SEGÍTSÉG!

2 hónapja 1 hete #287722 Írta: Chaos_42
Megválaszolva: Chaos_42
Ha a táp lenne akkor elsötétülne random a kijelző. Tudom, mert nálam is ez volt. Ettől függetlenül elég fapados a tápod.
Ettől függetlenül mivel azt írod hogy különböző színek vannak az összeomlás előtt lehet táp gond.
Az hogy milyen feszültségek vannak lényegtelen, ha egy-egy áram csúcsot nem tud lekezelni a táp, vagy nem tudja megtámogatni a videókarit

Szerezz be, kérj kölcsön egy minimum 500 wattos 80 plus bronzos tápot, minden gondod megoldódik

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 1 hete - 2 hónapja 1 hete #287727 Írta: walhalla
Megválaszolva: walhalla

Chaos_42 beküldte: Ha a táp lenne akkor elsötétülne random a kijelző. Tudom, mert nálam is ez volt. Ettől függetlenül elég fapados a tápod.
Ettől függetlenül mivel azt írod hogy különböző színek vannak az összeomlás előtt lehet táp gond.
Az hogy milyen feszültségek vannak lényegtelen, ha egy-egy áram csúcsot nem tud lekezelni a táp, vagy nem tudja megtámogatni a videókarit

Szerezz be, kérj kölcsön egy minimum 500 wattos 80 plus bronzos tápot, minden gondod megoldódik

Beszerzek egy másik tápot. Jobban örülnék ha a táppal lenne gond és nem a videókártyával.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 1 hete #287731 Írta: Chaos_42
Megválaszolva: Chaos_42
Csak egy szösszenet, hogy mennyi múlik ha van plusz kraft a tápban.
Nemrég tértem át Ryzen 5 2600x re. A váltás után folyamatosan furcsa pillanatokra elsötétedő képernyőm volt a Wot alatt, később az új Metró is produkálta. Felmerült bennem a táp hiba lehetőség, de videókari új drivere csökkentette ezeket a hibákat, de nem szüntette meg.
Úgy alakult időközben hogy sikerült kibebaszott jó áron szereztem egy 750W Gold tápot. Mondanom se kell azóta semmi jele az elsötétülő képernyőnek.
630W bronzos tápról váltottam aminek bőven ki kellett volna szolgálni a rendszert, mivel majd 100 watt tartalék volt benne. Mégsem tudta

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 1 hete - 2 hónapja 1 hete #287764 Írta: Petersen58
Megválaszolva: Petersen58
Sziasztok! SSD csere miatt Win10 pro újratelepítés után, a játék telepítésekor nem megy fel a Direktx9 , ezért aztán nem is indul. Directx12 rendben DXdiag szerint. Mit tegyek?

Melléklet:

Fájlnév: DxDiag.txt
Fájlméret:77 KB
Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 1 hete #287774 Írta: Petersen58
Megválaszolva: Petersen58
Megoldva! El kellett távolítani a VGA drivert, jóval újabb volt a gyártó honlapján, mint amit az eszközkezelő megtalált, Remélem másnak is segíthetek vele! :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 5 napja #288266 Írta: totalnoob
Megválaszolva: totalnoob
Sziasztok.
Ujra kellett raknom a windows 10et,igy a jatekot is.
A kerdesem az lenne,hogy miert lehet az,hogy jatekon belul,amikor a jobb also sarokra szeretnek kattintani,hogy megtekintsem a csata reszleteit,akkor nem engedi teljesen lehuzni az egeret,igy nem tudok rakattintani a reszletekre....????
Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 5 napja #288269 Írta: matyiabagoly
Megválaszolva: matyiabagoly
Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]

Melyik teljes képernyős módba van állítva? Ablakos vagy sima?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja #288292 Írta: totalnoob
Megválaszolva: totalnoob
Koszi megoldodott.
Ujrahuztam megegyszer a jatekot,es a problema eltunt.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 13 órája #288895 Írta: laci20067
Megválaszolva: laci20067
Sziasztok,Nekem a hatalmas gondom hogy gondoltam újra rakom a játékot,hogy ami nem kell az törlödjön,de ujra beléptem volna nem engedte, Blokkolták a fiokomat "Chargerback Issues" indokkal. Sehol semmi elmail hogy miért a visszafizetés,hogyan hol. Mivel nem vagyok nagy angolos rá irtam a leírásba daoplay... címre de konkrét választ tőlle se kaptam. Aki tudna segíteni megjutalmazom,sok tankom van ott. :(

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 12 órája #288896 Írta: Echiron
Megválaszolva: Echiron
Szia
Én viszont jó angolos vagyok, el tudod küldeni a pontos indokot vagy a levelet amit kaptál nekem privátban? Pontosan milyen címre írtál a problémáddal? Tudnád pontosítani a profilod blokkolódásának a körülményeit?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 12 órája #288897 Írta: Kherthyomehr
Megválaszolva: Kherthyomehr
Wot support oldala azt írja, hogy mindenképpen kapsz e-mailt a chargeback-ről, ha nem kaptál, akkor kérj egyet WGtől, hogy nem kaptad meg, de előtt bizonyosodj meg róla, hogy nem jött/jó az e-mail cím. Nézd meg a spam/promóciók mappákat is.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 12 órája #288899 Írta: laci20067
Megválaszolva: laci20067
Sajnos nem kaptam e-mailt,már többször is átnéztem. És ezért fordultam ide az oldalhoz.
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail cimen kérem segítséget de csak annyit válaszoltak rendezzem a számlát,de kérdezném én hogyan hol? ha nem látok sehol semmit?
egyébként regisztrált email címem
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
felhasználonevem:laci20067
Ha esetleg valaki utána járna. :( Megköszönöm.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 10 órája #288901 Írta: Echiron
Megválaszolva: Echiron
Jó most már értem hova írtál levelet. Szóval te azon az oldalon fizettél. Utánaolvastam és tényleg az a metódus, hogy az általad írt címre kell írni:
eu.wargaming.ne...10214/
-->
"Daopay:
These chargebacks happen when the phone bill in which a payment is included was not paid after a certain delay. Contact Daopay’s collection agency at the following address: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
They will give you a set of instructions to follow to solve the issue. Once this is done, contact our Player Support to unlock your account."

Azt írja olyankor fordul elő mikor megterhelik a számládat a fizetendő összeggel de egy adott időn belül nem történik meg a kifizetés. A Daopay oldalán kell az általad is említett címre írni a supportnak és leírni, hogy mi is történt majd az Ő istrukcióik alapján eljárni. Ha megtörtént a kifizetés a Daopay istrukciói alapján akkor a Wot oldalán a Player Support fülön fel kell vegyed a kapcsolatot a supportal és közölni velük, hogy megtörtént a kifizetés és oldják fel a profiilod. Ezzel fel tudod oldani a profilod; remélem segített ;) :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 9 órája #288903 Írta: Kherthyomehr
Megválaszolva: Kherthyomehr
Arra emlékszel, hogy mit vettél az utóbbi időben? Ha nem túl sok mindent akkor meglehet a megoldás is hamar.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 napja 9 órája #288904 Írta: laci20067
Megválaszolva: laci20067
Tavaly karácsonykor vásároltam és kártyával,semmi gond nem volt.
Idén semmit és mégis egyik pillanatról a másikra felfüggesztették.
Hol láthatom hogy mennyivel terhelték meg? Sajna tehetetlen vagyok.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.