Jelenleg 82 vendég és egy Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Neked köszönhetem, mivel magamtól elfelejtettem volna ránézni. Köszi!
Tas_Lee 6 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Akkor adja be ha nem vásárolsz eventen ládát. Én ...
máté.tóth 11 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Már rég befejeztem ezt a Waffenträger. Ez is olyan ...
Shunz 12 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Áááá, nem adja a harmincat.
Sixtyfeetofbridge 14 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
A befejezéshez nem lehet köze, mert én is látom ...
21Megahertz 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Érdekes. Azután kaptam meg, amikor befejeztem a 20 szintet ...
PZoli 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Nem mindenkinek adja. Nekem nincs ilyen ajánlatom...
Shunz 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Látok egy ilyen egyszeri ajánlatot a shopban. Gondlom ti ...
PZoli 1 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 1 napja
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 2 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 3 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 3 napja

Német harckocsik

10 éve 7 hónapja #100521 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Egyetértek rosszpenz kollégával, a WG annak idején belepiszkált valamibe amibe nem kellett volna, és azóta próbálja helyrehozni, amit annak idején elbarmolt, csak valahogy nem akar sikerülni,

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100525 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Szerinted a kóros stathúzókat érdekli, hogy mennyibe kerül egy meccsük, ha nő tőle a wn8?


Csak arra akarok rámutatni, hogy aki statot húz, az előkapja a T67-t vagy hasonló tankot, nem pedig T10-be megy goldot spammelni. Attól mert full-goldon fut, nem fog 3500 körül sebezni átlagba, pedig normális WN8-t csak akörül kapsz stathúzáshoz.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100528 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Ezt ne nekem mondjad, hanem azoknak akik T10be full gold medeznek. Csakugyan látni néha T67-el statot húzni, de én sokkal több medest láttam az előbb említett fajtából. Tudom, hogy a T67 jó húzásra, nekem is megvan, mondjuk én csak a fun kedvéért játszom vele, de valamiért mégsem olyan népszerű, mint a T10-es medek golddal, talán mert a medek rendelkeznek minimális páncéllal, vagy mondjuk a T62 tornya kemény, nem tudom, de mégis inkább meddel goldoznak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100545 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Engem eddig elkerültek eddig ezek a szakaszok. Tényleg egyszer sem találkoztam ilyennel, viszont ha te E100-ban ülve tapasztalod, akkor szerintem elég jogos a gold használat és nem értem, hogy miért akadsz ki ezen.

T67-el 1075 dmg-t kell lőnöd az unikum WN8-hoz. Ez kb 9-10 lövés. Nerf előtt nem tudom, hogy mennyi volt a látótávja, de 400 alatt nem sokkal. Az én legénységemmel+periszkóppal nekem 480 felett volt, ami T5-ben nevetségesen OP.
Nerf után nem játszottam vele, mert már egy missionhöz sem jó, de biztos vagyok benne, hogy még mindig ugyanannyira használható a tank.

T10 medekkel az unikum WN8-hoz átlagban 2800-t kell elérni (STB-vel 3000+). Egy "átlag" játékos, aki statot akar húzni, nem fogja magát végigszopatni T10-ig, hogy ott goldspammel kelljen 3k-t sebeznie mondjuk 3k WN8-ért, hanem kifejleszti a T67-t vagy valamelyik lightot, utána bokorból puffogtat.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100552 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Asszem ezt a goldos témát zárjuk le, nem fogom elismerni, hogy az jogos, hogy szemből szétgoldozza a tornyot, mert úgy gondolom ehhez nem kell túl sok skill, a megkerülös hátbaszórós téma teljesen más, az med játék, nem is zavar. Nem értem a logikádat miszerint ha E100 van ellened, akkor instant goldot kell tölteni, vannak weakspotjai (mondjuk ahhoz célozni kell) vagy ha esetleg be van ásva, nagy a pálya, meg lehet kerülni, nem kötelessége senkinek szemből harcolni egy beásott E100 ellen, sőt mednek, szerintem nem lenne szabad, ezen tank előnye a mozgékonyság és asszem, hogy a kimegyek eldurrantok egy goldot az E100 ra és vissza,ezt kevéssé aknázza ki. Értem az elméletedet a stathúzásról, de sokan mégsem ezt csinálják. Mellesleg ha csak az E100-amat goldoznák szét, akkor nem lennék ennyire kiakadva ezekre a medekre, de mehetek akármelyik T10-es vasammal, az esetek nagy részében, a jó wn8-as medektől jön a goldeső. Szerintem zárjuk le a gold témát, kezd eléggé off topic lenni, és nem tudsz meggyőzni arről, hogy ez jó, mint ahogy más sem, úgy látszik én meg téged nem tudlak meggyőzni és innentől kezdve az egész értelmét veszti. Eltérő a véleményünk és kész.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: RockKatona

