Jelenleg

32
látogatónk van

Tényleg a prémium lőszer a probléma?

5 éve 2 hónapja #286172 Írta: Greysword
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Sziasztok!

Az alábbi írásban a prémium lőszer kérdéskörét próbálom körbejárni. Kíváncsian várom a Ti gondolataitokat, meglátásaitokat a témáról!
Mellékletek:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Turan_II, borbolya, bogehu, Mars, 19287d58816f35754c4393db64367f89, Vadkakasok /ROTON/, f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14, hunwotan, Regulus, rukverc, petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286181 Írta: hunwotan
Megválaszolva: hunwotan
ezt a WG-nek is elküldheted van pár okos gondolat

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286287 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Jó a kérdés, és úgy láttam teljesen körül is jártad.
Véleményem szerint nem a prémiumlőszerrel van a probléma, hanem az ész nélküli spammel.
Bosszantó ha amúgyis bottomként veszel részt a csatában, és a toptier tank legyőzéséhez mindent be kell vetned, tudást, szerencsét stb, és simán ki spammel golddal.
Jóllehet sima lőszerrel is megtehetné ezt, de itt belépne a szerencsefaktor is, ami esetleg a te malmodra döntené el a dolgokat.
Így én azt vallom, hogy a csatába vihető prémiumlőszer számának a korlátozása lehetne a megoldás, és ez gondolkodásra késztetné a játékosokat, hogy kire érdemes betölteni. Ha nézünk egy X-es tank átlagos alfáját mondjuk legyen 500 dmg az egyszerűség kedvééért ( nem tekintve a td-ket) szerintem 15 db bőven elég lehetne mindenre. Én TD vel nagyon ritkán lövök prémiumot, mert egyszerűen nem érzem szükségét, így a TD-k részére az 5 db szerintem bőven elég.
A táras csodáknak meg elég lenne 2 tárnyi.

