Tartottam egy patch előtti szünetet, kerek hónapig rá sem pillantottam a játékra. Aztán egyből fejest ugrás a ranked harcokba és t10 gunmarkolásba!
Egy hét aktivitás után óvatosan megpendíteném, hogy mióta ismerem a játékot, azóta ez volt a legjobb patch!
Még annak lencséjén keresztül is, hogy amúgy nem volt egy szerencsés hetem. A K-91 majdnem rekordott döntött a lemarkolt tankok közötti győzelmi arányban. Összesen 94 csata kellett. Ma tudtam vele először nyerni, 80 csatánál még a 49% is csak kerekítve volt meg. (Persze ranked sem kicsit futok várható alatt eddig.) A tank viszont még így is élvezetes volt, nyilván nem egy meta dolog, de megvan a különlögessége, érdekessége, jó tulajdonságai. Mint az egyik legjobb APCR a játékban, azzal könnyen meg lehet nyerni engem!
Ki kell emelnem, hogy a tesztelés vágyából tettem rá az új parancsnoki képességet, de aztán óriási pozitív csalódás lett belőle! MŰKÖDIK! Egy héttel ezelőtt belenéztem ilyen-olyan tartalmokba, és mindenhonnan valami olyasmit hallottam róla, hogy ez csak ilyen látszat dolog, nem segít a problémán és a többi. Nem a *** nem! Iszonyat jó, és nagyon élveztem vele a játékot! Végre-végre van valami a kezemben, ami ad egy valamekkora kontrollt a botrányos helyzet felett. Persze, dolgozni kell vele, megvariálja a korábbi normát, hogy próbálsz összevissza, kiszámhatatlanul mozogni (szerencsére, mivel az eddigi állandó domb mögött kacsázás, mindennek érződött csak természetesnek nem), helyette inkább lassú, kiszámítható tolatás, vagy akár egyhelyben maradás, majd a jelzésre gyors elmozdulás. Sokszor, komolyabb fedezék közelében, konkrétan kértem az arti lövést, szándékosan kint maradtam "könnyű célpontként". Működik, pedig a K-91 nem a leggyorsabb med. Persze, igen, távolság sokat számít, dolgozni kell vele, számítani kell rá, de ettől még működik. Annyit javasolnék, hogy figyelmeztetésnek valami relatív harsányat állítsunk be - én legalábbis sokkal gyorsabb reagálok a hangra, mint a vizuális visszajelzésre.
Hasonló öröm szól az átdolgozott Intuition skillnek. Ez volt a sleeper a patchben, talán csak futólag említette a hivatalos artikról szóló cikk, hogy ja amúgy minden tanknál így fog működni. Csak egy apró, de valójában fantasztikus változás! Heat tankoknak különösen, erős HE-vel rendelkező tankoknak különösen, de igazából mindenkinek! Lehet vele spórolni, lehet vele több sebzést kisajtolni, abszolút minőségi változás!
(Csak attól tartok, ha a crew 2.0-ban limitált mennyiségő skillünk lesz, akkor nehézkes lesz ezeket választani a legtöbb tanknál, de ezt persze nem lehet megjósolni. Az biztos, hogy mindkét képességet lényegesen magasabbra sorolom, mint amikor először olvastam róluk.)
Rankedről már csak röviden, 10v10, látványos lökés a kompetitív, a tudás irányába, nagyobb súly minden játékoson, nyitottabb pályák, arti szenved, pörgősebb, dinamokusabb, messze a legjobb eddig! Egyetlen negatívum, hogy a Kran egyértelműen túl domináns lett, de ez eltörpül.
Csak le ne szavazzák a szenvedők...
Meg amúgy HE-vel célozni kell, artival célozni kell, kevesebb és kevesebbet sebez, világító nyomvonal, több infó a minimapon... (Rendszerint egy patch-csel később igazítanak a küldetéseken, titkon reményekedem, hogy ez itt akár az arti küldetések kivételét is jelenthetné... adnék egy durván 5 százalék esélyt ennek.
)
Ezt már szeretem. Végre egy patch, ami nem sarokban céltalanságnak, hanem a játékélménynek szólt, végre egy patch, ami növelte a skill ceilinget. Végre valami, amivel lehet munkálkodni!