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100571 Írta: DrangHun
Megválaszolva: DrangHun

A látótáv (orosz havyk kivételével) megegyezik durván a két osztálynak, 10-20 méteres eltérések vannak csak.


Azért is zárójelben említettem meg, mert bár létező -de főleg nagy magasságokban- már nem szignifikáns különbség.Viszont a látótávot sincs értelme önmagában nézni, ha a zárójeles társát (a camot-t) is odatesszük, akkor az a minimális eltérés (ami gyakran már önmagában is kézzelfogható előny) már nem is olyan minimális.


Ha már ott vannak körülötted és próbálnak körözni, akkor is le lehet őket szedni magadról....Azonos tudásszint mellett a heavyk jobban használhatóak, mert a páncél alapból működik, nem kell külön arra is figyelni, míg medeknél nagyon kell helyezkedni, hogy csak annyit mutass a tankból, ahol van páncél, ha van egyáltalán.


Részben igaz, a heavyknek ez az előnye "passzív".Nem teljesen, köszönhetően az ilyen-olyan gyenge pont rendszernek, de kétségkívül kevesebbet kell ilyesmin matekolni egy nehézzel.De a tanktípusok előnyei mindenhol passzívak, amivel a heavynek gyűlik meg a baja, abban a med "automata".
Le lehet őket szedni magadról, ez kétségtelen.De hosszú távon jóval több olyan eset van, amikor ez nem megy.Nem azért mert béna ül a heavyben és pro a medben, hanem azért mert a med a "tankevolúcióban" (ingame legalábbis) pont arra lett fejlesztve, hogy a nehezek hátába, oldalába kerülve szedje őket.A heavy viszont nem arra lett kihegyezve, hogy a rárontó medeket sikeresen leszerelje.Kő-papír-ollóban leírva a heavy a kő a med pedig a papír.Jó medes szerintem simán becsomagolja a jó heavyst (nyilván ésszerű leosztásban, nem feltétlenül T-34 T-29 viszonylatban).
De félreértés ne essék, ezzel nem azt akarom bizonygatni, hogy a medek mekkora túlbalanszolt dögök a heavyk meg ennek köszönhetően csak szerencsétlen áldozatok.Mindössze arra próbálok célozni, hogy ez a tényleg magasfokú flexibilitás mit is eredményez mondjuk a heavyk ellen.A jobbára torony nélküli TD-k ellen ez még jobban kidomborodik.A lightokkal szemben már ők a heavyk (HP, páncél, alfa terén) ezzel párhuzamosan azonban gyorsaságban és fordulékonyságban nincs akkora különbség.Vagyis ebben a kő-papír-ollóban jelenleg a med a joker.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100583 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Igazából minden attól függ, hogy ki diktálja a harc tempóját.
Amennyiben a heavy, akkor neki elég, ha egyre lövést tradel egyre, fentebb ismertettem, hogy miért.
Ha a med nyerni akar, akkor neki kell diktálnia a harc tempóját és a heavy egy lövését minimum kettőre "váltani", de sok esetben belefér egy harmadik.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100616 Írta: Hun_Mercenary
Megválaszolva: Hun_Mercenary
Igazából a WoT egyszerű lenne, mint egy faék. Kő, papír olló elven kéne elosztani a különböző osztályokat.
Régen ez úgy ahogy megvolt. Akkor kezdett torzulni minden, amikor berakták a t10-es medeket, és td-ket, valamint megjelentek az "erősebb" könnyű tankok.
2011-12-ben el sem tudtam képzelni, hogy valaki majd top 3 sebző lesz könnyű tankkal. Vagy, hogy td-vel ő fogja lőni amit spotol :sick:
Nekem mindig is az volt fura, hogy a régi nehéz tankok - e100, maus, is7, is4, - ahhoz a korszakhoz lettek optimalizálva, amikor nem volt se gold lőszer, se t10 med, se t10 td. Ezeknek az együttes behozatalát azért erősen megérezték szerintem a t10-es nehéz tankok.
Ami nálam kicsapta a biztosítékot az a waffen e100 ág behozatala volt. 2-3 hónapig nem is játszottam, úgy felbosszantott. Nem tudta az ember felspotolni őket egyszerűen (kivétel a Tier X). Cserébe a Borsig 400 alap látótávval futkozott, és boldog-boldogtalan rávágta a periszkópot. Többször is volt, hogy light tankkal sem tudtam kispotolni, de nálam már villogott a körte. Ez ellen legalább tett a WG. Csak cserébe szívott a többi Tier X td is.
Én örülök a látótáv nerfnek azért, mert nem td-zek B)