Ami a legbosszantóbb mégis a játékban az az rng 3-400 m-ről nemhogy gyenge pontot nem tudsz eltalálni, hanem sokszor a tankot sem. A legundorítóbb amikor fullra beszűkülve teljes tanktestet célozva földbe megy a lövés, vagy falba, és nem egy, hanem mindjárt 2-3 is. Ami azért már csataeldöntő mennyiség. Tekintve hogy töltesz mondjuk 10mp-ig, az 30mp, és nem ölted meg a célpontot, és annak megjön az erősítése és ledarálnak, pedig TE mint játékos megtettél mindent.
A másik érdekes kérdés amit nem értek, az a megmaradt HP.
Mire is gondolok?
Nézzünk egy esetet:
Obj 263-al vagyok, szemben velem egy IS3. Rálövök pattan, rálövök pattan (oké ez slendrián célzás) lövök talál, lövök talál, és maradt a csókának 1-9 HP-ja amivel simán kinyír amíg betöltök.
Nem emlékszem, hogy régebben lett volna ilyen, úgy érződik, mintha szándékosan adna lowrollt, hogy az illető túlélje. (hozzáteszem nem konteózni akarok, csak nem értem mögötte a mechanikát)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286291 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword
Abban egyetértünk, hogy a prémium lőszer használatakor a gondolkozást kell előtérbe helyezni, de a korlátozás szerintem nem ebbe az irányba mozdítaná a dolgot, mivel lehetetlen előre meghatározni azt a mennyiséget, ami éppen jó ehhez.
A gondolkozás kérdését egy kicsit hadd fordítsam meg. Vegyünk például egy E-100-at, átlehet lőni a toronyfrontját prémium lőszerrel, bármit csinálsz. Viszont ha beszögeled a tornyot 70%-ról 40%-ra csökkented a beütés esélyet egy obj. 140 heat lőszerrel szemben. Mégis kevés embertől látok igazán tudatos páncélhasználatot. Nézd meg bármelyik super unicum játékost, nekik jóval magasabb a páncélzat használati hatékonyságuk, pedig ugyanabban a játékkörnyezetben küzdenek. Szóval szerintem a gondolkodás mindkét oldalról hiányzik, és erre egy butított megoldás a mennyiség korlátozás, mert nem azt éri el, hogy jobban használhasd a páncélod (ehhez azért kellene persze az átütés nerf, amit leírtam), ha gondolkozol, hanem korlátozzák azt, amivel konzisztensen lehetett büntetni a hibákat.
A gondolkodás kapcsán pedig átkötnék a HE ágyúkra, én általában magasabb tierben játszom, 10-ből 9 meccsben szerintem van Type 4/5 vagy FV TD, artykról nem is beszélve. Na ezek a tankok, amik ellen 0% esélyed van páncélzatot használni gyakorlatilag, miközben a használatukhoz annyi gondolkozás kell, hogy legyen tank a célkeresztben amikor lősz. Ezek a tankok szerintem a játék lebutítása, mert semmi gyenge pont ismeret nem kell, lassúak, de a csőpályákon nem számít, és a páncélzatuknak vagy mindegy hogy a semmi közepén állsz, vagy nincs érdemi páncéljuk. Számtalan olyan sebzés mutatót tudnék küldeni, ahol az ilyen lövedékek szedtek szét, ami ellen fejre is állhatok a tankommal az se segít. Ha ehhez hozzá vesszük a Type 5 Heavy páncélozottságát, meg az rng-t, akkor elég logikus, hogy prémium lőszert használj, de nem a győzelemért, hanem a túlélésért.
Szóval én nem mondanám, hogy a prémium lőszer kapcsán nem a gondolkozás hiánya a baj, hanem, hogy nincs alternatívája. Azért gondolom, hogy inkább afelé kellene elvinni a játékot, hogy legyen érezhető előnyük és hátrányuk egymással szemben a lövedék típusoknak.
Ez kapcsán pedig bedobnék egy ötletet. Mi lenne ha bevezetnék mondjuk a reaktív páncélzat felszerelést? Például ha az E-100-ra ráteszed, akkor a toronyfront és az alsólemez kap egy csatában is látható reaktív páncélt (ez lehet akár lánctalp szemek is), ami a páncéllemez vastagságát nem növeli, viszont megeszi a heatet. Tehát egy ágyúkezelhetőség vagy dpm-et javító felszerelést feladsz, azért, hogy jobb legyen a páncélvédettséged. Döntés, gondolkodás. A gyengepontod megmarad (alsólemez), viszont ha az ellenfél ezzel nem számol, akkor hiába lő heatet, megfogja a reaktív páncélod, neki is gondolkodni kell. Ez csak egy ötlet, de szerintem ilyesmi irányba kellene ezt az egészet vinni, de nagyon összetett kérdés, és gyakorlatilag minden aspektusával összefügg a játéknak.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14, petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286292 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Ez a felszerelhető páncélzat nagyon jó ötletnek tűnik.
Elvileg a repeszpáncél lenne ez nem?
Viszont nem olyan egyszerű Type 5-el sem. Ha nem célzol max 300dmg-t lősz, míg célzással max 600-at.
És érdekes módon szuperpáncélozottság ide vagy oda, meglátnak Type 5 el "2" skill és végem is.
Ami nyilván az én hibám is- részben. Én úgy dolgoznám át a Type 5-öt, hogy legyen a gyenge pont AP-val is lőhető, míg a nem gyenge pontok legyenek goldállóak. Így ha ügyes vagyok, nem ütnek be, ha meg nem akkor egy 8as HT is be tud. Viszont ehhez kéne az rng átdolgozás is, hogy el is találd amit lősz. Az ágyú sebzését levenném fix 600-ra egy AP lőszerrel ami 250-es pennel rendelkezne.
De nyilván ez magával hozná, hogy az egész tier átdolgozását páncélügyileg.
Előrenyomulásban tapasztaltam, hogy 8 db Type 5 ellen a csapatod tehetetlen, hacsak nincs pár darabbal több neked. Ez így valóban nincs rendben!
Nézzük az OBj 140-et amit felhoztál példának. (goldügyileg)
320-as alfa 5.4 mp-es töltés.
Elvileg 15 db goldlőszer - ha betalál - lehetővé tenné 4800 dmg kiosztását, ami 2.5-3 db Ht-nak felel meg. Mondjuk az egyik nem full HP-s. És akkor még ott van az AP flenkelkésre. Szóval szerintem 15 db gold bőven elég.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja - 5 éve 2 hónapja #286295 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword
A repeszpáncél csak a he lövedéktől véd, ami ugye nem üt át (általában), mégis sebez (ez a vicc).
Nekem jelenleg ennyi (15) heat van az obj. 140-ben, de ha valaki gunmarkot húz rajta, szerintem egy picit kevés, de ez egy másik kérdés. Csapatszinten elegendő egy tier 10-es csatában, ha minden tank kb. 5000 ezer sebzésnyi prémium lőszert vinne, viszont ha egy gyengébb csapatot kapsz, amikor rád marad, hogy 6-7-8k sebzést kitolj, akkor viszont kevés lehet. Plusz még nem számoltam a rng-t, a flankelés meg például az új pályán (Empire's Border) gyakorlatilag kivitelezhetetlen. Illetve ha van Type 5 Heavy vagy E-100 a csatában, akkor rajtuk nem segítettél, mivel ők potenciálisan 15x5000 "prémium sebzéssel" fognak farkasszemet nézni.
A Type 5 Heavy HE ágyújának eltávolítását támogatnám! :)
Végső soron, hogy kinek hogyan tetszik/tetszene a játék ízlés kérdése. Nekem a mennyiségi korlátozás álmegoldás lenne, amiben mindig lennének olyan csaták, ahol túl sok, ahol meg túl kevés a bevihető lőszer mennyiség. Kicsit olyan ez, mintha elkopnak a gumik a kocsidon és nem kicseréled őket, hanem lassabban mész csak. Végülis a problémát kezelted, csak a hibát nem oldottad meg.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286296 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Szerintem azért kell a gunmarkoláshoz a gold, mert ugye a többieknél kell jobbnak lenned, akik szintén golddal húzzák. Ha nem így lenne, és lenulláznák a statisztikát, akkor senkinek sem kellene a GM-hez gold. (elméletben)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286297 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword
Ez teljesen igaz, a gunmarkot a jelenlegi játékkörnyezet szempontjából értettem. Arra akartam utalni, hogy átlagosan 15 heat egy obj. 140-ben nem jelentene nagy változást a mostani állapotokhoz.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286298 Írta: _tothjanos_
Megválaszolva: _tothjanos_
Szerintem meg a 8-9-10 komplett tank állományt újra kellene balanszolni minden téren.
Én egy teljesen önző, és elfogult oldalról közelítem meg a kérdést ami többé kevésbé csatlakozik is hozzátok!

