Sziasztok!
Egy noob vagyok! Ezen szeretnék változtatni.
Itt NEM akarom anyázni az arty-kat, nem ez a lényege a beírásomnak (más se tegye pls).
Kérdésem:
Hogyan kell/érdemes védekezni az arty lövés ellen? Ma 6 meccsből 2x lőttek ki 1 lövésből. A maradékban pedig csak a hp-m felét lőtték le, de örültem, hogy élek! Ennyivel megúsztam. Pedig próbálok mozogni, ide-oda, de semmi eredménye.
Kérem szépen az arty-s játékosok írják le, ők mire nem lőnek, sőt: mi zavarja meg őket a legjobban? (Ez lenne a kérdésem veleje.)
Mozogjak előre hátra 5m -ert? Vagy többet, közben forduljak el? Ezeket próbáltam, nem értem azt, hogy olyan nagy a célzó körük, mégis hogyan találnak el? Néztem arty-s gamékról egy rakat videót, látom, milyen lassan céloznak/lőnek, és elvileg képtelenség lenne engem eltalálni, főleg egy ide - oda mászkáló tankot, de nem. Az utóbbi időben pedig csak médiummal vagy e-25 el játszok és mégis könnyedén kicsapnak, mintha pont beleállnék a célzókörükbe.
Ha nem "egylövéseznek", akkor csak az életem felét lövik le, + modulsebzés + legénységem egy része pusztul el.
NEM ÉRTEM HOGY csinálják az arty játékosok azzal a nagy "célzó" körükkel.
Nekem még tetszene is ez a játék - minden hibájával együtt -, de a fentiek miatt sokkal rosszabbul teljesítek, mint amennyit elvárnék magamtól.
Köszönöm szépen.
Hát igen, a legjobb az lenne ha te is minél többet artyznál, úgy megtanulnád hogy hol vannak a tipikus arty helyek, honnan hova lehet belőni. A célzókör pedig nem olyan nagy pl. egy kép.
Teljesen beszűkülve 650m-re kb. kétszer olyan hosszú mint a WZ, az nem olyan sok ha azt is nézed, hogy a SU alap robbanóköre 6m, arannyal 8,5m, a képen látható célzókörnél elég kicsi az esélye annak hogy nem talál. Más a helyzet ha a célpont dombon áll és a domb mögé kell belőni, olyankor a célzókör hosszú, nyújtott lesz kb. 3-4-szer hosszabb mint a tank, ilyenkor az esetek 80%-ban mögé megy a lövedék. Legalábbis nálam.

Ha védekezni akarsz az arty ellen, meg kell tanulnod ,hogy hol helyezkedhet el a pályán, ha tudod hol van ki tudod választani a fedezéket ami mögé nem tud belőni ( vannak kivételek, FV304). Ez nem azt jelenti hogy ott kell gubbasztanod a szikla/épület mögött a csata végéig, de legalább tudod hova tudsz visszavonulni ha spoton vagy, tudsz fedezékről fedezékre előre nyomulni. Ha nincs fedezék mozogj, ne 5m-t elölre hátra! Az nem ér semmit, főleg a egy 8,5m-es robbanókört nézel. Sokan ott rontják el, hogy fölmennek egy buckára, átlőnek a túloldalra aztán visszavonulnak a bucka mögé tölteni, utánna megint fölmennek a buckára ugyan oda ahová előzőleg és ezt eljátszák vagy 4-5-ször. Persze hogy kiszedi az arty, aztán meg jön a hiszti. Ha kiszámítható a mozgásod nagy eséllyel kapni fogsz. Ha egyenletes sebességgel egyenes vonalban haladsz, nem nehéz kiszámítani hol leszel amikor odaér a lövedék, még akkor is ha már nincs rajtad spot! Ja igen, az arty lövedék, 600-800m-re 3-4 mp mire odaér a skuló, tehát van időd, ha irányt változtatsz, megállsz, tolatsz nagy eséllyel elkerülheted hogy meglőjenek.
Hogy mire nem lövök? Arra emire nem lehet!

Ha nem látok rád ( fedzékben/takarásban vagy, épület, szikla, domb, hegy, stb.), nem vagy kiszámítható, nem lövök rád, mert utánna tölthetek 40-50mp-et és lemaradok a kiszámítható, puha, lassú, ácsorgó, bokorban gubbasztó célpontokról.
Kb. ennyi. Tessék sokat artyzni, és megtanulod.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...