Egy másik érdekes dolog számomra ez a mostani light tank buff/nerf dolog.
A WG elkezdte legyártani a jobbnál jobb light tankokat mondván, hogy gyengék voltak. Csak cserébe az elmúlt 1 évben kiherélték az összes pályát. El halloufot egy viccnek érzem már. Malinovka se olyan mint volt, és Murovanka pályán sincs már olyan fullos kis "tiltott rengeteg" alias varázserdő.
Cserébe van Kharkov, Sztálingrád, Havas Ruinberg, Winterberg. Lehet lightozni !!
Egyet értelmes pálya amit beraktak/átalakítottak szerintem Redshire - és ez sem ma volt.

Ma egyértelmű, hogy közepes tankokba kell fektetni, ha valaki jó tier10-es gépeket akar. Esetleg 50b, e5. Másnak nincs értelme. Nehéz tankok nem úgy funkcionálnak mint amikor behozták őket. Cserébe a medek köszönik szépen, de jól vannak. TD-k legtöbbje ordító negatívumokkal bír. Obj263, E3 aminek még értelmét látom.

A WG nehezen jön ebből ki, amibe beleásta magát. A sok egyensúlyozással azt érik el, hogy egyszer csak nem lesz értelmes tank osztály.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Balista1, DrangHun

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100631 Írta: Jackal_hun
Megválaszolva: Jackal_hun
Én 2013 augusztusában kezdtem el játszani. Ez kb. a Foch 155 nerf előtti idő. Amikor elkezdtem játszani, a medek közel sem voltak erősek, de ha végig gondoljátok, nem azért mert szétbuffolták őket. Két dolog történt:
- a legtöbb játék campbe fulladt. Volt olyan pálya, pl. a régi Komarin, aminél 30% körül volt a döntetlen, mert a két bázis körül annyira jól tudtak védekezni a TD-k, hogy nem tudtál rájuk szaladni
- ez a sok döntetlen és a TD fölény megjelent a játékstatisztikában is, erre válaszlépésként az ÖSSZES TD-t nerfelni kezdték. Az erősek közepesek lettek, a közepesek gyengék, aki meg extrém kirívóan jó volt, azt a sárga földig taposták (Foch)
- ezért a játékosok elkezdtek alkalmazkodni és átnyergeltek a medekre, miközben tovább döngölték a földbe a TD-ket, és hopsz mi történt? Teljes ellentmondás, megjelent 2013 karácsonyakor a német WT auf TD ág
- olyan tápos tankot, mint a WT auf még sosem raktak be a játékba, tű pontos löveg 3360- sebzés egy tárból (ugye ez mindenkit megöl egyből), 420 m látótáv. Emlékszem olyan SZLH-s gyerekre, aki 1800 csata alatt a 30.000 csatájával 1800-ról 2000-re emelte a WN7-ét csak a Wafennel. Eleinte a szerverátlag 1800 WN8 körül volt, ami EXTRÉM MAGAS
- mi történt? Tömeges nerf