Nem titkolom, hogy a csatáim jelentős részét TD-ben, azon belül is svéd TD-vel harcolom. Olvasom a "negatív" kicsengésű példát a "bokorban rejtőzködő" svéd TD-kről! Mi is a gond ebből az irányból a játékmechanikát tekintve?
- A mérhetetlenül eltorzított álca/látótáv/lövés utáni álca leesés(90mm)/ rendelkezésre álló HP!
- A potenciális célpontok irreális páncélozottsága! (páncél kialakítás, stb)
- Amit ti is mondtok, az RNG! 0,28mm-es pontossággal, egymás után leadott 3-4 lepattanó lövés!!!! ....egy álcára tervezett, de a lövéstől azonnal spotolódó, a legkevesebb HP-val, legkevesebb páncéllal, ellátott tanknál!
Ezt tetézi az arcpirítóan alacsony sebzés, és a (sztem) magas töltés idő! Még az UDES-nél csak-csak elmegy a sebzés tier 8-ban, bár az a 8+ mp-es töltés OM-ban is gagyi, de 9-10-ben a fentebbi okok miatt rohadt igazságtalan!

Feltenném továbbá azt a kérdést, hogy pl. az Strv. 103-B sebzését hova szeretnék még ennél is lentebb csökkenteni? Vagy ha goldot töltök akkor a töltés időm is lecsökken 3 mp-re?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286300 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti
Elolvastam az összes eddigi kommentet, és érdekesnek találom, hogy mindenki mindig magas tierben keresi ÉS találja a problémát (erre még ebben az írásban később visszatérek).

Nekem sem a jelenlegi rendszerrel, sem az elkövetkezővel nincs semmi bajom, de nyilván vannak benne hibák. Jelenleg 50% ap 25-40% heat/apcr és 10-25% repesz van a tankjaimban. Egy F2P játékos vagyok, de nem sajnálom a goldot normálban, mert a klánnal játszott meccsekben (ami ugye 1 szintű) megtérül majdnem a teljes kiadás (tier 6 és 8 ban), hisz nem kell spec lőszert lőni. Erre rájön még a klán által biztosított boost, és az a megszámolhatatlanul sok személyes tartalék, amit a játék ad (A progetto, és a cérna ax is meglett, a su-130pm-re energiát sem fektettem, mindjárt mondom miért). Ezen boostok tekintetében senkinek nem lehet egy szólása sem arra, hogy kreditkidobás: egy jól matekolt garázsban rendszeres gold lőszer használattal tier9-ig stabil profit.

