Jelenleg 337 vendég és 5 tag online

1.0 tapasztalatok

1 éve 7 hónapja - 1 éve 7 hónapja #272721 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Egy érdekes észrevétel:
Ha Erlenbergen a folyó felől célzol a kastély felé, mondjuk van egy tank a kastélyban, kilóg egy fal mögül, akkor nem mindig hozza ki a körvonalát, és ha rálősz, akkor elakad a lövedék egy "láthatatlan falban", mintha szélesebb lenne a textúrája a falaknak mint amennyire látszik.
Már többször megesett.....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272722 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32
Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272724 Írta: geritango
Megválaszolva: geritango
Lassan ket hete kint az 1.0 ugyhogy azthiszem ennel tobb idot nem szannek mar a csuszkaallitgatasokra es egyeb beallitasi manoverekre.

SD kliens, alacsony grafikai beallitasok. Egyedul a draw distance van ultran, effektek, viragok, parzo szentjanosbogarak es hasonlok off.

res_mods es mods mappa ures.

Kifagyas, szerverrol ledobas, keves memoriat behazudas nem volt egyszer sem, minden szepen toltodik es idoben megjelenik.

Ami nem klappol: novenyzet mogott az FPS 20ra esik, fuggetlenul, hogy beleallok a bozotba (zoomolasnal atlatok rajta) vagy moge allok. Eloszor a novenyzet reszletessegenek tulajdonitottam be ezt a problemat, de agyaltam azon, hogy ha "elvileg" minden le van veve akkor az kiterjed a flora reszletessegre is es nagyjabol ugyan annyira kellene problemasnak lennie, mint a szinten alacsonyra allitott, azaz nagyjabol nem megjelenitett lang es hollywoodi robbanas es tuz effektusoknak. De persze siman rosszul okoskodhatok, elkepzelheto, hogy a novenyzet osszetettsege az opcioknal csak viszonylagos. Erre keresnek esetleg otletet vagy megoldast. GPUm 2GB, RAM 12, a CPU gyengecske, fejbol nem vagom, valami regebbi AMD. Nyilvan egy izmosabb alappal jobb lenne, de addig hatha van valami megoldasszeruseg.

A bekapott loveshang neha nekem is kiesik, kicsit zavar, de ritkan fordul elo. Neha a lampa zoldrol konstans pirosra valt, meg neha felugrik a celkereszt.

rocksztár vagyok és paraszt

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272725 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

pap32 beküldte: Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: pap32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272728 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi

Ami nem klappol: novenyzet mogott az FPS 20ra esik, fuggetlenul, hogy beleallok a bozotba (zoomolasnal atlatok rajta) vagy moge allok.


EZ MEGVOLT NEKEM IS. Hát megborultam teljesen! :)

Valószínűleg máshol is leterhelte volna, de egy típusú bokorban tűnt fel először. A sivatagi száraz cucc! Pl airfield a standard medes teraszon? Az! Százhatvanról harminc fps. El voltam vagy 40 percet gyakorlóban vele.

Növényzet részletesség, textúra, ezek nem érdeklik. A 3d render persze igen, de 100% alatt szerintem játszhatatlan (az én felbontásomon). Élsimítás is segített volna. De nekem a legrosszabb sniper nézetben volt. Úgyh egyszerűen kikapcsoltam az "átlátszóságot". Tehát, most 10 méternél közelebb simán nem látom a bokrot. Ezen egyébként is gondolkoztam, mert 1.0 olyankor is elég sűrű és nehezen látható. Kicsit furcsa elsőre, de nem rossz.

Más tippem nincs.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: geritango, kicsitrash

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272730 Írta: geritango
Megválaszolva: geritango

straubbazsi beküldte:

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]


Funkcional! Uram, On egy Ur! Koszi!

rocksztár vagyok és paraszt

Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: straubbazsi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272744 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32

Robb_HUN beküldte:

pap32 beküldte: Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.


Az az "állat" kb. majdnem mindig így tolja egyébként...szó szerint röhögve szedi szét az ellenfeleket... :lol:

Az nekem is furcsa volt, hogy a "becsapódásnyom" olyan lapos lett, mintha valami falat talált volna el...a fa meg nem dőlt ki...most már csak az a kérdés, hogy a több FPS-ért Skill is levett volna pár beállítást, és azért nem jól jeleníti meg a gép a falat, vagy fullon tolja és ez is egy újabb "1.0 feature"? :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Matt__Kirby

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272748 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

pap32 beküldte:

Robb_HUN beküldte:

pap32 beküldte: Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.