Majd megjelentek kb. fél éve az új lightok, amik két dolgot vontak maguk után:
- sok light, akik egyben damage dealerek, spotterek is, mi következik ebből? A játék első percétől lehet látni a csapatot, vagyis van kire lőni. Mivel lehet büntetlenül lőni? Artyval, vagyis a lightok felszaporodása egyben az artyk felszaporodását is jelentette (kb. 3-3 van majdnem minden csapatban). Plusz ehhez járult az, hogy az MM +3-ra módosult a lightok esetében is. Az új light ágak sokkal erősebbek mint e régiek, így a régi light ágak is mentek a kukába
- mivel a light egy gyorsabb, kisebb HP-jú med, vagyis effektíve a meta game annyit változott, hogy MÉG TOVÁBB gyorsult a játék, ami a gyengébbeknek nagyobb hátrány

Összegezve:
- nincs értelme TD-zni mert halálra lettek nerfelve és a meta nem nekik kedvez
- a medek nem lettek erősebbek, de a változások nekik kedveznek a sebesség és a flexibilitás miatt
- nincs értelme heavyvel játszani a sok arty miatt, mert lassúak
- a light a medhez képest még mindig gyengébb, mert a meddel szemben gyenge, viszont a heavyt 1vs1 ben nem tudja annyira szétszerelni mint a med---> azzal a meddel kell játszani, amelyik majdnem olyan gyors mint a light, de a többi tulajdonsága majdnem ugyan olyan mint a lighté --> t10 orosz medek, batchat stb.
- mivel sok a light van értelme artyzni. A gyenge játékosok lighttal nem fognak tudni játszani, mert túl sok különböző skill kell hozzá, ezért artyba ülnek --> jók light és med, gyengék arty
- nincs értelme a régi lightokkal játszani, mert az újak sokkal jobbak (egy két kivételtől eltekintve)

DE A LÉNYEG, hogy ez egy kényszer, a metagame változásokat igazából a WG kényszeríti ki.

Régebben kicsit ez olyan volt mint a szerepjáték: el kellett osztani X pontot értékek között, aki a mentális tulajdonságokra tett varázsló lett, aki a fizikaira az harcos, aki az ügyesség jellegűekre az tolvaj, de ha elvettél egy pontot valahonnan, átehetted egy másik tulajdonságra, erősítve azt. Na ez az ami nem történik meg a játékban, elvesznek valamit, mondjuk TD-k látótávja, de nem kapják vissza sehol és ez baj. Ehhez képest viszont a medeknek mindenből van valami és ezeknek az értékeknek az összessége most őket teszi a legerősebbé.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hun_Mercenary, Szete58, Balista1, DrangHun

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100640 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Én 2012 ősze óta játszom igazán ezzela játékkal, ezért tanúja voltam néhány igen komoly játékba való belepiszkálásnak, ilyen volt az arty patch, az amerikai tier 10 TD-k sebzésének csökkentése, szegény KV1-S (R.I.P) sárbatiprása, a Superpershing egymást követő nerfjei és sok más. Vegyük például az amerikai tier 10 TD-ket, levettek 100-at az alfájukból, VISZONT kaptak egy 4 seccel kisebb töltésidőt, az arty patchet is megoldották úgy, hogy azért ne menjen el mindenkinek tőlük a kedve, a régebbi nerfek úgy néztek ki, hogy elvettek valamit, de adtak helyette mást, most nagyon nem így néz ki, most csak elvesznek. Van egy jó nehezed, amivel tudsz játszani, és megszoktad? Nerfeljük szét, vegyük el ami jó volt benne és úgy alakítsuk át, hogy más stílust követeljen, tehát szokhatod meg újra. Van egy szeretett TD-d? Szedjük le a látótávját annyira, hogy azt se vegye észre, ha már lerammelték, szokhatod meg újra. Nagy a löveged jó pennel? Nehogy már a tankod valamiben jó legyen, TD pen nerf! Tehát ne lássanak semmit, töltsenek tassan, legyenek pontatlanok és lehetőleg át se üssenek, gratulálok WG, ügyes! És azoknak is gratulálnék, akik szerint a TD-k továbbra is OP-k.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100649 Írta: Krisoberst
Megválaszolva: Krisoberst