A fájlban írt powercreep tankok csak az egyik oldala a gold használat okának. Amelyik tankok igazán erősek lehetnének, de nem powercreepek, szintén gond okozók. Egy 430U, 907 ugyanazt a mennyiségű goldot kapja, mint a type5, csak ugye más a sebesség. 120 mm feletti lövegeknél életbe lép az strv fóbia is. Az a tank zseniális a maga módján, de ha közvetlen rád néz, és te messze vagy, nem fogod olyan szögben eltalálni, ahogy akarnád, ezért jobb lövedéksebesség, vagy átütés mellé, mehet a spec lőszer. A másik oldal az igazán powecreep tankok. Ellened ott van belőle egy halom, logikusan elkerülöd őket. Viszont a többi tankba, ha nem akartok veszteni, illik stabilan sebezni, így minden másnak szolgáltatod az "áldást". És ha valami valóban veszélyesre valaki goldot tölt, utána ritkán vált vissza ap-ra, tehát a következő lövés is gold, csak épp egy papír tankra (esetek 75+%-ában előforduló jelenség).

Miért nem kellet a su-130pm? Mert auto fókusz, mint egy type5, 430u, strv, maus, 907, defender, skorpion. Veszettül veszélyes lövege van, de a pályák (amik közül nekem csak empires border, és erlenberg nem tetszik) nem garantálnak neki mindig pozíciót. Az IS-3A is itt sínyli meg: ha le is nerfelik valaha, mindig fókusz kap majd, méghozzá prém lőszerrel, mert VESZÉLYES. Most még powercreep, de ugyanúgy belőhető mint egy sima Is-3, mégis 3x annyi goldot kap...

Miért hiba top tierben keresni a hibát? Egy t-34-85M-el, ami tier 6 királya egy OI-ra mindenhonnan golddal lövök. Nem egy type5, sőt gyenge pontjai is vannak, de mikor bekerült, nagyobb páncél miatt, kötelező goldot vont magára. Ugyanezt sínyli meg az ÖSSZES tank. Mivel balancolni kell, nem marad mindegyik alapállapotában, de ha csak 1x elszámítanak valamit, az mély nyomot hagy egy tankon, és a közösségen:
- Maus 3300 hpja, és nagyobb dpm (már nem él, de emlékszem és értem miért fél tőle valaki)
- Type4/5, és gyakorlatilag az egész japán heavy ág: egykor legyőzhetetlen páncél, mostmár jobb helyzet, de nekik rosszabb, mert a gold maradt.
- Német jgpz-100, és e-100: Egykori fénypontjai a játéknak, de goldot még mindig kapják, csak a lőszerek erősödtek.
- Orosz td-knél, csak a 268 v4 igazán bajos, de megfertőzte rokonát is: mindekettő vonzza a goldot
- Akármelyik más td: jó páncélzat = sok bekapott gold
- Orosz medek: 430u, 907, t22med ismeretlen valakinek, vagy csak túl erősek néha.
- A hátsó tornyosok a németek miatt: jó páncálzat, valóban azzal hatékony előről lőni, gyengepont ismerettel.

MÁRA MAJDNEM MINDEN TANK átesett olyan változtatáson, ami miatt egykor vagy most unfair eltekintésben részesül. Ritka kivételek a kínai, olasz és csehszlovák tankok. Az is-7 pedig mára nagyrészt feledésbe merült: egy jó páncélkialakítással bír, amiről sokszor a gold is lepattan, de a nyilvánvaló gyengepontok miatt nem powercreep, nem is kap annyi goldot.
A doksiban írtak mellé, még ezek is odatesznek egy rakással. Nem csoda, ha mindenki olyan sok goldot kap arcba...
Mi lesz a változtatás után: a lőszerleosztásom átmegy 30-40% alap, 25-40% gold, és 20-40% repeszbe. Ha repesszel lövök stabil sebzés marad, de még ha 2x annyit lövök, akkor is jobban sebzem majd az ellent, mintsem ők golddal lövöldöznek. Egy teljesen átfogó változtatás tud csak
változtatni itt bármin, ami úgyse fog megvalósulni, tehát hozzá kell csak szokni, és nem panaszkodni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja - 5 éve 2 hónapja #286305 Írta: Vassilevskij
Megválaszolva: Vassilevskij
Sziasztok!

Elolvastam a vitaindítót és a hozzászólásokat, ha szabad megjegyeznem, van amivel én egyet értek, és van amivel nem. Én nagyon sokat játszom T10-es tankokkal, legtöbb esetben csak T10 van. 10-ből 6-8 csata. Igyekszem gold lőszer nélkül játszani, mivel így érzem fairnak a másikkal szembeni harcot, de vannak tankok és esetek, amikor nincs más választásom.

