heavy-k (amit már csak a hülyék szoktak, mert tudva levő, hogy hol állomásoznak a TD-k), vagy Live Oaks-on is, ha elbukott a város, és jönnek ki onnan a tankok, vagy ha domb bukott el.
Persze, az se lenne jó, ha a háttérből vagy oldalról a fő ütköző pontokat a TD-k tisztes távolságból be tudnák lövöldözni, mert akkor gyakorlatilag tényleg olyan borzasztóak lennének, mint az arty-k.
wotnoobians.wot...hybrid
Szóval szerintem sajnos vagy nem sajnos, de a bujkálós td-k kora (magasabb tierben mindenképp), leáldozott, már ők is csak arra jók, hogy egyet vagy kettőt jól belelőjjenek még a frontot megnyert tankokba, meg hogy állóháborút generáljanak akár Fisherman's Bay-en, Sand Riveren, vagy Airfielden.
Mondjuk az egyébként elgondolkodtató, hogy pl Prohorovka szerintem egy kifejezetten jól játszható pálya minden tankosztálynak, amennyiben nincs arty, de van light.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...