A legjobb példa erre Severogorsk régen imádtam azt a pályát, az egyik legjobb volt support medeknek meg heavyknek, akik más pályákon nem, vagy alig tudtak érvényesülni. Most meg köpök egyet ahányszor meghallom a nevét. Ennél jobban ledegradálni egy pályát már tényleg fizikai képtelenség. Csintáltak 3 folyosót, 1 jobboldalt, 1 baloldalt, fallal elválasztva a pálya többi részéről, meg egyet a Yolocaust túlélőknek középre, hogy lehessen valahol lövés nélkül is meghalni. :lol:


Severogorskot én is nagyon szerettem, de amikor csőpályát csináltak belőle én is megutáltam. Valószínűleg a WG is észrevette, hogy szar lett, ezért ki is vette 9.5 Patch-nél. Új pályák között nincs is olyan ami igazán tetszene, talán csak Fiery Salient, de azt erős túlzás lenne új pályának hívni. Az amúgy is vicc, amikor olyan "új" pályákat csinálnak mint Winter Himmelsdorf, Ruinberg on Fire és Winterberg.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100657 Írta: OdinHUN
Megválaszolva: OdinHUN
KV-1S-re mondjuk ráfért a nerf, egyszerűen irreálisan OP volt.
8° gundep + medes mobilitás + 390-es alfa 11 sec töltéssel no comment, úgy ahogy van felrakhatták volna tier 7-nek 1,2-3k HP-val.
Arról meg inkább nem mondok semmit, hogy mennyi köze van ennek így a valósághoz.

Anno emlékeztek amúgy még a KV-ra? :lol:
Mikor a KV-2 tier5-ben volt a jelenleginél jócskán buffoltabb állapotban? Kb minden meccs arról szólt, hogy akinek több KV-ja volt az nyert.
Mikor belekúrt 900-at a Tigris 2-esembe szemből egy fél évre abbahagytam a játékot, de láttam én már KV-t IS-4-et 1 hitelni is. :lol:

Egyébként én SerB helyében elküldeném az egész pályaszerkesztő brigádot egy business trip-re az ISIL-hez, aztán alájuk gyújtatnék velük.
Ha egyedül a régi bétás mapok maradnának bent és azokat spamelné egész nap egy árva szavam nem lenne. El tudok én viselni Redshiret, meg Minest minden mennyiségben.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja - 10 éve 7 hónapja #100664 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Véletlenül kétszer küldtem el, a következő a javított verzió.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100665 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
A KV1-S OP-ságáról nem nyitnék vitát, szerintem amennyi előnye volt, annyi hátránya is, a 11 sec töltést nem tudom honnan szedted, nekem 100% legénység + BIA + töltésgyorsító + ventivel töltött 13,6 alatt. Azt említetted, hogy mennyi páncélja volt? És a pontossága, a célzásideje? Mellesleg én nem úgy emlékszem rá, mintha hű de jó gundepje lett volna, ha csakugyan 8° volt, akkor elnézést, de ez így első olvasatra soknak tűnik (kerestem, de nem találtam a régi 1S karakterisztikáit, ezért ebben nem vagyok biztos). És azt, hogy ha ahátsó harmadát kapták el szinte mindig gyulladt?
Sokan azért mondják OP-nak mert nem tudtak ellene játszani,le kellett rohanni és míg lőtt egyet, min 2-t lőttél vissza, kész, de nem is erről akartam vitatkozni.
A kérdés az, hogy mi a WG célja. Ne legyenek se nehezek, se könnyűek, se TD-k, se Artyk? Mert effelé halad az egész patchről patchre.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 7 hónapja #100667 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Olyan vitát tényleg nem érdemes indítanod, amit nem nyerhetsz meg :D

Ha nem lenne arty, azzal minden jó játékos kiegyezne, just sayin'

Not OP at all.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 napja 19 órája ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 1 hete 11 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 4 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.