A legáltalánosabb probléma az RNG. Az RNG minden csatája a játékosok pályához való hozzáállásán áll vagy bukik. Statisztikailag, ki hova megy a legtöbbet az adott tankosztállyal. Ebből kiindulva például nagyon sokat találkozunk olyan csata eredményekkel, tierosztálytól függetlenül (0-15, 1-15, 2-15, 3-15, 4-15, 5-15, 6-15) 3-5 perc csataidővel, garázs, és jöhet a következő csata. Emellett a szitkozódással, mindenki noob, nem tud játszani, és társai. Ezek az RNG csaták, a legtöbb konfliktust okozó ütközetek. S nem mellesleg frusztrálóak. Ilyenkor mindegy hogy mit csinálsz, mivel lősz, vagy nem talál vagy lepattan, bármilyen lőszerrel is lősz.

Az is döntő hogy ilyenkor hova mész, ha egy tankosztállyal mindig egy helyre mész, 48-50% kis sebzés/magas sebzés, győztes kör/ vesztes kör arány. Ha változtatsz, az RNG az új pozícióddal nem kezd semmit, ilyenkor a győzelmi arány 45-55% arányra változik. Mondok egy példát, meddel heavy oldal, lehet te leszel a legtöbb sebzést kiosztó játékos támogató szerepkörben, de ha nem figyelsz eléggé, lehetsz az első is aki ott hagyja a fogát. Az egyik fura tapasztalatom, hogy az RNG, változik, ha a pályán pozíciót változtatsz. Nem mindig, de előfordul. Van olyan tapasztatom is, hogy 15-3 vesztes eredménynél, ugyan azzal a tankkal, ugyan azt az ellenfél tankot egyszer sem lövöd be, következő ugyan ilyen nyertes körnél minden bemegy. Túl nagy a százalékos eltérés, így fodrul elő, hogy vannak csaták amikhez nem tudsz hozzászólni. Bármennyire jó vagy.

A másik dolog, amit érdemes megfigyelni, az a tankok elhelyezkedése a pályán, Heavy, med legtöbbször melyik oldalt választja. Ha van ilyesfajta ismereteitek, akkor egy nehéz tankkal, közepes tankokkal karöltve nagyobb a sikerélmény kisebb RNG átütés esetén is, mint ugyanezt az eredetileg tervezett helyen tennéd meg.

A másik dolog, a játékosok nagy többsége nem gondolkozik, nem kíván, felderíteni, megismerni az ellenfél mozgását. Arra nem kíváncsi, hogy adott pozícióba mire számítson. Előre menni lőni és meghalni. Aztán garázs és mehet a következő csata.

Ezek az én meglátásaim.
Amit én gondolok megoldásnak:
Az első újrabalanszolni a pályákat. Például redshire, a pálya közepén a déli bázis képes keresztbe lőni a heavyket folyamatosan, míg az északi hegy elvesztette ebbéli funkcióját. Mindezt a látótáv négyzetről körré alakítással. Nem látsz el addig.
Ensk, Maximum Tier8-ig engedném, vagy Tier 6-ig azt a pályát. T10-ben mész 5 métert villan a lámpa 500 hp mínusz, nem jó.. S még lehetne sorolni, szerintem mindegyikőtök legalább 3-4 pályát tud, ami valamiért nem megfelelő..
A második, a spotrendszer. Régen, az 1.0 bejötte előtt fa lombja mögé nem tudtál elrejtőzni, mivel az nem adott kamót, hacsak nem döntötted ki. A régi spotbokrok nem működnek. Vagy nagyon kis hatékonysággal. Egypár jó példa erre is: Murovanka, déli bázis baloldal G1, tipikus td pozíció. ha bokor bal szélére állsz, a lomb is takarja a tankod, mint egy második bokor, esélytelen hogy meglátnak. Bármilyen td-t használhatsz. Prokhorovka, északi bázis jobb oldal, E1, vak vezet világtalant. A legtöbb tankot egy lomb takarja ki, nem látod meg ki lő.. S még folytathatnám.. A bokrok camo értékének változtatása. A lombok camo értékének 0-ra állítása, a kidöntött lombkorona camo értéke 80%-ra állítva a bokrok méretétől függően a 20-80% közé állítása, a 100%-ot ado camobokrok megszüntetése..
A harmadik a látótávok helyreállítása. Legkisebbtől felfelé, arty, Td, heavy, med, light. Maximum érték itt 445, de ha ennél nagyobb, nagyobb eséllyel látod meg az ellent. A régi rendszerben működött, most már nem.. 60 méterről egy 520 m látótávval rendelkező felderítő tankkal felderítő tankot nem látsz meg azért az vicc... maximum látótáv könnyű tankoknak maximum 410, minimum 280 tiertől függően.Tankosztályoknál visszafelé 15 méterenként csökkenteni az értéket. Jelenleg nagyon aránytalan, heavy med light td látótáv aránytalanságok vannak.
A negyedik a normál/gold lőszer átütés aránya nem lehet nagyobb mint 25%. Wz 111-5A arány 34%, obj. 140, T62A 27%, T54 60%. és lehetne sorolni. Emellett az RNG változó érték átállítása maximum 15 %-ra.
Az ötödik, pedig a kredithozam a kiadások/ javítási költségek arányaival egyezően növekedjenek. T6 3k dmg, 50k kredit hozam, javítási költség 10k, T10 3k dmg, 52k kredithozam, 28-35k javítási költség. Egyszerűen ha nem figyelsz oda, T10-ben nem éri meg játszani...