Az az "állat" kb. majdnem mindig így tolja egyébként...szó szerint röhögve szedi szét az ellenfeleket... :lol:

Az nekem is furcsa volt, hogy a "becsapódásnyom" olyan lapos lett, mintha valami falat talált volna el...a fa meg nem dőlt ki...most már csak az a kérdés, hogy a több FPS-ért Skill is levett volna pár beállítást, és azért nem jól jeleníti meg a gép a falat, vagy fullon tolja és ez is egy újabb "1.0 feature"? :)


1.0.
Előtte (én is min grafon játszom, vagy majdnem minimumon) nem volt ilyen.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272805 Írta: geekt hing
Megválaszolva: geekt hing
Sziasztok,

A verzióváltás után nálam is jelentkeztek az ismert disconnect és betöltési idő problémák. A megoldást az ssd meghajtó jelentette. Óriási a különbség; szélvészként tölt be a játék, a garázs szaggatása megszűnt és most már az első 5 között lépek be a pályára. Hébe-hóba volt egy-egy orbitális laggom, de mióta kikapcsoltam a windows automatikus frissítését (merthogy csata közben látott neki töltögetni), ez is megszűnt. A micropatch önmagában nem jelentett megoldást, de a hardvercsere már igen - ajánlom mindenkinek. Anélkül, hogy a háttértárolón kívül bármit is változtattam volna, szebb, élesebb, részletesebb és finomabb lett a játék grafikája. Mivel én ilyesmit nem vártam, az eredmény kellemes meglepetésként ért.

A "dehát lőttem - mégsem lőttem?" dilemmát én is észleltem, remélem javítják, és egy egészen bagatell kis probléma ;) , hogy fülesen valami oknál fogva nem berreg a 6. érzék, és nincs parancsnoki komment - speakeren minden további nélkül működik mindkét hangeffekt.

A technikai gondokhoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy én még nem láttam olyan MMO-t - ideértve a piacvezető játékokat -, ahol komolyabb verzióváltás után ne jelentkezett volna tucatnyi kisebb-nagyobb probléma. Ez természetes velejárója a verzióváltásoknak - majd nyilván korrigálják. Kismilliónyi ilyen-olyan szoftver-hardver kombinációt lehetetlen letesztelni. Na nem lennének MMO-k, pontosan ilyen okból a játékfejlesztők már réééges-rég csak a konzolokkal foglalkoznának.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: kicsitrash

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272822 Írta: Ergil
Megválaszolva: Ergil
A szikla hitboxokra oda kell figyelni, ami sniper nézetben jó, az normálban nem biztos és a lövésed elakad.
Itt pl. Orzanel szenved vele a csata második részében (Mines sziget + csata vége)

Wings of Turul [WOT]
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: pap32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272838 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956
Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272850 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

Hunti beküldte: Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?


Van egy mod, sniper nézet "szürkeség" eltávolító v ilyesmi, az aslainban. Ha erre gondoltál.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hunter9956

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja #272885 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956

Robb_HUN beküldte:

Hunti beküldte: Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?


Van egy mod, sniper nézet "szürkeség" eltávolító v ilyesmi, az aslainban. Ha erre gondoltál.

Köszi, ez a mod megoldotta a problémát.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja - 1 éve 7 hónapja #273061 Írta: dikkmánvas
Megválaszolva: dikkmánvas
Kár volt a wgnek átrendezni a térképeket.leming csorda hátán leming csorda.Egy rakás [.:moderálva by Bhalangir:.] vagyok egy csoportba mindig.

Nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy ha a hülye okoskodik.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 7 hónapja - 1 éve 7 hónapja #273066 Írta: Admiral_von_Yorck
Megválaszolva: Admiral_von_Yorck

dikkmánvas beküldte: Kár volt a wgnek átrendezni a térképeket.leming csorda hátán leming csorda.Egy rakás [.:mdoerálva by Bhalangir:.] vagyok egy csoportba mindig.


Nem bántani akarlak, de az olyan pöcsöknek mint én a te csapatodban, mi a lófilé köze van az új mapokhoz?
Nem vágom az összefüggést? ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.