Remélem elég kimerítően el tudtam mondani a balanszolással és lőszerrel kapcsolatos problémákat az én szemszögemből. További jó játékot! Vassilevskij, játékosnév Ravasz_Roka
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286317 Írta: Mortein
Megválaszolva: Mortein
Sokkal nagyobb problema az, hogy 3 arty van egy csataban csapatonkent es ha fokuszt kapsz mind a 3tol akkor kalap kabat, szetkabitanak 20 mp-re lancolnak, legenyseget viszik stb... ezzel kell csinalni valamit meg kivenni az rng-t a faszba ahogy van + 6-7 TD / team pffff... Errol egyebkent sose volt szo, hogy jo lenne ha limitalnak az arty/TD szamot a csatakban mert baromi idegesito...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286321 Írta: Greysword
Megválaszolva: Greysword
Az strv-k esetében szerintem inkább a csőpályák a fő probléma.

strv oldaláról: szemből tudsz csak lőni jól páncélozott tankokat, ha tudnál keresztbelőni, ami nyitott pályákon azért lehetséges, akkor a tankok oldala nagyobb felület és kevesebb a páncél van rajtuk.

másik oldal: a csőpályákon nem lehet átkarolni vagy spottolni egy-egy td pozíciót, valamint sok helyen olyan mennyiségű bokor van, hogy még a blind shotok se segítek, főleg egy strv-nél, aminek nagyon kicsit a lőhető felülete.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286333 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir
Nagyon jó, összeszedett, részletes leírás. A javaslatok többségével is egyetértek.
Amit picit másképpen látok:
A prémium lőszer átütés csökkentése helyett én a sebzés értékét csökkenteném le az alap lőszer sebzésértékének kb. 50-65%-os tartományába, így nem veszne el adott tanktípusok szerepe (pl.: amikor a med frontból szétkapja a heavy tornyát, így a heavy nem tudja betölteni funkcióját). Ezzel összhangban az artyk számát csökkenteném maximum 2-re, ami kemptöréshez még elég, de kisebb nyomást generál az ellenfélnek a találati és sebzési szükségességre.

Nem volt róla szó, de az artyk sebzésrendszerének megváltoztatása miatt a peakdmg classt egyes TD-k vették át ( FV-k, JPE100, ISU-Obj ág), ezeknek is visszább venném az alap lőszer sebzését a jelenlegi érték kb. 70-80%-ra.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Greysword, petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 2 hónapja #286353 Írta: TubiHun
Megválaszolva: TubiHun
Nagyon jól összeszedted a dolgokat, teljesen egyet is értek.De kövezetek meg nyugodtan az az én véleményem hogy majdnem minden egyes pontja az állandó sírás eredménye, és sajnos a wg megpróbál megfelelni az állandóan síró tömegnek és ez így gerjeszti önnmagát egy folyamatosan romló valamibe.Jaj 1000 afk csata után megvan a Maus de a gonosz td-k belövik.Erre a wg oké Oleg nerfeljük őket, + átalakítjuk a pályákat is nehogy oldalba lőjenek.Eltűnnek a td-k, de Oleget most az artyk bántják, erre a wg nerfeli azt is, de valahogy csak ki kell szedni Oleget a Mausból erre betöltik a prémiumot és megint megy a sírás.Közben pedig egyre játszhatatlanabb az egész.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Greysword, petigeri12

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.